فال روزانه 8 تیر 1392

فال روزانه ۸ تیر ۱۳۹۲

فال روزانه ۸ تیر ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

برای اینکه امروز را به خوبی و خوشی تمام کنید باید اصلاحاتی صورت دهید. سرعت امروز شما از همیشه کمی بیشتر است. یادتان باشد که دیگران نمی توانند فکر شما را بخوانند. آنها آنقدر حساس و زیرک نیستند که بتواند پیام شما را درک کنند. اگر می خواهید چیزی بگویید باید آن را با صراحت و صداقت بگویید. از چیزهای عجیب و غیرمتداول فرار نکنید. امروز شریک زندگی شما به فضای بیشتری برای تنها ماندن نیاز دارد. در این فرصت بجای آنکه نگران باشید و سوالات زیادی از او بپرسید و باعث شوید که او عجیبتر رفتار کند، بهتر است به او زمان بدهید تا با خودش تنها باشد. او از این کار شما متشکر خواهد بود و قدر شما را بیشتر می داند. امروز تحقیقات مستقل بیشتری در مورد فناوری و ابزارهایی که به کار شما کمک می کنند انجام دهید. مواظب باشید از کسانی که با استفاده از ابزارها و وسایل الکترونیک پیشرفت می کنند عقب نمانید. اکنون زمان رسیدن به آنها است.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

امروز سرعتتان را کم کنید. امروز روز عقب نشستن و مشاهده و تعمق است. ذهنتان امروز به صدها مسیر مختلف می رود و شما مطمئن نیستید که کدام مسیر را انتخاب کنید. سعی کنید زمزمه های درونی تان را خاموش کنید. نیروهای مثبت و دوست داشتنی اطرافتان را بپذیرید. سعی کنید با مطرح کردن مسائل نامربوط و غیبت های ناراحت کننده، جریان مثبت را بهم نزنید. برای جوانه زدن و رشد دانه، آب لازم است و شما هم برای آنکه روابط تان شکوفه بزند و توسعه یابد به عشق نیاز دارید. انرژی امروز شما را تشویق می کند که احساسات عمیق خود را با فرد خاصی در میان بگذارید و پیوند بین خود را عمیق کنید. این کار لازم و حیاتی است پس آن را فراموش نکنید. کسی با نیرویی بسیار قوی کنترل اوضاع را بدست گرفته است و سعی می کند در هر جنبه از کار شما، تصمیمات را خودش بگیرد. آنچه برای او خوب است لزوماً برای شما خوب نیست. به او اجازه این کار را ندهید.

فال روزانه متولدین خرداد :

امروز خیلی چیزها سریعتر از همیشه برای شما اتفاق می افتند و شما نمی توانید با سرعت بالای آنها هماهنگ شوید. عنصر غیرمنتظره ای وارد معادله می شود. آماده آن باشید. حال و هوای امروز سبک است و شاید کمی سطحی باشد. به مردم نمی توان بطور کامل اعتماد کرد. اگر کاری هست که حتماً باید آن را انجام دهید، سعی کنید حتماً خودتان آن را انجام دهید. امروز انگار هر حرفی که می زنید اشتباه برداشت می شود، حالا منظور شما هر چقدر هم که می خواهد خوب باشد. حتی اگر بهترین نیت ها را داشته باشید اگر تصمیم بگیرید آن صحبت و مکالمه خاص را با آن فرد خاص داشته باشید، ممکن است موقعیتی پیش آید که برایتان دشوار باشد. بهتر است که آن را به زمان دیگری واگذار کنید که زبانتان اینقدر تلخ نباشد. دوست دارید سفره دلتان را باز کنید و حرف های تازه ای بزنید. امروز زمان خوبی برای آزمایش کردن و ارائه ایده های جدی و بکار بردن استراتژی های نو است تا به اهدافتان برسید. ذهن خلاق خود را بکار برید و از خلاقیت نترسید.

فال روزانه متولدین تیر :

امروز لزوماً همه چیز خوب پیش نمی رود. پتانسیل تعارض و برخورد وجود دارد. شاید در مه این شرایط گم شوید. قطب نمایتان را در دست داشته باشید تا خیالتان راحت باشد. بدانید که روزهای بهتری پیش رو دارید و باید در مورد هر مشکلی با دیدگاه خاصی رسیدگی کنید. بیشتر از خودتان به دیگران فکر کنید. حساس باشید. اگر برای اولین بار سر قرار می روید، موقعیت بسیار رمانتیکی خواهید داشت که تا مدتها آن را فراموش نخواهید کرد. شاید صحبت های شما زیاد هم درخشان نباشند، ولی جریان احساسات بین شما بیشتر از کلمات اثر خواهد کرد. امروز در مورد کار هم بینش های مهمی خواهید داشت. این بینش به شما امکان حل موقعیت فعلی را می دهد. روش های جدیدی برای حل مشکل بیابید. اگر الان از پس آن برنمی آیید، پس در کارتان پیشرفتی نخواهید کرد.

فال روزانه متولدین مرداد :

شخصیت منعطف شما امروز دچار دردسر می شود. چون هیچکس دوست ندارد رهبری را به عهده بگیرد بین شخصیت ها برخورد و تعارض ایجاد می شود. بدون آنکه کسی را اذیت کنید، سعی کنید از حالت تهاجمی و رقابتی خود استفاده مفید بکنید. شخصیت شما آزاد و پرنشاط است. به دیگران هم آزادی ای که می خواهند را بدهید. وقایع غیرمنتظره در طول امروز تغییر عمده ای می کنند، پس اگر چیزها آنطور که می خواهید پیش نرفتند، ناراحت و ناامید نشوید. امروز در رابطه شما نقصی ایجاد می شود و این نقص و ایراد به راحتی برطرف نمی شود. مسائلی هست که هر دوی شما باید در مورد آن با هم حرف بزنید و به فکر انتقامجویی نباشید. هرچه سعی می کنید از آن اجتناب کنید، بیشتر برای شما دردسر ایجاد می کنند و دردسر شما را بیشتر می کنند. امروز روز خوبی برای تحمیل ایده هایتان به دیگران نیست. هرچه بیشتر اجبار کنید، با مقاومت بیشتری روبرو می شوید. امروز کمی استراحت کنید و کار دیگری انجام ندهید.

فال روزانه متولدین شهریور :

امروز به حریم دیگران بیشتر حساسیت نشان دهید و به احساسات آنها احترام بگذارید. به آنها فضایی برای نفس کشیدن بدهید. امروز روزی عالی برای دنبال کردن پروژه های خلاقانه است. کارهای مربوط به هنر و موسیقی انجام دهید. آواز بخوانید، ساز بزنید، کلکسیون موزیک تان را کامل کنید. با افرادی که علایق مشترکی با شما دارند هماهنگ باشید. اگر حیات عشقی شما دوره سختی را می گذراند و یا اصلی کسی در زندگی تان نیز، امروز باید دل به دریا بزنید. امروز شتر عشق دم خانه شما خوابیده است! آماده باشید و فرصت را از دست ندهید. باید به انگیزه های خود نظری بیندازید و ببینید از رابطه و پیوندتان چه می خواهید. اگر یکی از چیزهایی که می گویید هم صحت نداشته باشد، دیگران دلیلی برای باور کردن حرف هایتان ندارند. به آنها اطلاعات غلط ندهید. قبل از مطرح کردن هر موضوعی جزئیات آن را چک کنید.

فال روزانه متولدین مهر:

امروز افراد آنطور که شما دوست دارید و یا انتظار دارید نیستند. همه چیز سبک و آبکی می شود. شاید حس کنید که هیچ کس حال و هوای کاوش و بررسی آنطور که شما دوست دارید را ندارد. از امروز برای استراحت و آزاد کردن انرژی های منفی و توقف کنترل اوضاع استفاده کنید. نفس های عمیق بکشید و پیاده روی های طولانی انجام دهید. دوچرخه سواری کنید یا سفرهای کوتاه بروید. وقایع غیرمنتظره ای ممکن است رخ دهند. آماده سورپرایزها باشید. امروز گفتن احساس واقعی تان به عشقتان سخت تر و سخت تر می شود. شما موضوعات کوچک را بزرگ می کنید و می خواهید به همه مسائل رسیدگی کنید. بهتر است که یک به یک به موضوعات رسیدگی کنید. امروز در مورد کارتان در نقطه خوبی قرار ندارید و نباید مسئله را جدی کنید که برایتان دردسر بیشتری تولید کند. امروز روزی است که شما باید حل کردن مشکلات را به فردا موکول کنید.

 

فال روزانه متولدین آبان:

باید امروز اصلاحات جدی در رویکرد خود صورت دهید تا با انرژی گروه هماهنگ شوید. نگرش درونی تری داشته باشید و ببینید که از معنایابی پیام های دیگران چه درسی می گیرید. جنبه های زنانه و مردانه درونتان با هماهنگی با هم کار می کنند. جوانب روحی و جسمی شما نیازمند استراحت بیشتر هستند. با آنکه امروز پتانسیل عشق در هوا زیاد است، ولی باید کمتر خودتان را نشان دهید. شما و عشقتان مدتهاست که همدیگر را ندیده اید ولی هر دوی شما در این رابطه جدی هستید. عمق خاصی در رابطه شما هست که هیچکدامتان قبل از این متوجه اش نشده بودید. شما می توانید امروز در محل کار رهبر خوب و مؤثری باشید. می توانید نیروها را بسیج کنید و کارها را به انجام برسانید. به همه کمک کنید و از همه کمک بخواهید تا به هدفتان برسید. نتیجه این کار گروهی چشمگیر خواهد بود.

فال روزانه متولدین آذر:

امروز چیزها آنطور که برنامه ریزی کرده بودید پیش نمی روند. بدانید که افراد واکنش نامناسبی نشان می دهند و شاید عصبانی باشند، به خصوص اگر صحبت از مسائل عاطفی باشد. احساسات شما کمی دور از هم هستند و شما در ارتباط برقرار کردن مشکل دارید. تلاشتان را بکنید و رفتار مثبتی داشته باشید. امروز شما ساکت تر از همیشه هستید. شریک زندگی شما شیفته شخصیت خوش مشرب و درخشان شما می شود، و امروز از دیدن ناراحتی و سکوت شما ناراحت می شود. به او اطمینان دهید که مشکل خاصی نیست و شما فقط باید مدتی تنها باشید و خوب فکر کنید. بدین ترتیب احساس شادابی بیشتری می کنید و رابطه بهتری خواهید داشت. همه چیز در محلکار شما سریعتر و سریعتر پیش می رود و حس می کنید انگار عقب مانده اید. نگران نباشید. با همین سرعت پیش بروید. اگر هم لازم شد استراحت کنید. نیازی نیست که به خودتان فشار بیاورید.

فال روزانه متولدین دی:

امروز روزی عالی برای شماست. همه چیز به راحتی و روانی برایتان پیش می رود. تنها چیزی که باید مراقبش باشید این است که امروز احساسات و عواطف شما نامعین و مبهم شده اند. نیروی زیادی پشت حرف های شما هست و مردم به حرف های شما گوش می دهند. آنها باید به سخنان شما گوش دهند. آنچه شما برای گفتن دارید درست همان چیزی است که آنها لازم دارند بشنوند.امروز از خودتان می پرسید که برای آشنا شدن با آن فرد خاص کجا بروید بهتر است. شاید حال و حوصله نداشته باشید و از قرار امروز زیاد لذت نبرید. شما راحت نیستید و نمی توانید خودتان باشید. در هر حال، اگر پشتکار داشته باشید، می توانید نقاط مشترک خود را بیابید و یکدیگر را خوب درک کنید. ارتباط بین شما و همکارانتان امروز خیلی قوی می شود. با هم جمع شوید و در محیطی صمیمی قرار بگیرید تا روابط محکمی درست کنید و بتوانید با کمک یکدیگر به اهداف کاری تان برسید.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز روز بسیار خلاقانه ای برای شماست. باید برای دنبال کردن هدف هنری خود وقت و انرژی بگذارید. شما مانند جادوگری هستید که قدرت واقعیت بخشیدن به رویاها را دارید. این جادو را به همه انتقال دهید و توانایی های باورنکردنی خود را انکار نکنید. شما حضور قدرتمندی دارید که انعکاس بالایی دارد. سخاوتمند و بخشنده باشید. شما فرصت این را دارید که احساسات محبت آمیز خود را با فردی که اخیراً دل شما را برده است در میان بگذارید. تا این لحظه، هر بحثی بین شما دو نفر فقط معنوی و لذتبخش بوده است. ولی امروز می خواهید ریسک کنید و حرف دلتان را به او بزنید. که این البته چیز خوبی است و او هم از این موضوع استقبال می کند. وقتی نوبت به مهارت ها یا تجارت می رسد شما اطلاعات زیادی دارید. شما در مورد یک مسئله زیر و بم آن را کاملاً می دانید. این بدان معنا نیست که شما همه چیز را می دانید. باید مشورت بگیرید و در مورد چیزهایی که نمی دانید پرس و جو کنید.

فال روزانه متولدین اسفند:

امروز حال و هوای خوبی برای انجام کارهایتان وجود دارد. شما می توانید کارهای زیادی را به انجام برسانید. انجام همزمان چند کار کلید موفقیت شما است. یک عنصر غیرمنتظره امروز به بعد غافلگیرکننده چیزها می افزاید. شما می توانید آزادانه ارتباط برقرار کنید و با افرادی که ملاقات می کنید نقاط مشترک زیادی دارید. روابط معمولاً در یک سطح باقی نمانند و اگر اینطور باشد حوصله شما سر می رود. انرژی امروز نشان می دهد که شما در مورد بعضی اتفاق هایی که اخیراً افتاده اند اضطراب دارید. زمان بگذارید و روی واکنش خود به عمل مثبتی که انجام دادید فکر کنید، ولی باید زمانی را نیز به درک دیدگاه طرف مقابل اختصاص دهید. مسیر محبت آمیز را انتخاب کنید. امروز هر فرصتی که در محل کار برایتان پیش می آید در بر بگیرید. اگر از گروه جدا شوید و روی کارهای در دست اقدامتان تمرکز کنید سازنده تر و مؤثرتر خواهید بود. شما ابزارهایی که نیاز دارید را در دسترس خود می یابید.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه