فال روزانه 7 مرداد 1392

فال روزانه ۷ مرداد ۱۳۹۲

فال روزانه ۷ مرداد ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

از افکاری که در چند روز گذشته داشته اید استفاده عملی نمایید. مرزهای خود را وسیعتر کنید و از دانایی تان برای افراد دور و برتان استفاده کنید. امروز روز عمل است. به دلتان رجوع کنید و با نقشه جلو بروید. ما اغلب فکر می کنیم دل هایمان نرم و مهربان و آسیب پذیر است. امروز باید فکر کنید دلتان قوی، سخت و ماجراجو است. امروز هر اتفاقی ممکن است در رابطه شما بیفتد و اگر فکر کرده اید که امروز روزی معمولی است و زمانی برای رویاپردازی وجود ندارد اشتباه می کنید. فردی که برایتان یک دوست معمولی بود خیلی بیشتر از اینها می شود و این برایتان یک سورپرایز بزرگ است، مطمئن باشید. امروز در محل کار از میانبر زدن نترسید. رویکرد آهسته و پیوسته شما را عقب نگه می دارد. سرعت خود را زیاد کنید و دنبال راه های دیگری برای پیشروی باشید. بازده کلی شما پتانسیل افزایش را دارد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

امروز روز مهمی برای تماس های ارزشمند است. شما شما گفتگوهای سریع و پرشوری دارید که از آنها چیزهای زیادی یاد می گیرید. شما هر دو طرف قضیه را می بینید. مشکل اینجاست که این به تردد و عدم تعهد منجر می شود. مسیری را انتخاب کنید و به آن پابند باشید. وقتی در محیطی اجتماعی هستید یا در میان جمعیتی قرار می گیرید، رویداد غیرمنتظره ای رخ می دهد. شاید سخنرانی کنید یا در منزلتان مهمانی بگیرید. شما احساس می کنید که نیاز دارید از محدودیت های معمول آزاد شوید و احتیاط را کنار بگذارید. چه در رابطه ای باشید و چه نباشید، فرد خاصی در زندگی تان پیدا می شود. چرخه جدیدی از خوش شانسی در زندگی شما آغاز می شود. در سه هفته آینده، باید نگاهتان به فرصت هایی که در دنیای حرفه ای پیش می آید باشد. اگر شغلی دارید که از آن راضی نیستید، زمان آن رسیده که به دنبال شغل جدیدی باشید.

فال روزانه متولدین خرداد :

سیاره بخت شما، یعنی عطارد، امروز تبدیل به یکی از سیاره‌های مرموز شده است و شما را با جهان‌های موازی و هم ردیف مرتبط می‌کند. امروز در مورد بیگانه‌ها و یا راهنماهایی که شما را به هیجان می‌آورند صحبت نکنید؛ فقط باید بفهمید که چه کسانی حاضرند برای ملحق شدن و کمک کردن به شما همراه شوند. به یاد داشته باشید که اگر برای یادگرفتن علم و دانش بیش از اندازه تلاش کنید، تجزیه و تحلیل کردن تان می‌تواند ذهن شما را به روی ابعاد درونی و معنوی جهان ببندد. شما الان نباید هیچ کار خاصی انجام دهید، فقط باید اعتراف کنید که امکان وقوع بعضی از چیزها را واقعا نمی‌فهمید!

فال روزانه متولدین تیر :

امروز با مخالفت شدیدی روبرو می شوید. کسی می خواهد وارد قلبتان شود. در واقع این پیامی است که به شما در مورد مسائل جمعی تذکر می دهد. به چشم انداز بزرگتر دقت کنید زیرا در آن است که می توانید جنبه های دیگر مسئله را نیز ببینید. قبل از گرفتن تصمیمات مهم، در مورد مسائل با دیگران حرف بزنید. زمانی برای شروع و زمانی برای پایان وجود دارد. پایان امروز می تواند کاتالیزوری برای شروعی جدید باشد. شاید این برخورد دشوار باشد و در ابتدای راه علاقه شما پلاتونیک به نظر برسد، ولی به تدریج پیوندی بین شما بوجود می آید. حس می کنید که مدتهاست یکدیگر را می شناسید، در حالیکه تازه با هم آشنا شده اید. در محل کار باید خلاقیت داشته باشید. از کنار گذاشتن واقعیت و نگاهی به احتمالات دیگر انداختن و در نظر گرفتن آنها نترسید. اگر بتوانید رویکرد نوآورانه تری در پیش بگیرید، موفقیت و شکوفایی از آن شما خواهد شد.

فال روزانه متولدین مرداد :

امروز شما با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری با مردم برخورد می‌کنید. باوجود اینکه شما به خاطر ظاهر سرسختانه خود برجسته و مورد توجه شده‌اید، وقتی که حقایق واقعی بهتان گفته می‌شود، آماده اید که فکر خود را تغییر دهید. اما خوش بینی شما می‌تواند مانع و عامل باز دارنده ای برای افراد دیگر باشد و آنها از سهیم کردن شما در افکارشان پشیمان شوند. پس آگاهانه راه خود را هموار کنید تا بتوانید جایی برای ایجاد گفتگوهای واقعی و اگاهانه ایجاد کنید.

فال روزانه متولدین شهریور :

امروز شما قطعه گمشده ای که در هر موقعیتی افراد به آن نیاز دارند را دارید. در موقعیت های اجتماعی سر صحبت را باز کنید و جذابیت خود را بیشتر کنید. شما توانایی تأثیرگذاری بر روی همه را دارید. زودتر از همیشه از خواب بیدار شوید و با پیاده روی سریعتر از معمول گردش خون بدنتان را بیشتر کنید. اگر مجرد هستید و دنبال عشق می گردید، باید انتظار داشته باشید که به نحوی اسرارآمیز به سراغتان بیاید. شما در جلسه ای مذهبی یا هنگام عیادت از دوستی در بیمارستان، بسیار مجذوب یک فرد می شوید. این می تواند شروع مرحله جدیدی در زندگی شما باشد. کمی زمان می برد تا همه چیز درست شود، ولی شما در مسیر درستی هستید. به افرادی بپیوندید که دیدگاه هایی مشابه با دیدگاه های شما دارند. با هم کار کنید. تلاش مشترک شما خیلی بیشتر از مجموع تلاش های تک تک شما نتیجه می دهد.

فال روزانه متولدین مهر:

امروز شاید تعداد رابطه‌های شما بیشتر شود، چرا که ونوس یعنی سیاره فرمانروای شما پیام‌هایتان را از میان سیاره و عوامل بیگانه و خارجی می‌گذراند. اما باوجود ونوس دوست داشتنی در هفتمین خانه تان یعنی خانه دوست و شریک و عطارد در هفتمین خانه تان یعنی خانه -ابراز وجود کردن- صحبت‌های عاشقانه و رمانتیک شما می‌تواند با یک فرد خاص به طور عمیقی ارتباط برقرار کند. نگران این نباشید که افراد دیگر چه فکر می‌کنند، انچه در قلبتان دارید و فکر می‌کنید درست است را ابراز کنید، دیگران هم مطمئنا متوجه خواهند شد.

فال روزانه متولدین آبان:

امروز باید بتوانید احساسات خود را از دیدگاه متفاوتی ارزیابی کنید. از این فرصت برای اقدام کردن بر اساس آنچه کشف می کنید استفاده کنید. باید کارهای شما منظم باشد و شتابزده و در واکنش به مانورهای عجولانه دیگران عمل نکنید. اگر قبل از هر اقدامی خوب فکر کنید از نتایجی که بدست می آورید شگفت زده خواهید شد. شما معمولاً دوست دارید که کارها را آرام آرام انجام دهید و راهی برای رشد عشق واقعی پیدا کنید. ولی امروز با زمان کمی که برای آماده کردن خود دارید بی دفاع می شوید. توانایی معمول شما برای کنترل اوضاع وجود ندارد. باید بداهه پردازی کنید. یکبار هم که شده کوتاه بیایید و از روال موجود لذت ببرید. روابط شما با دیگران در محل کار امروز دچار تنش می شود. به نظر می رسد که کسی از شما دوری می کند. ولی اینچنین نیست. حقیقت این است که او باید کمی فاصله بگیرد تا قضیه موجود حل بشود.

فال روزانه متولدین آذر:

اگر امروز در مورد فرد دیگری حرف می زنید، چیزی نگویید که او را ناراحت کند. غیبت نقل و نبات جمع شده است، ولی هیچ بهانه ای برای پیوستن به آنها پذیرفته نیست. یادتان باشد که آنچه شما می گویید تأثیر بیشتری بر اطرافیانتان دارد. احتمالاً حرف های شما به گوش هایی می رسد که اصلاً فکرش را نمی کنید. امروز عشق برای شما ماجرا می شود و وعده های زیادی برایتان دارد. اگر می خواهید امروز در زندگی تان رمانس بیافرینید، باید آماده جسارت باشید. از بالیدن به دستاوردها و حرف زدن در مورد استعدادهایتان نترسید. این چیزی است که شما را به دنیای جدیدی می راند و احتمالاً فردی را می یابید که عاشقش می شوید. زمان آن نیست که انرژی خود را با اطرافتان تطبیق دهید. امروز روزی است که باید موفق تر باشید و از جمعیت دور بایستید و به دیگران ثابت کنید که شما استعدادی منحصر بفرد دارید. خودتان باشید.

فال روزانه متولدین دی:

امروز بهرام عصبانی در امتداد و هم ترازی عجیبی قرار گرفته است و شما می‌توانید تضادها و تناقض‌های سیاره بخت خود را حس کنید. معمولا با وجود بهرام ادعا کردن و مدعی بودن کار سختی است، اما امروز این سیاره ۱۸۰ درجه چرخیده است! درحالیکه نشانه شما را در مورد توانایی‌هایتان برای حل کردن مشکلات اخیر به شک انداخته‌اند، شما هنوز مطمئن نیستید که چگونه می‌توانید آنها را تفسیر کنید. استراحت کردن تضمین می‌کند که به کمال رسیدن برای شما از هر فعالیت خاص دیگری مهم تر است. هرچیزیکه حس کردید را بیان کنید و مطمئن باشید که اشنتباه نخواهید کرد.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز ممکن است در مورد مسیر خود گیج شده باشید و تمرکز نداشته باشید. ظاهر مبهوت شما به دیگران اطمینان نمی دهد که آیا می توانید تصمیم خوبی بگیرید یا خیر. حس نکنید که مجبورید در این موقعیت بد بمانید. زمان آن رسیده که همه چیز را رها کنید و محدودیت هایی که دیگر به دردتان نمی خورند کنار بگذارید. از دور از عادات قدیمی احساس خوبی داشته باشید. زندگی می تواند سرگرم کننده هم باشد، به خصوص در روزی مثل امروز که دوست های جدید وارد زندگی شما می شوند. شما با رویدادهای ناگهانی و غیرمنتظره ناآشنا نیستید، پس از آنها لذت ببرید. اگر شما رابطه ای رمانتیک دارید، پس آماده کمی فاصله باشید که این البته شما را بعداً به هم نزدیکتر می کند. شما به کمی تنهایی نیاز دارید تا از با هم بودن قدردانی کنید. جنبه لجوج و کله شق شما امروز با تمام قدرت سراغتان می آید. باید این را بدانید تا وقتیکه به سراغتان آمد بدانید چه کار کنید. رویهم رفته رویکرد قوی می تواند امروز برای شما و اطرافیان شما خوب و پرفایده باشد.

فال روزانه متولدین اسفند:

شما امروز کارهای خیلی زیادی پیش رو دارید و در عین حال لبخند لحظه‌ای از روی لبان‌تان محو نمی‌شود، اما افراد دیگر شاید زیاد بهتان توجه نکنند! حتی اگر آنها از شما جواب سرراست و مستقیم بخواهند، شما با نرمی و انعطاف پذیری از این تحقیق و کنکاش عقلی آنها سرباز می‌زنید. اما باید کمی بیشتر حواستان را جمع کنید، برای اینکه امکان دارد بعضی افراد چنان شاخک‌های حساسی داشته باشند! که حتی بدون اینکه بفهمید به فایل آدرسها و یا باکس میلتان دسترسی پیدا کنند!! اگر واقعا نمی‌خواهید که کسی به زندگی خصوصی تان سرک بکشد پس حفظ کردن حریم‌ها ایده عاقلانه‌ای است.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه