فال روزانه 7 شهریور 1392

فال روزانه ۷ شهریور ۱۳۹۲

فال روزانه ۷ شهریور ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

امروز حس ششم شما قوی شده تا جائیکه حس می کنید می توانید فکر دیگران را بخوانید و افکار و انگیزه های آنها را درک کنید. خواندن خبرهای روز هم می تواند بینش هایی ناگهانی برای شما فراهم کنند. شاید تصمیم بگیرید که از این توانایی برای پیشبرد شرایط مالی خود استفاده کنید. اگر توانستید این کار را بکنید. بینش ها و برداشت های شما به احتمال زیاد درست هستند. امروز قدرت و نیرو مورد تحسین قرار می گیرد. یا دیگران تحت تأثیر قدرت شما قرار می گیرند یا شما دنبال قدرت دیگران هستید. باید رویکرد مستقیم اتخاذ کنید و حرف های زمزمه مانند نزنید. اگر قرار است چیزی به نزدیک ترین و عزیزترین فرد زندگی تان بگویید، آن را بلند و واضح بگویید. نجوا نکنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

 بر عهده گرفتن یک مسئولیت با استفاده از تشریح کردن مراحل پیشرفت تحلیلی‌تان یک تاکتیک مفید است، اما دانستن اینکه چه وقت باید صحبت کردن هوشمندانه خود را متوقف کنید لازم و حیاتی است. امروز نوع فعالیتهای شما اهمیتی اساسی دارند و کارهایتان بیشتر از گفته‌هایتان مقصود شما را بازگو می‌کنند. فقط سعی کنید که ترس و واهمه به شما رخنه نکند. در عوض در برنامه‌ریزی‌هایتان از روش و متد خاصی پیروی کنید و در حین فعالیت کردن باریک بین باشید.

فال روزانه متولدین خرداد :

اگر اخیراً زیاد خودتان نبوده اید، نیروی درونی شما را به جلو می راند و احساس سلامتی و قدرت بیشتری می کنید. امروز شاید بهتر باشد کارهای نیمه تمام را تمام کنید. تا پایان روز همه این کارها را انجام می دهید. فراموش نکنید که تفریح هم بکنید. می خواهید از انرژی تازه یافته امروز کمال استفاده را ببرید. امروز برای آنکه ببینید بهتر است با عشقتان کجا بروید، لازم نیست جای دوری را نگاه کنید. انرژی امروز کائنات نشان می دهد که اگر می خواهید تنها باشید، هم برای خودتان خوب است و هم برای عشقتان و هر دوی شما می توانید از زمانی که به تنهایی می گذرانید استفاده خوب و کاملی ببرید. دیگران البته دوست دارند مهمانی بگیرند و با شما زمان خوبی را سپری کنند.

فال روزانه متولدین تیر :

تمام کردن کارهای نیمه کاره قبلی‌تان شاید امروز بیشتر از هر چیز دیگری رضایت شما را جلب کند. اگر لازم بود یک لیست از کارهای ناتمامتان تهیه کنید و آنها رابر اساس اولویت و درجه اهمیت طبقه‌بندی کنید. ابتدا از کارهایی شروع کنید که انجام دادنشان خیلی واجب و حیاتی است و بعد سراغ کارهای دیگر بروید. به خاطر داشته باشید که لازم نیست از نقشه خود جلو بیفتید، ابتدا تصمیم بگیرید و بعد طبق آن پیش بروید.

فال روزانه متولدین مرداد :

امروز روز رمانتیکی با عشقتان خواهید داشت و این شما دو نفر را بهم نزدیکتر می کند. احساسات شما شدید است و باید از حس ششم خود برای قضاوت درباره این موضوع استفاده کنید که باید تا چه میزان احساسات و عواطف خود را آشکار کنید. شور و حرارت ذهنی و فکری هم به سمت شما می آید. علایق جدیدی پیدا می کنید و دوست دارید خودتان را غرق در مطالعه کنید و ساعت ها کتاب بخوانید. زمان بسیار خوبی برای روابط رمانتیک است، حتی اگر سرتان خیلی شلوغ است. بیشتر از همیشه می توانید تفریح کنید و خوش بگذرانید. با هم بودن خیلی سرگرم کننده است و می توانید چیزهای زیادی را با هم تقسیم کنید، فقط باید روراست باشید. اگر مدتی است که با هم هستید، بهتر است جایی بروید و دایره دوستانتان را گسترده تر کنید. روتین همیشگی را بشکنید و روز خیلی خوبی داشته باشید.

فال روزانه متولدین شهریور :

شما امروز باید با یک مشکل کوچک که تازگی برایتان پیش آمده روبرو شوید. شاید راه حل به سادگی رفتن سریع به بانک باشد!! اما می‌تواند کمی هم پیچیده باشد. حالا راه حل هرطور باشد، این هشداری برای شما است که اگر همین الان این مشکل را حل نکنید بعدها و طی هفته بعد این مشکل قدیمی‌ دوباره آشکار می‌شود. شاید راه حل سریعی به ذهنتان بیاید، اما بهتر است با کند و کاو کردن در مورد مشکل و منشا و اساس آن برای همیشه آن را حل کنید.

فال روزانه متولدین مهر:

مسائل مالی و پولی امروز از طریق نیروی ذهنی و حس ششم شما پیشرفت می کنند. احساس خاصی در مورد ایده ای که برایتان پول آور است دارید. نگاهی به آنها بیندازید و حواستان به آنها باشد. نگذارید فرد دیگری شما را از آنها پشیمان کند تا بتوانید اطلاعات درستی از آنها کسب کنید. شاید هم استعداد نادیده گرفته شده ای را کشف کنید که در چنین زمانی به دردتان بخورد. امروز می تواند روزی اجتماعی برای شما باشد و با دوستان خود خوش بگذرانید و کلی بخندید. در حال حاضر شما بسیار محبوب هستید و روابط نزدیک شما صمیمیت و گرمای زیادی دارند. اگر چیزی برای گفتن دارید، امروز این کار را انجام دهید، زیرا امروز زمان درستی برای این کار است. عقب نشینی نکنید، احساس واقعی خود را با روراستی و صداقت کامل بگویید.

فال روزانه متولدین آبان:

نیروی درونی دارید که باعث می شود حس کنید توان جابجا کردن کوه را دارید. اگر در مورد اقدامی فکر می کنید که دیگران معتقدند غیرممکن است، امروز زمان شروع آن است. مسائل کاری، رمانس و پروژه های خلاقانه امروز با تلاش دقیقی که از سوی شما صورت می گیرد، پیشرفت زیادی می کند. با کمی فکر و تجزیه و تحلیل، ایده هایتان را یادداشت کنید و همه احتمالات را در نظر بگیرید و جلو بروید. امروز در فضا حس رمانتیک زیادی وجود دارد و صمیمیت از همیشه بیشتر است. شانس زیادی وجود دارد که شما بطور روراست و رک احساس خود را بگویید و مسائلی که روشن نبود را کاملاً واضح بگویید. در حال حاضر احساسات خوب و صمیمیت و گرمی زیادی وجود دارد که به شما در این راه کمک می کند.

فال روزانه متولدین آذر:

امروز امکان دارد یک نفر با عقاید خیلی خوش بینانه وارد زندگی تان شود، اما وقتی خودتان را در بحث‌ها درگیر می‌کنید خبرهای خوش می‌تواند جدی‌تر شوند. سرباز زدن از همکاری با دیگران کار منطقی ای نیست، برای اینکه بهتر است قبل از اینکه دست به عمل بزنید بفهمید که چه اتفاقاتی افتاده است نه بعد از آن! محدود کردن انتخاب‌های خود خیلی بیشتر از قبول کردن همه چیزهایی که بهتان پیشنهاد می‌شود برایتان مفید خواهد بود.

فال روزانه متولدین دی:

امروز به انحای مختلف یک شروع جدید است. دوستی قدیمی ناگهان در زندگی تان ظاهر می شود و خاطرات قدیمی و خوشایند گذشته را زنده می کند. زیاد نگران این موضوع نباشید. احتمالاً به این فاز زیاد احتیاج داشتید. باید در گروه هایی قرار بگیرید که با اهداف شما همسو هستند. دوستان جدید امروز به سمت شما می آیند. منتظر کمی سورپرایز از جهات مختلف باشید. آیا حس عشق و رمانس می تواند دو همکار را بهم نزدیک کند؟ شاید یک دوست یا یک همکار در واقع پتانسیل عشق را داشته باشد و تمام این مدت شما متوجه آن نشده باشید. شما شانس آن را دارید که این رابطه را به نحوی محکم کنید و حداقل آن را شروع کنید. این در نهایت موجب روشن شدن روز کاری شما می شود.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز احساسات شدت یافته اند و بالا گرفته اند. کسی در اطراف شما ممکن است با یکی از رئیس رؤسا مشکل پیدا کند و مسائل سیاسی و پولیتیک در بگیرد. در حال حاضر شما احساس قدرت می کنید و وسوسه می شوید تا خودتان را قاطی ماجرا کنید، ولی بهتر است از این مسائل دور بمانید و نیرو و علاقه خود را به سمت کارهای خودتان هدایت کنید. این به احتمال زیاد برایتان نتایج مثبت و بهتری خواهد داشت. امروز عشقتان رفتار پرشورتری از خود نشان می دهد و به نظر می رسد که پر از انرژی و نشاط زندگی است. انرژی امروز نشان می دهد که شانس اینکه با هم روراست شوید بیشتر است و می توانید در آینده با هم به نحو مثبتی ارتباط برقرار کنید و تغییراتی که می خواهید را اعمال کنید. زمان آن رسیده که بیرون بروید و زمان خوبی را سپری کنید.

فال روزانه متولدین اسفند:

نیروی ذهنی بالا و قوی شما باعث می شود که به مطالعه و انجام کارهای پژوهشی رو بیاورید. کنجکاوی شما امروز خیلی بالا می رود. حتی ممکن است به پیشبرد و ترقی تحصیلی فکر کنید، به خصوص از وقتی که علایق جدیدی باعث شده که کارهای جدیدی انجام دهید. دوستان جدیدی به انحای جالب پیدا می کنید و با طرز فکر های نو آشنا می شوید. زمان خوبی برای مد نظر قرار دادن این قضیه است. ممکن است در جاهای غیرمنتظره ای با آن فرد خاص که دنبالش هستید آشنا شوید. انرژی امروز نشان می دهد که شانس اینکه او را در اتاق انتظار پزشک، دامپزشکی، محل کار، یا در بیمارستان ببینید زیاد است. حس جذابیت و کشش زیادی دارید و فکر می کنید که مدتها است او را می شناسید. این حس خوب و آشنایی است، پس با آن جلو بروید.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه