فال روزانه 6 مرداد 1392

فال روزانه ۶ مرداد ۱۳۹۲

فال روزانه ۶ مرداد ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

امروز کسی برای نیازهای شما کاری نمی کند، پس بلند شوید و کارهایتان را خودتان انجام دهید. دیگران زیاد توجهی نشان نمی دهند و فایده و سودی برای شما ندارند. غیبت ها و زمزمه های زیادی در جریان است و شنیده می شود و شاید وسوسه شوید به غیبت کنندگان بپیوندید. با این رفتار ناپسند همراه نشوید. این فقط شما را از دوستان تان دور می کند و بین شما فاصله می اندازد. شما تا حدودی نسبت به احساسات و عواطف خود مبهم هستید. نسبت به فرد خاصی احساس گرمی زیادی می کنید و با این حال مطمئن نیستید که آیا می توانید کاملاً به او اعتماد کنید و تعهدتان را عمیق و محکم کنید یا خیر. زیرا او از احساسات خود مطمئن نیست. شما باید به ندای دلتان گوش دهید و بر اساس آن عمل کنید. امروز در محل کارتان جزئیات را با دقت بیشتری انجام دهید. شاید بخواهید با بی دقتی و حواس پرتی کارها را تمام کنید. ولی مهم است که تمام جزئیات و خرده کاری ها را تمام کنید و اطرافیان خود را تحت تأثیر قرار دهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

اگر امروز کارهایتان خیلی کند پیش می‌رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی که سرعت خودتان را بیشتر می‌کنید از کار کردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی کنید که خیلی سریع برنامه‌هایتان را مرتب کنید ممکن است ناامید بشوید، برای اینکه در عین حال که احساس خستگی می‌کنید انرژیتان نیز تحلیل می‌رود. در حال حاضر سعی کنید که نکات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم می‌توانید به کارهایتان برسید.

فال روزانه متولدین خرداد :

شما امروز شانه خالی می کنید تا از تعهد و مسئولیتی خودداری کنید. به کسی جواب سربالا ندهید. قوی باشید و نظر خود را مطرح کنید حتی اگر کسی ناراحت بشود. کار شما این است که از احساسات و عواطف خود دفاع کنید. دیگران هم از عواطف خود دفاع می کنند. اگر لازم شد تهاجمی برخورد کنید. سلامت شما به روراست بودن با خودتان بستگی دارد. امروز باید یک کلاس آموزشی یا دوره درسی را بگذرانید که برای شما فرصت های خوبی در آینده می آورد. این باعث می شود که افراد همفکری را ملاقات کنید که علایق مشترکی با شما دارند. هر چیزی که شما را شیفته می کند، کسی که شما با او ملاقات می کنید می خواهد ماجرای خود را با شما در میان بگذارد و شما دو نفر خیلی صمیمی می شوید. امروز فرصت های جدیدی سر راهتان قرار می گیرند. چشم به راه فاز جدیدی برای رشد باشید. با آنکه این فرصت هنوز زیاد بزرگ نیست، ولی پتانسیل رشد کردن و تبدیل شدن به چیزی بزرگتر و پرفایده تر در آینده را دارد. چشم هایتان را باز نگه دارید.

فال روزانه متولدین تیر :

حتی در سخت ترین شرایط نگرش شما کلید خوشبختی‌تان می‌باشد. موفقیتهای مادی شما با وجود این می‌تواند مشکل ساز باشد، اما نگذار که هدفهایت وارد این راه بشوند. اکنون کارهایی را انجام بده که باعث می شوند احساس خوبی نسبت به خودت داشته باشی، پول هم به دنبال آن خواهد آمد. هنوز احساسهایی وجود دارند که نیاز است آنها را با دیگران سهیم بشوی؛ این احساسات را با عشق فراوان بیان کن. زیاد سخت نگیر، خودت خواهی فهمید که چه زمانی برای این کار مناسب است.

فال روزانه متولدین مرداد :

شما امروز می‌توانید خیلی پر‌انرژی و فعال باشید، اما از نظر فکری زیاد خوش‌بین نیستید. شما می‌دانید که لازم است خود را به سمت جلو هل بدهید؛ و به خاطر همین ظاهراً خودتان را خوشحال نشان می‌دهید. وقتی به گذشته فکر می‌کنید، احساس می‌کنید که قایق‌های نجات خود را از دست داده‌اید و این موضوع باعث ناامیدیتان شده است. شما باید از فکر کردن به گذشته دست بردارید، فقط در این صورت است که می‌توانید واقعاً شادی را تجربه کنید.

فال روزانه متولدین شهریور :

امروز روز محشری است و شما با استفاده از تیزهوشی و زیرکی خود کارهای زیادی انجام می دهید. اطلاعات با سرعت زیادی فرار می کنند. آنچه با شما هماهنگی دارد بگیرید و بقیه را دور بریزید. هرچه اطلاعات شما بیشتر باشد، مجهزتر خواهید شد و تصمیمات مهمتر و بهتری خواهید گرفت. هر اطلاعاتی که لازم دارید در نظر بگیرید. امروز دانش کلید حیات عشقی شماست. امروز می توانید اسرار کارهای فرد خاصی را کشف کنید. شما مدتهاست منتظر چنین فردی با چنین ویژگی هایی بودید. رابطه شما به زیبایی ادامه می یابد، اگر، به هم کمک کنید و برای هم زندگی کنید. تردد و بی تصمیمی افراد امروز شما را عقب نگه می دارد. شما منتظر شنیدن خبری از سوی فردی هستید تا قدم بزرگی بردارید. نگران نباشید. صبر کنید تا اطلاعات لازم به دستتان برسد و سپس پیشروی کنید.

فال روزانه متولدین مهر:

چرا من؟ شما این سوال را انگار بیش از هر فرد دیگری از خودتان می پرسید. زندگی شما مانند چرخ و فلکی شده است که از حرکت نمی ایستد. ته دلتان می دانید که چاره دیگری ندارید. اگر می توانید امروز را مرخصی بگیرید و به افکار و احساسات خود رسیدگی کنید. با حرف زدن است که احساس بهتری می یابید. دوست دارید امروز چند نفر را به منزل دعوت کنید و بنشینید از هر دری با هم حرف بزنید و در عین حال دایره دوستان خود را گسترده تر کنید. شاید فرد خاصی در یک بحث بسیار چالش ایجاد کند، ولی در عین حال شما او را بسیار جذاب می یابید و دوست دارید بحث شما ادامه یابد. اعتماد به نفس شما امروز بالا است و این رابطه شما با دیگران را آسانتر از همیشه می کند. زمان خوبی برای تماس گرفتن با افرادی است که خیلی وقت است با آنها حرف نزده اید. این روابط برای پیشرفت های آتی مهم هستند.

فال روزانه متولدین آبان:

امروز ذهن شما مانند کندوی پر از زنبور شده است. اشکالی ندارد. اطلاعات زیادی هست که باید آنها را پردازش کنید. شما در مورد خریدن یک وسیله الکترونیکی یا وسیله خانگی کوچک فکر می کنید. زمان خوبی است تا تحقیقی در مورد این پروژه انجام دهید و سپس کارت عابرتان را به فروشنده بدهید. از امروز برای گردآوری اطلاعات استفاده کنید. با آنکه امروز عنصر اشتیاق و شور و حرارت وجوود دارد، ولی باید آن را عملی کنید. اگر شما علاقه دارید به اینکه به فرد خاصی نزدیکتر شوید، باید با دانش و کارشناسی خود او را مجذوب کنید. امروز دیگران دوست دارند دنباله رو باشند و زمان خوبی برای پیاده کردن یکی از ایده های جدیدتان است. شما سردسته افرادی شده اید که بخاطر شخصیت خوب شما به ساز شما می رقصند. پس سازتان را بلندتر از همیشه بنوازید.

فال روزانه متولدین آذر:

شما اغلب اجازه می‌دهید که فلسفه بافی بر شعور عادی تان برتری پیدا کند ولی این کار می‌تواند شما را به دردسر بیندازد. فکر و گمان می‌تواند مفید و سازنده باشد اما امروز آنها ممکن است شما را از مسیرتان منحرف کنند. تفاوت‌هایی که با دیگران دارید را تقویت کنید و در پی این نباشید که خود را همرنگ جماعت کنید. خوشبختانه امیدها و آرزوهایی که برای آینده‌ای روشن تر دارید برای دیگران انگیزه‌ای می‌شود تا از خمودگی و افسردگی بیرون بیایند. از طرف دیگر باعث می‌شود که شما خود را باور کنید و اعتماد به نفس تان افزایش یابد.

فال روزانه متولدین دی:

دیگران ممکن است امروز شما را به عنوان یک راهنما و مشاور ببینند، به خاطر اینکه به نظر می‌رسد که شما هوش و استعداد خوبی دارید و پاهایتان استوار به زمین متصل هستند. خوشبختانه، شما آماده یک مبارزه و رقابت هستید، و نباید این فرصتی را که برای نشان دادن توانایی که برای مشخص کردن اختیارات تان دارید را از دست بدهید. اگر چه این زمان بسیار جدی و مهمی‌است، اما سعی کنید خلق و خوی شاداب و بانشاط خود را از دست ندهید. شما می‌توانید در حالیکه زمان خوبی دارید همچنان موثر و مفید واقع شوید.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز باید حرف بزنید. شاید هیچکس مدتی دیدگاه شما را نشنیده باشد. به احتمال زیاد شنیدن نظر شما برای آنها بسیار مهم است. فقط بدین دلیل که کسی نظر شما را نمی پرسد دلیل نمی شود که نظرتان معتبر نباشد. شما دیدگاهی باورنکردنی دارید که دیگران ندارند. فکر نکنید که آنها می دانند شما چه فکری می کنید. انرژی امروز باعث می شود که شما بیرون بروید و در بحث ها و صحبت ها شرکت کنید و به گروه ها بپیوندید و در تعدادی از پروژه های اجتماعی شرکت کنید و حیات عشقی خود را بهبود دهید. فقط با امیدوار بودن به ملاقات با فرد خاصی این اتفاق نمی افتد، بلکه باید در رویدادها شرکت کنید و افق های خود را گسترش دهید. بدین ترتیب شاید فردی را ببینید که عاشق شما شود. امروز به ندای درونتان گوش دهید. ندای درون شما بیشتر از شما می داند. زمانی را به تنهایی سپری کنید. این زمان بسیار ارزشمند است. دیدگاه هایی که دریافت می کنید بسیار برایتان سودمند خواهند بود.

فال روزانه متولدین اسفند:

کسی پنکه را روشن کرده و همه کاغذهای شما به هم ریخته است. سرعت کاری شما افزایش یافته و شما در حال تقلا برای یافتن تکه های مختلف هستید. امروز باید ارتباط نزدیکی با افراد داشته باشید. برای جمع کردن مدارکی که در اتاق پراکنده شده به کمک دیگران نیاز دارید. چشمتان به چیزهای اطرافتان باشد تا جایگاه خود را از دست ندهید. تغییر در باورهایتان باعث می شود که فرد جدیدی وارد زندگی تان شود. روش خاصی برای نگاه کردن به روابط باعث می شود که باعث می شود که تأخیری ایجاد شود و ناامیدی برایتان می آورد. با بررسی دیدگاه ها و انگیزه ها و ردیابی مشکل است که می توانید خودتان را آزاد کنید و رابطه بهتری درست کنید. فقط بدین دلیل که از آینده مطمئن نیستید دلیل نمی شود که از آن بترسید. بی تصمیمی در مورد نحوه انجام کار امروز شما را فلج می کند. باید با ایمان عمل کنید و از چیزی نترسید. بدین ترتیب، در مسیر موفقیت پیش می روید.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

یک دیدگاه

  1. كيميا گفت:

    سلام مریم خانوم………
    ممنونم که بهم سر زدی

    درهم وبر هم ولی خوندی بود

    با تبادل موافقم لینک کردی خبرم کن بلینکم

    فدای تو بای

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه