فال روزانه 5 مرداد 1392

فال روزانه ۵ مرداد ۱۳۹۲

فال روزانه ۵ مرداد ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

امروز هر کاری که که انجام می‌دهید می‌تواند  مانند یک بازی باشد،‌ حتی اگر آن کار، کار بسیار سختی باشد. همچنانکه کودک درون خود را پیدا کرده اید و می‌توانید  به هر وظیفه و کاری به عنوان فرصتی برای تفریح  نگاه کنید.  اما شما مانند گذشته دیگر  تا آنجا که می‌توانید سریع وارد کاری نمی‌شوید، به خاطر اینکه عطارد منطقی  به یازدهمین خانه از آینده شما بازگشته است، و به شما پیشنهاد می‌کند که قبل از اینکه وارد کاری شوید خوب مسیر خود را بشناسید و آن را بررسی کنید، مخصوصا اگر آن کار یک مسیر تازه باشد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

اینکه از خودتان مطمئن باشید یک چیز است،‌ اما امروز این اعتماد به نفس کاذبتان می‌تواند شما را با مشکل بزرگی مواجه کند، چرا که ناگهان درمی‌یابید که نمی‌دانید چه کاری درست است و چه کاری غلط! شما دوست دارید به دیگری به طور نمایشی نشان دهید که کاری که او  اکنون دارد انجام می‌دهد غلط است، اما نیازی به این نیست که دیگری را وارد مسئله ای کنید که خودتان نمی‌توانید در آن پیروز شوید. درنهایت، ‌مهم نیست که چه کسی برنده می‌شود؛‌ مهم حفظ عزت نفس  است که به نظر می‌رسد زیاد برای شما سخت  نباشد.

فال روزانه متولدین خرداد :

شما می‌توانید بدون اینکه تلاش زیادی برای پنهان کردن احساسات تان کنید این کار را براحتی انجام دهید و احساسات خود را در دل تان نگه دارید. شما حتی نیازی ندارید که لباس مبدل یا ماسک بر چهره بگذارید. هر طور که شما خودتان  را ببینید،‌ دیگران نیز همانطور شما را خواهند دید. شما مشغولتر و گرفتارتر از همیشه به نظر می‌رسید و این به شما کمک می‌کند تا کار اضافی انجام ندهید. به جای اینکه هاله‌ای از خیالات واهی در اطراف خود ایجاد کنید، حد و مرزی برای خود ایجاد کنید و آن را به دیگران منتقل کنید؛ ‌برایشان توضیح دهید که چه کاری را می‌توانید انجام دهید و چه کاری را نمی‌توانید!

فال روزانه متولدین تیر :

اگر شما از چگونگی  موقعیت مالی خود نامطمئن هستید،‌ نیازی نیست که پشت نگرانی خود از دیگران مخفی شوید. دراین روزها بسیار  مهم  است که درباره چگونگی خرج کردن پول تان برای دیگران تجدید نظر کنید، چرا که شما تاکنون می‌خواستید به آنها نشان دهید که روی گنج نشسته‌اید یا اینکه کارخانه پول سازی دارید!! این نمایش‌های پنهان کارانه ممکن است برای مدت کوتاهی چاره‌ساز باشد چرا که بعد از آن شما را در موقعیتی بسیار سخت تر از آنچه که الان  در آن قرار دارید درگیر می‌کند. استوار باشید و بهترین کاری را که می‌توانید انجام دهید و اجازه دهید دیگران هر چه دلشان می‌خواهد بگویند

فال روزانه متولدین مرداد :

ورود ماه به نشان شما ممکن است اختلافاتی را که بین شما و دوست تان یا شریک تان بوده را آشکار کند. اول شما ممکن است فکر کنید که هر دو شما یک چیزی را می‌گویید، اما درگیری و کشمکش‌ها افزایش می‌یابد و حتی می‌تواند به درگیری کاملا آشکار تبدیل شود. اکنون روی این اختلاف تمرکز نکنید، در عوض، برای پیدا کردن یک زمینه عادی تلاش کنید. می‌توانید از این درگیری‌های عاطفی با اجتناب کردن از بحث و جدل‌های بی فایده و غیر ضروری جلوگیری کنید. یکی دو روزی صبر کنید بعد، سعی کنید دلیل این بحث‌ها را پیدا کنید.

فال روزانه متولدین شهریور :

امروز دیگران به شما توانایی و نیرویی می‌دهند؛ بدون اینکه حتی خودشان بفهمند چه کمکی به شما کرده اند! البته این موضوع به این معنی نیست که آنها کار خاصی می‌کنند، فقط این را بدانید که وقتی که نیاز به کمک داشتید می‌توانید به آنها تکیه کنید، به خاطر اینکه کاملا مشخص است که دوستان تان در موقع لزوم حتما یاری تان خواهند کرد. خوشبختانه، احتمالا شما امروز نیازی به کمک آنها پیدا نخواهید کرد،‌ به خاطر اینکه تا زمانیکه رفتار خوب مثبتی در رابطه با کارهایی که انجام می‌دهید داشته باشید تلاش‌هایتان نتیجه خواهد داد.

فال روزانه متولدین مهر:

دوستان و همکلاسی‌های شما امروز بسیار رک و صریح به نظر می‌رسند، اما اوضاع آن جوری نیست که چشم‌هایتان می‌بیند، ‌بلکه خبرها بیشتر از اینهاست! قبل از اینکه کاری را به اتمام برسانید مواظب باشید، چرا که ممکن است همه جوانب را در نظر نگرفته باشید. اگر چیزی درست نبود حتما سئوال کنید و از درست بودن آن مطمئن شوید؛ اگر اهداف و نیات شما ضعیف باشند اشتباه از خود شماست نه دیگری، پس فکر نکنید دیگری زیر پای شما را خالی کرده است.

فال روزانه متولدین آبان:

حتی اگر شما اخیرا در محل کارتان اوقات سخت و دشواری را تجربه کرده باشید امروز احتمالا در رابطه با آن چه اتفاق افتاده احساس بهتری دارید. متاسفانه تغییر احساسات درونی شما ممکن است توسط این افکار شما که از اشتباه دوری کنید تاثیر گرفته باشد. مطمئن شوید که به اشتباه انکار و تکذیب دچار نشوید و بدین ترتیب میتوانید تمام روز خود را از نگرانی و اضطراب رهایی بخشید. بهتر است که کنترل فشارها و استرس‌های خود را در دست بگیرید و به جای اینکه وانمود کنید همه چیز مرتب است این وضعیت را مدیریت کنید.

فال روزانه متولدین آذر:

به جای اینکه از کاری که باید همین الان انجام دهید ناراحت و عصبی شوید و شروع به غرولند کنید سعی کنید آن را به عنوان یک بازی ببینید. اگر شما زمان خوبی داشته باشید بیشتر مشتاق می‌شوید که بهره وری خود را بالا ببرید. اما سعی نکنید تا از روبرو شدن با پی آمدهای واقعی که امروز نمایان می‌شوند اجتناب کنید. به خاطر اینکه گرفتگی ماه در ششمین خانه “جزییات زندگی” شما اتفاق افتاده است. یک چیز بی اهمیت می‌تواند تاثیر مهمی روی بقیه مسائلی بگذارد که شما قبلا در کار خود برای دسترسی به موفقیت انجام داده بودید.

فال روزانه متولدین دی:

تمایل شما برای امتحان یک ماجراجویی جدید امروز بسیار شدید تر ازهمیشه خواهدشد. این فکر در یک لحظه آنقدر شدید خواهدشد که باعث می‌شود شما فکرکنید هر چیزی ناممکنی، ممکن خواهد شد و شما می‌توانید هر جا که دوست دارید بروید. اما بعدا اتفاقی در محیط اطراف تان رخ می‌دهد که به شما یادآوری می‌کند که شما آنطور که دوست دارید آزاد نیستید. به جای اینکه در ناامیدی و دلسردی غوطه بخورید،‌ نظرات خود را تعدیل کنید تا عملی شوند، و سپس برای اینکه رویاهای خود را به واقعیت درآورید شروع به برنامه ریزی کنید.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز باید به دقت مواظب حرفی که می‌زنید باشید به خاطر اینکه شما به سرعت صحبت می‌کنید و ممکن است کلمات متفاوت با آنچه که در ذهن تان  می‌شنوید از ذهن تان بیرون بیاید. وقتی در مورد حرفهای شما برداشت نادرستی می‌شود بسایر برای تان سخت خواهد بود که بخواهید شفاف سازی کنید و این کار هم زمان و هم انرژی شما را هدر می‌دهد، پس بهترین راه این است که آرام بگیرید و با آرامش صحبت کنید تا در همان بار اول منظورتان را بدرستی به دیگران برسانید.

فال روزانه متولدین اسفند:

شما هدفی دارید که باید آن را امروز انجام دهید و بهترین کار این است که با گفتار شفاهی یا ارتباط کتبی آن را دنبال می‌کنید. اگر چه شما همان کارها و وظایف هر روزه را انجام می‌دهید که در برنامه هر روزه تان دارید و به روال همیشه است،‌  اما امروز برای اینکه مشکل خود را به دیگران نشان دهید کارهایتان را بیشتر نمایشی انجام می‌دهید. اما شما  اجازه ندارید که دیگران را بدون اینکه خودشان بخواهند مجبور به توجه کنید. بهترین کاری را که می‌توانید انجام دهید و بعد از آن اجازه دهید چند روزی کارها به حال خود باشند قل از اینکه دوباره بخواهید برای حل آن دوباره تلاش را از سر بگیرید

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه