فال روزانه 4 مرداد 1392

فال روزانه ۴ مرداد ۱۳۹۲

فال روزانه ۳ مرداد ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

امروز شاید عقیده شما با خواهر و یا برادرهایتان مخالف باشد، اما این دلیل نمی‌شود به راحتی حرف آنها را قبول کنید! شاید دیدگاه شما هوشمندانه تر از ایده‌های آنها باشد، اما هنوز آنقدر خوب نیست که حقایق را برایشان روشن کند. فقط تسلیم نشوید!! اما باور کردن اینکه می‌توانید با منطق و افکار هوشمندانه نظر آنها را عوض کنید کاری غیر عملی و نشدنی است. بگذارید آنها نظرتان را بفهمند و بعد تنهایشان بگذارید. آنها وقتی خودشان آمادگی لازم را پیدا کردند- و نه زودتر از آن!- نظرشان را عوض خواهند کرد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

امروز شما یک دقیقه یک چیز می گویید و دقیقه دیگری حرفتان را عوض می کنید. اغلب اوقات شما از یک شاخه به شاخه دیگری می پرید، ولی امروز احتمالاً در این مورد به شما گوشزد می کنند. امروز قبلاً از زدن هر حرفی خوب به آن فکر کنید. بلند فکر نکنید که همه بشنوند. روند فکری پیوسته شما ممکن است با تحلیل نهایی تان اشتباه گرفته شود و سردرگمی بوجود آید. انرژی امروز شما را تشویق می کند که رابطه فعلی خود را با تغییر بعضی فاکتورها در مورد خودتان متحول کنید. چیزی به شما الهام می دهد و شما تجسمی از آن دارید. اگر تمایل داشته باشید که تعدیل هایی در ظاهر و شخصیت خود صورت دهید بهتر می شود. منتظر نمانید که همه چیز خود به خود سراغتان بیایند. خودتان باید عشقی که می خواهید را بیافرینید.

فال روزانه متولدین خرداد :

تنشی که در فضا موجود است چیزی است که شما نیاز دارید تا از مسائل ناخودآگاهی که بر رفتارتان تأثیر دارد آگاه شوید. چیزهایی زیادی در دل دارید که باید بار آنها را از دلتان بردارید. هرچه در مورد درد و رنجی که افراد برایتان درست می کنند راستگوتر و صادق تر باشید، عشق بیشتری دریافت خواهید کرد. راه های ارتباطی را باز نگه دارید. فکر احتمالات موفقیت های آینده است که باعث می شود تلاش بیشتری بکنید و رابطه خود را بهتر کنید. انرژی امروز شما را تشویق می کند که اهداف و برنامه های خود را تعیین کنید و بحث و گفتگوی صریحی در مورد به ثمر رساندن آنها با هم خواهید داشت.

فال روزانه متولدین تیر :

دیگر نباید در مورد کسی که برای اهمیت زیادی دارید فداکاری کنید. شاید بگذارید فردی به رفتار اعتیادآور و خطرناک خود ادامه دهد فقط بدین دلیل که می خواهید از دعوا کردن با او اجتناب کنید. بدانید که این رفتار برای هیچ کدام از شما خوب نیست. هرچه بیشتر این دروغ را ادامه دهید، هر دو طرف بیشتر آسیب می بینند. صریح باشید و نگرانی های خود را رک و راست بگویید. امروز در یک مهمانی یا مناسبت اجتماعی واقعاً سر از پا نمی شناسید. جذابیت بسیار قوی و نیرومند می شود و برایتان سخت است که مقاومت کنید. شما عموماً روش ساده تری را برای رمانس ترجیح می دهید و رفتار طرف مقابل را کمی آمرانه می یابید. با این حال باید خوش بگذرانید.

فال روزانه متولدین مرداد :

قبل از اینکه هر تصمیمی بگیرید باید بدانید که برنامه ریزی کردن برای یک تعطیلات عالی مدتی زمان می‌برد. اما حتی اگر مسافرت رفتن تبدیل به مبارزه‌ای پوچ و بی فایده یا خیالی و واهی شد، از فکر و رویای مسافرت دست نکشید. تسلیم نشوید؛ همین که فهمیدید شما در حال آزمایش شدن هستید، راحت تر می‌توانید از خود شجاعت به خرج داده و تغییرات لازم را ایجاد کنید، بنابراین شما می‌توانید به راه خود ادامه دهید.

فال روزانه متولدین شهریور :

اگر مسئله ای هست که باید آن را با شریک زندگی خود حل کنید، امروز بهترین زمان برای آن است. عقب نشینی نکنید فقط بدین دلیل که تعادل را در رابطه خود حفظ کنید. آرامش ذهنی خود را فدا نکنید. انکار واقعیت و مواجه نشدن با آن راه آسانی است و هیچ نفع و فایده ای برای شما ندارد. با خودتان، احساسات تان و دیگران صادق باشید. انرژی امروز اشتیاق شما را بیشتر می کند تا تلاش بیشتری در مورد رابطه خود انجام دهید. شما متوجه می شوید که دلیل اینکه شما رابطه عمیقی با او ندارید این است که شما عقب نشینی می کنید و نمی گذارد چیزهای واقعی و خوبی بین شما اتفاق بیفتد. اگر شروع کنید به ارتباط برقرار کردن و حرف زدن از ته دلتان، همه چیز تغییر می کند.

فال روزانه متولدین مهر:

انرژی شدید امروز مخالفت هایی را برای شما به همراه دارد. این مخالفت های شفاهی باشند یا نباشند، تعارض ها و برخوردها بسیار واقعی می شوند. احساسات عشقتان را دست کم نگیرید. در مقابل این مسائل و مشکلات ایستادگی کنید و در مورد راه حل ها واقع گرا باشید. کسی از شما انتظار ندارد که همه جواب ها را داشته باشید، پس به آن تظاهر نکنید. همه ما انسان هستیم و همه ما اشتباه می کنیم. عشق امروز تبدیل به مسئله ای هیجان انگیز و پرشور می شود. همچنین بدان معناست که فردی بسیار مجذوب شما شده است و جواب صریحی از شما می خواهد. شاید او از منتظر شدن برای تصمیم گیری شما خسته شده است بخواهد بفهمد که شما بالاخره چه می خواهید. شاید او فکر کند که شما می خواهید جواب منفی بدهید، و فقط مؤدبانه و برای اینکه ناراحت نشود اینطور حرف می زنید.

فال روزانه متولدین آبان:

اگر کسی به شما فرمانی دهد باعث ناراحتی شما می‌شود و سریعا به دفاع از خود بر می‌خیزید اما بهتر است این حالت عصبانیت و بر آشفتگی تان را کنار بگذارید تا بتوانید دید بهتری نسبت به  مسائل مختلفی که برای تان پیش می‌آید داشته باشید. اگر شخصی به شما فرمانی دهد و شما آن را اجرا نمایید اصلا بدین معنا نمی‌باشد که شما ترسو و بزدل هستید این تفکر غلط را به دور بیاندازید. شما به حدی از این امر ناراحت می‌شوید که با ادامه ی این کار ممکن است آسیب‌های جدی را به خود وارد سازید.

فال روزانه متولدین آذر:

امروز از تنش فرار نکنید. هر استرس عاطفی که تجربه می کنید امروز دوبرابر میشود اگر سریعاً به آن رسیدگی نکنید. لحظات را از دست ندهید و آنها را تجربه کنید. هرچه بیشتر به زمان حال بپردازید، کمتر در آینده افسوس خواهید خورد. هر موقعیت دردسر و مشکلی را که پیش می آید رفع و رجوع کنید و به پیشروی خود ادامه دهید. تا وقتیکه خودتان شروع به حرف زدن نکنید، افراد نیازها و نگرانی های شما را درک نمی کنند. با انرژی امروز شما بسیار تأثیرگذار خواهید بود. به نظر می رسد که هیچ چیز نمی تواند شما را از انجام کاری که می خواهید انجام دهید یا به چیزی که می خواهید در دنیای عشق و عاشقی برسید باز دارد. اگر مجرد هستید با کسی ملاقات می کنید که جواب رویاهای شماست. روابط دائمی امروز با انرژی مثبتی تقویت می شوند.

فال روزانه متولدین دی:

دیگر پشت مانع ذهنی خود پنهان نشوید. نقش بازی کردن شما را به جایی نمی رساند. نیرو و قدرت واقعی در ایستادن و گفتن حرف های خود از حسی که در هر موقعیت دارید است؛ به خصوص اگر صحبت از عشقتان باشد. اگر احساس می کنید که باید چیزی بگویید، حرف بزنید. صبر نکنید تا این موقعیت به جایی برسد که بحث و دعوای بدی بین شما بوجود بیاید که همه چیز بدتر شود. هجوم انرژی امروز به سوی رابطه فعلی شماست. با آنکه همه چیز اخیراً خیلی بد پیش رفته است، شما از تغییر در رفتارتان سود می برید. مشکل شما هرچه باشد، باید با نگاهی به سوی آینده و تفسیر خود از حال، آن را حل کنید و رویاهای خود را تحقق ببخشید.

فال روزانه متولدین بهمن:

ممکن است امروز احساسات شما باعث شوند که کمی‌از حالت طبیعی خود خارج شوید. در این حالت شما به سختی می‌توانید تشخیص دهید که باید چه کار بکنید و اصلا چه کاری درست است؟! اما به یکباره شما آماده بیرون آمدن از این حالت شده و می‌توانید با آنچه که باعث شده بود تا شما دچار این حالت شوید، فاصله بگیرید. ولی ناگهان لحظه‌ای بعد درمی‌یابید که کار کردن برایتان سخت شده و نمی‌توانید تا همه کارها را بدرستی انجام دهید. با وجود اینکه به نظر می‌رسد باید برای این موقعیت برای تصمیم گیری‌هایتان از قانون ” همه یا هیچ” استفاده کنید، اما شاید بهتر باشد که کمی‌بیندیشید و نقطه میانی را که برای تان بهترین نتیجه را دارد اتخاذ کنید.

فال روزانه متولدین اسفند:

به نظر می رسد که امروز شما از هر دنده ای از خواب بیدار شوید، فرقی ندارد. تنها راه حل این است که به دنیای رویاهایتان برگردید. اگر این برایتان مقدور نیست، روی دلتان تمرکز کنید، زیرا دلتان می خواهد به شما بگوید که نیاز به توجه دارد. جریان احساسات و عواطف بالا می گیرد، پس مراقب باشید که چطور نسبت به خودتان و دیگران رفتار می کنید. مهمانی یا مناسبت اجتماعی که امروز در آن شرکت می کنید، شروع یک رابطه عالی و شگفت انگیز است. ولی زیاد کم حرف و ساکت نباشید و از حرف زدن در مورد استعدادهای خود و پز دادن نترسید. بهتر است که لباس های رنگ روشن بپوشید و در ظاهرتان تغییر ایجاد کنید و رنگ های تیره و مات را کنار بگذارید. بدرخشید و خودتان را نشان دهید.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه