فال روزانه 29 تیر 1392

فال روزانه۲۹ تیر ۱۳۹۲

فال روزانه ۲۹ تیر ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

امروز الهام کلید موفقیت شماست. با الهام از آنچه دیگران ناممکن می پندارند پیش می روید. قبلاً هرگز چیزهای ناممکن جلوی شما را نگرفته است و حالا هم نمی گذارید که ناممکن ها جلویتان را بگیرند. شما همه احتمالات را با دقت در نظر می گیرید تا نتیجه بگیرید. دوستان شما از هدفمندی و اراده شما الهام می گیرند و شما را الگو قرار می دهند. حیات عشقی شما بیشتر در ذهنتان در جریان است تا در واقعیت. شاید شما عشقتان را مدتهاست که ندیده اید و یا او در مکانی دوردست زندگی می کند و تنها منبع تماس شما تلفن است. هرچه باشد، زمان آن رسیده است که شما دو نفر با هم ملاقات کنید. امروز تغییر ذهنی بزرگی در شما اتفاق می افتد و درهای زیادی از فرصت های جدید و عالی در مورد مسائل کاری به رویتان باز می شود. چرخه های موجود در زندگی شما که قبلاً حرکتی رو به عقب در زندگی شما دارند از امروز دوباره رو به جلو می شوند. با اطمینان و اعتماد به نفس کامل حرکت کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

امروز برایتان سخت است که در مسیر ثابت باقی بمانید، برای اینکه هر فکر جدیدی که از ذهن شما برمی‌خیزد می‌تواند تبدیل به یک زنجیره از توهمات تبدیل شود که شما را به یک سیر و سفر ذهنی مطلوب می‌برند. ممکن است شما توانایی گشت و گذار کردن در طی رویاهای روزانه‌تان را داشته باشید، اما اکنون شما باید واقع‌بین باشید. از یک یا دو کار تفریحی لذت ببرید، اما اجازه ندهید فکری وسواس‌ گونه نسبت به دنیای درونی‌تان تبدیل به مانعی برای شما شود.

فال روزانه متولدین خرداد :

فرصت افزایش درآمد شما باعث می شود که انرژی و الهام خود را به سمت مسائل کاری هدایت کنید. رویاهای شما چیزهای زیادی در مورد شما و انگیزه شما مشخص می کنند و این خودآگاهی شما را افزایش می دهد و همه چیز را برایتان بسیار آسانتر می کند. نیاز به موفقیت در مسائل مادی و معنوی نقش مهمی در همه کارهایی که انجام می دهید بازی می کند. شما با آنکه در ظاهر لبخند می زنید ولی در دل از عشق خود انتقاد زیادی می کنید. با آنکه چیزی نمی گویید، ولی او می فهمد که همه چیز خوب پیش نمی رود و یک جای کار ایراد دارد و بسیار آزرده شده است و دلیلش را نمی داند. اگر ناراحت هستید بهتر است که آن را واضح بگویید و ساکت نمانید. مافوق ها امروز به شما سخت می گیرند. شما متوجه می شوید که آنها رویکرد خلاقانه و ایده های تخیلی شما را درک نمی کنند. نگذارید این شما را ناامید کند یا باعث شود فکر کنید که ایده های شما نامعتبر هستند. قوی باشید.

فال روزانه متولدین تیر :

شما تمایل دارید که سفر کنید یا شاید از دوستی که در دوردست ها زندگی می کند دیدن کنید. شما مقدمات آن را فراهم می کنید. رویدادهای اجتماعی امروز وقت شما را می گیرند و افراد جالبی را ملاقات می کنید. یکی از دوستان شما به گوش شنوا نیاز دارد و شما امروز به دیگران حساس می شوید، پس آماده شنیدن داستان تلخ او باشید. در غیر این صورت روز خوبی خواهید داشت. اگر به نوشتن یک یادداشت عاشقانه به عزیزترین فرد در زندگی تان فکر می کنید، بهتر است تلاش کنید و آن را ساده تر کنید تا بدون مشکل منظورتان را درک کند. اگر تلاش کنید کار جالبی انجام دهید او منظور شما را اشتباه درک می کند و این مانع کاذبی بین شما دو نفر ایجاد می کند. حرفتان را رک و راست بزنید و صراحت داشته باشید. امروز روز خوبی برای تقویت خودتان در محل کار است تا آماده مبارزه با چالش های آینده باشید. ابزارهای بیشتر داخل جعبه ابزارتان بگذارید. از استادان خود یاد بگیرید و فوت و فن های آنها را یاد بگیرید.

فال روزانه متولدین مرداد :

امروز شما در مورد فرصت هایی می شنوید که درآمد شما را افزایش می دهند یا شغل جدیدی برایتان فراهم می کنند یا پروژه ای را بدستتان می دهند. شما انرژی فراوانی را به سمت این هدف هدایت می کنید. دیگران هم می خواهند در این مسیر کمکتان کنند. شما خیلی پرانرژی و خوش بین هستید. این فرصت های جدید و جالبی برایتان می آورد. امروز فردی که قبلاً دوستش داشتید دوباره در زندگی تان ظاهر می شود. در حالیکه شما فکر می کنید تغییرات مثبت زیادی کرده اید، ولی زیاد درباره او مطمئن نیستید و به نظر می رسد که او خیلی در مورد زندگی اش نگران و ناامید است. صحبت کردن در مورد قدیم ها و حرف زدن در مورد مشکلات او، لبخند را به لب او می آورد. پروژه هایی که درگیر روتین دشواری شده بودند امروز دوباره رو به جلو پیشروی می کنند. شما امروز احساس نظم زیادی می کنید و هر کاری که بدست می گیرید تمام می کنید.

فال روزانه متولدین شهریور :

همه روابط شما امروز با حساسیت بیشتر نسبت به نیازها و احساسات دیگران ارتقا می یابند. شما نسبت به دوستان غمگین خود گوش شنوا دارید و برای حل مشکلاتشان به آنها کمک می کنید. مطمئن باشید. که تلاش های شما بی تشکر نمی ماند. شما نسبت به آنهایی که بیش از همه برایتان اهمیت دارند نزدیکتر می شوید و این شامل فرد خاصی در زندگی تان هم می شود. با آنکه شما در مورد جزئیات و کمال یک فرد مجذوب شده اید، ولی افراد کمی در این دنیا هستند که کامل باشند. امروز نسبت به او به خاطر رفتار خاصی که فکر می کنید باید داشته باشد انتقاد می کنید. ولی تا قبل از آنکه او را تکه تکه کنید، باید نقاط مثبت او را نیز در نظر بگیرید. اکنون زمان موفقیت برای شماست و در عین حال، زمان دشمنی در محل کار نیز هست. شما تحت موشکافی دیگران هستید و در کل شما به سوی رویای خود حرکت می کنید و آنچه از همه چیز برایتان مهمتر است را می جویید. رویاهایتان را زنده نگه دارید.

فال روزانه متولدین مهر:

اگرچه برنامه‌های بلند مدت‌تان در ماه گذشته متمرکزتر شده بودند، شما در حالیکه به هدفتان نزدیک می‌شوید، کم کم از دست این برنامه‌ها خلاص می‌شوید. شما حالا در مسیر دیگری قرار گرفته‌اید، پس در مورد حوزه کاری خود بازنگری کنید و در مقصد نهایی خود تغییراتی ایجاد کنید. اگر تصمیم جدیدتان با تصمیم قبلی کاملا متفاوت بود نگران نشوید. شما چیزهای زیادی راجع به خود و جهان خود یاد گرفته اید، پس اگر لازم شد آماده باشید که مسیر و روشتان را نیز عوض کنید.

فال روزانه متولدین آبان:

شما دوست ندارید در کارتان عجله کنید و می خواهید سرفرصت انتخاب کنید و به کسی که شما را مجبور می کند شتاب زده تصمیم بگیرید واکنشی نشان نمی دهید. ممکن است حتی وقتی دارید از حق خودتان دفاع می کنید پرخاشگر شوید و دوست دارید خودتان به تنهایی راه تان را انتخاب کنید نه اینکه دیگری نظر خودش را به شما تحمیل کند. اما سعی کنید تا این اختلاف نظر واضح به یک مسئله پیچیده تبدیل نشود چرا که شما را در رسیدن به خواسته قلبی تان کمک نمی کند. مراقب باشید؛ واکنش شما به عوامل بیرونی می تواند موقعیت دشواری ایجاد کند که شما را از رسیدن به اهداف تان باز دارد.

فال روزانه متولدین آذر:

زمانیکه احساس می‌کنید چسبیدن به واقعیت باعث می‌شود شما به اشتباه بیفتید احساس ناخوشایندی را تجربه می‌کنید. ممکن است وسوسه کننده باشد که یک کنترل ضروری بر دنیای بیرونی خود داشته باشید و در عین حال برنامه‌های ذهنی خود را رها می‌کنید. ممکن است راحت نباشد اما شما باید یاد بگیرید که همیشه نیاز ندارید که نمایش اجرا کنید. غلبه کردن بر ترس از شکست می‌تواند به شما کمک کند که به دیگران اجازه دهید تا در موفقیت‌های اخیر با شما سهیم باشند.

فال روزانه متولدین دی:

حس ششم قوی شما منجر به گفتگوهای جالبی می شود. دیگران از دیدگاه ها، احساسات و تمایلات شما تعجب می کنند. شما بیشتر از همیشه اظهار نظر می کنید و پرحرف شده اید. می خواهید الهام و انرژی خود را به سمت نوشتن، صحبت کردن یا انواع دیگر خودابرازی هدایت کنید. خواندن هم در این برهه زمانی برایتان ارزش زیادی دارد. اگر سر قرار می روید، برایتان سخت است که روی آنچه فکر می کنید یا احساسی که در مورد فردی که با او هستید تمرکز کنید. به نظر می رسد که او تبدیل به معما شده است و از حرف های خود برای گیج کردن شما و نه روشن کردن شما استفاده می کند. در این مورد به غرایز خود اعتماد کنید. کمی تلاش در این برهه زمانی جای دوری نمی رود. توان خود برای رسیدن به آنچه در مورد شغلتان برایتان مهم است را دست کم نگیرید. شرایط پیرامون شما به نفع شماست پس باید از این زمان مطلوب به نفع خود استفاده کنید.

فال روزانه متولدین بهمن:

شما این روزها با مجموعه‌ای از تضادها مواجه می‌شوید. گرچه شما حس می‌کنید این جریانات زیاد بهتان مربوط نمی‌شود، اما از نظر احساسی خیلی در آن غرق شده اید و در مورد حوادث دور و برتان دیدگاه‌های سخت گیرانه‌ای دارید. شما ابدا به کسی اجازه نمی‌دهید در مورد احساسات درونی تان چیزی بفهمد، چرا که خودتان نیز در جستجوی فهمیدن نقطه نظرات دیگران نیستید. با همه این احوال صحبت کردن با یک دوست نزدیک هنوز هم جواب می‌دهد، حتی اگر گفتگوی رفاقتی و خیلی ساده‌ای باشد.

فال روزانه متولدین اسفند:

امروز پیشروی و جلو رفتن برای شما مهم می شود. باید احساسی خوش بینانه و هیجان انگیز درباره اهداف خود داشته باشید. احتمالاً شما از رسیدن به آنها احساس اعتماد به نفس می کنید و همه چیز برایتان خوب پیش می رود. این نگرش و رفتار مثبت در روابط شخصی شما نیز جاری می شود. باید چهارچوب ذهنی درستی داشته باشید تا دوستان خود را نیز به دنبال کردن رویاهایشان تشویق کنید و به آنها کمک لازم را بنمایید. اگر امروز سر قرار می روید، فقط باید بدانید که ممکن است همه چیز در انتها خراب شود و خوب پیش نرود. یک موضوع خاص به شما تذکری در مورد فردی در گذشته می دهد و این دیدگاه های شما را پیش داوری می کند. باید این چیزها را پشت سر بگذارید و تلاش کنید که این فرد را همانطور که هست ببینید. رویهم رفته شما زمان بسیار ناامیدانه ای را در مورد کارهایتان می گذرانید. برایتان سخت است که در این زمان سرتان را بالا بگیرید و جلو بروید. زیاد از خودتان انتظار نداشته باشید و به خودتان سخت نگیرید. زمان شما هم می رسد. صبور باشید.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه