فال روزانه 25 تیر 1392

فال روزانه۲۵ تیر ۱۳۹۲

فال روزانه ۲۵ تیر ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

در حالی که عطارد سیاره بخت شما تشویقتان می‌کند که تفکراتتان را بیان کنید، عملکردهای شما به روشنی بیانگر تفکرات شما هستند و با صدای بلندتری حرف دلتان را ادا می‌کنید. شما می‌توانید به خودشناسی برسید، برای اینکه تصیم ندارید خیلی زود در مورد چیزهایی که به ذهتان می‌آیند صحبت کنید. حتی اگر از کارهایی که می‌خواهید در آینده انجام دهید مطمئن نیستید، عقب‌نشینی نکنید و سعی نکنید پیش آمدهایی که قبلاً اتفاق افتاده را تغییر دهید

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

پیشرفت های معنوی اخیر هم برایتان شادی می آورند و هم غم. از طرفی خوشحالید که در مسیر معنوی قدم های مطمئنی برمی دارید و از طرف دیگر به واقعی بودن آن شک دارید. بدانید که واقعیت نسبی است و آنچه شما حس می کنید برایتان درست است. به پیشروی ادامه دهید. امروز شما نسبت به عشقتان احساس امنیت بیشتری می کنید و می خواهید افکار عمیق خود را با او در میان بگذارید. امروز صحبتی که بین شما می شود بسیار مهم است و به شما کمک می کند که مسائل عقب افتاده را حل کنید و پیوند بین خود را عمیق تر و محکم تر کنید. دوست دارید برای عشقتان کتاب شعر بخرید یا برایش یادداشت عاشقانه ای بنویسید. امروز ایده های خلاقانه شما فرم جدیدی به خود می گیرند. به افکار پرنبوغی که به ذهنتان خطور می کند توجه بیشتری نمایید. شما فرصت انجام کار بزرگی را دارید. بگذارید جنبه منحصر بفرد و خلاق شما امروز بدرخشد.

فال روزانه متولدین خرداد :

بسیاری از اهداف شخصی شما بدست آمده اند یا در حال بدست آمدن هستند و شما احساس سرخوشی زیادی می کنید. افراد دور و بر شما سرشان شلوغ است. شاید از شما بخواهند که به دیگران از طریق خیریه ها و دادن وام شخصی کمک کنید. شما دوست دارید کمک کنید و البته در مورد فرد موردنظر وسواس به خرج می دهید. زیرا به همه اعتماد ندارید. شما امروز شانس این را دارید که احساسات خود را با فرد خاصی در میان بگذارید. اگر با هم بیرون می روید، می توانید از این فرصت برای گفتن آنچه در ذهن دارید به او بهره ببرید. شما نقاط مشترک زیادی دارید و فرد مقابل از جذابیت و شخصیت جالب شما تحت تأثیر قرار می گیرد. امروز در محل کار حس می کنید که کسی دست شما را در حنا گذاشته است. تازه از دردسری که فکر می کردید پشت سر گذاشته اید خلاص شده بودید. تحمل کنید و هرچه از دستتان برمی آید انجام دهید.

فال روزانه متولدین تیر :

تأیید موفقیت حرفه ای امروز به سوی شما می آید و احتمالاً هیجانزده می شوید و انگیزه می یابید که به پیشروی ادامه دهید. ولی مسئولیت های بیشتری با حیات اجتماعی شما تداخل می کنند و از خودتان می پرسید که آیا دوستانتان شما را فراموش کرده اند. اینطور نیست، ولی اگر می توانستید حداقل هفته ای چند ساعت را با دوستانتان بگذرانید خیلی بهتر بود. امروز شما احساس می کنید که خیلی اعتماد به نفستان بیشتر شده است. اگر سر قرار می روید این برایتان خوش یمن است و بدان معناست که با هم خیلی خوب کنار می آیید. هر دوی شما عمق احساسی زیادی دارید که برایتان کاملاً رضایتبخش است و تشویقتان می کند که گارد خود را زمین بگذارید. در محل کار زیاد شتابزده رفتار نکنید. تمایل شما به پیشروی باعث می شود که قبل از زمان مناسب سلاحتان را زمین بگذارید. در همه کارها احتیاط کنید. قبل از هر کاری اول به پیامدها خوب فکر کنید.

فال روزانه متولدین مرداد :

مهم نیست که شما در عرصه عشق چقدر موفق بوده‌اید و خوش درخشیده‌اید، مهم این است که شما هنوز فکر می‌کنید باید احساسات شخصی‌تان را پنهان کنید. البته این سخن به این معنی نیست که شما از گفتن احساساتتان به دیگران خجالت می‌کشید. شما فقط نمی‌دانید که در چه جاهایی نباید این کار را بکنید. فراموش نکنید شما موقعی می‌توانید زیاد صحبت کیند که از اتفاقاتی که بعداً پیش می‌آید آگاه باشید.

فال روزانه متولدین شهریور :

سختکوشی، اشتیاق و از خود گذشتگی امروز از لحاظ مالی نیز نتیجه می دهد. فرصت های جدیدی برایتان بوجود می آیند که می توانید استفاده سود آوری از جنبه های هنری بنمایید. جنبه منفی آن این است که آنقدر سخت کار می کنید که دیگر رمقی برای خلاقیت و الهامبخشی نخواهید داشت. زمانی را به تنظیم مجدد برنامه ها و موفقیت در کمترین زمان ممکن اختصاص دهید. امروز هیچ چیز بین شما و عشقتان بهتر از این نمی تواند باشد. شما می توانید خیلی خوب با هم ارتباط برقرار کنید و احساس خوبی از با هم بودن خواهید داشت. گویی شما مدتهاست همدیگر را می شناسید و مانند دو کودک شده اید که به هم اعتماد کامل دارید و از بودن با هم خوشحالید. امروز باید در محل کار نظم بیشتری داشته باشید و وقتی یکی از همکاران شما بطور غیرمسئولانه ای رفتار می کند کنترل از دستتان خارج می شود. عصبانیت و پرخاشگری در محل کار رخنه کرده است و دلیلی ندارد که خونسردی خود را از دست بدهید. دقت و تمرکز خود را حفظ کنید.

فال روزانه متولدین مهر:

افراد نزدیک به شما امروز کمی نگرانتان می شوند. کار زیاد و اجتماعی شدن باعث می شود که حس کنید خودتان نیستید و شاید امروز کمی تب کنید یا سردرد بگیرید. اگر چنین است بهتر است که امروز استراحت کنید، و در خانه بمانید. نگران کارتان نباشید زیرا کار شما ادامه می یابد. کمی توقف کنید و به بدنتان اجازه تمرکز روی سلامتی بدهید. شما فرصت دارید که بعد از یک موقعیت دشوار، اصلاحاتی در فرد خاصی انجام دهید. شما شانس بیشتری برای ارتباط برقرار کردن با احساسات خود و آشکار کردن دلایل عمیق تر ناراحتی خود دارید و می توانید دلایل رفتار خاص عشقتان را بفهمید. این فضا را شفاف تر می کند. امروز فرصتی فراتر از دسترس شما به نظر می رسد، ولی مسئله این نیست. شما نزدیک تر از آن هستید که فکرش را بکنید. فقط باید تعدیل های کوچکی در مسیر فعلی تان صورت دهید و بدین ترتیب پیشرفت و رونق زیادی را در بر بگیرید.

فال روزانه متولدین آبان:

امروز از لحاظ حرفه ای همه چیز خیلی خوب پیش می رود. از لحاظ جسمانی قوی و نیرومند هستید. از لحاظ روانی کمی ابهام دارید. خیلی زود حواستان پرت می شود و مثل همیشه دقیق نیستید. روز خوبی برای شروع پروژه جدید نیست. سعی کنید روی تکمیل کارهای قدیمی و انجام خرده کارها تمرکز کنید. برایتان سخت می شود که نیازهای عملی امروز را با احساساتی که در شما وجود دارد ترکیب کنید. هدیه یا یادداشتی از سوی عشقتان یا حتی یک خط شعر اشک به چشمتان می آورد. از قرار امروز کمال استفاده را خواهید برد. کارفرمای شما امروز به شما سخت می گیرد و نباید ناامید شوید. دلیلی ندارد که خودتان را دست کم بگیرید. از این فرصت برای ارزشمند کردن خودتان بهره بگیرید. به رئیس یا ناظرتان نشان دهید که می خواهید تغییر مثبتی بنمایید.

فال روزانه متولدین آذر:

بخاطر موفقیت های اخیر می خواهید آیتم های تجملی و لوکسی را خریداری کنید که قبلاً فکر می کردید به هیچ دردی نمی خورند. اشکالی ندارد زیرا شما تصمیم آنی برای خرید نمی گیرید. زمان خوبی برای ولخرجی برای غذا هم نیست. باید به خودتان اجازه لذت بردن از موفقیت را در حد معقول بدهید. امروز صحبت کردن در مورد جنبه های احساسی تر رابطه خود با فردی راحت تر هستید. فضای بسیار پرمحبتی وجود دارد که بهترین چیزها را برایتان می آورد. این فضا ارزش بیرون رفتن با عشقتان و پیاده روی زیر نور ماه را دارد. همه چیز بین شما پیشرفت زیادی می کند. فرصت های کوچک پتانسیل تبدیل شدن به فرصت های بزرگ را دارند تا وقتی که بخواهید به آنها متعهد بمانید. ایده کوچکی را بگیرید و آن را بزرگ کنید. با این کار پول کمی را زیاد می کنید.

فال روزانه متولدین دی:

تمام کردن کارهای نیمه‌کاره قبلی‌تان شاید امروز بیشتر از هر چیز دیگری رضایت شما را جلب کند. اگر لازم بود یک لیست از کارهای ناتمامتان تهیه کنید و آنها رابر اساس اولویت و درجه اهمیت طبقه‌بندی کنید. ابتدا از کارهایی شروع کنید که انجام دادنشان خیلی واجب و حیاتی است و بعد سراغ کارهای دیگر بروید. به خاطر داشته باشید که لازم نیست از نقشه خود جلو بیفتید، ابتدا تصمیم بگیرید و بعد طبق آن پیش بروید.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز نباید تابع امیال آنی خود باشید، برای اینکه در حال حاضر سریع واکنش نشان دادن به نظر نمی‌رسد که برای شما مناسب‌ترین رفتار باشد. به یاد داشته باشید که ادراکهای شما ضعیف‌تر شده‌اند، بنابراین به جای اینکه با توجه به احساساتتان تصمیم‌گیری کنید، به حقایق توجه کنید. قبل از اینکه عملی انجام دهید که شما را به دردسر بیندازید، به اندازه کافی در مورد نتایج عملکردتان فکر کنید.

فال روزانه متولدین اسفند:

سیاره بخت شما یعنی نپتون امروز در حالی که با خورشید و عطارد برخوردهای ناخوشایندی دارد، کمی هم تحت فشار و استرس قرار دارد. شما به خاطر شگفتی‌ها و انتخابات عجیبی که پیش رویتان قرار دارد متعجب شده‌اید، اما نمی‌دانید که کدام راه را باید برگزینید. خوشبختانه وقتی که دست از تجزیه و تحلیل کردن بر می‌دارید و شروع به فعالیت می‌کنید، شما خود به خود در مسیر درست قدم خواهید گذاشت.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه