فال روزانه 23 تیر 1392

فال روزانه۲۳ تیر ۱۳۹۲

فال روزانه ۲۳ تیر ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

شرایط مطلوب تر که سر و کله زدن با آنها راحت تر است امروز به شما حس امنیت در روابط می دهند. تعامل های شخصی و حرفه ای امروز بسیار گرم و صمیمی می شوند. این مدتی ادامه می یابد، ولی بعد دوباره به حالت قبل برمی گردد. تا زمانیکه شرایط مطلوب است از آن بهره ببرید و انتظار نداشته باشید که برای همیشه دوام داشته باشد. امروز اگر سر قراری می روید شاید گفتگوها مشکل ساز شوند. اگر انتظار دارید که به شما خوش بگذرد، شاید ناامید شوید. ولی اگر آماده گوش دادن به حرف های طرف مقابل و پاسخ دادن به او باشید و انتظار خوش گذرانی و تفریح نداشته باشید، همه چیز خوب پیش می رود. شاید از این قضیه تعجب کنید. برای آنکه در محل کار پیشرفت کنید، باید بیش از همیشه پویا و پرنشاط باشید. اگر لازم شد به طریقی منظورتان را برسانید، بلند حرفتان را بزنید. تاکتیک های جسورانه شاید سبک شما نباشند، ولی قطعاً مؤثر واقع می شوند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

شما این روزها اعتماد به نفس زیادی یپد کرده اید و این موضوع همان قدر که می تواند خوب باشد می تواند شما به دردسر نیز بیندازد. طبیعتاً یکی از بزرگترین تواناییهای شما این است که می توانید قبل از دست به عمل زدن تا رسیدن به موقعیت درست صبر کنید. باوجود اینکه صبرکردن و تأمل می تواند جلوی بعضی از کارهای اشتباه را بگیرد، همچنین می تواند باعث شود شما بعضی از فرصتهای خیلی خوب را از دست بدهید. ولی امروز اینگونه نیست. شما وسوسه شده اید که کاری جدید را شروع کنید وخیلی سریع آن را تمام کنید. فرامش نکنید که کمی احتیاط هم شرط عقل خواهد بود.

فال روزانه متولدین خرداد :

ممکن است امروز موضوع احساسی برایتان بوجود بیاید و شما احساس کنید در پیشبرد این شرایط ناشیانه رفتار می‌کنید. در این موقعیت شما نباید خود را زیر سئوال ببرید. برعکس ممکن است شما در این موقعیت کاملا از خودتان مطمئن باشید. مسئله این است که شما می‌خواهید این جریان را در یک سطح معقول و منطقی نگاه دارید با این حال احساسات دیگران هم در این جریان دخیل می‌شود. پایداری شما برای قوت و شدت این جریان تنها اختلاف را افزایش می‌دهد. بنابراین آرام باشید و اجازه دهید که فعل و انفعالات تان شما را به هر کجا می‌خواهند ببرند. حتی اگر باعث شود احساس ناخوشایندی به شما دست دهد.

فال روزانه متولدین تیر :

مناسبت های اجتماعی و فعالیت های گروهی که ابتدائاً راجع به مسائل معنوی، متافیزیکی، اجتماعی یا انسان دوستانه هستند در جامعه شما برگزار می شوند. اینها می توانند اطلاعات زیادی به همراه داشته باشند و برایتان لذتبخش باشند و شاید دوستان جدیدی پیدا کنید. تبادل ایده ها هم می تواند ذهن شما را مشغول کند. کمی ذهنتان را خالی کنید تا شب بتوانید راحت بخوابید. شاید حس و حال سکوت و خاموشی را ترجیح بدهید و بخواهید که بگذارید طرف مقابل در قرار امروز همه حرف ها و اظهار نظرها را داشته باشد. حس می کنید زبانتان بسته شده و کمی عصبی هستید. اگر نگرانی ها و ترس را کنار بگذارید و روی دوستتان و حس های خوب تمرکز کنید، از این قرار لذت بیشتری می برید. در محل کار امروز گویی روی صندلی داغ نشسته اید و بین دو گروه از افراد قرار گرفته اید که هر کدام فکر می کنند حق با خودشان است: مافوق های شما و همکارانتان این دو گروه را تشکیل می دهند. به نظر می رسد که فرد مسئول زیاد به افراد دیگر توجه نمی کند.

فال روزانه متولدین مرداد :

امروز باید به برگه های رسمی و قانونی توجه بیشتری کنید. این می تواند تأثیر مثبتی بر امور مالی شما داشته باشد. از این کار خوشحال خواهید شد زیرا مسائل را به نحو مطلوبی برای شما تغییر می دهد. اعتماد به نفس تازه ای برایتان بوجود می آید. افراد جالب تری را به سمت خود جذب خواهید کرد و خواهید درخشید. با آنکه وسوسه شده اید در منزلتان مهمانی بگیرید، ولی شروع آن برایتان بسیار کند و آهسته است. این بدان معناست که شما باید تلاش بیشتری نمایید تا از افرادی که به منزلتان می آیند پذیرایی کنید و آنها زمان خوبی را به صحبت و خنده و … بگذرانند و در میان فرد خاصی نیز از تلاش های شما تشکر می کند. کسی در محل کارتان در حال خودنمایی است. او زیادی به خودش مطمئن است و از غرور و کبر خود برای ریاست کردن به دیگران و گرفتن تصمیمات مهم سوء استفاده می کند. بهترین استراتژی شما برای امروز این است که از نفوذ این فرد دور بمانید. روی خودتان و کارتان تمرکز کنید.

فال روزانه متولدین شهریور :

رمانس و دوستی جدیدی بین شما و فردی که بسیار خلاق است و ایده های معنوی اش با شما یکی است بوجود می آید. این پیشرفت مثبتی است. فقط از بت ساختن از دوست جدیدتان خودداری کنید. این فرد هم انسانی مثل همه است و دوست دارد همانطور که هست دوست داشته شود. تصویری غیرواقعی از او نسازید. اگر این را بپذیرید، رابطه تازه و خوبی بین شما بوجود می آید. حس می کنید که انگار در روزمرگی گیر کرده اید. این حالت دائمی نیست و فقط به همت بیشتر نیاز دارید تا این حالت را پشت سر بگذارید و فاز جدیدی را آغاز کنید. اگر به بیرون دعوت شدید، جسارت خود را جمع کنید و بهترین لباس هایتان را بپوشید و تصمیم به خوش گذرانی بگیرید. رویدادهایی در محل کار می توانند برایتان انفجاری باشند. نوعی جنگ و مجادله در حال شکل گیری است و شما به هیچ وجه نمی توانید از آن دوری کنید. به احتمال زیاد، شما درست در خط مقدم آن قرار می گیرید. حواستان به کلیت قضیه باشد.

فال روزانه متولدین مهر:

 اگر چه شما همیشه به عنوان یک مصلح شناخته می‌شدید ممکن است وسوسه شوید که امروز کمی در دردسر بیفتید. اگر احساس می‌کنید که امروز از شما تقدیر نمی‌شود احساسات و عصبانیت تان می‌تواند خون تان را به جوش بیاورد و فوران کند. بخشی از یک پیشرفت متقابل بودن می‌تواند خوشایند باشد اما اگر دیگران زمان این  را نداشته باشند که شما را درک کرده و بفهمند شما که هستید و چه کار می‌کنید احساس بدی به شما دست می‌دهد. با این وجود غصه خوردن و تمارض کردن  راه خوبی نیست که دیگران را متوجه خود کنید؛ وضعیت خود را مشخص کنید و تسلیم نشوید؛ اما سعی نکنید که در این راه شخص دیگری را مقصر بدانید و سرزنش کنید.

فال روزانه متولدین آبان:

 امروز واقعا دلیلی وجود ندارد که غیر مستقیم صحبت کنید. شما حرفی برای گفتن دارید ولی سعی می‌کنید تا احساسات تان را برای خودتان نگاه دارید که این کار فقط باعث می‌شود که آنها قوی تر و شدیدتر شوند. اتصال ماه با سیاره حاکم شما پلوتون در سومین خانه از “ارتباطات” شما قرار گرفته است. می‌توانید آنچه را که در ذهن دارید را به دیگری منتقل کنید. فقط کافی است تلفن را بردارید و با یک دوست صحبت کنید؛ نوشتن یک نامه یا استفاده از راه سنتی یعنی صحبت مستقیم نیز بهترین کاری است که می‌توانید بکنید.

فال روزانه متولدین آذر:

امروز باید کاغذبازی های اداری را انجام دهید. این برایتان خسته کننده و ملال انگیز است، ولی درهای دیگری را به رویتان باز می کند و مسیر شما را به سوی موفقیت و ثروت هموار می کند. شاید در این مسیر نیاز به نوشتن یا صحبت کردن به نحوی بیشتر شود و فناوری های مدرن نیز نقشی اساسی در کاری که انجام می دهد ایفا می کنند. این باعث می شود که ارتباطات و تماس های ارزشمندی داشته باشید و دوستان تازه ای پیدا کنید. چون در قرار امروز شما خنده و شوخی زیاد نیست دلیل نمی شود که همه چیز غمگین باشد. شاید متوجه شوید که صحبت شما روی مسائل جدی متمرکز شده است و به همین دلیل شما بیشتر به هم نزدیک می شوید. در محل کار سعی کنید به رئیستان حرفی نزنید و به او نگویید که کارش را چطور انجام دهد یا ندهد. عاقبت این کار برای آینده کاری شما نتیجه منفی دارد. بهتر است که افکارتان را یکی دو روز به تأخیر بیندازید.

فال روزانه متولدین دی:

وقتی که احساس گیجی و پریشانی می‌کنید واقعا دست پاچه و نگران می‌شوید در حالیکه دیگران شما را به عنوان شخصی می‌بینند که گام‌هایتان را استوار و مطمئن بر زمین می‌گذارد. با وجود اینکه ماه نشان شما هنوز تحت تاثیر زحل تاریک و محزون است و در اولین خانه از شخصیت شما قرار دارد، افکارتان در ابرها شناور هستند. سیاره حاکم شما عطارد اکنون مقصر است چرا که به نپتون رویایی می‌پیوندد تا شما را به یک سفر جادویی و مرموز بفرستد. ممکن است زمانیکه از دنیای خیال به زمین برمی‌گردید بین حقیقت و خیال غوطه ور باشید.

فال روزانه متولدین بهمن:

حس ششم شما امروز فرصت خوب و جالبی برای افزایش درآمدتان به نحوی غیرعادی پیش می آورد. شاید دیگران حس کنند که این ایده عجیبی است، ولی برای شما ارزش دارد. همه نقاط مثبت و منفی آن را بسنجید و با افراد وارد صحبت کنید و سپس به آن فکر کنید. امنیت مالی بالا در این مورد بسیار شاخص می شود. امروز می خواهید که به رابطه خود با فرد خاصی عمق بیشتری از تعهد بدهید. هر دوی شما مدتی است که در این مورد می اندیشید، و حالا آماده اید که جلوتر بروید و نقشه های دقیق تری را پیاده کنید. باید صحبت هایی جدی و کامل انجام دهید و ببینید که واقعاً چه می خواهید. امروز زیاد شتابزده عمل نکنید. امروز شما اطلاعات غلط زیادی دریافت می کنید که بقیه روز شما را خراب می کند. قبل از آنکه در مورد چیزی تصمیم گیری کنید، دو یا سه بار منبع اطلاعات خود را چک کنید.

فال روزانه متولدین اسفند:

رویدادهای اجتماعی امروز شما را با افراد جالبی در رشته هایی همچون ستاره شناسی، شیمی و علوم دیگری مانند علوم اجتماعی، انسانی یا سیاسی روبرو می کند. شاید پای امر خیر در میان باشد. شما از دیدار با افراد خوشحال می شوید و دوست دارید دوباره آنها را ببینید. اگر شما و عشقتان دوره سخت و دشواری را پشت سر می گذارید، زمان آن رسیده که چند ساعتی را به تنها به فکر کرده بگذرانید و یا بیرون بروید و کارهایتان را انجام دهید. باید حواس خودتان را پرت کنید و بعداً در زمان بهتری با شفافیت بیشتر در مورد این موضوعات بحث کنید. همه چیز درست خواهد شد. امروز در محل کار با اطرافیان خود رابطه خوبی دارید. شانس عالی شما دوباره به کمکتان آمده و شما خودتان را در زمان و مکان درستی می یابید. آمادگی شما بالاخره در زمان و فرصت درست و مناسبی قرار گرفته است.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه