فال روزانه 22 تیر 1392

فال روزانه۲۲ تیر ۱۳۹۲

فال روزانه ۲۲ تیر ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

اختلاف نظر با یکی از دوستان یا یکی از اعضای خانواده اگر در نطفه خاموش نشود، می تواند در شما پریشانی یا آزردگی ایجاد کند. راه حل آن صحبت کردن است. با توضیح کامل و همراه با جزئیات آنچه واقعاً می خواهید بگویید می توانید سوءتفاهم ها را از بین ببرید. فکر نکنید که همه از قبل خودشان همه چیز را می دانند. اگر برایتان مقدور است شخصاً این مطلب را بگویید. تلفنی یا از طریق ایمیل چیزی حل نمی شود. امروز شما ترجیح می دهید در رابطه تان همه چیز به طور طبیعی جریان یابد. هیچ نیاز فوری به مسیر دادن اجباری به این رابطه نمی بینید و از وقت گذرانی با همدیگر امروز لذت بسیاری می برید. زیرا سعی نمی کنید به هم فشار بیاورید و اجباری برای هم اعمال کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

ونوس سیاره قانونمند شما وارد دومین خانه بنیادی شما شده است و در عین حال که شما درجستجوی هیجانات عشقی هستید، روزها به سرعت سپری می‌شوند. اما شما اکنون به خاطر خواسته‌های خودتان خیلی پافشاری می‌کنید و اگر بیش ازحد غیر قابل انعطاف باشید، مشکلات زیادی به وجود می‌آیند. باید آغوش خود را به روی دیگران باز کنید وگرنه عشقی که به تازگی وارد زندگیتان شده است را از دست خواهید داد.

فال روزانه متولدین خرداد :

نقشه هایی که برای بودن در کنار یکی از دوستان صمیمی یا شریک زندگی تان کشیده بودید بخاطر شرایط فراتر از کنترل شما نقش بر آب می شوند. رویدادهای ناگهانی از کنترل خارج می شوند. شاید با تأخیرهایی روبرو شوید و نتوانید برنامه ریزی کنید. تسلیم نشوید. با کمی تلاش بیشتر به آنچه امیدوار بودید برسید می رسید. همه چیز را آنطور که هست بپذیرید و برنامه ریزی خود را تغییر بدهید. این چیزها پیش می آید. شما امروز شانس ایجاد پیوندی عمیق با عشقتان را دارید و لازم نیست که دهانتان را باز کنید و حرفی بزنید یا نقشه بکشید که چطور این اتفاق باید بیفتد. فقط باید انرژی طبیعی و جذابیت طبیعی خود را نشان دهید. البته این کار آسان نیست. ولی اگر شما چیزی را بخواهید حتماً آن را بدست می آورید.

فال روزانه متولدین تیر :

یکی از اعضای خانواده شما احساسات منفی خود را مدت زیادی است که پنهان نگه داشته است. او بالاخره امروز همه چیز را می گوید و فاش می کند. این شاید برایتان گیج کننده باشد، زیرا اصلاً نمی دانید چه خبر شده است و هیچ ایده ای در این باره ندارید. صحبت های صادقانه مطمئناً همه چیز را به روال قبلی برمی گرداند. سعی کنید درک خود را بیشتر نشان دهید. در نهایت همه چیز درست می شود. امروز شما احساس واقعی خواهید داشت. اگر می خواهید رو فرد خاصی تأثیرگذار باشید، آنقدرها هم سخت نخواهد بود. می توانید او را به ضیافت متواضعانه ای دعوت کنید و باید مطمئن شوید که از گل های شاداب و طبیعی و مبلمان شیکی برای پذیرایی از او استفاده کنید. غذای خوب دستپخت خودتان را فراموش نکنید!

فال روزانه متولدین مرداد :

شما در حال وارد شدن به ماهی از سال هستید که این ماه توجه عقلانی بالاتری را نسبت به ماه قبل می‌طلبد، و نیاز خواهید داشت که نسبت به شغلتان توجه بیشتری داشته باشید. زمان بیشتری را برای سازماندهی کردن هزینه‌های شخصی و خوشایندتر کردن محیط پیرامونتان اختصاص دهید. تنبل نباشید و خودتان را از دست فعالیتهای یکنواخت روزمره رها سازید؛ قدری ریسک کردن برایتان خوب است، اما خیلی هم نسبت به بازده کارتان دلخوش نباشید.

فال روزانه متولدین شهریور :

شما برای چیزی که واقعاً می خواستید پول پس انداز کرده اید. و ناگهان خرج و هزینه غیرمنتظره ای پیش می آید که باعث می شود همه پس انداز خود را خرج کنید. این شاید شما را کمی اندوهگین کند. قبل از آنکه همه پس انداز خود را خرج آن کنید مطمئن شوید که گزینه های دیگر را کاملاً از زیر نظر گذرانده اید. ظاهر می تواند گول زننده باشد. ولی منابع دیگری هم در اختیار دارید که اصلاً به آنها فکر نکرده بودید. اگر امروز سر قراری می روید، قطعاً زمان بسیار خوب و خوشی را خواهید گذراند. شما و دوست جدیدتان خیلی خوب با هم کنار می آیید و دلیل آن هم این است که هر دوی شما توانایی طبیعی برای قدردانی از چیزهای خوب و مثبت زندگی دارید. شما از غذای خوب و مصاحبت خوب یکدیگر لذت خواهید برد.

فال روزانه متولدین مهر:

مشکلات پنهان در منزل شما ناگهان سر بر می آورند. این می تواند شامل مشکلات مربوط به لوله کشی، برق یا دیوارها باشد. تعمیرات قطعاً در این چشم انداز دیده می شوند. بهتر آن است که این مشکلات را سریع حل کنید و آن ها را به تأخیر نیندازید. اگر آن را نادیده بگیرید قضیه بدتر از قبل می شود. بهتر است که از کارشناسان کمک بگیرید و سعی نکنید خودتان آنها را حل کنید. این چیزها همیشه اتفاق می افتند. شما جاذبه و کشش فراوانی نسبت به فرد خاصی حس می کنید و البته قضیه هنوز آنقدر شدت نیافته است که بخواهید کار خاصی صورت دهید. احتمالاً بهترین کاری که تحت این شرایط می توانید انجام دهید این است که بگذارید همه چیز خود به خود جلو بروید و پیش آید. زیرا از تجربیات قبلی می دانید اگر سعی کنید رابطه را بسازید، در واقع ممکن است از روند طبیعی اتفاقات جلوگیری کنید. پس بگذارید همه چیز بطور طبیعی رخ دهد.

فال روزانه متولدین آبان:

شما می‌توانید به طور کامل کارآیی خود را به نمایش بگذارید، اما هنوز موضوعی وجود دارد که باعث می‌شود شما به عقب برگردید. شما نمی‌دانید که برای پروژه اخیرتان چقدر باید تلاش بکنید. و با وجود اینکه شما مجبورید تضادهای بین آرزوهای شخصی و مسئولیتهای اجتماعی را مدیریت کنید، شاید از طرف کسی که شما را خیلی خوب نمی‌شناسد و زیاد با شما صمیمی نیست برایتان مشکلی به وجود بیاید. اینک سعی نکنید زندگی خود را قسمت‌بندی کنید؛ فقط هرچیز خوبی که وارد زندگیتان می‌شود را قبول کنید.

فال روزانه متولدین آذر:

اگر شما در طول هفته بیشتر از آن حدی که خودتان می‌خواسته‌اید کار کرده باشید، در آخر هفته به دنبال فرصتی برای استراحت کردن می‌گردید. متأسفانه وظایف شما همه بخشهای زندگی شما را تحت پوشش قرار می‌دهند. شما مجبورید که به قولهایی که داده‌اید عمل کنید، اما خوشبختانه در حالیکه ونوس وارد نهمین خانه شما می‌شود شما قادر خواهید شد وقت خالی برای تفریح کردن پیدا کنید. همه توجه‌تان را صرف تفریح کردن نکنید، برای اینکه هنوز کارهایی برای انجام دادن دارید.

فال روزانه متولدین دی:

رازهای که فردی نزدیک به شما سعی می کرد پنهان کند امروز برملا می شوند. این کم و بیش مانند زلزله است که همه چیز را زیر و رو می کند و اگر سعی کنید که از آسیب جلوگیری کنید، از عمومی شدن این رازها جلوگیری کرده اید. افراد دور و بر شما بیشتر از آنچه فکر کنید درک می کنند، پس احساس خود را بیان کنید. تا فردا این چیزها قدیمی می شوند. مراقب باشید تا همه چیز درست شود. امروز هر کاری که بکنید و هر جایی که بروید، باید طبیعی رفتار کنید و در این مسیر تمام تلاشتان را بکنید. بدین ترتیب شانس شما برای جلب توجه فرد خاصی بیشتر می شود ولی باید رفتار طبیعی را در کارها و مسئولیت های خود داشته باشید و در این میان عالی به نظر برسید. لازم نیست یک کلمه هم حرف بزنید فقط عمل کنید.

فال روزانه متولدین بهمن:

اگر یکی از اطرافیان شما در حال حاضر در حال تفریح کردن است و اوقات خوشی را می‌گذارند، این یک یادآوری برای شما است تا بفهمید شما هم می‌توانید از زندگی‌تان لذت ببرید. شاید شما در عین حال که وظایفی که از شما انتظار می‌رود را انجام می‌دهید، لازم می‌دانید که زمانهای خالی‌تان را محدود کنید. با وجود این امروز در حالی که ونوس دوست داشتنی وارد هفتمین خانه شما می‌شود که این خانه مربوط به معاشرت‌ها و دوستی‌های شماست، این طرز فکرتان نیز عوض می‌شود. تلفن را بردارید شماره یکی از دوستانی که تحسینش می‌کنید را بگیرید و با هم یک برنامه تفریحی ترتیب دهید.

فال روزانه متولدین اسفند:

امروز سعی نکنید از رابطه‌های دوستی مربوط به گذشته فرار کنید. البته تغییر دادن برنامه‌هایتان در آخرین لحظه برای افراد دیگر خوشایند نیست، اما این کار در شما نیز احساس خوبی ایجاد نمی‌کند. اگر شما در حال حاضر می‌خواهید که از رندگیتان لذت ببرید، لازم است که قبل از اینکه به خودتان خدمت کنید برای دیگران مفید باشید. عجیب اینکه ممکن است کمک کردن به دیگران از توجه کردن به نیازهای شخصی خودتان اهمیت بیشتری داشته باشد و در حال حاضر شما نباید به فکر تأمین نیازهای خود باشید.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه