فال روزانه 2 تیر 1392

فال روزانه ۲ تیر ۱۳۹۲

فال روزانه ۲ تیر ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

امروز از لحاظ عاطفی احساس گوشه گیری می کنید. قطعاً شما آزادی تان را می خواهید. کمی زمان را به تنهایی بگذارید و مسائل خود را حل کنید. فردی که در گذشته با او آشنا شده بودید دم در منزلتان ظاهر می شود و شما از ظهور مجدد او غافلگیر می شوید. در مورد هر چیزی که با آن مواجه می شوید نگرش غیرقضاوتی داشته باشید. امروز دوست دارید کندتر پیش بروید و آنچه در رابطه خود بدست آورده اید تحسین کنید. به این فکر می کنید آیا فرد بهتری پیدا می کردید یا خیر. ولی بدانید که هیچ کس کامل نیست، پس از تجربه فعلی خود لذت ببرید. امروز در محل کار مهم است که برای خودتان شریک و همکار پیدا کنید. بجای اینکه سعی کنید همه کارها را خودتان انجام دهید، دنبال کسی بگردید که کمکتان کند. باید سعی کنید زیاد از دیگران انتقاد نکنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

امروز به نظر می‌رسد که فرد دیگری هم به اندازه شما از نظر احساسی متهم شده است و می‌تواند کاملاً ناراحت باشد. فقط یک چیز باعث می‌شود که شما احساسات شدید پیدا کنید اینکه بهش عادت کنید. آشفته شدن به خاطر مسائل غیر قابل حل دیگران برای شما زیاد اتفاق می‌افتد. به جای اینکه فکر کنید باید به طور کامل در دسترس افراد دیگر باشید، در ایجاد کردن مرزهای محکمی برای حفاظت کردن از آرامش ذهنی‌تان تردید نداشته باشید.

فال روزانه متولدین خرداد :

امروز از شر افسوس ها و تأسف ها خلاص شوید. زیرا این کار هیچ سودی ندارد. احساسات شما ناپایدار شده اند و هر لحظه ممکن است منفجر شوید. سفره دلتان را باز کنید و هرچه می خواهید بگویید. امروز بهترین روز برای همدردی نیست، ولی اشکالی ندارد. فقط شما می توانید مسائل منفی که در دل و ذهنتان است پاک کنید. امروز باید بر نیازهای مادی روزانه خود تمرکز کنید، نه بر چیزهای دیگر. اگر به عشقتان زیادی توجه می کردید، اکنون زمان آن رسیده که به خودتان بیشتر اهمیت دهید و هر کاری دلتان می خواهد انجام دهید. این فرصتی عالی برای استراحت است. ابراز وجود خلاقانه امروز نقش بزرگی در کارتان دارد. از کودکان الهام بگیرید. انرژی بالا، نترسی و شجاعت آنها به شما الهام می دهد و شما از آن استفاده خوبی می کنید.

فال روزانه متولدین تیر :

ممکن است که امروز شما حوصله رویارویی با تنشها را نداشته باشید. هرچقدر رابطه شما با فردی که دوستش دارید صمیمی تر می شود، شما بیشتر ازش فاصله می گیرید. شاید ترسهای شما توجیهی برای این کار باشد. شاید این فرد شما را نپذیرد و یا ممکن است شما از برقراری این ارتباط خوشحال نشوید. اما به یاد داشته باشید نگرانی های شما بر پایه تجربیات قبلی و نیز مواردی هستند که اخیراً اتفاق افتاده اند.

فال روزانه متولدین مرداد :

شما خود و فعالیت‌هایتان را بسیار محدود کرده اید، مانند سابق با دوستان‌تان رابطه ندارید.به همین دلیل احساس تنهایی می‌کنید.برای خانواده یا اطرافیان‌تان احساس دل نگرانی و دل مشغولی دارید اما بهتر است نگرانی را کنار بگذارید زیرا هر شخصی مسئول زندکی خودش است و هر شخص باید به تنهایی زندگی خود را بسازد، زیرا شما قدرت لازم را ندارید که در ﺁن واحد به چندین نفر کمک کنید و این کارتان باعث می‌شود از زندگی خودتان نیز باز بمانید. ﺁبان در این روزها به صحبت‌ها و انتقادهایی که در رابطه با خودتان از دهان اطرافیان تان می‌شنوید اهمیت زیادی می‌دهید، در صورتی که برای این مسائل نباید اصلا ارزشی قائل شوید.زیرا هر شخصی با صحبت‌هایش شخصیت خود را نشان می‌دهید و اگر بخواهید برای هر موضوعی که دیگران می‌گویند خود را ناراحت کنید دیگر قدرت و توان ادامه زندگی را نخواهید داشت.به خاطر دیگران هیجانات قلبی‌تان را کور نکنید.زیرا شما انسانی زنده هستید و تمام انسان‌های با هیجانات‌شان زنده هستند. ﺁذر

فال روزانه متولدین شهریور :

امروز باید قید و بندهای ذهنی خود را آزاد کنید. تنها چیزی که شما را عقب نگه می دارد، ذهن خودتان است. از شکست نترسید. برگ برنده با شماست. با این فکر پیش بروید که شما برنده اید. احساسات شما قوی و فعال هستند. همه چیز به نفع شماست، پس امروز حرفتان را بزنید. شما و عشقتان امروز از آرامش و هارمونی طبیعت لذت می برید و خودتان را با ریتم های طبیعی همراه می کنید. این زمانی که هر دوی شما سر کار هستید هم درست است. دور شدن از مشغله کار و زندگی باعث می شود که هر دوی شما به هم احساس نزدیکی بیشتری کنید. امروز قبل از حرف زدن خوب گوش دهید. به مردم زمان بدهید تا افکار و احساسات خود را بازگو کنند و وسط حرفشان نپرید. اگر صبور باشید و به نظرات و افکار دیگران توجه کنید، چیزهای زیادی یاد می گیرید.

فال روزانه متولدین مهر:

امروز شما برای قدری تفریح کردن آمادگی دارید، اما این تفریح باید به دلخواه شما باشد. ایده شما این است که تفریح و سرگرمی همیشه باید وجود داشته باشد و شاید این خواسته شما همیشه برآورده نشود. این نوع طرز تفکر مطمئناً برای شما بسیار خوشایند است، اما زیاد هم انعطاف ناپذیر بودن نیز باعث می شود نتوانید خوب فعالیت کنید. در موقعیتی که شما واقعاً نیاز دارید از زندگی لذت ببرید، کمی نرم خویی می تواند به نشاندن لبخند روی صورتتان کمک کند.

فال روزانه متولدین آبان:

امروز شما گل سرسبد مجلس هستید. همه می خواهند با شما حرف بزنند. اتفاقات مهم و بزرگی در زندگی شما می افتد و شما باید اصول و نگرش های جدیدی نسبت به آنها داشته باشید. احساسات شما می گویند که شما روشی نامتداول در پیش گرفته اید. چیزهایی که یاد می گیرید چیزهایی هستند که شما در بلندمدت در وجودتان نهادینه می کنید. گاهی پیدا کردن یک فعالیت مثبت که شما و عشقتان را به هم نزدیکتر کند کار مثبتی است. امروز هم همینطور می شود، به شرطی که شما زحمت ترتیب دادن آن را بکشید. اگر پروژه خاصی هست که برای هر دوی شما مطلوب است، تصمیمتان را بگیرید و آن را شروع کنید. بعداً از این کار خوشحال و راضی خواهید بود. امروز مسائل پنهان رو می آیند. شاید کسی که با او کار می کنید راز مهمی را مدتی است از شما پنهان کرده است. او تنها کسی نیست که راز مهمی دارد. شما هم همینطورید. اکنون زمان فاش کردن رازها و گفتن حقایق است.

فال روزانه متولدین آذر:

شما دارای انرژی فوق العاده مثبتی هستید اما از آن استفاده نمی‌کنید، این انرژی در درون شما به حالت سکون و غیر فعال موجود می‌باشد بهتر است هر چه زود تر نیروهای مثبت تان را از خواب بیدار نمایید تا شما را در مسیر زندگی و طی نمودن قله‌های سعادت و خوشبختی یاری دهند. به صداهایی که از درونتان می‌اید گوش فرا دهید تا شما را در مسیر درست قرار دهند.

فال روزانه متولدین دی:

توجه کردن به موضوعی که شما اخیراً آن را نادیده گرفته اید بهانه ای به دست شما داده است. بازگشتن به فعالیتهای تکراری گذشته باعث می شود حالت فعالیت شما به گونه ای شود که شما فکرکنید که هیچ  فعالیت غیر ضروری ای را  انجام نمی دهید. اما اجازه ندهید که بیش از حد خودتان را با کارهایی که قبلاً انجام می دادید محدود کنید. اینها مربوط به گذشته شما بودند و اکنون شما باید به آینده نگاه کنید.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز چیزهای غیرمنتظره ای سر راه شما قرار دارند و بهتر است خودتان را از لحاظ عاطفی و فیزیکی برای آنها آماده کنید. شاید دودل باشید، ولی وقتی اقدامی می کنید، حرکت های شما از نیرو و هدف لازم برخوردارند. رویاهای خود را فراموش نکنید. بیرون از اینجا افرادی هستند که برای موفق شدن به منابع آنها نیاز دارید. با آنها دوست شوید و اهدافتان را با آنها در میان بگذارید. امروز شما بهترین شب عمرتان را با عشقتان تجربه می کنید، و در کنار او احساس آرامش می کنید. شما معمولاً آنقدر سرتان شلوغ است که عشقتان را فراموش می کنید و دائماً در جلسه هستید یا به کارهایتان رسیدگی می کنید. ولی گاهی باید برای او وقت بگذارید و بهم نزدیکتر شوید. امروز شما بیشتر به افراد خارجی و فرهنگ های آنها کشیده می شوید و افرادی که از این طریق با آنها ملاقات می کنید، بینش های جدیدی وارد حرفه شما می کنند. زمان آن رسیده که به جاهایی دورتر از منزلتان هم سری بزنید.

فال روزانه متولدین اسفند:

چرا امروز دائماً شک و ترس دارید؟ شما حق دارید که خوشبخت و شاد باشید. چیزهایی که امروز به دنیا عرضه می کنید، کاملاً مطلوب هستند. پس شک نکنید و از امروز بیشتری استفاده را ببرید. دیگران هم مشتاقند که در آنچه شما انجام می دهید شریک شوند. تا وقتیکه به خودتان اطمینان داشته باشید، دیگران هم به شما اطمینان دارند. انرژی خوب و مثبتی در جریان است. این می تواند فرصتی باشد که شما و عشقتان منتظرش بودید، بهترین زمان برای رفتن به جایی آرام و لذت بردن از طبیعت است. فضای رمانتیکی درست کنید و از این فرصت بهره ببرید. امروز مسائل پرتنش نقش مهمی در زندگی تان بازی می کنند. مسائلی در مورد تولد، مرگ و دگرگونی رو می آیند. از این ایده ها برای شغلتان استفاده کنید. زمان خوبی برای تغییر است.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه