فال روزانه 19 مرداد 1392

فال روزانه ۱۹ مرداد ۱۳۹۲

فال روزانه ۱۹ مرداد ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

شما امروز ناراحت و نگران هستید و فکر می‌کنید خلاقیت و سازندگی تان را از دست داده‌اید، اما استراحت کردن این تضمین را بهتان می‌دهد که هیچ اتفاقی نمی‌افتد. به جای اینکه روی موضوعات هیجان انگیز و جالب کار کنید، به سراغ کارهای ناتمام هفته گذشته و یا حتی ماه گذشته بروید و آنها را به اتمام برسانید. ابداً سعی نکنید که یکدفعه کار خیلی زیادی انجام دهید. شما در این هفته وقت کافی برای استراحت هم خواهید داشت.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

شما می‌خواهید کارها و فعالیت‌های تازه‌ای را ﺁغاز نمایید اما برای این کارها جرات و جسارت لازم را ندارید. بهتر است بدانید تمام افرادی که موفق شده‌اند ﺁنها نیز مثل شما روزی جرات شروع و استارت کارهای را نداشتند و با این که می‌دانستند در خلا هستند و از ﺁینده‌شان خبری نداشتند، اما این کارها را ﺁغاز کردند. صحبت‌هایی را که در قلب خود دارید و فقط مختص به شما می‌شوند زیرا این مسائل فوق العاده خصوصی هستند را نباید با اشخاص دیگر در میان بگذارید زیرا به ضرر شما تمام می‌شود. ﺁبان شما در تصمیم گیری‌های مهم زندگی خود نقشی زیادی ندارید یا این تصمیمات برای شما گرفته می‌شود یا این که خودتان تمایلی ندارید برای ﺁینده‌تان برنامه ریزی کنید به همین دلیل هر حرفی را که بقیه به شما می‌گویند برایتان تفاوتی ندارد، صحبت‌هایشان درست باشد یا نادرست فقط ﺁنها را اجرا می‌کنید. این قدر بی انگیزه به کارهایتان ادامه ندهید برای ادامه زندگی‌تان باید انگیزه داشته باشید تا موفق شوید. ﺁذر شما در این روزها استرس‌های فراوانی را در قلب خود احساس می‌کنید به همین دلیل نمی‌توانید کارهایتان را انجام دهید و بسیاری از کارهای شما ناتمام بر روی زمین مانده‌اند. مهم این است که در تمام تصمیماتی که می‌گیرید موفق شوید مهم این است که شما تمام تلاش خود را برای پیشبرد کارهایتان انجام داده‌اید.

فال روزانه متولدین خرداد :

شما وقتی هنگام رسیدگی کردن به مسئل مالی‌تان با ناسازگاری روبرو می‌شوید، دوست دارید که راحت و بی‌خیال باشید، البته اتفاق خطرناکی هم نخواهد افتاد. این موضوع فقط در مورد مسائل مالی صدق نمی‌کند، بلکه در مورد شخصی هم که شما بر او نظارت دارد اتفاق می‌افتد. تا زمانی که احساس امنیت را در خودتان به وجود نیاورده‌اید حرکت کردن برای شما مشکل است. اما ثبات و پایداری زمانی به وجود می‌آید که در روش و رفتارتان انعطاف پذیر و سازش پذیر باشید.

فال روزانه متولدین تیر :

 شما امروز حتی اگر معالجه نیز شده باشید، توانایی پرستاری کردن از یک زخم کهنه را دارید. اما فقط در گذشته ماندن بهترین روش برای داشتن زندگی شاد نیست. اکنون شما فرصتی برای تغییر کردن دارید؛ و برای این کار لازم است که بیشتر از یک بار به عقب برگردید. اول باید یاد بگیرید که چگونه می توانید اشتباهات گذشته خودتان را ببخشید، پس از این کار شما خواهید توانست که به جلو حرکت کنید.

فال روزانه متولدین مرداد :

خود را با شرایط وفق دهید زیرا همیشه زندگی بر حول محور خوشبختی دائم یا بدبختی دائم نمی‌چرخد پس بهتر است خود را آماده کنید، زیرا شرایط بد یا خوبی را در پیش دارید، اما صبر و استقامت بسیاری که در درون شما وجود دارد، شما را به سوی خوشبختی رهنمون خواهد کرد. تنها به موفقیت فکر کنید تا بتوانید آن را بیابید. شما می‌توانید خوشبخت باشید به شرط این که باور داشته باشید.

فال روزانه متولدین شهریور :

اگرچه برنامه‌های بلند مدت‌تان در ماه گذشته متمرکزتر شده بودند، شما در حالیکه به هدفتان نزدیک می‌شوید، کم کم از دست این برنامه‌ها خلاص می‌شوید. شما حالا در مسیر دیگری قرار گرفته‌اید، پس در مورد حوزه کاری خود بازنگری کنید و در مقصد نهایی خود تغییراتی ایجاد کنید. اگر تصمیم جدیدتان با تصمیم قبلی کاملا متفاوت بود نگران نشوید. شما چیزهای زیادی راجع به خود و جهان خود یاد گرفته اید، پس اگر لازم شد آماده باشید که مسیر و روشتان را نیز عوض کنید.

فال روزانه متولدین مهر:

اگر برای آخر هفته تان برنامه ریزی کرده اید نمی‌خواهید آنها را تا زمان بعمل رساندن تغییر دهید. با وجود اینکه این می‌تواند به نفع شما باشد و به شما کمک کند تا موثرتر باشید اما اگر شرایط تغییر کند اضطراب تمام وجود شما را دربرمی‌گیرد. بی میلی شما برای حساس بودن در رابطه با آنچه که دیگران نیاز دارند ممکن است امروز به ضررتان تمام شود. کی انعطاف پذیری ممکن است در یک موقعیت حساس و پیچیده بدردتان بخورد. این فرصت را از دست ندهید؛ امروز برای شما کاملا آسان است که یک قهرمان باشید.

فال روزانه متولدین آبان:

الان زمان خوبی است که آن اصول اساسی که زندگی کاری‌تان را موثر و مفید می‌سازد را بنا کنید. اگر بتوانید کمتر تمایلات خود را بیان کنید، می‌تواند به پیشرفت شما در یک موقعیت اجتماعی کمک می‌کند. اما الان،‌ ونوس خوش گذران در نشان شما قرار گرفته و میتواند شما را به اوج برساند. اینکه شما در روزهای آینده با این انرژی آتشین خود چه کار می‌خواهید بکنید، انتخاب خودتان است. اما به یاد داشته باشید که عمق و شدت این اشتیاق مهم است تا شما موفق شوید در غیر این صورت شما بسرعت تمایل تان را از دست خواهید داد.

فال روزانه متولدین آذر:

بودن بین بقیه چیزی است که امروز بهش نیاز دارید. حتی اگر ظرفیت این را داشته باشید که تنهایی کار کنید، بودن در میان یک گروه می‌تواند به حس امنیت و آرامش شما بیفزاید. شما در این فکر هستید که آیا نظراتتان را با افراد هم فکر در میان بگذارید و یا اینکه همکارانتان را در اهداف مشترک سهیم کنید یا نه؟! ملحق شدن به تلاشهای گروهی امری ستودنی و قابل احترام است، اما مسیر پیشرفت خود را از دست ندهید.

فال روزانه متولدین دی:

شما این روزها اعتماد به نفس زیادی پیدا کرده‌اید و این موضوع همان قدر که می‌تواند خوب باشد می‌تواند برایتان مشکل‌ساز نیز باشد. طبیعتاً یکی از بزرگترین تواناییهای شما این است که می‌توانید قبل از دست به عمل زدن تا رسیدن به موقعیت درست صبر کنید. باوجود اینکه صبرکردن و تأمل می تواند جلوی بعضی از کارهای اشتباه را بگیرد، همچنین می‌تواند باعث شود شما بعضی از فرصتهای خیلی خوب را از دست بدهید. ولی امروز اینگونه نیست. شما وسوسه شده‌اید که کاری جدید را شروع کنید و خیلی سریع آن را تمام کنید. فرامش نکنید که احتیاط  داشتن شرط عقل است.

فال روزانه متولدین بهمن:

شما امروز دغدغه زیدی ندارید، اما نمی‌توانید به راحتی در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت کنید. دلیل این کارتان این است که باوجود تمام مشکلاتی که وجود دارد نمی‌خواهید مشکل جدیدی به وجود بیاید. با اینحال شما اطلاعات ارزشمندی دارید که باید گفته شوند. فراموش نکنید حرفی که شما می‌خواهید بزنید نمی‌تواند ایجاد آشوب و ناآرامی ‌کند، بلکه روش بیان شما ممکن است تاثیر نامناسبی برجا بگذارد. بدون اینکه از کسی خجالت بکشید بدون داشتن هیچ نوع چشم ‌داشتی از احساسات خود حرف بزنید.

فال روزانه متولدین اسفند:

ماه در هفتمین خانه شما یعنی خانه همکاران و دوستان قرار دارد و دید شما را تا حدی باز کرده که شما حاضرید افراد بیشتری را وارد زندگی شخصی خود کنید. شما به طور طبیعی خودتان از پس کارهایتان برمی‌آیید، ولی حالا برای کارهای ساده‌ای مثل رفتن به سوپر مارکت و رفتن به اداره پست هم دوست دارید کسی شما را همراهی کند. باوجود این آنها هم برنامه‌های خودشان را دارند، بنابراین اگر دوست ندارید هیچ کدام از کارهایتان را به تنهایی انجام دهید، اجازه ندهید آنها خودشان را مقصر بدانند.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

۶ دیدگاه

  1. بهمن گفت:

    سلام پرتال جالبی دارین.ممنون که راهنماییم کردین. منم میخوام با ورد پرس کار کنم .اگه میشه بیشتر راهنماییم کنید. با تشکر.در ضمن لینکتون کردم.

  2. MOhammad-T73 گفت:

    سلام ممنون ک ب وبلاگم اومدین . وبلاگتونو لینک کردم

  3. raana گفت:

    سلام پرتال قشنگی داری.
    ممنونم از حضور سبزت تو ی وبم***
    با افتخار لینک شدی
    موفق باشی.اوقاتت طلایی

  4. ♥فائزه♥ گفت:

    سلام دوست خوبم لینک شدید خیلی سایت خوب و قشنگی دارید ممنون که به من سر زدی[گل][گل][گل]

  5. elham گفت:

    سلام
    مرسی ک ب وبم سر زدید.
    من لینکتون کردم.
    شمام اگه دوس دارید با http://www.elham73.blogfa.com لینکم کنید.

  6. مجید گفت:

    سلام عزیز دل برادر.وب عالی داری عزیزم.مطالب هم بسیار زیبا و مفیدند.امیدوارم موفق باشی.مرسی از مطالب خوبت.همیشه سالمو برقرار باشی در پناه حضرت حق.خدنگهدار

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه