فال روزانه 19 تیر 1392

فال روزانه ۱۹ تیر ۱۳۹۲

فال روزانه ۱۹ تیر ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

زندگی شما به مسیرهای مختلفی کشیده می شود. همه چیز ناگهان در حال گسترده شدن به نظر می رسد. درک همه چیزهایی که در حال رخ دادن است سخت می شود. سعی کنید خودتان را خسته نکنید. یک قدم در میان جلو بروید و یادتان باشد که در هر قدمی شوخ طبعی و خوش اخلاقی تان را حفظ کنید. با این چیزها پرانرژی برخورد کنید. با آنکه شاید مجذوب فرد بسیار جذابی شوید، ولی این شیدایی شما خیلی زود خاموش می شود. به هر دلیلی، وقتی شروع به صحبت با او می کنید، متوجه می شوید که این رابطه اشکال دارد و تصمیم می گیرید که به آن وقفه ای بدهید. در این شرایط این بهترین کاری است که می توانید بکنید. امروز بهترین ساعات را در محل کار نخواهید داشت، پس مرخصی بگیرید. اگر هم سر کار بروید، با شروع پروژه هایی که نیاز به نیرو و انرژی بیشتری دارند بیشترین استفاده را می برید. شما چنین ویژگی هایی دارید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

امروز روزی عالی برای شماست. حس عالی فزونی و فراخی در فضا هست. امروز یکی از آن روزهایی است که هر ایده کوچکی می تواند درست جلوی چشمتان تبدیل به چیز بزرگی شود. پروژه ها با سرعت پیش می روند و اطلاعات به سرعت پخش می شود. این انرژی را دریافت کنید و رویاهای خود را عملی کنید. اگر تلاش کنید به چیزهای زیادی می رسید. امروز پشت سر گذاشتن کسی برایتان سخت تر می شود. از طرفی، وسوسه می شوید که پیام خود را از هر طریقی منتقل کنید و از طرف دیگر نمی خواهید فرد مقابل را بترسانید. باید راهی برای سازش و مصالحه پیدا کنید تا هر دو اقدامات مثبتی انجام دهید. چیزی که دیگران نامطلوب یا اشتباه می دانند شاید دقیقاً همان فرصت کاری باشد که شما دنبالش بودید. شما پتانسیل فراوانی در چیزی می بینید که دیگران بدون نظر دوم از آن می گذرند. امروز انرژی و نیروی خود را بکار ببرید.

فال روزانه متولدین خرداد :

امروز ممکن است کسی فکر کند که شما شخص بسیار پرنفوذی هستید، حتی اگر خودتان اصلاً اینگونه فکر نکنید. متأسفانه امروز برای شما سخت است که شاهد این باشید که دیگران در موردتان نظر می‌دهند. هدفهای خود را با دقت به کار ببندید، برای اینکه در حالیکه بیشتر از آن چیزی که از شما انتظار می‌رود پایداری نشان می‌دهید، می‌توانید به راحتی واکنشی نامعقول نشان دهید. اکنون دوستان و همکارانتان می‌خواهند به شما کمک کنند، اما نه در صورتی که شما برای قبول کردن کمک آنها خیلی سخت‌گیر و ایرادگیر باشید. چند نفش عمیق بکشید و هنر سازش کردن با دیگران را تمرین کنید.

فال روزانه متولدین تیر :

مجاورت ناراحت کننده بین حقیقت و خیال می‌تواند برای شما کمی نگرانی به وجود آورد. یک صدای درونی به شما می‌گوید که تصمیمات مهمی را بگیرید که هدفهای شخصیتان را در آینده تحقق ببخشد. اما صدای دیگر شما را تشویق می‌کند در حالیکه وظایف مهم مربوط به آینده‌تان را فراموش کرده‌اید، آزاد بوده و از زندگی لذت ببرید. نباید یکی از این دو را انتخاب کنید؛ بلکه باید برای حد میانه آنها تلاش کنید.

فال روزانه متولدین مرداد :

نگران بدست آوردن چیزهای بیشتر نباشید. روی چیزهایی که در اختیار دارید تمرکز کنید. با هر چیزی که شما را تعریف می کند کار کنید. شما غریزتاً می دانید که چه چیزی جواب می دهد و چه چیزی جواب نمی دهد. زمان خود را سر مسائل بیهوده تلف نکنید. روی اولویت ها تمرکز کنید. هرچه احساسات و عواطف شما متعادل تر و پایدارتر باشند، موفقیت و شکوفایی بیشتری به زندگی شما می آید. احساس می کنید که اختلال گسیختگی شخصیتی دارید. بخشی از شما می خواهد که به نحو خاصی با یک مسئله خاص برخورد کند، در حالیکه بخش دیگر شما برای رسیدگی به این قضیه ترس ها و نگرانی هایی دارد. باید احساسات خود را دقیقاً بررسی کنید و ببینید که چه چیزی می خواهند به شما بگویند. نگذارید دیگران به شما فشار بیاورند کاری انجام دهید که آماده تعهد به آن نیستید. کسی در محل کار شما از تاکتیک ترساندن و ارعاب برای متقاعد کردن شما در مورد چیزی که فکر می کند برای شما خوب است استفاده می کند. فقط به خودتان اعتماد داشته باشید.

فال روزانه متولدین شهریور :

امروز روزی عالی برای شماست. هرچه بیشتر احساسات خود را گسترش می دهید، پیشرفت بیشتری می کنید. از چیزهای جدید نترسید. چیزهای جدیدی وارد زندگی شما می شود که بعداً معنای آنها را درک می کنید. مطمئن باشید که دل شما مسیر درست را می داند. انرژی و زمان بیشتری بگذارید. برایتان سخت است ببینید که چطور می توانید امروز به فرد خاصی نزدیک شوید. ظاهراً شما خیلی مجذوب او شده اید، ولی اینکه بفهمید باید تاکتیک جسورانه ای بکار ببرید یا دست نیافتنی شوید برایتان مشخص نیست. در نهایت بهترین کار این است که نیرنگ و فریب را کنار بگذارید و بگذارید اتفاقات بطور طبیعی رخ دهند. کلمات و حرف های شما امروز آتش را شعله ور تر می کنند و این موجب از دست رفتن کنترل تان می شود. از اینکه خودتان بنشینید و دیگران را به کار وادار کنید خوشحالید. فقط باید عواقب کارهایتان را کامل بپذیرید و محتاط باشید.

فال روزانه متولدین مهر:

به نظر می رسد که افراد آنطور که دوست دارید چیزها را جدی نمی گیرند. زندگی مانند یک بازی است. در حالت کلی آن، ما نقطه های گرد و غباریم در فضا. زندگی هایمان در چشم برهم زدنی تمام می شوند. زیاد همه چیز را جدی نگیرید. جذابیت یک چیز است و رمانس چیز دیگری است و رابطه ای دائمی کاملاً جدا از این دو است. امروز شما انتخاب هایی دارید و تصمیم گیری بین دل و منطق تان سخت می شود. بعضی احساسات باعث می شوند که شما تصمیم نادرستی بگیرید. از قوه تمایز خود کمک بگیرید و زیاد پیش داوری نکنید. باید تعادل ایجاد کنید. مهربانی شما برای دیگران آرامش می آورد. بینش شما باعث می شود از موقعیتی بدی که در محل کار پیش آمده دور شوید. از شعله های آن دور بمانید تا آسیب نبینید.

فال روزانه متولدین آبان:

امروز هیچ فرصتی را از دست ندهید، حتی اگر فرصت ها در ابتدا بن بست به نظر برسند. شاید یکی از آنها راه خروج شما باشد. بدانید که موفقیت همیشه با علامت پررنگی به سراغتان نمی آید و راه درست را مشخصاً نشانتان نمی دهد. این شما هستید که باید دنبالش بروید. امروز یکی از آن روزهایی است که شما به سوی خوشبختی و سلامتی به پیش می روید. در مورد قرار امشب شما دودل هستید. بخشی از شما خیلی مشتاق است و بخشی از شما فکر می کند که این ملاقات پتانسیل تبدیل شدن به یک رابطه را دارد. بخش دیگری از شما می پرسد که اصلاً چرا می خواهید به این قرار بروید. جسور باشید و از این ملاقات لذت ببرید. فرصتی عالی در انتظار شماست، ولی یادتان باشد که دیگران هم حواسشان به شما هست. روحیه رقابتی خود در بر بگیرید و نترسید. با اعتماد به نفس پیش بروید.

فال روزانه متولدین آذر:

اخیرا دارای انرژی فوق العاده‌ای شده اید که گاهی خودتان از این انرژی، کارها، رفتارهایی که در اثر این جریان به شما وارد می‌شود دچار تعجب شده اید. شما در بهترین برحه زندگی‌تان واقع شده‌اید بهتر است پل‌هایی را که برای رسیدن به خوشبختی به آنها نیاز دارید از هم اکنون بنا سازید، شما توانایی انجام این کار دارید فقط مهم این است که خود را باور کنید، زیرا جام قهرمانی بزرگی در انتظار شما می‌باشد.

فال روزانه متولدین دی:

امروز به کمتر از بهترین ها اکتفا نکنید. انرژی زیادی دارید که باعث می شود در هر جنبه از زندگی پیشرفت کنید. کنترل موقعیت ها را به عهده بگیرید و روی عواطف خود کار کنید. از انجام کاری به دلیل ضربه زدن به احساسات دیگران خودداری نکنید. دیگران باید خودشان مواظب خودشان باشند. شما مسئول خودتان هستید. آنچه برای آسایش تان بهترین است را انجام دهید. با آنکه شما تصمیم آگاهانه ای گرفته اید تا در مورد مسئله خاصی که بین شما و عشقتان است سکوت اختیار کنید، ولی جلوگیری از فوران احساسات تان بسیار دشوار می شود. این نشان دهنده اختلافی است که ناهماهنگی ایجاد می کند تا وقتی که قدم های درست را بردارید. امروز در موقعیت بدی گیر می کنید. همکارانتان دست به یقه شده اند و از شما می خواهند که طرفتان را مشخص کنید. اینکه طرفدار هر دو طرف باشید برایتان سود که ندارد هیچ به ضررتان هم هست. جسارت داشته باشید.

فال روزانه متولدین بهمن:

وقتی که شما برای سازماندهی کردن افکارتان روز سختی را می‌گذرانید، همه چیزهای دیگر نیز ظاهرا پیچیده تر از روزهای دیگر می‌نمایانند. اگرچه حقایق شفاف و واضح به نظر می‌رسند، امروز شما در حالیکه از دو طرف به سمت دو مسیر کاملا متضاد کشیده می‌شوید، با مشکلی حل نشدنی روبرو می‌شوید. شما بدون چشم پوشی کردن از یک راه نمی‌توانید دیگری را انتخاب کنید و اگر یکی از این دو را نادیده بگیرید پریشان و آشفته می‌شوید. پس اگر می‌توانید و امکانش برایتان هست تا موقعی که جواب ظاهر نشده صبر کنید.

فال روزانه متولدین اسفند:

اگرچه شما راه حلی برای موقعیت‌های پرتنش احتمالی در نظر ندارید، اما حالا در اینجور مواقع آرام تر رفتار می‌کنید. شاید فهمیده‌اید که دلیل نااستوار بودن خیلی چیزها دیگر چندان مهم نیست و شما مجبور نیتسید خودتان را وارد مشکلات افراد دیگر بکنید. طبیعتا شما باید کارهایی که برای رها شدن و نجات یافتن لازم است را انجام دهید، اما در عین حال نیز می‌تاونید با داشتن نقشی موثر در ساحل مشکلات افراد دیگر هم لنگر بیندازید!

 

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

۲ دیدگاه

  1. کوثر گفت:

    لینکتون کردم!
    وبتون خیلی مفیده
    شماهم لینکم کنید

  2. سلام با افتخار لینک شدید

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه