فال روزانه 18 مرداد 1392

فال روزانه ۱۸ مرداد ۱۳۹۲

فال روزانه ۱۸ مرداد ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

شما یک بار دیگر با تناقض و تضادهای بین ایده‌های خوب خود و آنچه پیرامونتان می‌گذرد روبه رو شده اید. شما وقتی که می‌بینید قادر نیستید با کار سخت و زیاد و روشهای تکنیکی به سادگی هر مشکلی را حل کنید به خودتان شک می‌کنید. اما زیاد خوب نیست که با تجزیه و تحلیل کردن عملکرد خود وقت را تلف کنید. فقط از جایتان بلند شوید و هرچه در توانتان است انجام دهید. شما واقعا از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد!!

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

امروز فروخوردن خشمتان می‌تواند سبب خوشبختی و موفیقتان شود، اما ناآگاهانه حرف زدن نیز می‌تواند باعث ناراحتی و مشکل شود. با این حال تغییر دادن دیدگاهتان می‌تواند به تبدیل کردن احساسات منفی به مثبت کمکتان کند. بهرام بی باک و ستاره جنگ از کیوان یعنی سیاره بخت شما حمایت می‌کند و شما را قادر می‌سازد که به خاطر موفقیت لذت و خوشی را به تاخیر بیندازید. شما به اهدافتان خواهید رسید، حتی اگر بیشتر از تصور شما طول بکشد. و وقتی این اتفاق افتاد به اندازه کافی برای استراحت کردن و جشن گرفتن زمان دارید.

فال روزانه متولدین خرداد :

با وجود اینکه شما امروز احساس می‌کنید که کاملا از اهداف و کارهایتان بازداشته شده‌اید،‌ قادر نیستید که خود را از فاش کردن خوش بینی هایتان بازدارید. این در رابطه با آن نیست که شما آگاهانه به دنبال افکار مثبت هستید. بلکه در رابطه با این است که بهترین نقطه قوت شما اکنون توانایی تان برای وسعت دادن افکارتان است و مستقیما درک می‌کنید که چگونه کارها را برای رسیده به نتایج مورد نظرتان سر و سامان دهید. اهداف خود را مشخث کنید و بعد به تدریج در جهت به حقیقت رساندن رویاهایتان گام بردارید.

فال روزانه متولدین تیر :

ممکن است امروز کمی وقت داشته باشید، که به شما اجازه می‌دهد که به خاطراتی که در ذهن دارید برگردید و به آنها فکرکنید. حتی اگر وقت دوباره ای بدست آوردید و جاییکه زیاد به نظرتان عالی نیست، فرصت دارید که تمام تجربه‌های گذشته خود را تنظیم کرده و ببینید که در آینده چه اتفاقی می‌افتد. در یک موقعیت مشکل ، یک دید و ذهنیت مثبت داشتن می‌تواند اولین قدم مهم در جهت فراموش کردن تجربه‌های ناخوشایند گذشته و التیام بخشیدن به زخم‌های عاطفی گذشته باشد.

فال روزانه متولدین مرداد :

باوجود اینکه شما اهمیت پس انداز کردن را درک کرده‌اید، ولی هنوز بی دلیل پول خرج می‌کنید و این خیلی ناراحت کننده است. حتی گر افرادی دور و برتان هستند که در مسائل مالی به آنها تکیه می‌کنید و از نصایح‌شان استفاده می‌کنید؛ اکنون زیاد به حرفهایشان گوش ندهید، برای اینکه امکان دارد شما را به مسیر درستی هدایت نکنند. این موضوع واقعاً موضوع پیچیده‌ای نیست: پس وقتی که حق انتخاب دارید، چیزهایی را که اصلاً لازم ندارید نخرید!!

فال روزانه متولدین شهریور :

حالا که ونوس دوست داشتنی در نشانه شما قرار دارد تابستان شما باید کمی بهتر شده باشد. باوجود اینکه شما دوست دارید تفریح کنید، ولی هنوز هم قبل از اینکه به تفریح کردن مشغول شوید می‌توانید به دلایل خود برای کار کردن فکر کنید. طبیعتاً شما نباید از زیر بار مسئولیتهایتان فرار کنید، اما اگر در نهایت اعتراف می‌کنید که داشتن یک سرگرمی مناسب نیز فعالیت سالمی است، بنابراین برای امروز اینگونه برنانه ریزی کنید.

فال روزانه متولدین مهر:

شما اصلاً نمی توانید از دست مشکلات و مسائل عاطفی فرار کنید؛ این مشکلات هرجا که بروید مثل سگی که پای آدم را گاز می‌گیرد دنبالتان هستند!! اما اگر شما بخواهید مشکلات عاطفی که مربوط به گذشته هستند را حل نشده رها کنید، مطمئناً این گاز!! به شما صدمه می‌زند. با قبول کردن جایگاه خود در زندگی نقطه ضعفهای خود را بپذیرید، اما سعی نکنید با بازنگری کردن گذشته خود بینش جدیدتان را تغییر دهید. در عوض آینده خود را رقم بزنید.

فال روزانه متولدین آبان:

امروز احساسات شدید شما می‌تواند باعث به وجود آمدن اتفاقات ناراحت کننده‌ای شود، مخصوصاً اگر شما از دست افراد دیگر عصبانی شوید و احساسات خود را با آنها درمیان نگذارید. اگر شما به دوستانتان بگویید که در فکرتان چه می‌گذرد اولین قدم را برداشته‌اید، اما اگر هیچ کاری انجام ندهید احتمال ندارد مشکل رفع بشود. این سخن به معنی این نیست که شما مجبورید که هرچیزی آنها گفتند قبول کنید. به جای یک عملکردشتابزده، استفاده کردن از استارتژی‌ای که برای حل کردن مشکلات بلند مدت استفاده می‌شود، بیشترین فایده را خواهد داشت.

فال روزانه متولدین آذر:

در حالیکه در حال تکمیل کردن یک پروژه هستید و  پشت سر هم در کارتان تأخیر به وجود می‌آید، باید صبر و حوصله خود را حفظ کنید. در حالیکه عدم پیشرفت کارهایتان شما را بی‌طاقت و یا حتی مستأصل می‌کند که به اجبار کارتان را انجام دهید، باعث می‌شود ناامیدی شما نیز بیشتر بشود. اما تصمیم نگیرید که کارهای جسورانه انجام دهید، برای اینکه هم اکنون این کار حرکت خوبی نیست. تشخیص دادن اینکه دیگردیدگاه‌های شما از رده خارج شده‌اند، دلیل خوبی به دست شما می‌دهد که کمی بیشتر صبر کنید.

فال روزانه متولدین دی:

شما ایده های بسیار زیادی در مورد کارهایی که می‌خواهید در آینده انجام بدهید دارید و به زودی امکان این فراهم می‌شود که اولین قدمتان را بردارید. اما درحالیکه وسوسه شده‌اید و فکرهای نادرستی می‌کنید، احساس می‌کنید که لازم است تصمیم دیگری بگیرید. معمولاً شما قبل از اینکه دست به عملی بزنید دوست دارید صبر کند تا همه چیز روشن و واضح بشود. با وجود این حالا بیش از حد مشتاق شده‌اید که بدون دور اندیشی و احتیاط کافی اقدام کنید! به یاد داشته باشید، صبور بودن می‌تواند بزرگترین توانایی شما باشد.

فال روزانه متولدین بهمن:

اگر با توجه به حرفهایی که دیگران بهتان می‌زنند کار کنید، امکان دارد که ارزش پولتان را نفهمید و بیشتر پول خرج کنید. این سخن به معنی این نیست که دیگران قصد ضرر زدن به شما را دارند؛ آنها فقط بیش از اندازه با شما مبهم حرف می‌زنند و این باعث شده سوءتعبیر شود و شما حرفهای آنها را اشتباه برداشت کنید. زمانی که شما بی‌صبرانه می‌خواهید تصمیمی قطعی بگیرید و می‌شنوید که دیگران در مورد حمایت کردن از شما حرف می‌زنند ممکن است ناخود آگاه گفته‌های آنها را تحریف ‌کنید. اگر شما از عمق پیامهایی که دیگران برای شما دارند مطمئن نیستید از آنها بخواهید که واضح تر حرف بزنند!

فال روزانه متولدین اسفند:

یافتن قدمی‌ مطمئن باعث می‌شود شما در مسابقه امروز برنده شوید، اما باید از افتادن در دامی‌ که شما را به این فکر می‌اندازد که دیگران در مورد شما قضاوت می‌کنند اجتناب کنید. آن کیفیت کار شما نیست که شما نگرانش باشید؛‌ ممکن است احساس کنید که دیگران از شما می‌خواهند که سریع تر کار کنید. اما الان باید شجاعت و جرات این را پیدا کنید که برای خودتان بایستید و اجازه دهید همه بدانند که شما هر چه در توان داشته اید انجام داده اید و بهترین کار ممکن را انتخاب کرده اید. خوشبختانه، آنها در نهایت زمانیکه به اهداف‌تان برسید متوجه می‌شوند که شما چقدر مفید و فعال هستید.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

۴ دیدگاه

  1. محمد علی مرادی گفت:

    سلام ممنون که سر زدی
    سایت بسیار خوبی داری امید وارزم موفق باشی

  2. reyhane گفت:

    تیر ک درست بود!
    مرســـی

  3. امیر گفت:

    سلام دوست عزیز
    من شما رو لینک کردم تو هم اگه میشه من رو لینک کن………………
    ممنون

  4. مـــmeــن گفت:

    salam duste aziz
    mamnoon az hozoret
    webe shoma ham zibast
    agar mayel b hamkarie ma
    dar khatme ghoran budi
    khabaram kon

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه