فال روزانه 17 مرداد 1392

فال روزانه ۱۷ مرداد ۱۳۹۲

فال روزانه ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

شما امروز دغدغه زیادی ندارید، اما نمی‌توانید به راحتی در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت کنید. دلیل این کارتان این است که با وجود تمام مشکلاتی که وجود دارد نمی‌خواهید مشکل جدیدی به وجود بیاید. با این حال شما اطلاعات ارزشمندی دارید که باید گفته شوند. فراموش نکنید حرفی که شما می‌خواهید بزنید نمی‌تواند ایجاد آشوب و ناآرامی کند، بلکه روش بیان شما ممکن است تاثیر نامناسبی برجا بگذارد. بدون اینکه از کسی خجالت بکشید بدون داشتن هیچ نوع چشم داشتی از احساسات خود حرف بزنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

امروز روز جالبی برای شماست به شرطی که چشم و گوش خود را به روی فرصت هایی که پیش می آید باز نگه دارید. نترسید و با چالش های جدید روبرو شوید. حتی اگر از توانایی های خود مطمئن نیستید، آنها را به آزمون بگذارید. اگر دیگران به شما شک دارند شاید شما هم به خودتان شک کنید. دوستان تازه ای می یابید، پس لبخند را فراموش نکنید. بعضی روزها کارهای زیادی هست که باید انجام شود و امروز می تواند یکی از آن روزها باشد. شما از عشقتان ناراحت هستید و از او گله دارید. احساس می کنید که باید دیدگاه و رفتار خود را با او عوض کنید. تعجبی ندارد که عشق شما برایتان مشکل ایجاد کرده است، شما زیادی نسبت به او تعصب افراطی دارید. خودتان همه چیز را شروع کرده اید. در محل کار فردی از شما اطلاعاتی را پنهان می کند که برای پیشبرد پروژه ای به آن نیاز دارید. تا وقتیکه این تکه از پازل را نیابید قدم شغلی بزرگ بعدی را نمی توانید بردارید. دوراندیش باشید و یک جا بیکار ننشینید.

فال روزانه متولدین خرداد :

 امروز ناگهان در یک لحظه شما از آینده‌ای که همیشه از شما دوری می‌کرد باخبر می‌شوید و به شما می‌گوید که آن کلید راهنمایی که شما همیشه بدنبالش می‌گشتید و پیدایش نمی‌کردید، ناگهان پیدا می‌شود و به نظر می‌رسد که همیشه همان جا بوده است. دیدگاه جدید شما احتمالا با تغییرات همگام می‌شوند، پس آماده باشید برای ترقی یک موقعیت دلسرد کننده را مدیریت کنید و آن را به جلو پیش بروید. وقتی که ببینید در راهی که قدم برداشته بودید در حال پیشرفت هستید احساس بهتری خواهید داشت.

فال روزانه متولدین تیر :

ادراک و احساس شما ممکن است اکنون بسیار دقیق باشد، اما این به معنی این نیست که شما می‌توانید بر پایه  استنتاج و نتیجه گیری‌های خود عمل کنید، مشکل اینجاست که شما می‌توانید عیب و ایرادها را ببینید،‌ هم در خودتان و هم در دیگران، بهتر از این که بتوانید ببینید چه چیزی درست است. اما امروز مشاهدات شما ممکن است آن طور که فکر می‌کنید متعادل نباشند. یک سیاست زیرکانه می‌تواند ادامه گر یک مشاهده باشد،‌ اما قبل از اینکه هر نوع تصمیمی بگیرید چند روزی صبر کنید و بگذارید امور بهتر به نظر برسند.

فال روزانه متولدین مرداد :

امروز شما کمتر الهام می گیرید. ناامید نشوید. پروژه موردنظر شما هر چه هست زودتر آن را شروع کنید، حتی اگر فکرتان جای دیگری است. گاهی کمی نظم و ترتیب لازم است تا به پاداش های موردنظر دست یابید. شما از تغییر تدریجی و آرامی که در زندگی شما مدتی است رخ داده آگاهید. امروز یکی از آن روزهایی است که باید نگاه دقیق تری به چیزهایی بیندازید که نیاز به تغییر دارند. روابط دائماً در حال تغییر هستند و شما هم همینطور هستید. این یک واقعیت زندگی است که باید روی آن حساب کنید، پس با جریان پیش بروید. از دانایی دیگران برای کمک به پیشبرد نهایی پروژه ای استفاده کنید که امیدوارید زود تمام شود. شما از ایده های خودتان خسته شده اید. حالا زمان آن است که از ایده های یک نفر دیگر کمک بگیرید. یک دیدگاه جدید همه آن چیزی است که حالا نیاز دارید.

فال روزانه متولدین شهریور :

شاید حس کنید که در آن واحد در چندین جهت می دوید. آنقدر احساس پراکندگی می کنید که فکر نمی کنید به چیز مهمی دست یابید. ماهیت امروز همین است. شما خرده کاری های زیادی دارید که باید تمام کنید. وقتی تمرکز نداشته باشید، دقت به کلیت قضیه سخت می شود. امروز هر کاری که لازم است انجام دهید تا نوبت به چیزهای بزرگتری برسد. آنچه از آن ترس دارید، انحراف از هنجارها یا هر تغییر یا تأخیری در برنامه هایتان است، در واقع از مجهول ها و ناشناخته ها می ترسید. امروز باید تصمیم دشواری بگیرید. یا باید امروز به مجهولات مربوط به رابطه خاصی بپردازید که تغییرات زیادی به همراه دارد، یا در همان گوشه خاک گرفته خودتان بمانید و تکان نخورید. نگذارید دیگران امروز شما را به عجله بیندازند، زیرا کار شما زمان می برد. سرعت خود را تنظیم کنید و فشاری که از سوی دیگران تحمیل می شود را نادیده بگیرید. شما می دانید که چطور کارتان را انجام دهید، پس به صدای خودتان گوش دهید و انجامش دهید.

فال روزانه متولدین مهر:

امروز دوست دارید از مطالعه کتاب های خود لذت ببرید. دوست دارید که مدل موهایتان را عوض کنید یا رنگ های متفاوتی از لباس ها را امتحان کنید. خارج شدن از روتین همیشگی می تواند جالب باشد، حتی اگر فقط به معنای خریدن عینک آفتابی بانمک یا لباس گل گلی باشد. شما احساس سبکی و نشاط بیشتری می کنید. شما امروز را به چند دلیل به یاد خواهید داشت. امروز یکی از آن زمان هایی است که شما تصمیم می گیرید به چیزی که واقعاً می خواستید ولی کمی می ترسیدید بله بگویید. اگر نمی دانید منظورمان از این حرف چیست، به زودی خواهید فهمید و فرد مهمی در زندگی تان پیدا می شود. از انرژی امروز بهره ببرید. شما ایده، منابع و اراده تکمیل پروژه مهمی را دارید، ولی متأسفانه تمرکز و دقت ندارید. امروز نظم و انگیزه نداشتن نمی گذارد به جایی برسید. بیشتر تلاش کنید.

فال روزانه متولدین آبان:

امروز احساسات شدید شما می‌تواند باعث به وجود آمدن اتفاقات ناراحت کننده‌ای شود، مخصوصاً اگر شما از دست افراد دیگر عصبانی شوید و احساسات خود را با آنها درمیان نگذارید. اگر شما به دوستانتان بگویید که در فکرتان چه می‌گذرد اولین قدم را برداشته‌اید، اما اگر هیچ کاری انجام ندهید احتمال ندارد مشکل رفع بشود. این سخن به معنی این نیست که شما مجبورید که هرچیزی آنها گفتند قبول کنید. به جای یک عملکردشتابزده، استفاده کردن از استارتژی‌ای که برای حل کردن مشکلات بلند مدت استفاده می‌شود، بیشترین فایده را خواهد داشت.

فال روزانه متولدین آذر:

شما آماده تغییر بزرگی در زندگی خود هستید. اینطور نیست که شما از حرفه خود یا زندگی شخصی تان ناراضی باشید. بلکه حس می کنید که چیز بزرگی را از دست داده اید و نمی دانید که آن چیست. هر فرصتی که پیش آمد آن را بپذیرید و خوب بررسی کنید. از طریق سفر و آموزش و تحصیلات بالاتر هم می توانید جواب های خود را پیدا کنید. در این راه از دوستان خود هم کمک بگیرید. شما همه چیز را در مورد تغییر بزرگ اخیر می دانید. پس چه چیزی امروز را خاص می کند؟ امروز روز محک یا نقطه بازشناسی در روندی که در آن هستید است. رابطه خاصی نیست در روند جدیدی قرار می گیرد. آیا تغییری که به آن فکر می کنید شروع یک رابطه شاد است؟ امروز شما در مخمصه ای جدی می افتید که رها شدن از آن دشوار به نظر می رسد، هرچه بیشتر تلاش می کنید بیشتر گیر می افتید. باید رویکرد جدیدی را مد نظر قرار دهید زیرا مشخص است که رویکرد قبلی جوابگو نیست.

فال روزانه متولدین دی:

شما ایده های بسیار زیادی در مورد کارهایی که می‌خواهید در آینده انجام بدهید دارید و به زودی امکان این فراهم می‌شود که اولین قدمتان را بردارید. اما درحالیکه وسوسه شده‌اید و فکرهای نادرستی می‌کنید، احساس می‌کنید که لازم است تصمیم دیگری بگیرید. معمولاً شما قبل از اینکه دست به عملی بزنید دوست دارید صبر کند تا همه چیز روشن و واضح بشود. با وجود این حالا بیش از حد مشتاق شده‌اید که بدون دور اندیشی و احتیاط کافی اقدام کنید! به یاد داشته باشید، صبور بودن می‌تواند بزرگترین توانایی شما باشد.

فال روزانه متولدین بهمن:

اگر با توجه به حرفهایی که دیگران بهتان می‌زنند کار کنید، امکان دارد که ارزش پولتان را نفهمید و بیشتر پول خرج کنید. این سخن به معنی این نیست که دیگران قصد ضرر زدن به شما را دارند؛ آنها فقط بیش از اندازه با شما مبهم حرف می‌زنند و این باعث شده سوءتعبیر شود و شما حرفهای آنها را اشتباه برداشت کنید. زمانی که شما بی‌صبرانه می‌خواهید تصمیمی قطعی بگیرید و می‌شنوید که دیگران در مورد حمایت کردن از شما حرف می‌زنند ممکن است ناخود آگاه گفته‌های آنها را تحریف ‌کنید. اگر شما از عمق پیامهایی که دیگران برای شما دارند مطمئن نیستید از آنها بخواهید که واضح تر حرف بزنند!

فال روزانه متولدین اسفند:

سرزمین های دور و فرصت های تازه امروز اهمیت می یابند. چشم و گوش خود را به روی فرصت هایی که پیش می آید باز نگه دارید زیرا این فرصت ها از منابع غیرعادی و غیرمنتظره می آیند. شما آماده نوعی تغییر در زندگی شخصی و حرفه ای خود هستید. بر عهده شماست که در هر مسیری که می خواهید قدم های لازم را بردارید. شرکت کردن در چند کلاس برای پیشرفت در کار کافی نیست. اگر می خواهید هدیه خاصی که در رابطه شما مخفی است را کشف کنید، باید راز باز کردن آن را بدانید. شما باید با دقت آن را بگشایید. در هر صورت هرچه در این کار تأخیر کنید، بیشتر افسوس خواهید خورد. بگذارید همکاران شما عیب و نقص های موجود در نقشه شما را ببینند. زمان آن رسیده که تغییر چشمگیری در شغل خود صورت دهید، ولی این فقط با استفاده از دانایی دیگران امکان پذیر است. شما این تغییر را با چشم خودتان تشخیص نمی دهید.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

۵ دیدگاه

  1. جوجوی سوسول گفت:

    ممنون از حضورت دوست خوبم

  2. بهترین ها گفت:

    سلام وب من تو بلاگ اسکای هستش به چه روشی باید انتقالش بدم به وردپرس

  3. reyhane گفت:

    خیلیـــ هم خـــوب
    لینک میکنم

  4. علیرضا گفت:

    باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست وهمکار گرامی سایت شمارا مشاهده کردم و سایت پربار شمارا دیدم باعث خوشحالی که باشما دوست عزیز تبادل لینک داشته باشم با عرض تشکر علیرضا

  5. PCMWorld گفت:

    سلام به دوست عزیزم سایت شما خیلی زیباست ومطالب خیلی خوبی داره از اینکه با شما تبادل لینک داشته باشم خوش حال میشم باعرض تشکر مهدی

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه