فال روزانه 16 مرداد 1392

فال روزانه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲

فال روزانه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

امروز شما تحت تأثیر فردی قرار می گیرید که اراده ای قوی دارد و این اراده او ناشی از ترکیبی از نیرو و ایمان معنوی و ذهنی است. برخورد شما با این فرد به شما الهام می دهد تا به کارهای بهتری مانند خیریه روی آورید. گاهی مهتاب می تواند لحظه ای خاص و جادویی در زندگی شما ایجاد کند، ولی گاهی هم دیوانگی می آورد! شما و عشقتان باید رابطه فعلی خود را از دیدگاه متفاوتی ارزیابی کنید. نه اینکه چیز غلطی در رابطه شما باشد، فقط باید کمی آن را هرس کنید. تغییر عمده ای در محل کار شما به وجود آمده که تأثیر فراوانی بر ۷سال آینده دارد. در این مدت، باید رویکرد خلاقانه ای داشته باشید تا موفقیت کاری که دنبالش هستید به شما رو آورد. در جهت جریان حرکت کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

امروز شما وقتی که با شرایط جدید روبرو می‌شوید، به خصوص بعد از اینکه چند اتفاق عجیب باعث ناراحتی شما شده‌اند، احساس خوبی خواهید داشت. اما نباید خیلی هم احساس راحتی کنید، برای اینکه همه چیز در حال تغییر کردن است. حتی اگر استرسها تمام شده باشند، شاید شما امروز قادر نباشید که به هرچیزی که می‌خواهید برسید. خوشبختانه شخصی که قبلاً نسبت به شما ستیزه جو بوده است، اکنون برای اینکه با شما هم پیمان شود می‌تواند رویه‌اش را تغییر دهد. بنابراین بی‌جهت به توانایی‌های این حامی حسادت نداشته باشید.

فال روزانه متولدین خرداد :

امروز روز پرحادثه ای است. این احتمال هست که شما احساس اجبار کنید تا مسئله ای را حل و فصل کنید و یا به جزئیات مشکل یا پروژه ای رسیدگی کنید. تا زمانیکه این کار را تمام نکنید آرام نمی گیرید و حواستان هم پرت نمی شود. تنها چیزی که برایتان مهم است حل کردن مشکل است. اینکه چطور به کارهای امروز برسید دست شما نیست، بلکه به این بستگی دارد که چطور در شرایط تغییر ایجاد می کنید. شاید این پایان رابطه نباشد، ولی می تواند تغییری در سطح آن ایجاد کند. وقتی مسیری را دنبال می کنید که حس خوب و درستی به شما می دهد، متعجب خواهید شد. حالا زمان آن است که به علایق خود برسید. کاری را انجام دهید که دوست دارید تا پول هم دنبالش بیاید. نیازی نیست که به کاری زنجیر شوید که از آن متنفرید. انرژی امروز به نفع شماست، پس رویاهایتان را دنبال کنید.

فال روزانه متولدین تیر :

روز پیش رو برای شما روز آزمون است. شما آتشی شعله ور در درونتان دارید. شما برای عشقتان سخنرانی می کنید یا یک نمایش کوچک بازی می کنید. در هر صورت، باید خودتان را ثابت کنید و در این راه از هیچ کاری دریغ نکنید. تا پایان امروز شما کاملاً خسته می شوید. پس برای استراحت برنامه ریزی کنید. چطور می توانید انتظار داشته باشید که همه چیز درست شود در حالیکه همه چیز در اطراف شما به نقطه جوش رسیده است. درست همان وقتی که فکر می کنید لیاقت استراحت را دارید، متوجه می شوید که اضطراب وجود شما را پر کرده است. رمانس در لحظه می تواند پرشور باشد، ولی در واقع کمی وسواس هم در آن هست. سعی کنید سخت نگیرید. امروز تصمیم گیری برایتان سخت می شود، زیرا متغیرهای شما مکرراً در حال عوض شدن هستند. یک دقیقه اطلاعات به سوی شما سرازیر می شود و لحظه ای بعد اطلاعات شما به شکل دیگری درمی آید. صبر داشته باشید تا قدمی بزرگ بردارید.

فال روزانه متولدین مرداد :

امروز باید منتظر روز پرمشغله ای باشید. هیچ چیز فوق برنامه ای را برنامه ریزی نکنید. خانه و خانواده و شریک زندگی تان ممکن است به شما نیاز داشته باشند. در واقع انرژی شما رو به کاهش است، پس مراقب ذخیره انرژی تان باشید. یک سفر می تواند شروع یک رابطه پرشور باشد. لازم نیست سفری به خارج از کشور باشد، ممکن است در کلاس آموزشی کسی را ملاقات کنید. انرژی شما بالاست و شما خودتان را در میان گردبادی می یابید. اگر درام را دوست دارید، از آنچه اتفاق می افتد لذت می برید. ترافیکی که امروز در محل کار شما هست به نفعتان تمام می شود. چیزی که نیاز است فردی مطمئن، قوی و با اعتماد به نفس به نام شماست. شما در بهترین موقعیت هستید تا آشفتگی موجود را درست کنید.

فال روزانه متولدین شهریور :

امروز ممکن است وسوسه شوید تا از فرصت جدیدی که به شما روی کرده تا پولی بدست آورید یا یک سری از منابع اخیر خود را مدیریت کنید استفاده کنید. برای شما بسیار مهم است که قبل از اینکه وارد عمل شوید،‌ بدقت برنامه جدید خود را بررسی کنید به خاطر اینکه ممکن است این کار بیشتر از آن که واقعیت داشته باشد، سودمند و مفید به نظر برسد. به یاد داشته باشید که شما می‌توانید بیشتر از آن چیزی که الان دارید ،‌بخواهید ، اما بهتر است که قبل از این که شرایط شما را مجبور به عقب نشینی کنند، خودتان کمی به عقب بازگردید و روی کارهایتان فکر کنید.

فال روزانه متولدین مهر:

شما احساس نیاز شدیدی به استفاده از انرژی جسمانی خود می کنید و این مسئله ورزش را به ذهنتان می آورد. آیا به اندازه کافی ورزش می کنید؟ اگر نه، حالا زمان خوبی برای ثبت نام در باشگاه است. حتی می توانید در فعالیت های ورزشی گروهی شرکت کنید. فعالیت خوبی پیدا کنید و راه بیفتید. اگر بخواهید دائماً تحت هجوم و حمله های شور عشق باشید زیاد دوام نمی آورید. امروز به شما قول یک ملاقات جالب و هیجان انگیز و ماجرایی را می دهیم که قبلاً هرگز برایتان تجربه نشده بود. شما باید حواستان باشد که به کدام جهت می روید و کاری را نکنید که امروز برایتان محتمل به نظر می رسد و فردا دیوانگی است. یک چرخه ۷ ساله جدید و عالی در انتظار شماست و تازه آغاز شده است و در این دوره استعدادهای شما بیشتر مشخص می شود. به کارهایی بپردازید که قبلاً برایتان رویا بود و این توانایی های ذهنی شما را رو می کند.

فال روزانه متولدین آبان:

امروز احساسات شدید شما می‌تواند باعث به وجود آمدن اتفاقات ناراحت کننده‌ای شود، مخصوصاً اگر شما از دست افراد دیگر عصبانی شوید و احساسات خود را با آنها درمیان نگذارید. اگر شما به دوستانتان بگویید که در فکرتان چه می‌گذرد اولین قدم را برداشته‌اید، اما اگر هیچ کاری انجام ندهید احتمال ندارد مشکل رفع بشود. این سخن به معنی این نیست که شما مجبورید که هرچیزی آنها گفتند قبول کنید. به جای یک عملکردشتابزده، استفاده کردن از استارتژی‌ای که برای حل کردن مشکلات بلند مدت استفاده می‌شود، بیشترین فایده را خواهد داشت.

فال روزانه متولدین آذر:

در حالیکه در حال تکمیل کردن یک پروژه هستید و  پشت سر هم در کارتان تأخیر به وجود می‌آید، باید صبر و حوصله خود را حفظ کنید. در حالیکه عدم پیشرفت کارهایتان شما را بی‌طاقت و یا حتی مستأصل می‌کند که به اجبار کارتان را انجام دهید، باعث می‌شود ناامیدی شما نیز بیشتر بشود. اما تصمیم نگیرید که کارهای جسورانه انجام دهید، برای اینکه هم اکنون این کار حرکت خوبی نیست. تشخیص دادن اینکه دیگردیدگاه‌های شما از رده خارج شده‌اند، دلیل خوبی به دست شما می‌دهد که کمی بیشتر صبر کنید.

فال روزانه متولدین دی:

در روابط دوستانه شما چه اتفاقی افتاده است؟ به نظر می رسد که شما دنبال دعوا می گردید. شاید فردی در رابطه شما مسئله ایجاد کرده است یا کرسی هدایت را در محل کار از شما گرفته است. شما امروز خیلی گیج می شوید و نمی دانید چه کنید. پس در پروژه ای گروهی شرکت کنید و با همه آشتی کنید. به سفر بروید. شما در یک روز به چیزهای زیادی می توانید برسید و آنچه امروز بدست آورید باورنکردنی است. در حوزه رمانس به نظر می رسد که اتفاق خاصی می افتد. شما مدتی است منتظر انفجار هستید، ولی اتفاق مهمی نمی افتد. آنچه الان اتفاق می افتد بر روزها و هفته های بعد تأثیر دارد. ترکیب و تلفیق توانایی های خلاقانه با جذابیت و استعدادهای ارتباطی امروز ترکیب برنده برای شما است. منابع خود را جمع کنید و از آنها بهره بگیرید. شما در هر کاری که تعهد می کنید موفق می شوید.

فال روزانه متولدین بهمن:

اگر با توجه به حرفهایی که دیگران بهتان می‌زنند کار کنید، امکان دارد که ارزش پولتان را نفهمید و بیشتر پول خرج کنید. این سخن به معنی این نیست که دیگران قصد ضرر زدن به شما را دارند؛ آنها فقط بیش از اندازه با شما مبهم حرف می‌زنند و این باعث شده سوءتعبیر شود و شما حرفهای آنها را اشتباه برداشت کنید. زمانی که شما بی‌صبرانه می‌خواهید تصمیمی قطعی بگیرید و می‌شنوید که دیگران در مورد حمایت کردن از شما حرف می‌زنند ممکن است ناخود آگاه گفته‌های آنها را تحریف ‌کنید. اگر شما از عمق پیامهایی که دیگران برای شما دارند مطمئن نیستید از آنها بخواهید که واضح تر حرف بزنند!

فال روزانه متولدین اسفند:

بعد از چند روز ناراحتی امروز به شما انرژی و نیروی تقویتی زیادی می دهد. هر کسی که سعی کند شما را عقب نگه دارد باید مراقب باشد، زیرا شما در موقعیتی نیستید که اعتراضات را تحمل کنید. زمان بسیار خوبی برای تقویت اعتبار و شهرت خود به عنوان مربی عالی یا کاپیتان یک تیم است. گاهی سخت است که انسان با سرعت متغیر رابطه ای هماهنگ شود. اگر شما دعوا کرده اید و یا اخیراً مشکل داشته اید، بهتر است با هم صحبت کنید. نگذارید تلخی این قضایا امروز شما را خراب کند. سعی کنید درک دوطرفه داشته باشید. چیزی که شما به آن امید زیادی داشتید و منابع بسیاری را خرج آن کرده بودید ناگهان از همه طرف با مخالفت روبرو می شود. نیازی نیست که در این لحظه از کشتی بیرون بپرید. مسیر خود را تنظیم کنید، ولی تسلیم نشوید.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه