فال روزانه 16 تیر 1392

فال روزانه ۱۶ تیر ۱۳۹۲

فال روزانه ۱۶ تیر ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

امروز مسیرهای زیادی پیش روی شما قرار دارد و شما نمی‌دانید اول کدام راه را باید بروید. این گفته به معنی این نیست که سرتان خیلی شلوغ است، بلکه بدین معنی است که واقعاً شما دوست دارید با انواع مختلف فعالیت خود را مشغول کنید. شما نیاز پیدا خواهید کرد برای محدود کردن گزینه‌های خود چند انتخاب خیلی جدی داشته باشید، برای اینکه حتی شما هم نمی‌توانید همه کارها را انجام دهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

امروز انرژی تان را به درون هدایت کنید. لیست کاملی از آن کارهایی که می خواهید انجام شود تهیه کنید و آنها را اولویت بندی کنید. زمان آن رسیده که صورت برداری کنید و نظم بیابید. پروژه هایی که جزئیات زیادی دارند مطلوب هستند و شما صبر و تمرکز و دقت لازم را بیش از همیشه دارید. سرعت خود را کم کنید و یادتان باشد که در این مسیر همه گل ها را بو کنید. امروز بهشی از شما حس می کند که می خواهد صحنه ای درست کند و آن را آنطور که هست بگوید. این تعارض درونی باعث می شود که احساس آزردگی کنید، و واقعاً لازم است که در مورد طرز کار مثبت تصمیم گیری کنید. اولین قدم را به سمت هارمونی بردارید. امروز شما وضعتان روبراه است پس باید از آن بهره بگیرید. مصاحبه با کارفرماهای احتمالی امروز بسیار عالی پیش می رود. شکی وجود ندارد که شما می توانید هر کسی را متقاعد کنید حتی اگر هیچ ایده ای راجع به حرفی که می زنید نداشته باشید.

فال روزانه متولدین خرداد :

دل و مغز شما امروز در هارمونی با هم کار می کنند. همه چیز آنطور که انتظار داشتید جور می شود. به خودتان اطمینان داشته باشید. به احتمال زیاد شما بهترین راه حل را برای هر موقعیتی دارید. شاید درک عالی شما از شرایط کسی را غافلگیر کند. آماده واکنش های سورپریز کننده باشید. امروز ترجیح می دهید که ناهار بیرون بروید و با افراد جدید زیادی آشنا شوید نه اینکه با عشقتان صحبتی عمیق داشته باشید. این شما را عصبی می کند، زیرا واقعاً نیاز دارید که حرف بزنید. بهتر است که دل به دریا بزنید و آنچه باید گفته شود بگویید. بدین ترتیب آرامش خواهید یافت. بگذارید امروز روی منحصر بفرد شما بدرخشد. آنهایی که همیشه از همان ایده های همیشگی استفاده می کنند کسانی هستند که در محل کار عقب می افتند. امروز قطعاً روزی نیست که شما از جمع تبعیت کنید. خودتان باشید و موضعتان را بگیرید تا پاداشتان را دریافت کنید.

فال روزانه متولدین تیر :

با وجود اینکه امروز شما تصمیم گرفته‌‌اید کارهای نیمه کاره زیادی را تمام کنید، اما اگر نتوانستید تمام انتظارات خود را برآورده کنید، آرامش خود را حفظ کنید. لازم است بعضی از فعالیتهای خود نه تنها فعالتیهای کاری، بلکه برخی از کارهای تکراری روزانه‌تان را کمتر کرده و وقت خالی داشته باشید. به موسیقی گوش دهید، فیلم نگاه کنید، برای گردش به طبیعت بروید، اینها کارهایی بودند که شما مدتها خودتان را ازشان محروم کرده بودید. شما بعداً هم می‌توانید تعهدات خود را انجام دهید.

فال روزانه متولدین مرداد :

امروز روز شماست. نگذارید کسی آن را از شما بگیرد. امروز باید شروع خوبی داشته باشید تا به اهدافی که می خواهید برسید. زمان خود را برای فکر کردن درباره نحوه انجام آن هدر ندهید. فقط شروع کنید. اولین قدم مهمترین قدم است. شما در حال حاضر کنترل احساسات خود را دارید و این به شما کمک می کند که آنچه باید انجام دهید را تکمیل کنید. با آنکه نسبت به کارهای فرد خاصی گیج شده اید، ولی نباید بگذارید که افکارتان سمی شود یا شما را آزرده و عصبانی کند. در حال حاضر شما از کاه کوه می سازید و ایده ای راجع به آنچه در حال وقوع است ندارید. باید صداقت و صراحت داشته باشید. امروز در محل کار حواستان را جمع کنید، زیرا کسی در تلاش است تا به نحوی در کارهایتان دخالت کند. به احتمال زیاد یکی از همکارانتان است که از منصبش سوء استفاده می کند و وانمود می کند که بیشتر از شما می داند. گول او را نخورید و در نهایت باید فقط به خودتان اطمینان داشته باشید.

فال روزانه متولدین شهریور :

اکنون که ماه به نشانه برج سنبله بازگشته است، ممکن است احساسات شما با منطقتان تضاد داشته باشند. تلاش کردن برای حل این مشکل باعث خوشحال شدن شما نخواهد شد، برای اینکه حتی زمانی که شما در مسیرهای مختلفی پیش می‌روید نیاز دارید که هم به عقلتان رجوع کنید و هم به حرف دلتان گوش بدهید. لزومی ندارد که خودتان به تردیدهایتان فکر کنید، مگر اینگه فکر کنید حتماً باید یک اولویت را در نظر داشته باشید. وقتی که نتایج فعالیتهای شما آشکار می‌شود، در روزهای آینده وقت شما آزادتر خواهد شد.

فال روزانه متولدین مهر:

شما امروز ممکن است فکر کنید که باید بعضی از چیزها را از دیگران پنهان کنید، اما وقتی که سیاره بخت شا یعنی ونوس با اورانوس هماهنگ می‌شود، اعتراف کردن به آرزوهای غیرعادی‌تان نسبت به آن چیزی که فکر می‌کردید می‌تواند هم لذت بخش‌تر و هم اطمینان بخش‌تر باشد. انتظارات شما می‌توانند مانع این کار بشوند، اما مادامی که شما نتایج این کار را باور نداشته باشید، هیچ چیزی ممکن نخواهد بود.

فال روزانه متولدین آبان:

امروز حتی اگر از سوی دوستان قابل اطمینان خود تحت فشار قرار گرفتید، زمانی را برای دنبال کردن رویاهای تحقق نیافته‌تان اختصاص بدهید. اکنون که نپتون و اورانوس متوجه دنیای درون شده‌اند شما هم می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و سیر و سفری سرگرم کننده به دنیای درون خود داشته باشید. با وجود اینکه لزومی ندارد انگیزه‌های خود را برای دیگران توضیح دهید، اما در نهایت به دیگران اجازه بدهید که بفهمند شما در خلوت خود چه دورانی را سپری کرده‌اید.

فال روزانه متولدین آذر:

شما توانایی فراوانی برای درک رکن درونی هر موقعیتی دارید. باید واقع گرایی افراد را چک کنید و ببینید که آیا مثل شما فکر می کنند یا خیر. از نقد خود خوب استفاده کنید و خود را از افراد دور نکنید و مردم گریز نباشید. حفره های خالی هر موقعیتی را پر کنید و نکاتی که افراد درک نمی کنند را روشن کنید و پروژه را به مرحله بعدی پیش ببرید. بعضی جنبه های رفتار عشقتان امروز خیلی شما را آزار می دهد. با تحریک کوچکی منفجر می شوید یا از این فرصت برای بررسی مسائل عمیق تری که شما را نگران می کنند استفاده می کنید. زمان صحبت کردن و صراحت و صداقت رسیده است بدین ترتیب از فروپاشی رابطه خود جلوگیری می کنید و آن را احیا می کنید. در محل کار ممکن است امروز از افرادی که در کارشان نظم ندارند عصبانی می شوید. صبر نشان دهید، با آنکه برایتان آسان نیست. بدانید که چیزی ارزشمند وجود دارد که باید با گوش دادن دقیق یاد بگیرید.

فال روزانه متولدین دی:

پشت سر کسی چیزی نگویید که اگر پیشتان بود هرگز به رویش نمی گفتید. در روزی مثل امروز خیلی زود به احساسات ضربه می خورد. افراد به طور ناخودآگاه می دانند که شما چیزهای منفی درباره آنها می گویید. اگر اعترافی هست که باید به عشقتان بکنید این کار را بکنید. صداقت داشته باشید و احساسات خود را صادقانه بگویید. امروز بعضی چیزها بین شما و عشقتان خیلی ناجور می شوند، ولی دلیلش این است که هر دوی شما لجوج کله شق هستید و نمی خواهید یک قدم به سمت آشتی بردارید. اگر بتوانید در مورد این موضوع خاص کوتاه بیایید، کمک زیادی به رابطه خود کرده اید. در غیر این صورت راه ارتباطی بین شما خیلی دشوار و سخت می شود. ایده های شما خلاقانه و فناورانه تر از همیشه هستند، پس به درخششی که امروز در محل کار می یابید دقت کنید. این ایده ها در صورتی که آنها را درست پیاده کنید شما را به جاهای خوبی می رسانند.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز خواه شما در دنیای واقعیت سیر کنید خواه در عالم رویا به سر ببرید، روزی پر از احساسات عاشقانه برای شما خواهد بود. ونوس زیبا همراه با سیاره بخت شما یعنی اورانوس در حال تغییر دادن سیستم شما هستند. با توجه به وجود اورانوس نگران پایداری و ایستادگی نباشید. فراموش نکنید که فقط به دلیل اینکه یک فرد متفاوت شما را هیجان زده کرده، نباید نباید خیلی زود برانگیخته شده و واکنش نشان بدهید.

فال روزانه متولدین اسفند:

زمان آن رسیده که از فعالیت های شتابزده روزهای اخیر دست بردارید و ذهن آرامتری داشته باشید. به جزئیاتی که قبلاً نتوانسته بودید رسیدگی کنید بپردازید و در این میان تفریح را فراموش نکنید. حالا زمان آن است که به درون رو کنید و درونتان را منعکس کنید. به منابع درونی خود در مقابل اعمال برونگرای خود اعتماد کنید. پایدار باشید و بگذارید احساسات شما با جنبه عقلانی تان در تماس باشند. تنش های پنهانی ممکن است بین شما و عشقتان پیش آیند پس باید مراقب باشید. شاید با این واقعیت روبرو شوید که حداقل در سطحی، شما با خودتان یا با او صادق نبوده اید. بهتر است که زمانی را به این اختصاص دهید و ببینید که چه احساسی دارید و ببینید واقعاً چه می خواهید. امروز نگران ثبات قدم یا اهل عمل بودن در محل کار نباشید. حتی اگر تلاش کنید، زیاد موفق نخواهید بود. بهتر است انرژی خود را روی ایده های منحصر بفرد و عالی متمرکز کنید. این ایده ها شما را به جاهای خوبی می رسانند.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

۴ دیدگاه

  1. فاطمه گفت:

    سلام دوست من باافتخار لینکتون کردم.خوشحال شدم که به وبم سر زدی بازم منتظر حضورت هستم عزیزم منم دوست دارم گلم

  2. ahmad گفت:

    سلام.ممنونم از لطفتون.ادرس شما رو تو وبلاگم motefareqe.loxblog.com لینک کردم.اگه امکان داره یکی از دو ادرس ما رو لینک کنید.ممنون
    http://downloding.ir
    http://motefareqe.loxblog.com
    با تشکر

  3. مفتاح الهدایت گفت:

    سلام العلیکم.
    لینک شما در وبلاگ ما قرار گرفت.اگر مایلید لینک ما را در وبلاگ خود قرار دهید.یاعلی(ع)
    مدیریت وبلاگ فرهنگی و اسلامی مفتاح الهدایت
    عنوان: .::وبلاگ فرهنگی و اسلامی مفتاح الهدایت::.
    آدرس: http://www.meftah.loxblog.ir

  4. Roz گفت:

    سلام دوست عزیز من وب سایت شما رو لینک کردم. ممنون از نظری که در وبلاگم دادی. راستی اگه لینکم کردی بهم اطلاع بده. ممنون

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه