فال روزانه 15 تیر 1392

فال روزانه ۱۵ تیر ۱۳۹۲

فال روزانه ۱۵ تیر ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

امروز در فضا کمی سختی وجود دارد و شما حس می کنید که دست به هر کاری می زنید برایتان دشواری پیش می آید. اگر دیگران با نظرات شما موافق نیستند زیاد فرم تان را از دست ندهید. به آنها زمان بدهید تا احساسات و عواطف در سطح بالا و خوبی قرار بگیرند. این موضوع را در همه برخوردهایتان در نظر داشته باشید. امروز در حیات عشقی شما خوش اخلاقی و حس مثبت بالایی می آید. اگر رابطه ای جدی ندارید بهترین زمان را برای بیرون رفتن و اجتماعی شدن و آشنا شدن با افراد دارید. ممکن است کسی را ببینید که او را بسیار تحسین کنید و بخواهید با او حرف بزنید. شاید به سرعت رابطه شما عمیق نشود ولی زمان گسترده کردن محفل دوستانتان را دارید. امروز در نتیجه سختکوشی خود در مدت اخیر جایزه خود را می گیرید. سودهای مالی بدستتان می رسند، پس نترسید و قدم جلو بگذارید و آنچه می دانید حق شماست را مطالبه کنید. خیلی بیشتر از آنچه انتظار داشتید دریافت می کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

طبیعتاً شما دوست دارید که افراد دیگر خلاقیت و توانایی شما در بیان کردن مقصودتان را تحسین کنند، اما آنها کاملاً شما را تأیید نمی‌کنند. هیچ وقت سراغ جمله‌هایی مثل “من باید داشته باشم… یا “ای کاش که من…” نروید. این سخنان باعث می‌شوند که شما ایمان خود را از دست داده و یا اینکه حسرت بخورید. بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که به خودتان امیدواری داده و بعد شروع به کار کنید.

فال روزانه متولدین خرداد :

از خودتان می پرسید که این همه هیاهو برای چیست. همه سر هیچ چیز خودشان را خسته می کنند. در این ملودرام غرق نشوید. رکورد خود را بزنید و حقیقت را با چشم خودتان ببینید. نگذارید دیگران پشت ظواهر پنهان شوند و شما هم این کار را نکنید. همه باید بدانند که شما چه حسی دارید. امروز در زندگی شما خنده و شادی فراوان می شود. با آنکه امروز وقت خوبی برای عشق های بزرگ نیست، ولی این احتمال هست که لحظاتی عالی با فردی که تحسینش می کنید داشته باشید. این احتمالاً بهترین رابطه برای شماست و هر چیز دشواری برایتان غیرقابل تحمل است. کسی که با او کار می کنید شما را به نحوی عقب نگه می دارد. شاید او اطلاعاتی را مخصوصاً از شما پنهان می کند. با آرامش و صداقت به این فرد نزدیک شوید و حقیقت را رو کنید. در نهایت این به هر دوی شما کمک می کند.

فال روزانه متولدین تیر :

امروز ممکن است با ضد و نقیض‌هایی روبرو شوید، تا جایی که کارها و وظایف معمولی روزانه کسل کننده‌تر و یکنواخت‌تر از همیشه به نظر می‌رسند. راه حل شما می‌تواند هر چیزی را تغییر دهد و می‌تواند یک شغل کم تحرک و ثابت را به شغلی کمیاب و خاص تبدیل کند. ولی نباید از به قدرت رسیدن در شغلتان هراس داشته باشید، برای اینکه شما قادر هستید از این قدرن در جهت مؤثری استفاده کرده و به اهداف والای خود نزدیک بشوید.

فال روزانه متولدین مرداد :

کار کردن امروز کاری بس پیچیده است چرا که شما آرزو می کنید کاش از شر کارهای تکراری روزمره خلاص می شدید و به کار دیگری می پرداختید. احساسات قدرتمندی در زیر سطوح ظاهری وجودتان کمین کرده اند و شما از این می ترسید که آنها روزی حالت انفجار پیدا کنند و به ضمیر هوشیار شما بیایندو دیگران بتوانند آسیب پذیری و بی تجربگی شما را ببینند. دو سیاره حاکم شما یعنی مریخ و پلوتون آماده اند که با آن بجنگند مگر اینکه شما به قدر کافی قوی باشید تا به جای تمرکز روی تاریکی ها به روشنایی ها فکر کنید. در این روزها شما بهتر است که تونلی در این تاریکی ها ایجاد کرده و بعد از آن سختی ها تمام خواهند شد.

فال روزانه متولدین شهریور :

شما امروز دستتان معجزه می کند. همه چیز از همه سو به سوی شما پرواز می کند و توجه شما را می طلبد. به نیازهای خود وزن مساوی بدهید. با مسئولیت بزرگی که دارید در مسیر مهمی قرار می گیرید. از نقش ستاره بودن خجالت نکشید. شما دیپلماسی و شخصیت آرام برای لیدر شدن را دارید. نگذارید چند مشکل کوچک اشتیاق شما به مناسبتی اجتماعی که دوست داشتید با عشقتان در آن شرکت کنید را خراب کند. شما زمان خوبی پیش رو دارید و هر دو از پس مشکلاتی که اخیراً داشته اید بر می آیید. تماس با افراد جدید می تواند برایتان چیز خوبی باشد. امروز میانبر نزنید، زیرا هر تلاشی نتیجه معکوس می دهد. بجای آنکه در این رقابت کاری میانبر بزنید ممکن است عقب تر بیفتید. همه چیز را طبق اصول انجام دهید و در کارتان پیشرفت فراوانی نمایید.

فال روزانه متولدین مهر:

سیاره بخت شما یعنی ونوس به ششمین خانه تان یعنی خانه “کار” بازگشته است، و به طور موقت با فشارهایی که رویتان اعمال می‌شود راحت کنار می‌آیید. شاید راه هایی را برای از بین بردن یکنواختی زندگی در نظر گرفته اید، اما الان بهتر است برای مدت طولانی تری شرایط موجود را حفظ کنید. اگرچه برای صبر کردن بیشتر اشتیاق دارید، اما این کار لزوما مشکلات پشت پرده را حل نمی‌کند. اما تنبل نشوید و از خود راضی هم نباشید؛ شما هنوز باید تغییر و تحولاتی در برنامه منظم روزانه تان ایجاد کنید.

فال روزانه متولدین آبان:

ایده های خود را به تمام دنیا گسترش دهید. اکنون زمان بسیار خوبی برای رفتن به سفری طولانی یا حداقل برنامه ریزی برای آن است. دورترین جای ممکن را بررسی کنید. به افرادی که هدف معنوی مشترکی با شما دارند بپیوندید. با تماس گرفتن با افراد جدید و مختلف است که می توانید تجربیات فراموش نشدنی داشته باشید که بر زندگی شما تأثیر مثبتی می گذارند. با آنکه امروز روز پرتنشی نیست، ولی احتمالش هست که خیلی به شما خوش بگذرد. پس برای کارهای سنگین زود برنامه ریزی نکنید، زیرا ممکن است با افرادی که برایتان جالب هستند و حس خوب و راحتی به شما می دهند بیشتر به شما خوش بگذرد. از این زمان برای شناخت بیشتر آنها استفاده کنید. شما آماده هستید که در شغل فعلی خود پیشرفت کنید ولی به نظر می رسد که افراد دور و برتان مانع شما می شوند و سنگ اندازی می کنند. شاید در تیمی قرار دارید که روش انجام کارشان با شما یکی نیست. شک نکنید و درخواست انتقالی دهید.

فال روزانه متولدین آذر:

در حالی که شما کارهای عقب افتاده‌ای را که قبلاً از انجام دادنشان طفره رفته‌اید را جبران می‌کنید، لازم است که خیلی با این مسأله راحت برخورد کنید. این اتفاق آنقدر هم که به نظر می‌رسد بد نیست، برای اینکه توجه کردن به مسئولیتهای کاری ناتمام الزاماً شما را از رویاپردازی کردن باز نخواهد داشت. شاید شما امروز آمادگی ریسک کردن را نداشته باشید، اما اگر شما به کارهای ناتمام خود سر و سامانی بدهید، خیلی زودتر از آن چه که فکر می‌کردید وقت آزاد پیدا خواهید کرد.

فال روزانه متولدین دی:

امروز از لحاظ احساسی روز سنگینی برای شماست. بهترین استعدادهای شما باعث می شوند که در چنین روزی دردسر بیابید. ولی این بدان معنا نیست که باید حتی یک لحظه توقف کنید. اطلاعات زیادی برای مبادله کردن وجود دارد، پس پذیرای همه فرصت ها و احتمالات باشید. با روی باز دنیا را ملاقات کنید. به خودتان اجازه ندهید که حس بدبینی نسبت به فرد خاصی داشته باشید که بسیار شیفته او هستید. شما فرصت آن را دارید که ناراحتی های گذشته را فراموش کنید و زیبایی اصیل قلبتان را به درخشش وادارید. با آن فرد خاص بیرون بروید و نشان دهید که چقدر به او اهمیت می دهید. امروز روزی وظایفی که در دست دارید تمرکز کنید و در رویاهایتان غرق نشوید. ماندن در مسیر اصلی کار سختی نیست. شما خیلی کارها را با دقت انجام می دهید و موفق می شوید. شما می توانید به بیشتر از آنچه فکرش را بکنید دست یابید.

فال روزانه متولدین بهمن:

اغلب وسوسه می شوید که یک برنامه جدید برای رژیم غذایی و یا تمرین های ورزشی انتخاب کنید. امروز احتمالا بیشتر مطمئن هستید که از زندگی خود چه می خواهید و می دانید که هنوز زمان ایجاد یک تغییر بخصوص در زندگی تان فرا نرسیده است. هیچ کدام از تئوری های دنیا اکنون نمی تواند به شما کمک کند به خاطر اینکه شما به اندازه کافی می دانید. هر مسیر مستقیمی راکه انتخاب کنید احتمالا منجر به پیشرفت اساسی در شرایط فیزیکی تان می شود؛ پس صبر نکنید تا زمان مناسب فرا برسد!

فال روزانه متولدین اسفند:

امروز کمی تنش در مورد یک موقعیت در جامعه به وجود می آید. شاید شما با مسائلی برخورد می کنید که از درگیری شما در مسائلی جمعی نشأت می گیرند. باید کاری کنید که هر دو جنبه زندگی شما در تعادل باشند. چیزهای غیرمنتظره ممکن است پیش آیند که شما را به تکاپو وادارند. امروز روز خوبی برای اجتماعی شدن و وارد شدن به محافل جدید است. انرژی خیلی خوبی در فضا هست که آشنا شدن با انواع و اقسام افراد را برایتان راحت تر می کند و شما با فردی که در سطح عمیقی تحسینش می کنید آشنا می شوید. احتمال زیادی وجود دارد که شما این فرد را از لحاظ معنوی برای خودتان بسیار مناسب بدانید. سطح بازدهی و کارایی شما امروز خیلی خیلی در محل کار بالا است که خودتان را نیز غافلگیر می کند. رمز موفقیت شما این است که با دیگران درگیر نمی شوید و نمی گذارید که گفتگوهای کوچک باعث شوند که حواستان از کار پرت شود و نمی گذارید به کارتان لطمه بخورد.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

۵ دیدگاه

  1. آرزو گفت:

    با سلام دوست عزیز . وبلاگ و مبسایت عالی داری.
    به لینک دوستان من اضافه شدی.موفق باشی.

  2. hoseyn گفت:

    لینک شدی. لطفا منو هم لینک کنین

  3. محمد علیم گفت:

    ممنونم از این که به من سر زدی باز هم بزن
    اگر میخای دوستای بیشتری تو اینترنت داشته باشی
    بیا مزرعه ی رایگان منم اوجا هستم میتونی وبلاگتو اونجا تبلیق کنی
    به نظرم اونایی که میان وب میگردن بیشتر حوصله ی خوندن رو ندارن بهتره که عکس هم بزاری

  4. miladbikas گفت:

    سلام وبلاگ جالبی داری گفته بودی لینکت کنم.حالا نوبت شماست.فدات شم

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه