فال روزانه 14 مرداد 1392

فال روزانه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲

فال روزانه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

امروز روز خوبی برای گفتن آنچه در ذهن دارید است. نه اینکه شما عموماً با این مسئله مشکل داشته باشید. شما هم با موقعیت هایی روبرو می شوید که احساس تردید می کنید و نمی توانید حرفتان را بزنید. ولی امروز چنین نیست. شرایطی وجود ندارد که نتوانید از عهده اش برآئید، زیرا انرژی امروز توانایی های شما را افزایش می دهد. اگر کسی هست که از نزدیک شدن به او اکراه دارید، باید قدمی بردارید و با او حرف بزنید.امروز می توانید دوستانتان را به یک مهمانی غیرمنتظره دعوت کنید و با عشقتان یا شریک زندگی تان لحظات خوب و خوشی را در کنار آنها و با معاشرت با آنها داشته باشید و از حرف زدن با آنها لذت ببرید. اگر هر دوی شما می خواهید که زندگی تان به نحو مطلوبی پیشرفت کند، باید خودتان هم این کار را بکنید و به هم بها بدهید و برای هم زمان بگذارید. مطمئن باشید از تکرار این تجربه خوشحال خواهید شد. امروز باید به نحو دیگری به موقعیت خود فکر کنید. به سال گذشته بیندیشید و از خودتان بپرسید چه موفقیت هایی داشته اید. آیا به اهدافی که برایتان خودتان تعیین کرده بودید رسیده اید؟ شاید هنوز هدفی ندارید. امروز باید برای آماده شدن برای آینده این مورد را ارزیابی و بررسی کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

 شاید شما اخیراً دوست دارید که از هر اتفاقی که می افتد خبردار شوید، حتی اگر کسی در موردش به شما حرفی نزند. اما اکنون که ماه در نشانه شما قرار گرفته است، احساسات شما در حال آشکار شدن هستند. مواظب باشید که اجازه ندهید علایق شما رابطه عاشقانه شما را با فردی که واقعاً دوستش دارید به هم بزند. به تغییر حالتهایتان در طول روز توجه کنید، اما تصمیمی نگیرید که مسیر زندیگتان را تغییر دهد.

فال روزانه متولدین خرداد :

شما امروز از دست یکی از دوستان نزدیکتان و یا یکی از افراد خانواده تان عصبانی می‌شوید، برای اینکه دوست ندارید در نمایش رومانتیکی که فرد دیگری به راه انداخته است شرکت کنید. در ابتدا این نمایش ممکن است به صورت یک سرگرمی‌به نظر برسد، اما وقتی که شدت پیدا کرد شما از این فرد می‌خواهید که دیگر از زندگی شما بیرون برود. حتی ر شما سعی کنید همه چیز سیر قانونی خودش را طی کند، آنها باعث می‌شوند شما در شرایط پیچیده ای قرار بگیرید. به جای اینکه بخواهید با این جریانات به وجود آمده بجنگید، فکر کنید ببینید از این حوادث چه درسی می‌توانید بیاموزید.

فال روزانه متولدین تیر :

روز خوبی برای در میان گذاشتن افکار و احساسات است. چه با عشقتان و با گفتن کلمات محبت آمیز باشد، چه با همکارتان در مورد کمک به او در مسائل کاری باشد. شما کاملاً اهل عمل هستید. اغلب چیزهایی می گویید که باید گفته شود و نه بیش از آن. ولی دیگران می خواهند که شما چیزهای بیشتری بگویید. این موضوع را مد نظر قرار دهید. امروز شوخ طبعی و خنده و شادی زیاد می شود. ولی اگر می خواهید عشقتان را تحت تأثیر قرار دهید، زیاده روی نکنید و او را از خود نرانید. شما هر جا می روید خنده به لب همه می آورید، ولی هر چیزی زمان و مکانی دارد. در مورد این فرد بیشتر دقت کنید. امروز وقتتان را برای کسانی که موقعیت شما را درک نمی کنند تلف نکنید. دیگران طوری رفتار می کنند که انگار می دانند شما در مورد چه حرف می زنید، ولی واقعیت این است که آنها واقعاً نمی دانند شما چه می کنید. مراقب باشید که به حرف های چه کسانی گوش می دهید.

فال روزانه متولدین مرداد :

اگر اخیراً خیلی خسته بوده اید، دلیل آن استرس شما بوده است. امروز انرژی بیشتری برای ارتباط برقرار کردن دارید. عاقلانه این است که در مورد استرس هایتان حرف بزنید. نگرانی، اضطراب و ترس موجب آسیب دیدن به سلامت عاطفی و جسمانی شما می شود. ورزش می تواند این استرس ها و نگرانی ها را تسکین دهد. برای دیگران صحبت کردن درمان این مسئله است. بهترین راه ها را برای خلاص شدن از استرس و داشتن احساس بهتر انتخاب کنید. امروز شما فرصت خوبی برای آشتی کردن با عشقتان دارید. شاید اخیراً نتوانسته باشید با هم صحبت کنید. ولی امروز اعتماد به نفستان بالا می رود و با دلگرمی به هم نزدیک می شوید و موضع مثبتی اتخاذ می کنید. بیرون بروید و خوش بگذرانید. خنده درمان دردهاست. امروز شما در آستانه پیشرفت زیادی در حرفه خود هستید. این فرصت عالی را از دست ندهید. هنوز همه چیز سر جایش نیست. صبور باشید. زمان خوبی برای فکر کردن به گذشته و درس گرفتن است.

فال روزانه متولدین شهریور :

شما امروز نمی‌دانید که چگونه احساسات خود را ابراز کنید، در نتیجه این اتفاق باعث ناامیدی‌تان می‌شود. این سخن به معنی این نیست که شما نمی‌توانید کلمات مناسب پیدا کنید؛ مشخص است که شما می‌توانید این کار را بکنید. بلکه به معنی این است که پیدا کردن مکان  و زمان مناسب برای صحبت کردن در مورد مسائل حساسی مثل آرزوهایتان کار سختی است. به جای اینکه فکر صحبت کردن را از سرتان بریرون کنید، سعی کنید با تبدیل کردن نیازهای شخصی به تمرینات معنوی  موانع را از سر راهتان کنار بزنید.

فال روزانه متولدین مهر:

شاید امروز معذرت خواهی هایی صورت دهید. آسان نیست که بگویید اشتباه کرده اید، ولی این شجاعت شما را تقویت می کند. بجای آنکه افسوس بخورید، با فرد موردنظر ملاقات کنید و جبران اشتباهتان را بکنید. بدون توجه به ناراحتی تان، متوجه می شوید که بعد از این کار حس بهتری دارید. حتی اگر طرف مقابل خوشحال نشود، شما آنچه لازم بوده را گفته اید. امروز افق های دید شما گسترده می شوند. شما در کتابخانه، در کتابفروشی یا جای دیگری صحبت جالبی را آغاز می کنید. و این صحبت و مکالمه شما طولانی تر از آنچه انتظار داشتید می شود. قبل از آنکه متوجه شوید این مکالمه تبدیل به یک آشنایی شده است. شما نظر خودتان را در مورد درست و غلط چیزها دارید. نگذارید دیگران باورهای شما را عوض کنند. مهم است که شما به آنچه می دانید معتقد بمانید و مفهوم شخصی خود از حقیقت را داشته باشید. نگذارید در باورهای دیگران غرق شوید.

 

فال روزانه متولدین آبان:

تاریخچه خانوادگی خود را چطور حفظ می کنید؟ خاطراتتان را در یک جعبه نگهداری می کنید؟ آلبوم دارید؟ شما خودتان ارزش میراث های خانواده خود را می دانید، ولی آیا می دانید چطور از آنها مراقبت کنید؟ زمان بگذارید و اشیای باارزش خانواده و یادگارهای والدین، اجداد، خواهر و برادرها و دیگران را ثبت و نگهداری کنید. یک روز از این که این کار را کرده اید خوشحال و راضی خواهید بود. انواع و اقسام فعالیت های گروهی برایتان معنادار هستند. اگر در رابطه ای دائمی هستید، در ارتباط با دیگران بهتر عمل می کنید. اگر دنبال همراه و همسفری هستید، باید شروع به صحبت کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد. سورپرایز بزرگی در انتظار شماست. امروز نمی توانید کاملاً به حرف های دیگران اعتماد کنید. شاید دیگران الان یک چیز بگویند و قول های بزرگی بدهند و وفای به این قول ها چیز دیگری است. حداقلش این است که آنها برنامه خودشان را دارند. مراقب باشید که بازیچه قرار نگیرید.

فال روزانه متولدین آذر:

آخرین باری که زمان خوب و خوشی را با خانواده گذراندید کی بوده است؟ اگر مدت زیادی از آن گذشته است، امروز روز خوبی برای این کار است. اگر فرزند دارید، با آنها بازی کنید یا آنها را به پارک ببرید. اگر مجرد هستید به دیدن والدین تان بروید. امروز تأکید اصلی بر ارتباطات است. با آمادگی صحبت کنید. ارتباطتان را با عزیزانتان قویتر کنید. حیات عشقی شما در محیطی معنوی شکوفا می شود. باید افکارتان و دل هایتان را یکی کنید و کمی از روزمره گی بکاهید. با هم بیرون بروید و خوش بگذرانید. در مورد کارهایتان زود تصمیم گیری نکنید. جلسات مهم را کمی عقب بیندازید. امروز ذهنتان ثبات کافی ندارد و همه چیز آنطور که دوست دارید پیش نمی رود. اکنون زمان آن است که به کارهایی که از قبل برنامه ریزی شده اند بپردازید و ریسک نکنید.

فال روزانه متولدین دی:

 شما قصد دارید آشفتگی‌های خود را کاهش دهید، بنابراین می‌توانید به طور کامل بر روی چیزهایی که نیاز دارید و می‌خواهید امروز اتفاق بیفتد تمرکز کنید. اما وقتی حس کنکاوی شما تحریک شود، موضوع پیچده‌تر می‌شود. برایتان سخت است که اطلاعاتی را که در اطرافتان وجود دارد را نادیده بگیرید، برای اینکه بخشی از آنها بسیار مهم هستند. از طرف دیگر اطلاعات بیشتر داشتن احتمالاً باعث می‌شود که طرز فکرتان تغییر کند. الان شما خودتان می‌دانید که چه کاری باید انجام دهید، پس همان کار را انجام دهید.

فال روزانه متولدین بهمن:

اگر چیزی شما را اذیت می کرده است، امروز زمان خوبی است که در مورد آن حرف بزنید. توانایی ارتباطی عالی شما امروز خیلی قوی می شود. مشکلات شما درباره همکارتان، رئیستان، همسر، دوست یا فامیلتان باشد، شما کلمات لازم برای گفتن افکار و احساساتتان را می یابید. امروز کمی ذهنتان مبهم می شود و تا بعدازظهر به کارهایتان نمی رسید. تا آن موقع، به خودتان فشار نیاورید که کارهای زیادی را به انجام برسانید. زیرا این موجب ناامیدی شما می شود. امروز برای متقاعد کردن فرد مورد نظرتان در مورد اینکه او را خیلی تحسین می کنید نیروی ارتباطی قوی می یابید. شاید تا امروز زبانتان بسته بوده و ناگهان امروز متوجه می شوید که خیلی آسان می توانید حرفتان را بزنید.

فال روزانه متولدین اسفند:

امروز منتظر تقویت مهارت های ارتباطی خود باشید. اگر اغلب در ابراز احساسات خود مشکل دارید، امروز تغییر خوبی صورت می گیرد. با هر کسی که مسائل حل نشده ای دارید، مشکلتان را حل کنید. با قدرت و اعتماد به نفس بیشتر می توانید خیلی زود مشکلات خود را حل کنید و دردسرها را از بین ببرید. در مورد رابطه ای عالی که دارید، شوخ طبعی شماست که به دادتان می رسد. امروز شما در مورد ارتباطات آنچه می خواهید بدست می آورید و این به شما کمک می کند که بحثی که با عشقتان داشتید را به خوبی پایان ببرید. با پافشاری بر این مسئله یا فرو کردن سرتان زیر برف به جایی نمی رسید. امروز تمرکز کردن بر کارتان سخت می شود. به کارهایی که دقت فراوانی نیاز دارند نپردازید. زیرا امروز لازمه آن را ندارید که بتوانید کاری با چنین دقتی انجام دهید. کارتان را به زمان دیگری موکول کنید.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه