فال روزانه 13 مرداد 1392

فال روزانه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲

فال روزانه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

امروز کارهای شما به گونه ای است که نیاز به توجه زیاد دارد، اما شما زیاد دوست ندارید که این کارها را انجام دهید. اما باز هم گاهی اوقات شما دارای انگیزه شده و اگر شما کارهایی که قصد انجام دادنش را داشتید انجام دهید اطرافیانتان بیشتر شما را تحسین خواهند کرد. مهم نیست که برای سرعت بخشیدن و بهتر کردن عملکرد خود از چه چیزی استفاده می‌کنید؛ مهم این است که وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهید و سپس بعد از این شما وقت کافی برای تفریح کردن و لذت بردن خواهید داشت.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

امروز با انرژی فراوان به کارهایتان بپردازید. اگر می توانید بعضی از کارها را به دیگران بسپارید. روش تهاجمی امروز برایتان لازم است و شما توانایی انجام کارها را دارید. تلاش برای انجام همه کارها به تنهایی در ابتدا ایده خوبی به نظر می رسد، ولی بهتر است که از دیگران هم کمک بگیرید و خودتان روی کارهای مهمتر تمرکز کنید. شما امروز متوجه می شوید که روش معمول شما برای خواستن همه چیز به روش خودتان شما را به جاهای متفاوتی می رساند. اگر در رابطه ای یک طرفه هستید، باید مواظب باشید که همه شروط رابطه دیکته نشوند و به طرف مقابل هم آزادی عمل بدهید. ریسکی نپذیرید. شما امروز در همه چیز در حوزه کاری پیشرفت می کنید. حالا زمان بسیار خوبی برای شماست تا اجتماعی شوید و تماس های مهمی بگیرید.

فال روزانه متولدین خرداد :

امروز از دل خود دفاع کنید. زیرا دل شما هدف اولیه حرف های آزاردهنده قرار می گیرد. حساسیت شما باعث می شود که احساس تنهایی کنید. بهتر است امروز را مرخصی بگیرید و در خانه استراحت کنید. اگر خواستید بیرون بروید باید آماده باشید. نقاط ضعف خود را بدانید و از منابع انرژی به بهترین و مفیدترین روش استفاده کنید. در کلام شما نیروی زیادی وجود دارد. شاید شما متوجه نشوید، ولی ممکن است یکی از رویاهای شما به واقعیت بپیوندد یا چیزی خراب شود که مدتها برای ساختنش زحمت کشیده بودید. انرژی فراوانی در اطراف شما وجود دارد. حس می کنید زمان آن رسیده که همه مسائل را حل کنید، ولی عشقتان به این راحتی نمی تواند کنار بیاید. امروز تردید و دودلی بزرگترین دشمن شماست. شما آنقدر درگیر کارهایتان می شوید که بزرگترین ابزار خود یعنی حس ششم را فراموش می کنید.

فال روزانه متولدین تیر :

مقام و موقعیتی که نیاز به رهبری و قدرت دارد برایتان پیش می آید و شما بهترین فرد برای این کار هستید. انرژی امروز به شما کمک می کند که اعتماد به نفس و قدرت جسمانی لازم را بیابید. شما قدرت جسمانی و عاطفی دارید و در مورد توانایی های رهبری خود حس خوبی دارید. زمان آن است که کنترل اوضاع را بدست بگیرید. حسی قوی دارید که شما را امروز در بر می گیرد. این احساسات شما را در موقعیت دشواری قرار می دهند. احتمالاً عشق علت اصلی آن است و شاید دلتان در میان دو موقعیت متعارض و متضاد قرار گرفته است و هر دوی آنها معنادار هستند. در محل کار ارتباطات کاتالیزور اصلی پیشرفت شماست. خودتان را در حباب قرار ندهید و فکر نکنید که بدون کمک دیگران می توانید از پس همه چیز برآئید. اعتراف کنید که شما همه چیز را نمی دانید و در صورت لزوم تقاضای کمک کنید. بعداً از این کارتان راضی خواهید بود.

فال روزانه متولدین مرداد :

امروز سر راهتان موانع زیادی قرار دارد. به دنبال کمک باشید. نیروهای زیادی با حالت عاطفی در جریان هستند. اگر مراقب نباشید ممکن است جنگی دربگیرد. سعی کنید صلح و آرامش را حفظ کنید. شاید لازم شود که دنبال پناهگاه باشید. شما هر خواسته ای که داشتید، امروز مطمئن باشید که آرزوهای شما به حداکثر می رسند. مسئله فقط در مورد خواسته و آرزو نیست. در مقابل چیزی به شدت مقاومت می کنید و وسوسه می شوید تا آن را بدست آورید. ولی مواظب باشید. با چنین تمایل زیادی، ممکن است اصلاً نتوانید به آن دست یابید. امروز سرعت شما کم کم بالا می گیرد و حرکت تان تندتر می شود. اگر تلاش فراوانی از خود نشان ندهید، دیگران شما را تنبل می پندارند. اگر منابع لازم را ندارید همین کاری که در دست دارید تندتر تمام کنید.

فال روزانه متولدین شهریور :

اکنون که ماه به نشانه شما بازگشته است امکان دارد هممه چیز مثل قبل عالی نباشد و ارتباطش با سیاره بهرام باعث شده است شما در مسائل عاطفیتان کمی‌دچار مشکل بشوید. هنوز شما متقاعد نشده اید که احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید، برای اینکه ماه امروز صبح به بهرام پیوسته است. در نهایت انعطاف پذیریتان در حالیکه بهتان کمک می‌کند مشکلات عشقیتان را حل کنید، باعث موفقیتتان نیز می‌شود.

فال روزانه متولدین مهر:

امروز برای شما روز پرکار و پر مشغله ای است، به خصوص اگر دوستان و همکارانتان به شما کمک نکنند. خوشبختانه شما فرصتی دارید که اوضاع را به نفع خود تغییر دهید. به جای اینکه با نارضایتی در مورد شرایط جدیدتان صحبت کنید، به آنچه که در جهان شگفت انگیز مادی و معنوی تان اتفاق افتاده است شکل تازه‌ای دهید؛  این سخن به معنی این نیست که شما نیاز دارید که به دنبال ثروت بیشتری باشید، بلکه به معنی این است که شما باید به خاطر نعمتهایی که دارید شکرگزار باشید

فال روزانه متولدین آبان:

امروز تا جائی که در توانتان از تلاش کنید و تا موفق نشده اید باز نایستید. به خودتان اطمینان داشته باشید و به دیگران اعتماد کنید. فقط بدین دلیل که فرد دیگری ناراحت است، دلیل نمی شود که شما باید حال او را بهتر کنید. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که با شاد کردن محیط و با رفتاری شوخ طبعانه همه چیز را برای او بهتر کنید. امروز یا می تواند جهنم باشد یا بهشت. شما تابحال چنین چیزی را تجربه نکرده بودید. شما خودتان هم نیروی فانتزی و رویا را می شناسید، ولی آیا می دانید که نیروی درک رویا امروز نمی گذارد که آن فرد خاص که برای شما مناسب است را پیدا کنید؟ شما به نوع خاصی از رابطه می اندیشید، ولی در واقع به فرد دیگری نیاز دارید. واقع گرا باشید. امروز کاری را دنبال کنید که چند روز پیش آغاز کرده بودید. آن ایده عالی که به ذهنتان خطور کرده بود را فراموش نکنید. سوال بپرسید، تحقیق کنید و این مسیر را ادامه دهید. این برای شما موفقیتی بیشتر از آنچه تصور کنید می آورد.

فال روزانه متولدین آذر:

امروز بهترین زمان را برای گفتن آنچه مدتی است می خواهید بگویید دارید. آن را رسماً اعلام کنید. در دل نگه داشتن آن فقط شما را از درون می خورد. دیگر نباید از عواقب آن بترسید و باید قدمی بردارید. امروز روز جسارت و شهامت است. دیگران هم همینطور واکنش می دهند. فردا ممکن است به این موقعیت بخندید، ولی امروز اصلاً حال و حوصله لبخند زدن ندارید. اگر این موضوع خنده داری بود شما اولین نفری بودید که می خندیدید. شما این موقعیت را ترسناک می دانید و نمی خواهید به آن رسیدگی کنید. متأسفانه باید این کار را بکنید و باید در این میان سهم خود را انجام دهید. امروز یکی از آن روزهایی است که مردم زیاد حرف می زنند و در آخر انگار هیچ چیز نگفته اند. زمزمه ها و گفتگوهای زیادی در جریان است، ولی همه بیهوده هستند. تلاشتان را بکنید تا مطالب مهم را از میان آنها فیلتر کنید و بهترین ایده و مفیدترین ایده را از هر صحبتی درآورید.

فال روزانه متولدین دی:

شما امروز می‌توانید کاملاً خلاق باشید، برای اینکه شما در حالی که با یک هدف معنوی والا ارتباط برقرار کرده‌اید، فکرتان نیز آزادتر شده است. این خلاقیت می‌تواند به صورت اظهاراتی هنرمندانه متجلی شود و شما می‌توانید به روشی در مورد خودتان صحبت کنید که به دیگران هم کمک کنید تا بتوانند سرشت واقعی خود را بشناسند. شما بدون اینکه خیلی تلاش کنید به واسطه نشان دادن خصوصیات واقعی خود به سادگی می‌توانید از استعدادهای خود استفاده کرده و در زندگی افرادی که دور و برتان هستند تأثیر مثبتی بگذارید.

فال روزانه متولدین بهمن:

قلب حساس شما امروز عصبانی می شود. از رنجاندن دیگران نترسید و این حس خود را نشان دهید. اگر دیدگاه واقعی خود در مورد مسائل را به دیگران نگویید در واقع به آنها ظلم کرده اید. شاید دیگران امروز اطلاعات کافی برای تصمیم مهمی را نداشته باشند. با دیدگاه های خود به آنها کمک کنید. عشق کلمه ای است که اغلب می شنوید ولی آن را به ورای ذهنتان هل می دهید زیرا عشق شما را می ترساند. ولی امروز متوجه می شوید که اگر نگذارید احساسات واقعی شما خودشان را نشان دهند، فردی نزدیک به شما این کار را می کند. این در بهترین شرایط اتفاق نمی افتد. پس مراقب باشید و انتخاب درست را انجام دهید. امروز شما از دست افرادی که به شما فشار می آورند عصبانی می شوید. دیگران از خودگذشتگی لازم را در کارشان نشان نمی دهند ولی شما نشان می دهید. صبور باشید و زود در مورد آنها قضاوت نکنید.

فال روزانه متولدین اسفند:

امروز شما نیروی جسمانی زیادی را در خود حس می کنید. اگر کسی از شما درخواست کمک کرد، باید به او کمک کنید. البته نیروی خودتان را رایگان در اختیار کسی قرار ندهید. شما نیروی زیادی دارید که خودتان هم نمی دانید. نیازی نیست که آن را پنهان کنید. از آن بهره ببرید. اگر حس می کنید که در دریایی از تضاد شناورید، شاید بهتر باشد که راه چاره ای بیابید. باید زمین سفت و محکمی پیدا کنید و روی آن بمانید. این مکان را بپذیرید و روی آن به حل مشکلات خود بپردازید، یعنی باید پایه محکمی داشته باشید. این بهترین راه حل برای شماست. امروز شما به نقطه ای از عصبانیت می رسید و ایده های بیشتر و بیشتری به ذهنتان می رسد. مشکل اینجاست که شما خیلی زود خسته می شوید و خودتان را می بازید. در کارتان قدمی به عقب بردارید و دیدگاهی اتخاذ کنید. سردرگم نشوید.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه