فال روزانه 12 مرداد 1392

فال روزانه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲

فال روزانه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

گرفتگی ماه امروز سومین خانه از “محیط” شما را فعال می‌سازد و  ایجاد تغییراتی درزندگی تکراری و روزمره شما را نشان می‌دهد. شاید شما مایل باشید که به همه نشان دهید که چقدر سرتان شلوغ است؛ اما قبل از اینکه این کار را بکنید اول سعی کنید انگیزه خود را از این حرکت برای خودتان تعریف کنید. نیازی به شکایت و غرولند کردن نیست؛  شما با این کار از دیگران کمک و حمایتی دریافت نمی‌کنید مگر اینکه برای تعهداتی که قبلا قول آن را داده بودید فکری بکنید. اعمال و کردار هر انسانی بلندتر از حرف‌هایش صحبت می‌کنند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

درست وقتی که شما فکر می‌کنید می‌توانید کاملاً خود را کنترل کنید، یک نفر حرفی می‌زند و شما را کاملاً عصبانی می‌کند. عصبانی شدن به خاطر واکنشی که دیگران نسبت به شما نشان می‌دهند می‌تواند جلوی صحبت کردن شما را بگیرد. نگه داشتن احساساتتان پیش خود هم هیچ کمکی نمی‌کند، برای اینکه بعداً یکدفعه زیاد شده و منفجر می‌شوند. بهترین روش این است که آنها را تحت کنترل خود داشته باشید و به جای اینکه یکدفعه سرریز کنند، اجازه دهید کم کم ظاهر شوند.

فال روزانه متولدین خرداد :

امروز همه چیز باید عالی باشد، اما شما نسبت به اتفاقاتی که می‌افتد احساس خوبی ندارید. ممکن است شما احساس کنید به خاطر برنامه‌های فرد دیگری تحت فشار قرار گرفته‌اید و حتی اگر نخواهید دنباله رو آن باشید، فکر می‌کنید که هیچ راه دیگری ندارید و مجبورید این کار را بکنید. البته همیشه راهی وجود دارد که بتوانید عملکرد متفاوتی داشته باشید، اما خیلی سخت است که نسبت به نتیجه کارتان هم اطمینان حاصل کنید. امروز عاقلانه‌ترین کار این است موقتاً تصمیمی بگیرید. راه حل نهایی را برای روز دیگری نگهدارید.

فال روزانه متولدین تیر :

امروز توجه کردن و اهمیت دادن به احساسات افراد دیگر برای شما بیشتر ناراحت کننده است، چراکه هر زمان شما بااطمینان قصد و نیت خود را اعلام کنید، واکنشهای افراد دیگر مجبورتان می کند حرفهایی که قبلا زده اید را دوباره بازنگری کنید. از سمت کیوان به سوی سیاره بخت شما یعنی عطارد استرس و نگرانی وارد می شود، بنابراین چسبیدن به برنامه تان برای شما تقریبا امری غیر ممکن می شود. اگرچه شما قادر هستید انعطاف پذیری خود را حفظ کنید، اما هنوز هم کنار آمدن با احساساتتان برای شما مشکل است. هر اتفاقی که روی می دهد را انقدر شخصی نکنید و به خودتان نگیرید.

فال روزانه متولدین مرداد :

در حالی که عطارد در نشانه شما قرار دارد شما به راحتی می‌توانید درمورد چیزهایی که بهشان فکر می‌کنید صحبت کنید. اما شما باید آرامش داشته باشید و بیشتر از آن حدی که نیاز است صحبت نکنید. اکنون خویشتن داری یک روش کاملاً درست است، چون فقط به این خاطر که شما می‌خواهید احساسات خود را ابراز کنید دلیل قانع کننده‌ای نیست که دیگران را از فعالیتهای معمولی روزانه شان دور کنید.

فال روزانه متولدین شهریور :

حتی اگر شما فکر می‌کنید که می‌توانید موفق شوید ولی الان زمان مناسبی برای شما نیست خورشید و چند سیاره دیگر در هفتمین خانه شما یعنی خانه دوستانتان قرار دارند، بنابراین کار کردن با دوستانتان به شما انرژی‌ای را که نیاز دارید می‌دهد. اما شما شاید ناگهانی از دست دوستتان ناراحت بشوید و عجولانه تصمیم بگیرید که رابطه‌تان را قطع کنید. هیچ وقت فراموش نکنید که فرار کردن از دست مشکلات باعث می‌شود نتوانید آنها را حل کنید.

فال روزانه متولدین مهر:

شما امروز احساس می‌کنید که مطلبی را از دیگران پنهان کرده‌اید، اما حتی قبل از اینکه خودتان متوجه بشوید آن موضوع آشکار خواهد شد و دیگران متوجه آن می‌شوند. البته این اتفاق خوبی است، برای اینکه رازهایی که شما از گفتنشان خودداری می‌کنید مانع برقراری ارتباط با افراد خاص می‌شوند. اگر شما عمداً سعی در گمراه کردن کسی داشته باشید، حتی اگر یک غفلت آگاهانه باشد– لحظه‌های فراموش نشدنی و خاطره انگیز خیلی زود از بین می‌روند.

فال روزانه متولدین آبان:

بر عهده گرفتن یک مسئولیت با استفاده از تشریح کردن مراحل پیشرفت تحلیلی‌تان یک تاکتیک مفید است، اما دانستن اینکه چه وقت باید صحبت کردن هوشمندانه خود را متوقف کنید لازم و حیاتی است. امروز نوع فعالیتهای شما اهمیتی اساسی دارند و کارهایتان بیشتر از گفته‌هایتان مقصود شما را بازگو می‌کنند. فقط سعی کنید که ترس و واهمه به شما رخنه نکند. در عوض در برنامه‌ریزی‌هایتان از روش و متد خاصی پیروی کنید و در حین فعالیت کردن باریک بین باشید.

فال روزانه متولدین آذر:

امروز ژوپیتر سیاره بخت شما کمی شما را آشفته است، در عین حال اطلاعات خیلی زیادی در مورد خط مشی‌ها و اصول عمومی دریافت می‌کنید. همچنین ژوپیتر به شما توصیه می‌کند که همه امکانات خود را باور داشته باشید؛ همه کارهایی را که لازم است انجام دهید و موقعیت خود را حفظ کنید. اما این طرز فکر به طور موقت مفید واقع می‌شود و بهترین راه برای رسیدن به اهدافتان نیست. دید خود را وسیع‌تر کنید و برای آینده‌تان یک برنامه‌ریزی سازنده داشته باشید.

فال روزانه متولدین دی:

امروز شما برای اینکه بتوانید به آرزویتان که همان سودمند بودن است برسید بیش از حد پریشان شده‌اید. اما به یاد داشته باشید که  موفقیت گونه‌های متفاوتی دارد. چون که ماه در دوازدهمین خانه اسرار شما قرار دارد، شاید شما نتوانید هرچه را که دیگران می‌توانند بینند انجام دهید. زمانی که شما به احتمالاتی که هیچ وقت به حقیقت نمی‌پیوندند فکر می‌کنید، می‌توانید از تمرینات ورزشی فکری بهره بگیرید. هر فکر جدید را، حتی اگر غیر واقعی به نظر رسید رد نکنید. شما بعداً می‌توانید افکار غیر ضروری را از بقیه جدا کنید.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز شما کملاً می‌توانید بفهمید که همسرتان و یا یکی از دوستانتان دقیقاً حرفهایی به شما می‌زند. شما کاملاً حرفهای آنها را گوش می‌کنید، اما شاید آنها فکر کنند که شما به اندازه کافی حواستان بهشان نیست. متأسفانه وقتی شما بیشتر سئوال می‌کنید جوابهای مبهمی می‌شنوید. به جای اینکه بحث را بیشتر کش بدهید، به فکر پیدا کردن یک راه حل باشید.

فال روزانه متولدین اسفند:

شما به طور طبیعی از پرداختن به مسائل جزئی دوری می‌کنید، بنابراین راحت‌تر می‌توانید دیدگاه‌های عمومی‌تر را درک کنید. با وجود این اکنون به سختی می‌توانید بین مفاهیم و حقایق جنبی توازن ایجاد کنید. انتظار نداشته باشید که زود به این تعادل برسید؛ فط باید ذهن بازی داشته باشید، بنابراین شما قادر خواهید بود در طول روز بین دو دیدگاه، دیدگاهی را که مهم‌تر است را ترجیح دهید

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

یک دیدگاه

  1. زهرا گفت:

    سلام واقعا تلاشتون جای تحسین داره،موفق باشید.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه