فال روزانه 10 تیر 1392

فال روزانه ۱۰ تیر ۱۳۹۲

فال روزانه ۱۰ تیر ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

بهرام سیاره بخت شما امروز می‌تواند شما را به مکانهایی ببرد که از نظر احساسی مکانهایی مطبوع برای شما هستند، برای اینکه شما می‌دانید که زمان خیلی سریع می‌گذرد. امروز مدت زمان خیلی زیادی بهرام با برج اسد روبرو می‌شود و قرار است هرچیزی که باعث یادآوری تجربه‌های ناخوشایند در شما می‌شود را ازتان دور نگه دارد. فقط به یاد داشته باشید که اگر زیاد به خودتان سخت بگیرید نیتهای پاک شما نتیجه‌ای معکوس می‌دهند، بنابراین اگر کسی از شما دلجویی کرد سعی کنید که با او ملایم‌تر رفتار کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

یکی از موضوعات مهم امروز مسئله بده و بستان است. شاید از شما بخواهند کارهایی را انجام دهید که شما در این کارها خیلی خوب هستید. نیاز شدیدی به اقدام کردن و تمام کردن کارها دارید و در عین حال می خواهید ذهنتان را آرام کنید و کمی فکر کنید. این دو حس حس هایی طبیعی هستند و شما امروز با هر دوی آنها دست و پنجه نرم می کنید. امروز شما به راحتی از دست شریک زندگی تان ناراحت و آزرده می شوید، زیرا او دائماً در مورد مسئله ای حرف می زند و پافشاری می کند که حس می کند آن را بهتر از شما درک می کند. اگر بتوانید خودتان را کنترل کنید و چیزی نگویید بهتر است، باید مشکل خود را از دیدگاه متفاوتی بیان کنید، شاید بدین ترتیب موفقیت بیشتری داشته باشید و چیز جالبی یاد بگیرید. این بهترین راه برای حل مسئله است. امروز رویکرد تصادفی و شانسی شما در محل کار زیاد برایتان مزیتی ندارد. اکنون زمان مهمی برای نشان دادن گرایش های عملی و ویژگی های کاری تان به رئیس و همکاران است.

فال روزانه متولدین خرداد :

شما امروز وقتی کارهایتان را تمام کردید نمی‌توانید به راحتی وقت‌تان را برای تفریح کردن با دوستانتان تنظیم کنید. شما هنوز وظایفی دارید که حتی شاید وقتی لیست کارهای روزانه تان را چک کنید آنها را حس نکنید. همانطور که احساس گناه گردن به جز تلف کردن وقتتان هیچ کار دیگری نمی‌کند، دفاع کردن از خودتان در برابر دیگران نیز اینگونه است. فقط تا جایی که در توانتان هست کارهایتان را انجام دهید و بعد هر نگرانی که مانع لذت بردن از زمان حال می‌شود را از فکرتان بیرون کنید.

فال روزانه متولدین تیر :

امروز شما احساس نشاط فراوانی می کنید و از پیشرو بودن خوشحال هستید. به نظر می رسد که دروازه شروع باز شده است و شما جلوتر از همه قرار دارید. تنها چیزی که مانع شما می شود ذهن منطقی شماست که دائماً به شما یادآوری می کند که ترمز کردن را فراموش نکنید. به اطرافتان نگاه کنید و به آنچه در اطرافتان در جریان است هم فکر کنید. فردی از نزدیکان شما امروز خیلی اذیت تان می کند. دلیلش شاید زیاد برایتان واضح نباشد؛ و فقط فضای امروز اینطور ایجاب کند. بهتر است که زمانی را به تنهایی سپری کنید و زیاد دمدمی مزاج نباشید مگر آنکه چیزی برای گفتن داشته باشید که بین شما بحث ایجاد کند. توجه خود را به سمت چیز مثبتی جلب کنید. همانقدر که دوست دارید امروز با سرعت جلو بروید باید بدانید که هرچه آهسته تر پیش بروید بهتر است. از امروز برای برنامه ریزی استفاده کنید و اقدامی نکنید. به افراد دیگر در محل کارتان ثابت کنید که بدون داشتن نقشه هیچ قدمی برنمی دارید.

فال روزانه متولدین مرداد :

امروز احساس می کنید حساس و زودرنج شده اید. دوست دارید که حیوان آسیب دیده کنار جاده را نجات دهید. این حس و غریزه دلسوز خود را با نیروی محرکه و تهاجمی خود ترکیب کنید و پیشرو باشید. این انرژی قوی شما را به سمت هدف پیش می برد. غرایز دوست داشتنی داخلی خود را به دنیا نشان دهید. امروز به خودتان اجازه عصبانی شدن یا بحث کردن در مورد چیزهایی که ارزشش را ندارند ندهید. باید عصبانیت را کنار بگذارید و به باشگاه بروید و انرژی منفی خود را با ورزش از خود دور کنید. قبل از آنکه با عشقتان دیدار کنید از تنش درونی تان خلاص شوید. امروز موضع شما نسبت به افراد در محل کارتان خوب است. آنها شما را بازمی شناسند و بخاطر ثبات قدم و اخلاق کاری تان تحسین تان می کنند. انتظارات آنها را برآورده کنید. زیرا این کار شما را به جاهای خوبی می رساند.

فال روزانه متولدین شهریور :

شما قصد دارید آشفتگی‌های خود را کاهش دهید، بنابراین می‌توانید به طور کامل بر روی چیزهایی که نیاز دارید و می‌خواهید امروز اتفاق بیفتد تمرکز کنید. اما وقتی حس کنکاوی شما تحریک شود، موضوع پیچده‌تر می‌شود. برایتان سخت است که اطلاعاتی را که در اطرافتان وجود دارد را نادیده بگیرید، برای اینکه بخشی از آنها بسیار مهم هستند. از طرف دیگر اطلاعات بیشتر داشتن احتمالاً باعث می‌شود که طرز فکرتان تغییر کند. الان شما خودتان می‌دانید که چه کاری باید انجام دهید، پس همان کار را انجام دهید.

فال روزانه متولدین مهر:

در حال حاضر شما نسبت به برنامه‌های جدیدتان احساس بهتری دارید، اما اهمیت ندارد که چقدر موفق بوده‌اید، در ذهن شما موضوعی وجود دارد که هنوز شما را ناراحت می‌کند. امروز شما باید فعالیتهای خود را محدود بکنید، به خصوص اگر نمی‌توانید از فکر کردن به گذشته آزاد شوید. به جای اینکه از گذشته خود فرار کنید، به بررسی کردن آن بپردازید. یک بار که ما بتوانید در تاریکی ضمیر ناخودآگاه خود راهتان را پیدا کنید، بنابراین بیشتر از منفی‌بافی دوری خواهید کرد.

فال روزانه متولدین آبان:

انرژی فراوانی امروز به سمت شما می آید. گویی شروع تازه ای دارید و حالا شانس داشتن رفتاری متفاوت و جدید را دارید. بدانید که شخصیت حساس شما به شما کمک می کند که امروز موفق شوید. ذهنتان را بر روی فعالیت های برونگرایانه متمرکز کنید. امروز رساندن منظورتان به عشقتان سخت می شود. شاید موضوعی بر ذهنتان سنگینی می کند یا کلاً حرف زدن برایتان سخت شده است. کنار گذاشتن این موضوع فقط همه چیز را بدتر می کند، بهتر از جسارت داشته باشید و دل به دریا بزنید. امروز در محل کار از اینکه قوانین و ضوابط شما را محدود می کنند ناراحت و عصبانی می شوید. نترسید و این موضوع را به مافوق یا رئیستان بگویید و برنامه یا راه حلی تدبیر کنید.

فال روزانه متولدین آذر:

شما امروز رفتاری شاد و پر نشاط ندارید، برای اینکه به دنبال یپدا کردن راهی برای بازگو کردن احساسات غیر معمول خود هستید. اما عدم تمایل شما برای اقرار کردن به جنبه‌های بی‌تکلف ذاتتان باعث می‌شود از شخصی که به نظر می‌رسد زیاد جدی رفتار نمی‌کند، عصبانی شوید. سعی نکید که افراد دیگر را تغییر دهید؛ در عوض توجهتان را بر روی احساسات خود متمرکز کرده و سعی کنید که بر روی رفتارتان کار کنید تا تبدیل به رفتاری مثبت بشود.

فال روزانه متولدین دی:

امروز در دنیای خودتان پیشگام باشید. با روحیه جسورانه دنبال ماجراها بروید. احساسات شما پرحرارت می شوند و شما آماده حرکت هستید. غرایز شما آماده چالشی جدید هستند. اگر امروز سرعت کاری کاهش یافت، دلیلش تفکر منطقی شماست. مکانیسم خودمحافظتی شما فعال می شود و همه چیز کم کم هیجان انگیز می شود. تعادل درستی برقرار کنید. حس می کنید که رابطه شما در حال پسرفت است در حالیکه فقط به کمی توقف و مکث نیاز دارد. اگر طرف مقابلتان هم دیگر تمایل ندارد مدتی شما را ببیند بهتر است که کمی به هم زمان بدهید و تنها باشید تا رابطه شما دوباره بهتر شود. امروز اگر واقعیت ها و شواهد درستی برای آنچه می گویید نداشته باشید کسی شما را در محل کار جدی نمی گیرد. اگر قرار است مطلبی ارائه دهید، خوب خودتان را آماده کنید. زیرا دیگران به راحتی متوجه حفره های موجود در پروژه شما می شوند.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز ذهن شما به میزان چشمگیری واضح و شفاف است و تفکر شما درست در راستای ندای دلتان است. باید بگذارید امروز احساسات تان هم خودشان را مطرح کنند. هدایت را به دست بگیرید و دنبال چیزی که می خواهید بروید. شما چند روز گذشته را به تفکر و تعمق اختصاص داده بودید، پس چند روز آینده را بیشتر به عمل کردن اختصاص دهید. امروز از رفتار دمدمی مزاج شریک زندگی تان احساس تهدید می کنید. انرژی امروز نشان می دهد که بخاطر توفان درونی، طرف مقابلتان مثل همیشه رفتار نمی کند و به او فشار آمده است. فکر نکنید که تقصیر شماست، چون اینطور نیست. او مشکلاتی دارد که ربطی به شما ندارند. با خودتان آشتی کنید. امروز روز خوبی برای شماست تا تحقیقی که می خواستید انجام دهید را تمام کنید. اگر دنبال شغل جدیدی هستید، امروز روزی عالی برای جستجو است.

فال روزانه متولدین اسفند:

امروز روحیه شما خیلی خوب است و اعتماد به نفس شما زیاد است که به شما کمک می کند پروژه خود را درست انجام دهید. چند روز گذشته برایتان کند و کمی ساکن بود، ولی امروز اهل عمل می شوید. شما آماده انجام هر کاری هستید. امروز باید هر کاری از دستتان برمی آید برای آشنایی با فردی انجام دهید. شاید کمی برایتان سنگین باشد، ولی در واقع اوست که در لاکش قایم شده و صحبت کردن با او و بیان احساسات تان با او سخت است. امروز باید مراقب همه شرایط باشید و بگذارید شانس و اقبالتان شما را در مورد پروژه ای که در محل کار دارید جلو ببرد. امروز روز انجام دادن کارهای برعکس است. رویکرد محافظه کارانه تری اتخاذ کنید و همیشه نقشه ب داشته باشید.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه