فال روزانه 31 مرداد 1392

فال روزانه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲

فال روزانه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

وقتی که شما می خواهید در مورد اهدافتان صحبت کنید مشکلی برایتان به وجود می آید، برای اینکه شما فهمیده اید که جلوی احساسات خود را گرفتن لزوماً شما را به چیزهایی که می خواهید نمی رساند. شما هنوز نمی دانید که با موضوعی که باعث ناراحتی شما شده است چگونه برخورد کیند. فکر کردن به این موضوع واقعاً به شما کمکی نخواهد کرد، برای اینکه فقط بیشتر شما را عصبی می کند. اصلاً مقدمه چینی لازم نیست، فقط باید در موردش صحبت کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

شما جهش و تغیرات ناگهانی مثبتی داشته‌اید، اما هنوز هم لازم است که به خودتان اجازه بدهید تا چند روز وظایف منظم روزانه تان را کنار بگذارید. خوشبتانه شما تا بحال توانایی این را پیدا کرده‌اید که بیشتر از کارهای مربوط به خانه و خانواده برای شناخت و ابراز کردن وجود خود زمان صرف کنید. اما این رفتاری همه جانبه و دائمی نیست. پس قبل از اینکه با حرفه‌ها و شغل‌های جالب و هنری به دنبال لذت و تفریح بروید، اصول نیازات و الزامات را تحت پوشش قرار دهید.

فال روزانه متولدین خرداد :

امروز شما به یک دوراهی رسیده‌اید که فهم و بینشتان به شما چیزی می‌گویند ولی شما کار دیگری انجام می‌دهید. گاهی اوقات شما با موفقیت می‌توانید بعضی از رفتارهایتان را وقتی که با آن چیزی که شما می‌دانید بهترین رفتار است مغایرت دارند، با دلایل منطقی توجیه کنید. با وجود این امروز شما سعی می‌کنید بفهمید چگونه اعتقادات شما می‌توانند بر کارتان تأثیر مثبتی بگذارند. پس نباید نگران این باشید که دیگران از شما قدردانی کنند.

فال روزانه متولدین تیر :

 اگر شما نخواهید با مردم دیگر مصالحه و سازش داشته باشید، ممکن است رابطه‌تان با یکی از اعضای خانواده‌تان در خانه شکر آب بشود. بحث کردن منطقی می‌تواند مثمر ثمر باشد، بنابراین به جای اینکه دیگران را متقاعد کنید که همه کارهای شما درست است، به دنبال پیدا کردن نقطه‌های مشترک باشید. یک مذاکره همه جانبه از یک گفتمان یک طرفه مفیدتر است.

فال روزانه متولدین مرداد :

شما متن‌های پیچیده‌ای را از ذهن خودتان می‌نویسید، اما وفتی که این حوادث رمانتیک حقیقت پیدا می‌کنند، نگران خواهید شد. زمانی این اتفاق می‌افتد که علایق شما احساسات شخص دیگری را تغذیه می‌کنند و نشان دهنده ترسهای شما هستند. به جای اینکه سعی کنی این نوشته‌هایتان را برای خودتان نگه دارید، آنها را با یک دوست سهیم شوید. این کار باعث می‌شود که نگرشهای منفی قبل از اینکه به سطحی بحرانی برسند از شما دور شوند.

فال روزانه متولدین شهریور :

شما امروز توانسته‌اید به طرز غیر عادی‌ای عقب افتادگی خود را جبران کنید، اما شما نمی‌توانید این کارتان را به روشنی برای فرد دیگری توضیح دهید. و این موضوع می‌تواند کاملاً اعصابتان را خرد کند، به خصوص اگر حرفهای ناگفته زیادی برای گفتن داشته باشید. بخشی از مشکل شما مربوط به این است که شما وقتی بیش ازحد هیجان زده‌اید، بیشتر در مورد خودتان حرف می‌زنید. نوشتن ایده‌های مهمتان به شما کمک می‌کند که با آنها ارتباط برقرار کرده و ازشان استفاده کنید و در عین حال در مسیر خود نیز باقی بمانید.

فال روزانه متولدین مهر:

وقتی برای تان موقعیت بسیار مهمی بوجود می‌آید که به نظر می‌رسد خارج از کنترل شماست دستپاچه و سراسیمه می‌شوید. ماه نشان شما امروز غریب و خیالباف است و کاری هم از دست شما برنمی‌آید جز اینکه بنشینید و تماشا کنید که احساسات‌تان افول پیدا کرده و ماننده یک جریان آب پیش می‌روند. در ضمن شما تصمیم گرفته‌اید که به عمق احساسات خود پی ببرید با این حال راه حل شما به قدرتمندی همیشه نیست. نیازی نیست که به خودتان انقدر سخت بگیرید. اجازه دهید که احساسات عجیب تان شما را برای یک گردش آماده کند؛ فقط از جاییکه شما را می‌برند لذت ببرید.

فال روزانه متولدین آبان:

امروز پافشاری کردن روی اعتقاداتان، چه در محل کار، خانه و یا اجتماع که باشد باعث بالا رفتن قدرت شما می‌شود. روش خاص شما برای نگاه کردن به جهان می‌تواند برای دیگران هم الهام بخش باشد، بنابراین وقتی در مورد نگرش خود نسبت به آینده صحبت می‌کنید، هیچ حقیقتی را مخفی نکنید. با فکر کردن به نگرانی‌ها و آرزوهای بیهوده و به دردنخور وقتتان را تلف نکنید. در عوض فقط لحظه حال را درک کرده و رهبری تمام کسانی که می‌خواهند از شما پیروی کنند را برعهده بگیرید

فال روزانه متولدین آذر:

بازگشتن ماه به نشانه شما امروز می‌تواند برایتان نگرانی به دنبال داشته باشد، اما این تشویش و نگرانی را به سختی می‌توان در ظاهر شما تشخیص داد. متأسفانه اگر شما نتوانید منشأ این نگرانی‌ها را پیدا کنید، حل کردن مشکلات سخت‌تر می‌شود. اما هنوز هم مستقیم وارد عمل شدن بهتر از این است که اصلاً هیچ کاری انجام ندهید. شما با رفتن به طبیعت زیبا، گوش دادن به موسیقی و عشق ورزیدن به دوستانتان می‌توانید روز بهتری برای خودتان ایجاد کنید.

فال روزانه متولدین دی:

 اگرچه شما هنوز برای افرادی که دوستشان دارید ارزش قائل هستید ولی الان وقت این است که به نیازهای خودتان هم توجه کنید. ونوس در هفتمین خانه شما که مروبط به ارتباطات است قرار گرفته و شما را تشویق می‌کند که به نیازهای افرادی که با شما صمیمی هستند توجه کنید. اما ژوپیتر در امتداد ونوس زیبا در اولین خانه شما که مربوط به نیازهای شخصی‌تان است قرار دارد و به شما کمک می‌کند چیزهایی که برای خودتان مفید هستند را ببینید. دوست داشتن خودتان از دوست داشتن دیگران مهم‌تر است.

فال روزانه متولدین بهمن:

 بهرام سیاره بخت شما امروز می‌تواند شما را به مکانهایی ببرد که از نظر احساسی مکانهایی مطبوع برای شما هستند، برای اینکه شما می‌دانید که زمان خیلی سریع می‌گذرد. امروز مدت زمان خیلی زیادی بهرام با برج اسد روبرو می‌شود و قرار است هرچیزی که باعث یادآوری تجربه‌های ناخوشایند در شما می‌شود را ازتان دور نگه دارد. فقط به یاد داشته باشید که اگر زیاد به خودتان سخت بگیرید نیتهای پاک شما نتیجه‌ای معکوس می‌دهند، بنابراین اگر کسی از شما دلجویی کرد سعی کنید که با او ملایم‌تر رفتار کنید.

فال روزانه متولدین اسفند:

امروز خیلی دلتان می‌خواهد که کارهایتان را به کنار نهاده و به فکر پیدا کردن تفریح و سرگرمی لذت بخشی باشید. اما مسئولیت‌های تان خیلی زیاد است و شما واقعا قادر نیستید ازشان فرار کنید. به همان اندازه که امروز احساس ناامیدی و یاس می‌کنید، تضیمن می‌کنیم که با استراحت کردن این حالت زیاد دوام نمی‌آورد. بهترین کار این است که از تفریح کردن صرف نظر کرده و به کارهایتان برسید. شما بعدها هم وقت کافی برای تفریح کردن پیدا می‌کنید.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه