فال روزانه 3 مهر 1392

فال روزانه ۳ مهر ۱۳۹۲

فال روزانه ۳ مهر ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

خبر خوب برای شما این است که سیاره ونوس که نماد عشق می باشد به نشانه شما وارد می شود و تا مدتی باعث لذت بردن شما از زندگی می شود، همچنین ممکن است پولی به دست شما برسد که منتظرش بودید. با این حال شما باید مواظب باشید که در لذت بردن چه از لحاظ جسمی و چه مالی افراط و تفریط نداشته باشید. اگر برای رسیدن به آرزوهای های خود مدت زمان زیادی است که منتظر مانده اید، نباید دلسرد شوید و باید به مسیر خود ادامه دهید و سعی کنید تنش هایی که ممکن است بوجود بیایند را تا حد ممکن کاهش بدهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

امروز همه چیز بسیار عجیبب جلوه می کند به طوری که تصور می کنید حتی عشقتان یا فردی که از نظر احساسی خیلی به او نزدیک هستید هم گویا از مریخ آمده است. البته کاری در این مورد نمی توانید انجام  دهید و فقط باید شاهد چیزهای عجیب باشید. امروز به احتمال زیاد در زندگی شخصی دچار هیجانات بسیاری خواهید بود. فکرتان به همه جا کشیده می شود از پروژه های خلاقانه گرفته تا عقاید فلسفی، مسافرت، مکان های دور و … و به احتمال زیاد همه افکار شما حول آینده و پیشامدهای آینده می چرخد. شاید رابطه عاشقانه نیز یکی از این افکار باشند اما بهتر است امروز دست از این فکرها بردارید و سعی کنید با قلب گشاده با دیگران برخورد داشته باشید.

فال روزانه متولدین خرداد :

 امروز طبقه بندی کردن اولویتها برای شما تبدیل به معضلی شده است، برای اینکه شما می‌خواهید از تصمیم‌گیری کردن در مورد مسائل مهم دوری کنید. این سخن به این معنی نیست که شما باید هدفهای خود را رها کنید، بلکه الان زمان این است که باید مدتی به دنبال یاری گرفتن از دوستی باهوش یا یک شریک باشید. از اینکه شانس داشتن موقعیتی خوب و پیشرفت کردن در شغل کنونی‌تان را از دست داده‌اید نگران نباشید. بررسی کردن مسائلی که شما از آنها گذشته‌اید می‌تواند موقعیت شما را تثبیت کند و امکان انجام دادن کارهای خاص را افزایش دهد.

فال روزانه متولدین تیر :

روز پربرنامه و پرمشغله ای در پیش دارید. شاید مثلا به یک مهمانی دعوت شوید یا در جمع دوستان برای نوشیدن یک قهوه یا صرف شام حضور به هم رسانید. در این جمع حالتان خیلی خوب خواهد بود و همه تلاشتان شوخی با دوستان و ایجاد فضای دوستانه و صمیمی است. در میان گفت‌وگو با دوستان اطلاعات جدیدی کسب می کنید و به دانسته هایتان افزوده خواهد شد. البته از نظر عاطفی، زندگی عاطفی شما کمی درهم برهم است و شاید مساله ای اشتباهی پیش بیاید که معلوم هم نیست چیست و چرا به وجود آمده است.

فال روزانه متولدین مرداد :

باوجود اینکه شما درگیر حوادث چند روز پیش هستید، ولی تعاملات و همکاری‌هایتان با افراد دیگر جالب‌تر و جذاب‌تر خواهد شد. احساسات شما خاطراتی مربوط به دوران کودکی‌تان را زنده می‌کنند، اما تمیز دادن آنچه که در گذشته اتفاق افتاده و شرایطی که درحال حاضر موجود است امری مهم و حیاتی است. به خودتان این فرصت را بدهید که با شخصی که بهش اعتماد دارید از نظر احساسی ارتباط برقرار کنید.

فال روزانه متولدین شهریور :

آیا به بازی های کامپیوتری علاقه دارید؟ اگر ندارید پس یکی از نزدیکان شما حتما این بازی ها را دوست دارد زیرا طالعتان نشان می دهد امروز همه وقت خود را با دوستان و پای کامپیوتر خواهید گذراند و لحظه های شاد و سرگرم کننده ای خواهید داشت. این خوشحالی بسیار بیشتر از آنچه تصور می کنید است. بودن در کنار دوستان انرژی مثبت بسیاری به شما می دهد و هم صحبتی با آنها روحیه شما را به کل عوض می کند. انرژی های مثبت امروز در مورد زندگی عاطفی شما هم سوپرایزهایی برایتان دارند.

فال روزانه متولدین مهر:

امروز افکار و مشغله های بسیاری خواهید داشت به طوری که مغزتان نمی تواند سریع همه آن اطلاعات را درک و تحلیل کند. اما ناامید نشوید. مطمئن باشید بسیار بیشتر از آنچه تصور می کنید اطلاعات کسب کرده اید. در ادامه روز پر جنب و جوشی که داشته اید، وقتی دورتان خالی می شود، احساس می کنید خوابتان نمی برد و نیاز دارید کمی قدم بزنید. امروز با اینکه از نظر عاطفی، الکتریسته خاصی بین شما و فرد مورد علاقه تان وجود دارد اما از آن جا که شما کمی بی حوصله هستید، این انرژی را نادیده می گیرد. اگر هم منتظر فردی هستید که اکنون در کنار شما نیست، خیلی ناامید نباشید او به زودی پیش شما خواهد آمد.

فال روزانه متولدین آبان:

در همسایگی خانه شما اتفاق های بسیاری روی خواهند داد. اگر در شهر بزرگی زندگی می کنید، مثلا ممکن است فیلم یا گزارشی در حوالی خانه شما ضبط شود و به همین واسطه، مردم بیشماری آنجا جمع شوند. از اینکه بیرون بروید و ببینید چه اتفاقی در حال رخ دادن است، خجالت نکشید. اگر هم در شهر زندگی نمی کنید، ممکن است اتفاق های دیگری روی دهند. فقط این را بدانید که اطراف خانه شما امروز بسیار شلوغ و پرجمعیت خواهد بود. انرژی های امروز، از نظر عاطفی شما را در شرایط پیچیده ای قرار می دهند.

فال روزانه متولدین آذر:

شما در این روزها دارای ایده‌ها و نظرهای تازه‌ای هستید اما برای پیش برد اهداف تان به کمک شخص یا اشخاصی احتیاج دارید، زیرا در این صورت با اطمینان بیشتری مسیر پیشرفت را طی می‌کنید. توصیه می‌کنیم هر چه سریعتر اقدام کنید زیرا سکون و بی حرکتی باعث می‌شود انگیزه اولیه در راه ترقی را از دست بدهید. اما تلاش زیادی برای رسیدن به قله باید صرف کنید زیرا قله‌ای که مورد نظر شماست، قله خیلی مرتفعی است، پس در نیمه راه دلسرد نشوید زیرا قله در انتظار شما است. البته اصلا نباید عجله کنید زیرا عجله باعث می‌شود که از مسیر اصلی منحرف شوید.

فال روزانه متولدین دی:

هیجان یکی از اولویت های دایمی زندگی شما است. همیشه از مسایل هیجان‌انگیز لذت می برید و امروز نیز از این قاعده مستثنا نیست. امروز برای هیجان جدیدی نقشه می کشید که تاکنون تجربه نکرده اید. این هیجان می تواند کوهنوردی، سفر به جاهای دوردست یا حتی نقشه کشیدن برای تجربیات مداوم در آینده باشد. امروز شاید با فردی آشنا بشوید که بسیار جذاب به نظرتان جلوه می کند و دوست دارید با او ملاقات های بیشتری داشته باشید.

فال روزانه متولدین بهمن:

 با وجود اینکه شما احساس می‌کنید که فقط باید در مورد نیازهای خودتان صحبت کنید، ولی اگر خیلی در این کار زیاده روی کنید شما نسبت به دیگران خیلی بی‌تفاوت می‌شوید. مشکل اینجاست که دوستانتان هم شما را تشویق می‌کنند که بیشتر صحبت کنید، برای اینکه آنها فکر می‌کنند وظیفه دارند به حرفهای شما گوش دهند. و شما هم فکر می‌کنید چون آنها از شما خواسته‌اند باید این کار را بکنید. لازم نیست از فردی که خیلی نگران شما است فاصله بگیرید، فقط باید بدانید که صحبت کردن در مورد جزئیات زندگی‌تان باعث نمی‌شود آن فرد احساس بهتری نسبت به شما پیدا کند.

فال روزانه متولدین اسفند:

شخصی با صحبت هایی که در مورد شما بر زبان رانده است موجبات ناراحتی‌هایی را برای شما فراهم کرده است. شما به دلایلی ترجیح می‌دهید با او بحثی نداشته باشید پس بهتر است این فکر را نیز از ذهن تان دور سازید زیرا در  این روزها بیش از حد به این موضوع فکر می‌کنید و ذهن شما را مشغول کرده‌اند. شما فردی آسیب پذیر هستید بخصوص در این اواخر خیلی سریع کنترل خود را با کوچکترین کلامی از دست می‌دهید توصیه می‌کنیم انعطاف بیشتری در برابر مسائل از خود بروز دهید.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه