فال روزانه 2 شهریور 1392

فال روزانه ۲ شهریور ۱۳۹۲

فال روزانه ۲ شهریور ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

 قبل از اینکه تعطیلات آخر هفته فرا برسد نباید نگران آن باشید. و الان کاری را انجام بدهید که از انجام دادنش لذت می برید. برای اینکه ماه برج اسد در سومین خانه شما قرار گرفته است و احتمالاً باعث می شود امروز روز هیجان انگیزتری داشته باشید. اما بیش از حد هیجان زده نشوید وگرنه بعداً از کارهایی که کرده اید پشیمان خواهید شد. درگیر شدن با مسائل عاطفی از زدون آنها از ذهن لذت بخش تر است.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

درست وقتی همه چیز روبراه است، مانع جدیدی جلوی پای شما ظاهر می‌شود. شاید بخش مهمی از اطلاعاتی که بهتان داده شده را نادیده گرفته‌اید، یا فقط بخشی از وظایف کاریتان را انجام نداده‌اید. حالا دلیلش هرچه که باشد، دیگر نباید غر بزنید؛ اگر حواستان را جمع کنید می‌توانید جبران کنید. به جای اینکه انرژی‌تان را سر صحبت کردن در مورد این موضوع هدر بدهید، فقط فکر کنید ببینید که الان چه کاری لازم است انجام دهید.

فال روزانه متولدین خرداد :

امروز ممکن است شما خیلی زود عصبانی شوید، چرا که ظاهراً اطرافیانتان بدون در نظر گرفتن اینکه شما کارهای مهمی برای انجام دادن دارید از شما خواسته‌های زیادی دارند. شما خیلی دوست دارید که به یک دوست کمک کنید، ولی چون از قبل برای خود برنامه ریزی کرده‌اید نمی‌توانید به راحتی از برنامه‌هایتان صرف نظر کنید. ولی در حال حاضر برای مدتی برنامه‌های خود را فراموش کنید و به یاری دوستانتان بشتابید.

فال روزانه متولدین تیر :

شما کاملا ساده لوحانه یا بیش از حد صبورانه در رفتارهایتان با دیگران عمل می‌کنید، زیرا این تفکر را دارید که در این صورت آنها شما را بیشتر دوست خواهند داشت یا علت‌های دیگر… این تفکر کاملا اشتباه می‌باشد زیرا دیگران نه تنها از رفتار شما سوﺀ استفاده می‌کنند بلکه در نهایت همان مقداری که تمایل دارید شما را دوست نحواهند داشت. شما از این که به این رفتارتان پایان دهید دچار ترس و واهمه هستید اما هر چه زودتر این کار را ترک کنید به نفع شما خواهد بود. در ابتدا خیلی مشکل به نظر می‌رسد اما با ممارست به تحقق می‌انجامد.

فال روزانه متولدین مرداد :

امروز دیگران به شما توانایی و نیرویی می‌دهند؛ بدون اینکه حتی خودشان بفهمند چه کمکی به شما کرده اند! البته این موضوع به این معنی نیست که آنها کار خاصی می‌کنند، فقط این را بدانید که وقتی که نیاز به کمک داشتید می‌توانید به آنها تکیه کنید، به خاطر اینکه کاملا مشخص است که دوستان تان در موقع لزوم حتما یاری تان خواهند کرد. خوشبختانه، احتمالا شما امروز نیازی به کمک آنها پیدا نخواهید کرد،‌ به خاطر اینکه تا زمانیکه رفتار خوب مثبتی در رابطه با کارهایی که انجام می‌دهید داشته باشید تلاش‌هایتان نتیجه خواهد داد.

فال روزانه متولدین شهریور :

معمولا شما کسی هستید که می‌خواهد به کسی که مهر می‌ورزد و دوستش دارد نزدیک شود و شریک کردن احساسات‌تان با او بهترین راهی است که می‌توانید به وسیله آن به آن صمیمت و نزدیکی که مورد نظرتان است برسید. اما باز کردن دریچه قلب‌تان برای شما آسان نیست. مخصوصا اگر اخیرا توانایی‌تان برای اطمینان کردن به دیگران را محک زده باشید. در مقابل ترس‌هایتان بایستید که باعث می‌شود قوی تر از آن چیزی شوید که همیشه فکرش را می‌کردید.

فال روزانه متولدین مهر:

امروز بهرام عصبانی در امتداد و هم ترازی عجیبی قرار گرفته است و شما می‌توانید تضادها و تناقض‌های سیاره بخت خود را حس کنید. معمولا با وجود بهرام ادعا کردن و مدعی بودن کار سختی است، اما امروز این سیاره ۱۸۰ درجه چرخیده است! درحالیکه نشانه شما را در مورد توانایی‌هایتان برای حل کردن مشکلات اخیر به شک انداخته‌اند، شما هنوز مطمئن نیستید که چگونه می‌توانید آنها را تفسیر کنید. استراحت کردن تضمین می‌کند که به کمال رسیدن برای شما از هر فعالیت خاص دیگری مهم تر است. هرچیزیکه حس کردید را بیان کنید و مطمئن باشید که اشنتباه نخواهید کرد.

فال روزانه متولدین آبان:

 شما اکنون باید دقیقاً روی کارهایی که می‌خواهید انجام دهید تمرکز داشته باشید. کارهای شما همه طبق نقشه پیش می‌روند و شما فقط برای اینکه از ملالت و خستگی جلوگیری کنید تلاش می‌کنید که کارهای قدیمی را با روشی جدید انجام دهید. مشکل اینجاست که روش‌های جدید اگر در همه موارد به کار گرفته شوند ممکن است باعث اشتباه بشوند. پس خلاقیت‌تان را برای مسائل جالب‌تر ذخیره کنید.

فال روزانه متولدین آذر:

امروز نظر شما در مورد عشق کمی غیر عادی به نظر می‌رسد، برای آنکه چیزهای که قبلاً شما را هیجان زده می‌کردند امروز هیچ حسی در شما ایجاد نمی‌کنند. شما لزوماً دیگر به عشقهای سطحی علاقه‌ای ندارید؛ رابطه‌های بیهوده داشتن به نظر شما فقط باعث تلف کردن وقت باارزشتان می‌شود. به جای اینکه بر پایه عادتهایتان واکنش نشان دهید، بیشتر رویاپردازی کرده و یک راه کلی‌تر و جدیدتر برای برقراری ارتباط و دوست‌یابی پیدا کنید. اگر شما ذهن خودتان را به روی چیزهایی متفاوتی که وجود دارد نبندید، متوجه می‌شوید که عشقی که در جستجویش هستید همین نزدیکی‌هاست.

فال روزانه متولدین دی:

امروز یک سوء تفاهم کوچک بین شما و خواهر و یا برادرتان ممکن است شما را از مسیر اصلی تان منحرف کند و مجبور باشید انرژی تان را صرف حل کردن این مشکل بکنید. اگر شما خواهر و برادر ندارید ممکن است با یک دوست و یا با همسایه تان اختلاف پیدا کنید. یکی از روش‌های به حداقل رساندن مشکلات اجتناب از غیبت کردن است، چراکه صحبتهای بی دلیل درمورد افراد دیگر زمینه مناسبی را برای شروع یک مشاجره و دعوا فراهم می‌کند.

فال روزانه متولدین بهمن:

 با وجود اینکه شما این توانایی را دارید که کاری را به دقت بررسی کرده و آن را به معانی تشکیل دهنده‌اش تقسیم کنید، اما سعی کنید تا  آن را به کاری زیادی تبدیل نکنید و به خود نگویید که باید آن را حتما همین الان انجام دهید. به پایان رساندن کاری که اخیرا قول آن را داده بودید بسیار مهم است، اما لازم نیست که شما نیروی تان را به این خاطر هدر بدهید که به هر کس که می‌رسید درباره کارتان به او توضیح دهید. زیاد مهم نیست که امروز جلب توجه کنید، فقط کارتان را انجام دهید و ببینید کار بعدی تان چیست.

فال روزانه متولدین اسفند:

با وجوداینکه دیگران امروز تلاش می‌کنند تا با ایجاد فشار بر شما ذهن تان را سر و سامان ببخشند این نیاز آنها را نشان می‌دهد نه شما! برنامه و روش شخص دیگری را برای خودتان قبول نکنید به خاطراینکه باعث می‌شود که شما تصمیم احمقانه‌ای بگیرید. زمان خود را از دست ندهید و درباره انتخاب‌های ممکن فکرکنید. زمانیکه ماه وارد نشان مرموز شما می‌شود شما تازه مسیر خود را بروشنی و وضوح می‌بینید. قبل از اینکه قدم بعدی را بردارید تا آن زمان صبر کنید.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه