فال روزانه 18 شهریور 1392

فال روزانه ۱۸ شهریور ۱۳۹۲

فال روزانه ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

 امروز شما اگر بخواهید با توجه به تخیلات و رویاهای خود پیش بروید کارهای زیادی برای انجام دادن خواهید داشت، اما شما در مطرح کردن تخیلات خود با دیگران خیلی سریع عمل نمی‌کنید. چرا که می‌خواهید بعضی چیزها را مخفی نگه داشته و در موردشان به دیگران حرفی نزنید و در این راه خیلی هوشمندانه رفتار می‌کنید. اگر بعضی از چیزها به بیرون درز یپدا کرد ناراحت نشوید! شما کاملاً توانایی دارید که این مشکل را رفع کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

یک نامه، ایمیل یا تماس تلفنی گرم و صمیمی از سوی یکی از عزیزان شما که در جای دوری زندگی می کند، امروز شما را خوشحال می کند. این برای شما خوشایند است است، ولی ناامیدی های ناشی از جدایی باعث می شود که به سفر و دیدار با این شخص فکر کنید. این احتمالاً ایده خوبی است، ولی قولی ندهید. چند روز صبر کنید و ببینید که آیا این کار عملی است یا خیر. آیا از خودتان می پرسید که چرا حیات عشقی شما حس بد و ناجوری دارد؟ شاید بخاطر رفتار خاصی است که شما دارید و به همین دلیل این رابطه معلق شده است. چیزی مربوط به گذشته شما را می ترساند و نمی گذارد که رابطه خود را بهتر کنید. باید تعمق و تفکر بیشتری داشته باشید تا به دیدگاه صحیحی برسید. این حتماً ارزشش را دارد.

فال روزانه متولدین خرداد :

 ورود ماه به ثور پایدار موجب می‌شود که اندیشه‌های درونی شما تقویت شده ، و این سیاره از خانه چهارم شما در حال گذر است.اما این می‌تواند موجب شود که پریشانی شما تشدید شود و شما با ماندن در طبیعت عاطفی‌تان نمی‌توانید همیشه آرامش داشته باشید. به یاد داشته باشید که الان لازم نیست که اقدام خاصی انجام دهید. راه حل این است که در ذهن تان گذشته را زیر و رو کنید تا بتوانید چیزی پیدا کنید که برای لحظه حال مفید و چاره ساز باشد.

فال روزانه متولدین تیر :

موقعیت شما هرچه باشد، امروز ممکن است با فرد هیجان انگیزی ملاقات کنید که جذابیت رمانتیک فراوانی برای شما دارد. این می تواند خوشایند باشد و دلیلی ندارد که شما از مصاحبت با او لذت نبرید، ولی باید کمی احتیاط کنید. قبل از هر تصمیمی و هر تعهدی، اول او را خوب بشناسید. همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست. امروز برایتان راحت تر است که سکوت کنید و چیزی نگویید که اغراق آمیز باشد و احتمال وقوعش نباشد. عشق شما تا حدودی از کل این مسئله ترس دارد و باید چیزهای بشنود که برایش جالب و خوب و رمانتیک است. شاید شما دو نفر بتوانید در این مورد به توافق برسید و گفتگویی را آغاز کنید. این موجب ییشرفت در رابطه شما می شود.

فال روزانه متولدین مرداد :

روابط دوستانه شما امروز کمی مشکل ساز شده و شما نمی‌توانید به راحتی جای امن و قابل اطمینانی پیدا کنید. جالب اینجاست که انرژی صرف کردن برای دوری از مشکلات و موقعیت‌های سخت فقط شور و هیجان آنها را بیشتر می‌کند. حتی اگر موضوع بحث‌های بغرنج و ناراحت کننده تغییر کرد و صمیمت بیشتری بینتان حکمفرما شد، اگر شما با صداقت و مهربانی با دوستانتان رفتار می‌کنید و در عین حال نقطه ضعف‌های خود را نیز نشان می‌دهید، باید خیلی حواس خود را جمع کنید.

فال روزانه متولدین شهریور :

امروز مشکل در دستیابی به دیگران و ارتباط برقرار کردن با آنها شما را اذیت می کند. شاید ایمیل هایتان به مقصد نرسد و شما نتوانید تماسی تلفنی برقرار کنید. دیگر می خواهید دست از تلاش بردارید، ولی نباید تسلیم شوید. همینطور ادامه دهید. همینطور که منتظر هستید کار دیگری برای انجام دادن پیدا کنید. در نهایت شما تماس را برقرار می کنید. آنچه باید در مورد آن با دوستان صحبت کنید، ممکن است بیش از یک جنبه خشنودکننده باشد. ممکن است در مورد مشکلی دائماً نگرانی داشته باشید. امروز اگر راهی برای آرام شدن نیابید و این مسئله را کنار نگذارید ممکن است دل درد بگیرید. شما اشتباه می کنید و باید آن را مدتی فراموش کنید. جوابی که دنبالش هستید بالاخره در زمان درستی خودش را نشان می دهد.

فال روزانه متولدین مهر:

امروز آن دسته از افراد خانواده شما که ناراحت هستند کاری می کنند که شما فرار کنید و به کار پناه ببرید، به خصوص اینکه پروژه های خلاقانه زیادی در سر دارید. این بهترین کار است. این موقعیت دائمی نیست و شاید اعضای دیگر خانواده را باید راحت بگذارید تا خودشان مسائلشان را حل کنند. در این مدت کارتان به شما رضایت می دهد و حتی شاید پیشرفت هم بنمایید. حال و هوای امروز به کمی رعد احتیاج دارد. باید لبخند به لب داشته باشید و گفتگوهای شادی داشته باشید تا دیگران هم به شما پاسخ بدهند. این می تواند برای شما بسیار کسل کننده باشد و حوصله شما سر برود، به خصوص اگر موضوع به عزیزان شما مربوط باشد. ولی اگر بتوانید آنها را به حرف بیاورید و دلیل ناراحتی آنها را کشف کنید، این باعث می شود که فضای امروز عوض شود.

فال روزانه متولدین آبان:

امروز شما بیشتر از اینکه به فکر شاد بودن باشید بیشتر نگران این هستید که چگونه می‌توانید با کاردانی خود و توانایی‌هایتان دیگران را تحت تاثیر قرار دهید. لازم است شما چیزهایی که بهشان علاقه دارید را بشناسید، چرا که کارهایتان را به خوبی انجام داده‌اید. اما شما حتی اگر کاملاً توانمند و زیبا باشید و مورد علاقه دیگران هم باشید، باز هم احساس رضایت کامل نمی‌کنید. شما باید فراتر از ظاهر خود و دیگران را ببینید تا بتوانید بفهمید که واقعاً چه اتفاقی افتاده است.

فال روزانه متولدین آذر:

اخبار ناراحت کننده ای در مورد امور مالی امروز به شما می رسد. این شامل امور مالی شخصی یا فاکتورهای اقتصادی می شود که بطور غیرمستقیم بر امور اقتصادی شما تأثیر می گذارد. هل نشوید. شاید همه چیز آنطور که به نظر می رسد نباشد. قبل از هر کاری خوب واقعیت ها را بررسی کنید. این موقعیت واقعی است، ولی بیشتر حاصل شایعات مطبوعاتی است. به هر چیزی که در مطبوعات می خوانید اعتماد نکنید. امروز ممکن است خودتان را در موقعیت دشواری در مورد رابطه نزدیک و شخصی خود بیابید. این در خانه مشکل ایجاد می کند زیرا بین شما دو نفر فاصله افتاده است. ارزشش را دارد که زمانی را به حل مسئله موجود اختصاص دهید و آن را حل و فصل کنید تا چیزهای خوب و مثبتی بین شما اتفاق بیفتد.

فال روزانه متولدین دی:

تمایل زیادی به رمانس جدید دارید، دوست دارید رابطه رمانتیک خود را به درجه شاد و مثبتی برسانید. شما وسوسه می شوید که هر کاری انجام دهید تا به آن برسید. سعی کنید در آن غرق نشوید، امروز روز آن نیست. ممکن است مشکلاتی برایتان ایجاد کند. به سینما بروید و فیلمی رمانتیک تماشا کنید یا رمان زیبایی بخوانید. در این چند روز دنبال چیزهایی که می خواهید بگردید. تا آن موقع نتایج بهتری کسب می کنید. امروز باید رفتار سرد خود را کنار بگذارید و این کار را خودتان آگاهانه انجام دهید. اگر شما تمایل نداشته باشید هیچ کس نمی تواند شما را وادار به لبخندهای شیرین کند. امروز حس می کنید که شرایط به شما فشار می آورند و احساس می کنید محدودیت هایی وجود دارند که واقعاً نیازی به آنها نیست. حس می کنید بهتر است چند ساعتی تنها باشید و به خودتان اجازه بدهید که احساسات واقعی تان رو بیایند.

فال روزانه متولدین بهمن:

فردی که خیلی به او علاقه دارید، امروز در موقعیت دشواری قرار می گیرد. نگذارید حساسیت شما به شما غلبه کند. اگر او از سر عصبانیت و ناامیدی حرفی زد به او سخت نگیرید. حس او را درک کنید و خودتان باشید و با او مهربان باشید. این رابطه شما را تقویت می کند و باعث می شود که احساس خوب و مثبتی داشته باشید. امروز مسئله ای مطرح می شود که مدتی است مانند نهری زیرزمینی در جریان است. وقتی به سر می رسد، شما واقعاً ناراحت و نگران می شوید و حتی می ترسید از اینکه مبادا اتفاق خاصی بیفتد. ساکت ماندن در زمانی که باید حرف بزنید چیزی را حل نمی کند. به تنهایی ها و گوشه گیری های خود پایان دهید و بقیه چیزها راحت و آسان خواهد شد. به زودی از اینکه واقعیت را گفتید خوشحال خواهید شد.

فال روزانه متولدین اسفند:

یک ملاقات غیرمنتظره با دوستی باعث می شود که احساساتی قوی را از سوی دوستتان تجربه کنید. این شما را از تعادل می اندازد، پس مراقب و آماده باشید. آگاهی روانی بیشتر باعث می شود که افکار و احساسات دیگران را بطور قویتری برداشت کنید. این درک شما از فرد را افزایش می دهد، ولی مواظب باشید که این درک را آشکار و فاش نکنید. زیرا در حال حاضر برای دوست شما زیاده از حد است. امروز روزی عالی برای برگزاری دور همی یا مهمانی نیست، زیرا مردم در حال و هوای اجتماعی شدن نیستند. اگر دنبال رابطه خاصی هستید، سعی نکنید کسی را شاد کنید تا این اتفاق بیفتد، به خصوص اگر به او علاقه دارید، بلکه صبر کنید تا روحیه او عوض شود. بعد همه چیز به تدریج بهتر می شود و درست می شود.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

یک دیدگاه

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه