فال روزانه 16 مهر 1392

فال روزانه ۱۶ مهر ۱۳۹۲

فال روزانه ۱۶ مهر ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

معمولا شما در یک درگیری ترجیح می‌دهید که از بحث و مشاجره پرهیز و سعی می‌کنید تا حد امکان از مقابله و کشمکش اجتناب کنید. به هر حال امروز ممکن است شخصی به شما زیادی فشار وارد کند و با این کاراعصاب تان را تحریک کند. بسیار سخت است که بخواهید از این درگیری پرهیز کنید به خاطر اینکه شاید اصلا متوجه نباشید که چه اتفاقی افتاده است. اگر این فشار شما را از کوره بدر برد اجازه ندهید که هیچ کس شما را از رسیدن به هدف تان بازدارد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

امروز خیال پردازی شما آنچنان از حقیقت دورتان می کند که به راحتی نمی توانید راه برگشت را پیدا کنید!! اما در حالیکه به دنبال راه برگشت به جایگاه قبلی خود می باشید و فکرتان را به کار می اندازید، سرسختی شما بهتان کمک می کند. عجیب اینکه شما بزرگترین کیفر و مجازات برای خودتان هستید! بنابراین هرکاری که لازم است را انجام دهید تا از افکار و اعتقادات اشتباهتان که فکر می کنید خوب است بیرون بیایید. تا موقعی که از قرارگیری تان در مسیر درست مطمئن نشده اید، لازم است چندین بار مسیر خود را عوض کنید.

فال روزانه متولدین خرداد :

شما امروز احساس خیلی خاصی نسبت به اتفاقات درست و نادرستی که پیرامونتان رخ می‌دهد دارید. شما توانایی قضاوت کردن فوق العاده‌ای دارید، چرا که هم اکنون قدرت قضاوت شما خیلی قوی شده است و همچنین توانایی دیدن هر دو جنبه یک سوال به آن اضافه شده است. فقط فراموش نکنید حرف شما سخن نهایی نیست، پس فقط به عنوان یک فرضیه آن را بیان کنید. به افراد دیگر زمان بدهید، آنها نیاز دارند خودشان به آگاهی برسند

فال روزانه متولدین تیر :

امروز کمی ‌دودل شده‌اید، حتی اگر دیگران به نفع شما کار کنند باز هم فرقی نمی‌کند. آنها شما را تشویق می‌کنند رویاهای بزرگ داشته باشید، تا بتوانند پروژه‌ای که قبلاً هم بهش سری زده بودید را مطرح کنند. ولی شما در مسیر خود بمانید و فقط به خاطر اینکه دیگران ازتان می‌خواهند کار دیگری انجام ندهید. شما خودتان بهتر می‌دانید که چه موقعی باید چه کاری بکنید.

فال روزانه متولدین مرداد :

اگر برای آخر هفته تان برنامه ریزی کرده اید نمی‌خواهید آنها را تا زمان بعمل رساندن تغییر دهید. با وجود اینکه این می‌تواند به نفع شما باشد و به شما کمک کند تا موثرتر باشید اما اگر شرایط تغییر کند اضطراب تمام وجود شما را دربرمی‌گیرد. بی میلی شما برای حساس بودن در رابطه با آنچه که دیگران نیاز دارند ممکن است امروز به ضررتان تمام شود. کی انعطاف پذیری ممکن است در یک موقعیت حساس و پیچیده بدردتان بخورد. این فرصت را از دست ندهید؛ امروز برای شما کاملا آسان است که یک قهرمان باشید.

فال روزانه متولدین شهریور :

شما کارهای شخصی برای انجام دادن در منزل دارید و دوست دارید که پروژه‌ای خلاقانه را شروع کنید. متأسفانه آنچه که امروز شما شروع می‌کنید تا انجام دهید فردا با مشکل مواجه می‌شود. اما باریک‌بینی در تصمیم‌گیریهای‌تان و آینده نگری شما را قادر می‌سازد در زمانی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید پیشرفت کنید.

فال روزانه متولدین مهر:

ممکن است امروز در رابطه با یک موضوع خانوادگی بسیار نگران باشید و این مشغولیت ذهنی می‌تواند شما را از فعالیت‌های کاری تان بازدارد. موضوع این نیست که احساس شما اشتباه است؛ بلکه این است که شما می‌توانید حس روشن بینی خود را از دست بدهید. بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که خود را با فعالیت‌های روزمره تان مشغول کنید. حتی اگر شما درباره کاری که باید بکنید سئوال داشته باشید احساسات اخیر شما هیچ تغییری نمی‌کنند. احساسات شدید و مشتاق خود را تایید کنید بدون اینکه نیاز به تغییر آنها باشد.

فال روزانه متولدین آبان:

انرژی بین شما و دیگران در محل کار کم کم بیشتر می‌شود و خیلی عالی به نظر می‌رسد، البته چند روزی طول می‌کشد تا به اوج خودش برسد. هر همکاری و عمل متقابلی را به یک فرصت تبدیل کنید، اما فراموش نکنید که باید آگاه و روشمند باشید تا بتوانید به نحو مطلوبی از پس مشکلات جدید بر بیایید.

فال روزانه متولدین آذر:

شما امروز با احساس خوبی نسبت به خود از خواب بیدار می‌شوید. شاید دلیل این حس خوب این باشد که دیشب خواب خوب و راحتی داشته اید. اما دلیل ان هرچه که باشد شما امروز احساس می‌کنید که رویداد خیلی خاصی برایتان اتفاق می‌افتد. هرچقدر که بیشتر در این رویا سیر می‌کنید، بهتر می‌توانید فرصتها را تشخیص دهید.

فال روزانه متولدین دی:

شما معمولا وظایف و مسئولیتهای را با جدیت انجام می‌دهید، اما امروز طوری کار می‌کنید که به نظر اطرافیانتان فرد بی‌مسئولیتی جلوه می‌کنید! حتی اگر ترجیح می‌دهید که کاری کاملا متفاوت از کارهایی که وعده انجامش را داده بودید انجام دهید، اما نمی‌توانید از این شرایطی که خودتان به وجود آورده اید بیرون بیایید. اگر آرزوهایتان را بیان کنید ممکن است ناامید شوید، اما این دوران نیز می‌گذرد! صبور باشید؛ برای انجام دادن کارهایی که دوست دارید فرصتی نصیبتان خواهد شد، اما الان نمی‌توانید آن کارها را بکنید!

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز قبول کردن تمجیدها و تعریف‌های دیگران برایتان سخت است، چراکه فکر می‌کنید لیاقت این تعریف‌ها را ندارید. متاسفانه با وجود تمام این توجهات و تحسین‌های افراد دیگر شما هنوز اعتماد به نفس پایین گذشته خود را دارید. جنگیدن با چیزهای بدیهی را تمام کنید؛ فقط احساسات قلبی خود را بیرون بریزید و بدون نگرانی و ناراحتی خبرها و سخنان خوب را دریافت کنید.

فال روزانه متولدین اسفند:

امروز قبول کردن انتقادها کار راحتی است، چرا که با رفتاری درست و از روی مهربانی ابراز می‌شوند. اگر دیگران نظرات سازنده خور را ابراز می‌کنند؛ فقط می‌خواهند به شما بگویند برای موفق شدن چه کارهایی باید انجام دهید و قصدشان این نیست که به اشتباهات شما اشاره کرده و آنها را به رختان بکشند. پس به حرف‌های کسانی که دوستتان دارند گوش بدهید، چرا که فرصت نابی بهتان رو کرده که می‌توانید با شنیدن واقعیت زندگی خود را بهتر کنید.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه