همه در هم

فال روزانه ۷ تیر ۱۳۹۲

فال روزانه 7 تیر 1392

فال روزانه ۷ تیر ۱۳۹۲

فال روزانه ۷ تیر ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

امروز وقتی که شما در مورد خلاقیتهای خود صحبت می‌کنید دوستانتان شما را تشویق خواهند کرد، برای اینکه آنها حتی زمانی که شما کارهایی که دوست دارید را انجام می‌دهید شما را بیشتر تحسین می‌کنند. اما تمایل و علاقه شما جلب توجه کردن در برابر دیگران است، بنابراین شما دوست دارید کاری را انجام دهید که برای دیگران لذت بخش باشد. این طرز تفکر می‌تواند باعث به وجود آمدن یک موقعیت «برنده- برنده» خیلی خوب شود، پس از قدرت تخیل خود استفاده کند تا از امروز با خاطره خوبی یاد کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

امروز بسیار پرمشغله خواهید بود و ممکن است اوضاع کمی پیچیده شود. هرچند که شما دوست دارید اوضاع آرام و مثل قبل ساده باشد اما همیشه اوضاع مطابق میل شما پیش نمی رود. بجای اخم کردن و عصبانی شدن، چند نفس عمیق کشیده و فقط سعی کنید کارها را تا حد توان خود، به خوبی انجام دهید.

فال روزانه متولدین خرداد :

مذاکره کردن با نهادها و یا سازمان‌های مالی ممکن است استرس‌های غیرلازمی ‌را در زندگی تان به همراه داشته باشد، اما به این راحتی نمی‌توانید از این مذاکرات دوری کنید. شما نباید کارهای خود را به تاخیر بیندازید، اگر کارهای مالی دارید که باید بهشان بپردازید، تا دیر نشده آنها را شروع کنید. فراموش نکنید این جور کارها حتما نباید کارهای جالبی باشند! باوجود این مدیریت کردن مسائل مالی و بدهی‌هایتان می‌تواند احساس آسایش و امنیت شما را بیشتر کرده و آسوده خاطرتان کند.

فال روزانه متولدین تیر :

اگر می خواهید ببینید چه اتفاقی می افتد لازم است کمی کارگاه بازی در آورید.دیگران حال و هوای عجیبی دارند و شما اگر کسل شده اید شاید در همین حال و هوا باشید.شما مورد بی توجهی قرار نگرفته اید اما بیش از حد به شما توجه شده است.

فال روزانه متولدین مرداد :

امروز ماه در نشانه شما حاکی از این است که شما یک گفتگوی احساسی خواهید داشت، اما شما به جای اینکه این گفتگو را ملایم‌تر کنید به آتش آن دامن می‌زنید. اکنون آروزهای شما خیلی مشتاقانه هستند و برای شما سخت است که تصویر روشنی از آنچه که نمی‌دانید واقعی هست یا نه تجسم کنید. شما اول باید از دیگران درخواست کمک کنید و بعد سعی کنید نیازهایتان را از خواسته‌هایتان مجزا کنید.

فال روزانه متولدین شهریور :

سیاره بخت شما یعنی بهرام در موقعیت و مکان خودش ثابت مانده است، اما الان زمان کم کردن فعالیت‌های معنوی و مذهبی نیست. برعکس، حوادث خیلی کند و آرام شده اند ولی شما توانایی این را دارید که خیلی سریع در مورد رابطه این اتفاقات با یکدیگر فکر کنید. با همه این احوال تضاد خیلی شدید که بین دنیای درون‌تان و دنیای بیرون وجود دارد ممکن است باعث فاصله افتادن بین شما و دوستان یا خانوده تان شود و شکافی که بینتان ایجاد می‌شود شما را مایوس می‌کند. ولی واکنش شدیدی نشان ندهید، فشار و کشمکش به طور کامل و خود بخود از بین می‌رود.

فال روزانه متولدین مهر:

شما می‌توانید هفته‌های پر از هیجانی را داشته باشید اما به دلیل کارها و فعالیت‌های اجتماعی‌تان خود تان را از تمام این تفریح‌تان محروم می‌کنید. شما با دید مثبتی که به زندگی دارید الگوی تمام افراد در خانواده یا دوستان‌تان هستید. شما همیشه مانند یک نجات غریق برای اطرافیان تان می‌باشید و در لحظات سختی که ﺁنها به کمک شما نیاز دارند شما ظاهر می‌شوید. شما به خوبی از وقت تان استفاده بهینه را انجام می‌دهید.

فال روزانه متولدین آبان:

شما در این اواخر به این مساله فکر می‌کنید که زندگی برای شما ارزشی قائل نشده است ارزش وجودی شما به پیشرفت های هر روزه شما نیست بلکه کارهایی است که در مجموع انجام می‌دهید مهم هستند نه فقط یک کار .شما انسانی کاملا نوع دوست هستید و به همنوعان خودتان بسیار کمک می‌کنید و این درجه ی فوق العاده بلند است که نصیب هر شخصی نمی‌شود.مقایسه خود با دیگری و کارهایی که دیگران انجام می‌دهند کاری کاملا زشت و ناپسند است.سرنوشت را هر کسی در زندگی شخصی‌اش خودش با تلاش و کوشش می‌سازد.خود را با دیگران مقایسه نکنید زیرا باعث افسرده شدن شما می‌شود.

فال روزانه متولدین آذر:

ممکن است امروز در محل کارتان شخصی زیاد با شما خوب رفتار نکند اما با این حال روز خوبی است و شما انرژی زیادی دارید که کارهایتان را به خوبی انجام دهید. نیازی نیست که یک جاسوس باشید. حقیقت سرانجام آشکارخواهد شد خواه شما در پی آن باشید یا نه! اما اگر تصمیم داشته باشید که بوسیله آشکار کردن رفتار نامناسب شخصی به پیشرفت این جریان کمک کنید این جریان را بهانه ای برای توجیه اشتباهات تان در کارها قرار ندهید. به هر حال کلمات درست موثر و التیام بخش هستند.

فال روزانه متولدین دی:

زندگی شماسخت تر از آن است که دوست دارید، و هنوز راه ساده‌ای به ذهنم نمی‌رسد تا برای کاهش استرس‌های درونی تان به شما پیشنهاد کنم. شما نیازهای اساسی دارید که مستلزم این است که روش‌های مشخصی را برای زندگی خود اتخاذ کنید،‌ در عین حال قلب تان چیزی بیش از داشته‌های کنونی تان می‌خواهد. این آرزوهای قشنگ را برای داشتن آینده‌ای بهتر از دست ندهید، حتی اگر نمی‌دانید چگونه به آنها دست یابید. بهترین کار که می‌توانید برای داشتن آینده‌ای بهتر انجام دهید این است که محکم و استوار پای آرزوها و ایده آل‌هایتان بایستید و مطمئن باشید در نهایت به آنها دست می‌یابید.

فال روزانه متولدین بهمن:

ستارگان این فرصت را به شما می دهند تا امروز کارآگاهی رفتار کنید و حقیقت موضوعی را که گیجتان کرده است را پیدا کنید. همچنین این فرصت را دارید که با شخصی صحبت کنید و عمیقاً احساسات را برایش توضیح دهید شما ذاتاً محتکر نیستید اما اگر هر چیز بی فایده ای را کم کم بدست آورده اید اکنون زمان آن است که یک خانه تکانی خوب انجام دهید

فال روزانه متولدین اسفند:

اگر کسی به شما فرمانی دهد باعث ناراحتی شما می‌شود و سریعا به دفاع از خود بر می‌خیزید اما بهتر است این حالت عصبانیت و بر آشفتگی تان را کنار بگذارید تا بتوانید دید بهتری نسبت به مسائل مختلفی که برای تان پیش می‌آید داشته باشید. اگر شخصی به شما فرمانی دهد و شما آن را اجرا نمایید اصلا بدین معنا نمی‌باشد که شما ترسو و بزدل هستید این تفکر غلط را به دور بیاندازید. شما به حدی از این امر ناراحت می‌شوید که با ادامه ی این کار ممکن است آسیب‌های جدی را به خود وارد سازید.

همه درهم

خروج از نسخه موبایل