فال روزانه 22 مهر 1392

فال روزانه ۲۲ مهر ۱۳۹۲

 

فال روزانه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

امروز احتمالا باید هزینه ای ناخواسته برای کاری همچون تعمیرات خانه پرداخت کنید که حساب و کتاب های شما را به هم می ریزد. برای این منظور نیز احتمالا باید کلاه به کلاه کنید و از این قرض بگیرید و به آن یکی بدهد. این مساله بسیار شما را آزار خواهد داد اما مطمئن باشید موقتی است و سریع برطرف می شود. با کمی دقت و برنامه ریزی می توانید قرض ها را پرداخت و به تعادل مالی خود بازگردید. اما از نظر رابطه روز خوبی در پیش دارید. امروز خوش بین هستید و بهترین زمان برای برنامه ریزی یک سرگرمی یا تفریح شاد است. شاید بهتر باشد پس از رفع مشکلات مالی، برای سفر خوب با فرد موردعلاقه‌تان برنامه ریزی کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

امروز خیلی دلتان می‌خواهد که کارهای‌تان را به کنار نهاده و به فکر پیدا کردن تفریح و سرگرمی لذت بخشی باشید. اما مسئولیتهای تان خیلی زیاد است و شما واقعا قادر نیستید ازشان فرار کنید. به همان اندازه که امروز احساس ناامیدی و یاس می‌کنید، تضیمن می‌کنیم که با استراحت کردن این حالت زیاد دوام نمی‌آورد. بهترین کار این است که از تفریح کردن صرف نظر کرده و به کارهایتان برسید. شما بعدها هم وقت کافی برای تفریح کردن پیدا می‌کنید.

فال روزانه متولدین خرداد :

بهتر است نامزدتان را مجبور نکنید که در مورد مشکلاتش با شما صحبت کند. این برای هر دو شما بهتر است. امروز خیلی دوست دارید با فرد موردعلاقه تان رستوران بروید و یک شام اساسی به بدن بزنید اما بهتر است بی خیال شوید و یک غذای ساده و سبک میل کنید. برای دور کردن احساسات منفی از خود بیرون بروید و پیاده روی کنید. در ضمن، به هیچ چیز هم فکر نکنید. امروز بهترین زمان برای بیرون رفتن و ملاقات کردن با دیگران است. از این شانس پیش آمده استفاده کنید و برای خود هم صحبت یا دوستان جدید پیدا کنید.

فال روزانه متولدین تیر :

 شما امروز استرس دارید؛ چرا که بر سر دوراهی قرار گرفته‌اید و بین دونوع احساس مشترک گیر افتاده‌اید، از یک طرف احساسات جدید و از طرف دیگر حس‌های مشترک که شما را سر جایتان ساکن نگه داشته‌اند. امنیت مالی و احساسی چیزهایی هستند که بهتان انگیزه می‌دهند، اما شما می‌توانید نواهای وسوسه برانگیزی را درافق فکری خود بشنوید. حتی اگر به اندازه کافی وسوسه شده‌اید که این صداهای ناشناس را برای دیگران بازگو کنید، سعی نکنید که این ملودی را متوقف کنید، چرا که آن شما را در لحظه حال نگه داشته است. شما برای اینکه به جلو و رو به آینده حرکت کنید مجبور نیستید که زندگی حال خود را کنار بگذارید.

فال روزانه متولدین مرداد :

اعضای خانواده شما امروز ایده ها و فکرهای زیادی در سر دارند و از شما می خواهند در این مسیر به آنها کمک کنید و حتی انتظار دارند شما به تنهایی آنها را انجام دهید. اما باید خونسردی خود را حفظ کنید و با آرامش کارهایتان را پیش ببرید. با عجله و فوریت نمی توان کارها را درست انجام داد. البته بهتر است فکرهای آنها را بررسی کنید و به جای کمک کردن، به آنها مشاوره بدهید و بخواهید که خودشان کارهای خود را انجام دهند. امروز می توانید کاری خارق‌العاده برای فرد مورد علاقه خود انجام دهید. اگر در روزهای گذشته هر دوی شما تحت فشارهای زیادی بوده اید، شاید بهتر باشد از انرژی های امروز برای در کنار هم بودن استفاده کنید و لحظه های شاد و آرامی برای خود رقم بزنید.

فال روزانه متولدین شهریور :

 شما امروز کاملاً رویاهای خود را جدی گرفته‌اید و از افراد دیگر هم انتظار دارید همین کار را بکنند. اما شاید با عکس العمل‌های خیلی به موقع و سریع عمل نکنید، چراکه اعتقاد دارید فرصتی برای جبران کردن چیزهای که از دست داده‌اید دارید. به جای اینکه از گفتگوهای احساسی و پرمعنی چشم پوشی کنید، با ایجاد کردن یک تصویر ذهنی جذاب به سویشان جذب شوید. فقط یادتان باشد این گفتگوها واقعی است!

فال روزانه متولدین مهر:

امروز فردی به سراغ شما می آید تا در مورد سرمایه گذاری با شما صحبت کند. ایده هایی که این فرد مطرح می کند بسیار جالب و پردرآمد به نظر می رسند و تصور خواهید کرد با این سرمایه گذاری، اموال خود را در مدتی کوتاه چند برابر می کنید. با اینکه این فکر بسیار وسوسه انگیز است اما بهتر است چند روزی دست نگهدارید و خوب و کامل در مورد آن تحقیق کنید. به خاطر داشته باشید که احتیاط شرط عقل است. امروز در مورد رابطه خود و نامزدتان بسیار خوش بین خواهید بود. با اینکه این اواخر بسیار تحت فشار بوده اید اما امروز در کنار یکدیگر آرام باشید و همه خستگی این روزها را به در کنید.

فال روزانه متولدین آبان:

امروزاحساس می کنید منبع انرژی هستید و می توانید هر کاری دوست دارید انجام دهید. از این انرژی برای ورزش، کوهنوردی، دویدن یا شنا استفاده کنید. البته شاید از میانه روز این انرژی به یک نیروی عصبی تبدیل شود که البته موقتی است و خیلی زود هم برطرف خواهد شد. رابطه شما و نامزدتان خیلی گرم نیست و بیشتر زمان و انرژی خود را برای بحث در مورد مشکلات عشق یا رفتارهای یکدیگر صرف می کنید. اما بهتر است امروز خیلی مته به خشخاش نگذارید و بگذارید زمان سپری شوید و کمی  ارام تر باشید.

فال روزانه متولدین آذر:

با وجود اینکه شما الان خیالباف به نظر می‌رسید، اما هیچ چیز نمی‌تواند شما را از  طراحی یک ماجراجویی کوچک باز دارد. شما بزرگ فکر می‌کنید و به راحتی می‌توانید سفری طولانی با کوله پشتی‌تان به ناهموارترین نقاط جهان یعنی ارتفاعات تبت داشته باشید. ممکن است دیگران به شما بخندند زیرا فکر می‌کنند که این افکار شما بسیار عجیب و غریب است. اما خنده آخر را شما به آنها می‌کنید در حالیکه دارید از بلندترین نقطه کره زمین برایشان کارت پستال می‌فرستید.

فال روزانه متولدین دی:

امروز خلاقیت بالایی دارید که برایتان بسیار ارزشمند است. ایده های ذهنی شما به قدری برایتان جالب هستند که دوست دارید آنها را در دنیای واقعی پیاده سازی کنید. اگر در مسیر  محقق کردن آنها به نتیجه نرسیدید، ناامید نشوید. شما با توان درونی خود می توانید موانع را از پیش پا بردارید و به خواسته های خود برسید. خیلی به خود فشار نیاورید. بهتر است اکنون دست از کار بکشید و به خود و ذهنتان استراحت بدهید و پس از چند روزی دوباره از نو تلاش هایتان را آغاز کنید. به لطف انرژی بسیاری که در فضا جریان دارد، امروز لبخند به لب خواهید داشت و شاد خواهید بود. شما نامزد خود را بسیار دوست دارید بنابراین، این مساله را به او یادآوری کنید تا او نیز سرشار از انرژی های مثبت بشود.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز بیش از هر زمان دیگری در چشم دیگران هستید. شاید مثلا معلم کلاس یا در حال سخنرانی در یک جمع هستید. هر چه که هست، امروز بسیار دیده می شوید. اگر در میان صحبت هایتان مغزتان هنگ کرد و کلمات و واژه های مورد نظر به یادتان نیامد، اعتماد به نفس خود را از دست ندهید و با مطرح کردن یک پرسش حواس حضار را پرت کنید. به این ترتیب آنها مشغول حرف زدن می شوند و شما فرصت دارید کمی به مغز خود استراحت بدهید. بعدازظهر امروز سرشار از خوشی و شادی در کنار فرد موردعلاقه تان خواهد بود. امروز هر دو شما از اینکه در کنار هم هستید، خوشحال خواهید بود و انرژی مثبت بسیاری به یکدیگر می دهید.

فال روزانه متولدین اسفند:

کارهای زیادی برای انجام دارید؟ یا مجبور هستید تماس های تلفنی متعددی برقرار کنید؟ از اینکه در یک دور باطل و چرخه تکراری گیر افتاده اید، تعجب نکنید. امروز می خواهید همه کارهای خود را به انجام برسانید که غیر ممکن است. بنابراین، کمی هم به خود استراحت دهید. به طور مثال، سینما بروید یا یکی دوساعت را پای تلویزیون به تماشای فیلم سپری کنید. با استرس زیاد خود را خسته و عصبی نکنید. اگر امروز بیرون یا مهمانی بروید، زمان خود را با دوستان و افراد جدیدی سپری خواهید کرد که مسایل ارزشمندی از آنها می آموزید و برای رفتار و تفکرات شما بسیار لازم است.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه