فال روزانه 21 مهر 1392

فال روزانه ۲۱ مهر ۱۳۹۲

 

فال روزانه ۲۱ مهر ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

رویاهای شما کلید موفقیت های مالی آینده شما هستند. سیگنال هایی که ناخودآگاه شما می فرستد، شما را ناخواسته در مسیر کسب درآمد بیشتر قرار می دهند. با توجه به تجربه ای که در گذشته داشته اید، قدرت تصمیم گیری درست و دقیقی در زمینه اقتصادی خواهید داشت. برای اطمینان از موفقیت، فهرستی از مواردی که ذاتی به آنها اعتقاد دارید تهیه کنید و آنها را در دنیای واقعی به کار بگیرید. این کار می تواند برای شما مفید باشد. از نظر عاطفی نیز روزی خوبی پیش رو دارید اما نامزدتان کمی سرد به نظر می رسد که دلیل آن را نمی دانید و جرات پرسیدن هم ندارید که مبادا به بحث و دعوا منتهی شود.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

شما درمورد اینکه امروزتان چگونه خواهد بود از قبل فکر می‌کردید. اما شاید این فکر شما بر اساس خیالات باشد تا اینکه چه اتفاقاتی واقعاً رخ می‌دهند. برای اینکه بعداً ناامید نشوید باید دستور کار خود را با آنچه الان در مورد روز خود می‌دانید مقایسه کنید. انتظار نداشته باشید که در بخت آزمایی برنده شوید یا اینکه اتفاقی عذر شما را از کار بخواهند. به جای آن‌، واقع بین باشید و برنامه‌های خود را به عاقلانه ترین صورت ممکن پیش ببرید.

فال روزانه متولدین خرداد :

امروز فعالیت های جدید به کارهای خود اضافه خواهید کرد. این فعالیت می تواند کار دیگری باشد که به حقوق و درآمد شما می افزاید یا کارهایی که به میل و علاقه خود انجام می دهید و نتیجه مالی و اقتصادی برای شما ندارند. اما باید بدانید این فعالیت ها، هر چه که باشند باعث بهبود شرایط زندگی شما می شوند. امروز با فردی روبه رو می شوید که بسیار با اخلاق و با روحیات شما جور است. حرف زدن خیلی خوب است اما گاهی لازم است سکوت کنیم تا به نتیجه بهتری برسیم. امروز با نامزد یا فرد موردعلاقه خود نمی توانید ارتباط کلامی خوبی برقرار کنید. بهتر است خیلی سربه سر هم نگذارید و در پاسخ برخی حرف های او سکوت اختیار کنید تا موجب ناراحتی و دعوا نشود.

فال روزانه متولدین تیر :

ممکن است دوستان‌تان امروز قصد داشته باشند که شما را تحریک و عصبانی کنند. اما شما واقعا نمی‌خواهید که حالت منفی خود را بیان کنید. به خاطر اینکه به غیر از اینکه شما را خسته کند سودی برای‌تان ندارد؛. یک رویکرد متفاوت ممکن است در رابطه با دیگران بدردتان بخورد. دیدن مسائل از نظر دیگران می‌تواند برای تغییر دید شما کافی باشد حتی اگر شما قبلا در مورد نظرات و موقعیت خودتان مطمئن بودید.

فال روزانه متولدین مرداد :

آیا دوست دارید جابه جا شوید یا تغییراتی در خود و زندگی خود ایجاد کنید؟ شاید خانه خود را عوض کردید. در طالع امروز شما قرارداد و سندی مشاهده می شود که به ملک و خانه و مسکن مربوط است. این قرارداد می تواند برای خرید یا اجاره خانه جدید باشد. شاید در انجام این کار و امضای این قرارداد کمی دچار شک و هراس باشید اما بدانید که هرگز از انجام آن پشیمان نخواهید شد. اگر احساس کردید دوستانتان امروز کمی بدعنق و ترشرو هستند، به خود نگیرید. امروز اطرافیان چندان نرمال نیستند و این به شما یا رفتار شما مربوط نمی شود. در مقابل نامزد خود نیز طوری رفتار کنید که لحظه های شاد و لذت بخشی با یکدیگر داشته باشید.

فال روزانه متولدین شهریور :

 صداهایی در مورد اینکه آیا راهنمایی ندای دورنی‌تان را قبول کنید یا اینکه خودتان تصمیم بگیرید در مغز شما پیچیده است، و امروز می‌تواند پیامهای پیچیده‌ای به شما ارسال دارد. با وجود این آشفتگی‌های ذهنی دانستن اینکه واقعاً به چه چیزی اعتقاد دارید و چه کاری می‌خواهید انجام دهید دشوار شده است. شما باید قبول کنید که امروز نسبت به قبل حساس‌تر شده‌اید و امکان دارد که سیگنالهای دیگران را اشتباه بفهمید. اگرچه شما می‌خواهید شروع به کار کنید، اما عاقلانه‌تر این است که صبر کنید تا حساسیتهایتان کاهش پیدا کند.

فال روزانه متولدین مهر:

شما امروز به خاطر اینکه بتوانید خودتان را برای فردا که ماه به نشانه تان باز می‌گردد آماده کنید، باید کارهای خیلی زیادی انجام دهید. اگرچه کار شما به راحتی روی غلطک می‌افتد، اما شاید در طول کار با موانع متعددی نیز روبرو شوید. با چیزهایی که جلوی راهتان را گرفته‌اند نجنگید؛ در عوض نگاه کنید و ببینید که نشانه‌ها بهتان چه می‌گویند! اگر شما از این نشانه‌ها درس بگیرید، بهتان اجازه داده می‌شود که به مرحله بعدی پا بگذارید!

فال روزانه متولدین آبان:

شاید برای مدتی زندگی شما دچار تغییر و تحولاتی بشود. این مساله امروز کاملا نمود پیدا می کند. رویاها واقعی می شوند و همه چیز به طرز  غیرقابل باوری بر وفق مراد شما پیش خواهد رفت. لازم نیست خیلی مشتاق و سریع واکنش نشان دهید. پیش از انجام هر کار و واکنشی کمی فکر کنید. از اینکه با دیگران مشورت کنید هراس نداشته باشید. شما از مبارزه و چالش خوشتان می آید، هرچه مسایل سخت تری برایتان پیش بیاید بیشتر خوشحال می شوید زیرا دوست دارید خود را برنده میدان معرفی کنید. اما با لجبازی و یکدندگی که از طرف مقابل خود مشاهده می کنید، بهتر است تاکتیک های خود را کمی تغییر دهید تا مشکلی برایتان پیش نیاید.

فال روزانه متولدین آذر:

آیا مدتی است به مسایل ماورایی و روح علاقه پیدا کرده اید؟ آیا به طور مرتب مدیتیشن می کنید؟ اگر این طور است پس از الهامات و نشانه هایی که امروز در زندگی شما ظاهر می شوند تعجب نکنید. این الهامات را یادداشت کنید. برخی از آنها را به خاطر بسپارید. شاید با الهاماتی که از دنیای غیب به شما می رسد و این مرتبه از روح که پیدا می کنید، بتوانید کتابی بنویسید و چاپ کنید و درهای خوشبختی به روی شما باز شوند. امروز با نامزد یا همسر خود رابطه رمانتیک نمی توانید داشته باشید زیرا او رفتار چندان خوبی ندارد. این مسایل باعث دلخوری شما می شوند. با اینکه احساسات بد شما از بین میروند اما خاطره آن برای مدت طولانی در ذهن شما باقی خواهد ماند.

فال روزانه متولدین دی:

شما می‌خواهید که برای به تعادل رساندن کارهایتان اقدامی انجام دهید که در همین زمان ماه سرسخت در نشان شما به شما یادآوری می‌کند که وظایفی هم برای انجام دادن دارید. این کار ممکن است شما را به اساس زندگی برگرداند، اما شما دوست ندارید که آرزوهایتان را برای فردایی روشن تر بگذارید. محتاط ولی در عین حال خوش بین باشید، تا زمانیکه بحرانی را احساس کنید که بین وظایف گذشته شما و اهدافی که برای آینده دارید بوجود می‌آید.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز موقعیتی برای شما پیش می آید که می توانید شغل خود را عوض کنید. مهم نیست اکنون درگیر چه تفکر و چه شغلی هستید، کسب علم و دانش یکی از اولویت های کنونی زندگی شما خواهد بود. به ویژه اگر در زمینه متافیزیک یا فلسفه باشد شما بیشتر جذب آن خواهید شد. این نوع تفکر ممکن است زندگی شما را به طور کلی تغییر دهند. اما به یاد داشته باشید این هدیه ای از خداوند است و از آن خوب استفاده کنید. امروز می توانید بیش از هر زمان دیگر در خود فرو بروید یا احساسات خود را بیان کنید و بیرون بریزید. این تصمیم کاملا به خود شما بستگی دارد که احساسات واقعیتان را مخفی یا بیان کنید.

فال روزانه متولدین اسفند:

امروز مسایلی همچون سفر، کسب دانش و مسایل قانونی بسیار برای شما مهم خواهند بود. تصمیم گیری در این زمینه برای شما بسیار دشوار است. اما بهتر است با چشمان باز به همه مسایل نگاه کنید و با دقت و وسواس بالا برای آینده برنامه ریزی کنید. پیش از هر اقدامی در زمینه مسایل موردعلاقه خود بهتر است همه قوانین و محدودیت ها را مطالعه کنید تا در آینده به مشکل برخورد نکنید. از نظر احساسی روز خوبی در پیش ندارید زیرا فرد موردعلاقه‌تان بسیار سرد و بی روح به نظر می‌رسد و این مساله شما را آزرده خواهد کرد. خیلی خود را ناراحت نکنید. از خانه بیرون بروید و با دوستان خود تفریح کنید یا سینما بروید و به ناراحتی ها فکر نکنید.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه