فال روزانه 18 مهر 1392

فال روزانه ۱۸ مهر ۱۳۹۲

 

فال روزانه ۱۸ مهر ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

ظاهراً اطرافیانتان و حتی دوستان صمیمی و همکارانتان امروز دور و بر شما را خالی کرده و همین موضوع شما را ترغیب می‌کند که حتی بیشتر از قبل روی توانایی‌هایتان تمرکز کنید. شما دوست ندارید آدم پیش پا افتاده و معمولی‌ای باشید، بنابراین می‌توانید بیشتر از قبل فعالیت کرده و تلاش کنید که راه خود را بروید. حواستان باشد وقتی که مشکلی وجود ندارد، شما مشکل درست نکنید، برای اینکه اگر یک بار دیگران را نگران کنید دیگر نمی‌توانید به این راحتی آنها را تسکین داده و آرامش رفته را بازگردانید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

تعهدات اجتماعی باعث می شوند تا وقار و متانت رفتاری خود را حفظ کنید. بدون آن، شاید از مشکلاتی که در حوزه کسب و کار برایتان پیش می آیند خسته و ناامید بشوید. امروز ممکن است در محل کار شاهد یک جابه جایی اساسی باشید. نگران نشوید. این جابه جایی برای شما نیز مفید خواهد و پس از مدت اندکی به شرایط آن عادت خواهید کرد. در موقعیت جدید با دوستان بیشتر و بهتری آشنا می شوید و ارتباط نزدیک تری با آنها خواهید  داشت. امروز احتمالا این آمادگی را دارید تا تعهدات بیشتر و عمیق تری با دوست  صمیمی خود برقرار کنید. یا حتی ممکن است از او تقاضای ازدواج کنید.

فال روزانه متولدین خرداد :

شما درگیری لفظی بزرگی با شخصی داشته اید که بر اثر این گفتگو هنوز ذهن تان مشغول است. به مرحله ای رسیده اید که دلتان می‌خواهد از زندگی فرار کنید اما  خوشبختانه دوره‌ای را که سپری می‌کنید به مانند یک امتحان می‌باشد که برای رفتن به دوره بعدی صبر و استقامت بیشتری داشته باشید پس شجاع باشید زیرا خداوند تقدیر خوبی را برای تان رقم زده است، در آینده از تمام این موهبات لذت خواهید برد، شکر گذار خداوند خواهید بود.

فال روزانه متولدین تیر :

امروز به قلب خود اجازه درخشش بدهید. امروز عشق همچون ابری صورتی همه اطراف شما را احاطه کرده است و هیچ کاری جز جذب دیگران ندارید. امروز با فردی که واقعا برایتان ارزش و احترام خاصی دارد و او را متفاوت از بقیه می دانید رابطه دوستانه و صمیمی تری برقرار کنید. امروز هر چه خوبی بکنید مطمئن باشید ده برابر آن را دریافت خواهید کرد. هاله شما امروز می درخشد و وجودتان سرشار از عشق است. از فرصت پیش آمده استفاده کنید. مطمئن باشید امروز نیمه گمشده خود را ملاقات خواهید کرد فقط باید حواستان جمع باشد و به نشانه ها توجه داشته باشید.

فال روزانه متولدین مرداد :

شما دلتان می‌خواهد همه چیز کند تر پیش برود، و قبل از شروع کردن یک کار جدید کار دیگر را تمام کنید. متاسفانه شرایط جدید شاید انقدر موافق نباشد و شاید مجبور شوید قبل از به دست اوردن آمادگی لازم پروژه بعدی را شروع کنید. شما نمی‌توانید آنچه را که باید بر پایه اعتقادات‌تان انجام دهید را پیش داروی کنید. معوق گذاشتن داوری عاقلانه است، اما لازم است که حداقل حدس و گمان بزنید. اگر خودتان انتخاب کنید، می‌توانید تا هفته بعد روشهای قدیمی‌خود را برگردانید.

فال روزانه متولدین شهریور :

امروز به هیچ عنوان نمی توانید روی نوشتن مسایل ذهنی خود تمرکز کنید. شاید حتی نتوانید عبارت ها یا جملات ساده را نیز روی کاغذ بیاورید. اما ناراحت نباشید. این بلوکه شدن مغزی فقط در مورد نوشتن و پیغام های نوشتاری است و همچنان می توانید خوب صحبت و آزادانه خواسته های خود را مطرح کنید. برای الهام گرفتن از دیگران، کارها و آثار آنها را مطالعه کنید یا به موزه بروید. امروز متوجه می شوید برای اطرافیان جذابیت بسیاری دارید. امروز می توانید فرد موردعلاقه خود را خوشحال یا او را بیشتر به خود جذب کنید. کارهایی که در این راستا انجام می دهید نیز به هوش و تجربه شما بستگی دارد.

فال روزانه متولدین مهر:

امروز بیشتر از حرف زدن دوست دارید کارهای خود را پیش ببرید. این علاقه به فعالیت در زمینه عشق و رابطه رمانتیک بیشتر نمود پیدا می کند. برایتان مهم نیست چه کاری انجام دهید فقط دوست ندارید بنشینید و دست روی دست بگذارید. هنگامی که کاری که می خواهید را انجام می دهید، به هیچ عنوان دوست ندارید نیمه کاره رهایش کنید و با هر زحمتی باشد آن را به نتیجه خواهید رساند. امروز نیروی تلاش بسیاری دارید. از نظر عاطفی همه تلاش خود را می کنید تا از داشته ها و زیبایی خود نهایت استفاده را ببرید. اما نباید انتظار داشته باشید دیگران نیز به روش شما وارد بازی شوند. در خاطر داشته باشید، هر فردی تکنیک خود را برای بازی دارد.

فال روزانه متولدین آبان:

شما به خاطر یک سری شرایط پیچیده شاید مجبور باشید که بیشتر از همیشه تلاش کنید اما امروز برای شما خیلی سخت است که برای پیدا کردن یک راه حل، بیشتر کار کنید. در حالی که امروز زمان مناسبی است برای این که فراتر از محدودیت هایتان عمل کنید. سعی نکنید که باهوش باشید؛ فقط اجازه بدهید که آسیب پذیریتان ظاهر شود و از اینکه در مورد ترس هایتان صحبت کنید هراس نداشته باشید. در نهایت آنها زیرکی و بصیرت ذهنی شما را به خوبی تشخیص خواهند داد.

فال روزانه متولدین آذر:

امروز ماه کامل و اورانوس در دومین خانه شما یعنی خانه پول و مسائل مالی در یک امتداد قرار گرفته‌اند. گفتن اینکه چه روشی مشکلات مالی شما را حل می‌کند کار سختی است، چرا که برای از بین بردن نیازهای مالی تان باید قدری نسبت به دیگران بی تفاوت باشید. شما برای انجام دادن کارهایی که مطمئنید می‌خواهید انجام دهید تا چند روز وقت کافی نخواهید داشت. یافتن روشی درست برای متعادل کردن و سازگار کردن نیازهای تان با نیازهای افراد دیگر امری حیاتی است.

فال روزانه متولدین دی:

باید با جست‌وجو و تحقیق متوجه شوید خود را از نظر علاقه و احساس در چه شرایطی قرار داده اید. امروز این طور به نظر می رسد که همچون یک پرنده آزاد در میان درختان پرواز می کنید اما باید مراقب تارهای عنکبوت باشید تا بال پرواز شما را نبندد. دیدن این تارهای ابریشمی شما را گول می زند و می خواهید  آنها را از نزدیک لمس کنید اما گرفتار بند آن می شوید و تا مدت ها و شاید حتی تا آخر عمر نتوانید از آن خلاصی بیابید. باید برای  کنترل احساسات همه تلاش خود را انجام دهید. باید به مرور زمان اعتماد سازی کنید و در کنار فردی بمانید که طرز فکر مشابه شما دارد.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز از بداقبالی که به شما روی آورده است بسیار غمزده و ناراحت خواهید بود. باید اجازه دهید زمان بگذرد تا مشکلات و نگرانی ها از بین بروند. بهتر است به آینده نگاه کنید و به سمت پیشرفت خود گام بردارید. شاید بهتر باشد در این راستا کار یا فعالیت جدیدی در زندگی خود آغاز کنید. با استفاده از عقل و احساسات خود وارد مسیری بشوید که آینده روشنی برای شما داشته باشد . از این حالت های روحی آزاردهنده خود را جدا کنید. امروز شاید فردی از جنس مخالف ذهن شما را درگیر خود کند. دوست دارید با او آشنایی نزدیکی برقرار کنید اما از طرفی هم تمایلی به این کار نشان نمی دهید زیرا آزادی کنونی خود را بیشتر  دوست دارید. اماباید بدانید فاصله گرفتن از دیگران دردی از شما دوا نمی کند و همیشه نمی توانید تنها بمانید.

فال روزانه متولدین اسفند:

سیاره حاکم شما عطارد امروز از ژوپیتر شادمان انرژی دریافت می‌کند و هر فکر کوچکی را به یک مقاله و داستان فلسفی تبدیل می‌کند. شما می‌توانید تقریبا هر چیزی را توجیه عقلانی کنید و این کار از شما یک مذاکره کننده عاقل و دانا می‌سازد. متاسفانه برای تان سخت است که جنبه منفی قضیه یک موقعیت را ببینید تا زمانیکه دیگر زمان آن می‌گذرد. به یک روش اکتفا نکنید چرا که ممکن است کارایی لازم را نداشته باشد. اگر این کار را بکنید زمان و انرژی با ارزش و گرانبهایی را از دست می‌دهید.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه