فال روزانه 30 خرداد 1392

فال روزانه ۳۰ خرداد ۱۳۹۲

فال روزانه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

صحبت کردن در مورد نیازهایتان با افراد دیگر برای شما کار سختی است، برای اینکه شما می ترسید که مبادا آنها شما را درک نکنند. شاید شما فکر می کنید کسی که واقعاً دوستتان دارد باید قبل از اینکه شما شروع به حرف زدن کنید خودش بفهمد که شما چه نیازهایی دایرید، اما لزوماً نباید انتظار چنین چیزی را داشت. اگر شما واقعاً می خواهید رضایتی کامل داشته باشید باید جرأت و شهامت به خرج داده و احساسات خود را بیان کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

امروز شما حالتهایی دوگانه دارید. از یک طرف می‌توانید جنبه‌های مثبت زندگی را ببینید. همه چیز به نظرتان خوب است و شما نقش خود را در این دنیای عظیم کاملاً می‌دانید. اما از طرف دیگر شما از پیش آمدهای اخیری که به نظر تغییر ناپذیر هستند راضی نیستید. خوشحالی شما بستگی به تشخیص این موضوع دارد که چه چیزی خارج از حیطه کنترل شماست. با تلاش کردن برای رسیدن به هدفهایی غیر واقعی انرژی خودتان را تلف نکنید، برای نعمتهایی که در حال حاضر دارید سپاسگذار باشید.

فال روزانه متولدین خرداد :

احساس می کنید که منابع شما تحلیل رفته اند و البته هنوز نمی خواهید تسلیم شوید. امروز بهترین روز زندگی شما نیست، ولی دلیل نمی شود که شما همه را از زندگی تان بیرون کنید و گوشه گیر شوید. از همیشه دمدمی مزاج تر هستید و زودرنج می شوید. باید کمی سازگارتر باشید تا با مسائل امروز کنار بیایید. امروز خیلی راحت تر به احساسات خود توجه می کنید و این امروز خیلی راحت تر می شود. امروز دوست دارید استراحت کنید و در خانه لم بدهید و چیزهای دیگر را نادیده بگیرید. وقتی به احساسات خود درباره یک فرد دقت می کنید، می توانید حساب کنید که قدم بعدی شما چه می تواند باشد. شما در شروع یک دوره چهارهفته ای هستید که طی آن خیلی در مورد جوانب مختلف کارتان فکر می کنید. خیلی خوب نمی توانید با افراد یا موقعیت ها ارتباط داشته باشید. روی هم رفته زمان زمان رشد است. با آغوش باز آن را بپذیرید.

فال روزانه متولدین تیر :

انرژی شما خیلی بالاست و آتش فراوانی در درونتان دارید که می توانید از آن برای دگرگون کردن خیلی چیزها استفاده کنید. شما ظرفیتی عالی برای تبدیل یک موقعیت بد به یک موقعیت خوب دارید. شما دقیقاً می دانید چطور روحیه دیگران را به هنگام ناراحتی شان بالا ببرید. امروز بعضی چیزها برای شما احساساتی و عاطفی می شوند و نمی توانید به راحتی با آنها سر و کله بزنید. لحن پرخاشگرانه و تهاجمی در صدای بعضی ها هست. گارد خود را بالا بگیرید. امروز یکی از رویاهای شما در مورد فرد خاصی که مدتی است او را تحسین می کنید به واقعیت می پیوندد. دیگر در رابطه با او ابهامی ندارید و خیلی راحت و آزاد احساس خود را به او می گویید. این تصمیم مهمی برای شماست، زیرا از آسیب پذیر بودن می ترسید. یک دوره چهار هفته ای عالی از امروز برایتان شروع می شود که فاز جدید خیلی خوبی در شغل شما آغاز می کند. این فرصت بزرگی برای شماست تا اهداف خود را ارتقا دهید. با این انرژی زیاد در این دوره پرنشاط شما پیشرفت زیادی می کنید.

فال روزانه متولدین مرداد :

شما امروز وسوسه شده‌اید که از مشغولیتهای اجتماعی کناره گیری کنید، اما به این معنا نیست که شما می‌خواهید تنها باشید. همچنانکه آرزوهای مادی شما بسیار قوی می‌شوند، شما احساسات زیادی را که ظاهر شده‌اند تجربه می‌کنید. اما احتمالاً شما حس و حال بیرون رفتن و یا مهمانی رفتن را ندارید. آزمایش کردن توانائیهایتان کلیدی است برای اینکه بتوانید قدرت بیانی آفریننده و پر اهمیت داشته باشید.

فال روزانه متولدین شهریور :

امروز روزی عالی است و شما از لحاظ عاطفی قوی هستید. انرژی کاملی دارید که از آن استفاده کنید. این فرصت را از دست ندهید و بهانه نیاورید که سرتان درد می کند و می خواهید در منزل بمانید و کاری نکنید. بجای تحلیل هر چیزی و انتقاد از زندگی دیگران، به زندگی خودتان نگاه کنید و ببینید که چه انتخاب هایی دارید. بهترین استراتژی را بر اساس منابعی که در اختیار دارید انتخاب کنید. امروز از بازی عشق لذت می برید و احساس آرامش و راحتی می کنید. نگذارید ترس هایتان شما را از بیان زیبایی واقعی آنچه هستید باز دارند. نگرانی ها و ترس ها را کنار بگذارید و روی عشقتان تمرکز کنید. امروز روزی عالی برای شما از چند لحاظ است. مهمترین آن این است که شما یک فاز چهار هفته ای را آغاز کرده اید. این فاز شما را تشویق می کند که تلاش های خود را با دیگران یکی کنید. خصلت اجتماعی بودن شما یکی از بزرگترین دارایی هایتان است.

فال روزانه متولدین مهر:

هیچ چیز آن طور که شما می خواهید خوب پیش نمی رود. ذهن منطقی شما به شما می گوید که همه چیز خوب است و شما چراغ سبز برای اقدام به نقشه هایتان را دارید. ولی صدایی در درونتان چیز دیگری می گوید. شاید کوچکترین تصورتان این باشد که نقشه شما به نحوی نقص دارد. شاید شما دردی که در دلتان دارید را پنهان کرده اید و آن را نادیده می گیرید، در حالیکه باید واقعیت را بگویید. امروز در لباس پوشیدن برای رفتن به قرار مهمی که دارید باید دقت کنید. طرف شما از دقتی که در ظاهرتان کرده اید تحت تأثیر قرار می گیرد. از آنجائیکه شما در مورد مسائل ظاهری بسیار مهارت دارید، از انتظارات او فراتر هم می روید. وقتی فاز چهار هفته ای شروع می شود حس می کنید که نیاز دارید از منزل بیرون بیایید. در این فاز جدید باید با اعتماد به نفسی که دارید ریسک بپذیرید. عقب را نگاه نکنید. بلکه با اطمینان به آینده امیدوار باشید.

فال روزانه متولدین آبان:

وقتی که احساس گیجی و پریشانی می‌کنید واقعا دست پاچه و نگران می‌شوید در حالیکه دیگران شما را به عنوان شخصی می‌بینند که گام‌هایتان را استوار و مطمئن بر زمین می‌گذارد. با وجود اینکه ماه نشان شما هنوز تحت تاثیر زحل تاریک و محزون است و در اولین خانه از شخصیت شما قرار دارد، افکارتان در ابرها شناور هستند. سیاره حاکم شما عطارد اکنون مقصر است چرا که به نپتون رویایی می‌پیوندد تا شما را به یک سفر جادویی و مرموز بفرستد. ممکن است زمانیکه از دنیای خیال به زمین برمی‌گردید بین حقیقت و خیال غوطه ور باشید.

فال روزانه متولدین آذر:

ممکن است امروز دریابید که چرا در طی روزهای گذشته مدام دور خود می‌چرخیدید. امروز می‌توانید نتیجه زحمات این چند روزه خود را بگیرید. اما مراقب باشید که تنبلی نکنید چرا که در نهایت مجبورید که به سرعت خود بیفزایید. می‌توانید همچنانکه اوقات خوشی را سپری می‌کنید، پیشرفت مهمی‌نیز داشته باشید. لیستی از کارهایتان تهیه کنید،‌اما فراموش نکنید که کمی‌هم زمان فراغت برای خود در نظر بگیرید. مسلما به نتیجه خوبی خواهید رسید. امتحان کنید!

فال روزانه متولدین دی:

انگار امروز روز شماست. شما از لحاظ عاطفی قوی هستید و فکر می کنید می توانید با یک جهش از یک ساختمان بلند به دیگری بپرید. همه پروژه های مورد علاقه خود که از شروع کردنشان می ترسیدید انجام دهید. شما انرژی و اعتماد به نفس زیادی دارید. تقریباً می توانید در هر کاری موفق شوید، پس این لحظات را با تلویزیون تماشا کردن از دست ندهید. فضای امروز آرامشبخش و راحت است. لازم نیست کار خاصی انجام دهید تا احساس هارمونی و راحتی با عشقتان کنید. تنها کاری که باید بکنید این است که از ته دلتان حرف بزنید و نگران این نباشید که او چطور حرفتان را برداشت می کند. سعی نکنید نتیجه خاصی را تحمیل کنید، بجای آن بگذارید هر اتفاقی که می خواهد بیفتد. امروز در محل کارتان احساس تغییر انرژی می کنید. این شروع یک دوره چهار هفته ای است که باعث هل دادن شما به سمت اهدافتان می شود. با دیگران کار کنید تا پروژه هایی که شروع کرده اید را تمام کنید.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز وقتی که افراد مختلف با داستان های سرنوشت درام خود وارد زندگی تان می شوند، زندگی شما نیز پر از نگرانی های دوستانه خواهد شد. خواه این فرد نامزد یا معشوقه تان باشد، خواه یک دوست خیلی معمولی، شما احساس می کنید که او قدرت بیان شما را محدود کرده است. هم اکنون آزادی و استقلال داشتن برایتان اهمیتی حیاتی دارد، برای اینکه اگر شما وقت نگذارید و انرژی خود را تازه نکنید، چیر زیادی نخواهید داشت که به افراد دیگر بدهید.

فال روزانه متولدین اسفند:

عواطف و اعمال شما در راستای هم هستند و این یعنی احتمالاً شما کارهایی را انجام می دهید که با باورهای واقعی شما هماهنگی دارند. این همترازی عالی انرژی های شما باعث می شود سرتان شلوغ شود و دور از دردسر باشید. تا وقتیکه با خودتان رک و راست باشید، کسی نمی تواند کارهای شما را زیر سوال ببرد. نیازی نیست که در مورد چیزی بهانه بیاورید. انرژی امروز شگون خوبی برای آشنایی امروز شما دارد. شما خیلی راحت و بی دردسر با هم خوب کنار می آیید، گویی ۱۰۰ سال است یکدیگر را می شناسید. شما مکمل هم هستید و همدیگر را خوب درک می کنید. چیز خاصی بین شما هست. در چهار هفته آینده باید منتظر چیزهای زیادی باشید. امروز شروع یک دوره عالی است که طی آن شما خیلی از کارهایتان را به انجام می رسانید. پیشرفت های زیادی صورت می گیرد که خودتان را هم متعجب می کند.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه