فال روزانه 29 مرداد 1392

فال روزانه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲

فال روزانه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

شما ممکن است امروز در رابطه با کسی که شما را به درستی نشناخته و قضاوت نادرستی کرده، عصبانی شده باشید. ناامیدی شما بیشترخواهد شد چرا که به نظر می‌رسد جدایی بین شما بیشتر شود، اما به یاد داشته باشید که اوضاع بدتر از این است که به نظر می‌رسد. به یاد داشته باشید یک فرصت جدید می‌تواند یک مشکل را حل کند و می‌تواند به موقعیت کمک کند. قدم اول را بردارید و صحبت را آغاز کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

 امروز شما نمی‌توانید دقیقاً بگویید که بهتان چه گذشته است. معمولاً شما به نتیجه کار اهمیت می‌دهید، ولی ترجیح می‌دهید که به جای اینکه خودتان را با یک سرگرمی معمولی مشغول کنید به دنبال پیدا کردن گنجینه‌های پنهانی بروید. فقط فراموش نکنید این گنجینه‌ها هیچ ربطی به تفکرات دیگران ندارند، بلکه فقط به ارزش‌های شخصی شما و کارهایی که همراه با دیگران انجام می‌دهید ارتباط دارند.

فال روزانه متولدین خرداد :

اگر شک داشته اید که آیا باید رژیم بگیرید یا خیر، باید بگوییم امروز روز خوبی برای شروع آن رژیم است. اگر از آن دسته افرادی هستید که لازم نیست به چیزهایی که می خورید دقت کنید، که خوش به حالتان! ولی در هر صورت بهتر است از غذاهای سنگین پرهیز کنید. از شکلات زیاد خوردن پرهیز کنید. الگوهای فکری امروز با نحوه عمل یا رابطه نزدیکی که با فردی دارید تداخل دارند و شما سعی دارید آنها را برطرف کنید. امروز این مسائل رو می آیند و شما می توانید دلایل مشکلات فعلی را به روشنی مشاهده کنید. شانس زیادی هست که بتوانید این موقعیت را پشت سر بگذارید، البته در صورتی که در این مورد با آن فرد خاص صحبت کنید. حداقل او حرف های شما را درک می کند.

فال روزانه متولدین تیر :

اگر فکر می کنید که پول و درآمد کافی ندارید، زمان آن رسیده که کاری در این باره صورت دهید. آیا مطمئن هستید که شما حداکثر تلاشتان را برای کسب درآمد بالا می کنید؟ شاید شما مدتی است که می خواهید شغلتان را عوض کنید، ولی چیزی هست که مانع شما می شود. شما چه فکری می کنید؟ سعی کنید دلیل یا مانع را بیابید. با انرژی امروز به نظر می رسد که روابط دچار وقفه و مکثی می شوند و حس می کنید که انگار از فردی که بسیار به شما نزدیک است دور شده اید. به احتمال زیاد مشکل از رفتار یا نگرش سخت گیرانه است و باید با کمک هم و صحبت کردن در مورد آن این مشکل را رفع کنید. باید ببینید که کجا با خودتان صادق و روراست نبوده اید و چکار می توانید بکنید تا آن را جبران کنید.

فال روزانه متولدین مرداد :

امروز دقت شما به اندازه بانکداران است. شما همه چیز را غاز هزینه ها گرفته تا سپرده های سرمایه گذاری و پول توجیبی فرزندتان دوبار چک می کنید. حتی اقساطی که پرداخت کرده اید را نیز دوباره بررسی می کنید. اشکالی ندارد، به این کارتان ادامه دهید. زیرا زمان رسیدگی به این کارها رسیده بود. برخلاف آنچه دیگران فکر می کند، این کارها از اهمیت بالای برخوردارند. شرایط و انرژی امروز مشکل ساز می شود و شما انرژی واقعی کمی برای رسیدگی به یک مشکل یا قضیه خاص دارید. فردی شما را در شرایط بدی قرار می دهد و محدودتان می کند، و این شما را خسته می کند. باید درباره آن صحبت های دقیقی انجام دهید. البته این کار آسان نیست، ولی کاملاً ارزشش را دارد. شما باید قدم های اولیه را با دقت بردارید تا به پیشرفتی واقعی برسید.

فال روزانه متولدین شهریور :

با این که شما امروز سعی می‌کنید تا کارهای سخت و دشواری که بر شما تحمیل شده است را انجام دهید،‌ شما درصدد آن هستید که همه چیز را برای دوستان تان فاش کنید. مسیر جدید شما بستگی به دیگران دارد که آیا می‌توانند موجی از تغییرات تازه و با طراوت را برای ارتباط شما و همچنین زندگی اجتماعی‌تان به ارمغان بیاورند یا خیر؛ اگر چه شما در طول روزهای کوتاه آینده تغییرات خلقی بسیار شدیدی را تجربه می‌کنید، اما از طرف دیگر کاملا آماده می‌شوید که پس از انجام کارهایتان، تفریح و شادی را به زندگی تان بازگردانید.

فال روزانه متولدین مهر:

احتمالاً شما دنبال اهداف جدیدی در حیطه کار و زندگی شخصی خود هستید. امروز شما فرصتی برای تقسیم ایده های پویای خود با افراد جدید می یابید. اگر می توانید، سعی کنید جلسات منظمی با آنها داشته باشید. این باعث می شود که گروه جدیدی از مغزهای خوشفکر دور هم جمع شوند. این دوستی های جدید می تواند از لحاظ دستاوردهای شخصی هم سازنده و مفید باشد. امروز شما تا حدودی روز درونگرایی را تجربه می کنید، ولی حداقل می توانید دلیل اینکه چرا در حضور فردی که بسیار به شما نزدیک است احساس راحتی نمی کنید را درک کنید. بهتر است که این زمان را به تنهایی سپری کنید تا بتوانید با احساسات خود روبرو شوید و خودتان را بیشتر بشناسید. پیچ و تاب هایی زیادی در آنها وجود دارد که در نگاه اول متوجه آنها نمی شوید.

فال روزانه متولدین آبان:

باوجود اینکه شما امروز در نظر دیگران فردی خونسرد و آرام به نظر می‌آیید، رویاها و خیالات شما هرلحظه شدیدتر می‌شوند. شما انقدر به زندگی معنوی خود خو گرفته اید که حتی از تعاملات اجتماعی با افراد دیگر نیز کناره گیری می‌کنید و دلیلتان هم این است که فکر می‌کنید نسبت به آن چه واقعاً حس می‌کنید ساکت تر و آرام تر هستید. ولی فراموش نکنید که شما می‌توانید در حالی که از دنیای غنی و پربار رویاهای شخصی خود لذت می‌برید، به راحتی با افراد دیگر هم ارتباط برقرار کنید.

فال روزانه متولدین آذر:

درکتاب معروف مارک تواین،‌ تام سایر دیواری را رنگ کرد و آن را به عنوان کاری لذت بخش که دیگران می‌خواهند آن کار را او انجام دهد نگاه کرد. امروز، شما مایل هستید که به دوستانتان نشان دهید که زمانیکه دارید کاری را انجام می‌دهید می‌توانید آن را به بهترین نحو انجام دهید. حتی اگر در کارهای مادی مشکلی دارید که به اتمام برسانید، عاقلانه تر این است که آن را به عنوان کاری لذت بخش نگاه کنید. اگر شما رفتار سالمی‌داشته باشید،‌ مطمئن باشید که انجام آن کار اصلا وقتی از شما نخواهد گرفت.

فال روزانه متولدین دی:

 شما می‌توانید به طور کامل کارآیی خود را به نمایش بگذارید، اما هنوز موضوعی وجود دارد که باعث می‌شود شما به عقب برگردید. شما نمی‌دانید که برای پروژه اخیرتان چقدر باید تلاش بکنید. و با وجود اینکه شما مجبورید تضادهای بین آرزوهای شخصی و مسئولیتهای اجتماعی را مدیریت کنید، شاید از طرف کسی که شما را خیلی خوب نمی‌شناسد و زیاد با شما صمیمی نیست برایتان مشکلی به وجود بیاید. اینک سعی نکنید زندگی خود را قسمت‌بندی کنید؛ فقط هرچیز خوبی که وارد زندگیتان می‌شود را قبول کنید.

فال روزانه متولدین بهمن:

پس از چند روز حرکت آهسته، امروز شما همه انرژی خود را باز می یابید. غرایز شما عالی هستند و شما را به سمت افرادی می کشند که می توانند به شما کمک کنند. روز خیلی خوبی برای نوشتن گزارش و حتی خاطرات نیز هست. نترسید و یک کاغذ و قلم بردارید و کار مفیدی انجام دهید. امروز این شانس را دارید که کاملاً خودتان باشید. نه اینکه شما در این کار مشکل داشته باشید، بلکه اخیراً مشکلاتی داشته اید که نمی توانستید در رابطه خاصی احساس راحتی و صمیمیت کنید. شما به این فکر می کردید که به آزادی بیشتری نیاز دارید، ولی آنچه شما واقعاً به آن نیاز دارید، این است که برای خودتان آزادی عمل و فراغت بال ایجاد کنید.

فال روزانه متولدین اسفند:

یک صدا به شما می‌گوید که به دنبال آن چیزی که می‌خواهید بروید، ولی صدای دیگری می‌گوید که برای رسیدن آن منتظر بمانید. شما در موقعیت سختی از تصمیم گیری قرار دارید، اما قادرید از راهی که انتخاب کرده اید دفاع کنید. با این وجود،‌ شما هنوز نمی‌دانید که چه کاری درست است. به اضافه، ممکن است مهم نباشد،‌ به خاطر اینکه آخرین پاسخ شما احتمالا آخرین فرصت تان نخواهد بود. و مهم نیست که شما کدام یک را انتخاب کنید. پس، پایتان را از گلیمتان درازتر نکنید،‌ صبر کنید تا زمانیکه گرفتگی تان حل شود. فردا می‌بینید که انتخاب‌های دیگری هم برایتان پیش می‌آید.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه