فال روزانه 29 خرداد 1392

فال روزانه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲

فال روزانه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

امروز دنیای عاطفی شما دوباره با یک انرژی مثبت می درخشد. با افراد بیشتری آشنا می شوید و برخوردهای شما بسیار خوب و مثبت خواهند بود. ماه آینده برایتان بسیار نویدبخش است. دو مسئله کلیدی در ماه آینده تفریح و مادیات است. حیات رمانتیک شما امروز روندی اسرارآمیز به خود می گیرد. شما با کسی که عمیقاً تحسینش می کردید گفتگویی داشته اید و می خواهید امروز صمیمی تر شوید و حرف های او را مثبت تلقی می کنید. شاید به طریقی ناامید شوید، ولی چیزهای دیگر بهتر از آنچه فکر می کردید برایتان پیش می روند. ارزش ها و باورهای شخصی امروز رو می آِند. چه چیزی برای شما بیشترین اهمیت را دارد؟ آیا شما کاری را انجام می دهید که مبتنی بر سیستم باورهای شخصی تان است؟ آیا حقوق کافی می گیرید یا لیاقت شما بیشتر از این است؟ با خودتان رک و راست باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

امروز بخش بزرگی از ناراحتی‌های شما واضح و روشن نیستند، اما به معنی این نیست که اصلاً وجود ندارند. ممکن است شما احساس کنید که به سمت ناشناخته‌ها هدایت می‌شوید زیرا شما دقیقاً نمی‌دانید که دیگران چه احساساتی دارند. هرچقدر که بیشتر سعی می‌کنید قطعه گمشده این پازل را پیدا کنید آشفته‌تر می‌شوید. چند نفس عمیق بکشید اجازه بدهید نیازمندی شما تمام مشکلات را یک روزه حل کند.

فال روزانه متولدین خرداد :

شما چند هفته اخیر را به بررسی افق های خود، ملاقات با افراد جدید، بیرون رفتن یا سفرهای کوتاه اختصاص دادید. ولی امروز ریتم کاری تان را عوض می کنید. آرامش می یابید و در خانه استراحت می کنید. بدین ترتیب شما انگیزه لازم برای یافتن ثبات برای مدتی را می یابید. در منزل می توانید لحظات خوب و شادی داشته باشید. درست کردن دو جمله کامل برای شما سخت است چه رسد به اینکه بخواهید فرد مقابل را که واقعاً جذاب است توصیف کنید. امروز سوءتفاهمی پیش می آید که باید درباره آن حرف بزنید. باید آنچه در توانتان است انجام دهید و نادیده گرفتن آن اصلاً عاقلانه نیست. تلاشتان را بکنید. کمی تنها بمانید تا بتوانید از میان سر و صداهایی که در ذهنتان است و پچ پچ ها و صداهایی که دور و برتان است، بتوانید صدای افکارتان را بشنوید. امروز آرامش و سکوت کلید سلامت شماست. وقتی تنها هستید خیلی خوب عمل می کنید. از نیازهای دیگران حواس خود را پرت نکنید.

فال روزانه متولدین تیر :

امروز شما وقتی که به درخششهای ذکاوتتان پی می‌برید، تاحدی دلسرد می‌شوید، برای اینکه روشهای قدیمی‌تر نسبت به روشهای تندرو‌ای که الان به ذهنتان می‌رسند مطمئن تر هستند. روش شما اینگونه نیست که آزمایش کردن روشهای قدیمی را رد کنید، اما اکنون یک ایده واقعاً خوب می‌تواند شما را به شدت وسوسه کند. سعی کنید که ذهنی بسته نداشته باشید؛ اگر شما هنوز فکر می‌کنید امکانات شما ارزشمند هستند؛ می توانید با اطمینان آنها را مورد کاوش قرار داده و بعداً طبق این امکانات اقدام کنید.

فال روزانه متولدین مرداد :

امروز که ماه به ستاره پلوتو در پنجمین خانه شما ملحق شده است، تفاوت خیلی بزرگی بین محبتی که شما مجبورید به دیگران نثار کنید و عشقی که به راحتی آنها به شما می دهند وجود دارد. اگرچه این موضوع برای شما بسیار واضح است، ولی شما تحریک می شوید که آن را برای دیگران شرح بدهید. اکنون که ونوس خالق وارد دوازدهمین خانه خودآگاهی معنوی شده است، تغییر دادن احساسات شخصیتان به سمت صمیمیتی معنوی می تواند تمرینی مفید باشد.

فال روزانه متولدین شهریور :

ماه گذشته شما توانستید خودتان را ثابت کنید و بعضی از جنبه های شخصیت خود را محکم کنید. حالا شما وارد دوره تثبیت شده اید. گویی شما به یک محصول فکر کرده اید، آن را خلق کرده اید و حالا آماده اید که آن را به بازار بفرستید. امروز شما همه پاداش های سخت کوشی خود را بدست می آورید. امروز برنامه شما به هم می ریزد و باعث می شود که نظم فکری تان به هم بخورد. اگر سر قرار می روید، باید مطمئن شوید که دقیقاً می دانید کجا می روید و چه ساعتی قرار است آنجا باشید. باید به طرف مقابل هم یادآوری کنید زیرا ممکن است جزئیات را فراموش کند. نیروی انعطاف پذیری شما امروز به آزمون گذاشته می شود. دیگران نمی توانند با موقعیت شان کنار بیایند. سعی نکنید مسیر تازه ای برایشان بگذارید. زیرا نتیجه ای ندارد. شما باید کسی باشید که تغییر و سازش را صورت می دهد.

فال روزانه متولدین مهر:

شما اکنون درمرتبه و مقامی‌هستید که هر شخصی در آرزوی این مقام به سر می‌برد، اما شما از این مرحله راضی نمی‌باشید و به نوعی کارهایی که انجام می‌دهید شما را راضی نمی‌کند به همین دلیل به دنبال راه حل‌های جدیدی هستید. بیش از حد به خود مغرور نشوید زیرا ممکن است در اثر غرور زیاد همین جایگاهی را که در حال حاضر دارید را نیز از دست بدهید. به روزهایی فکر کنید که در آرزوی چنین جایگاهی بودید و چه مشقاتی را متحمل شدید تا اکنون بدین حا رسیدید با این افکار غرور را از خود دور کنید.

فال روزانه متولدین آبان:

امروز به نظر می رسد که فرد دیگری هم به اندازه شما از نظر احساسی متهم شده است و می تواند کاملاً ناراحت باشد. فقط یک چیز باعث می شود که شما احساسات شدید پیدا کنید اینکه بهش عادت کنید. آشفته شدن به خاطر مسائل غیر قابل حل دیگران برای شما زیاد اتفاق می افتد. به جای اینکه فکر کنید باید به طور کامل در دسترس افراد دیگر باشید، در ایجاد کردن مرزهای محکمی برای حفاظت کردن از آرامش ذهنی تان تردید نداشته باشید.

فال روزانه متولدین آذر:

امروز انتظار داشته باشید که هفته های پرسودی در انتظارتان باشد. شما اخیراً سخت کار کرده اید و طبیعی است که بالاخره به این مرحله برسید. شما می توانید مسافتی که آمده اید را اندازه بگیرید و نیروی خود را ارزیابی کنید. هر کاری که می کنید، کوچک فکر نکنید. شما می توانید منظور افراد را از میان حرف هایشان درک کنید. شاید رابطه ای آنطور که به نظر می رسد نباشد و فردی که می خواهید با او آشنا شوید سعی می کند مهربان باشد. او نمی خواهد شما را ناراحت کند، ولی می خواهد حرفی بزند و دلش را سبک کند. در محل کار همه سخت کوشی و نگرش منعطف شما را بیشتر تحسین می کنند. دیگران برای گرفتن جواب به سوی شما می آیند و شما جواب آنها را دارید. روش پایدار و با ثبات شما نتیجه می دهد. دیگران متوجه می شوند که شما دارایی ارزشمندی هستید.

فال روزانه متولدین دی:

شما باید از انرژی قدرتمند ماه جدید که امروز در نشان شما قرار گرفته است نهایت استفاده را ببرید و آن را برای مقاصد مالی خود بکار بگیرید به خاطر اینکه اتصال ماه-خورشید با ونوس مقتدر در دومین خانه از “پول” شما به ترتیب قرار گرفته اند. خوشبختانه شما نقشه ای دارید؛ و اکنون وقت آن است که طرح و نقشه خود را اجرا کنید. اما به یاد داشته باشید که مجبور نیستید که برای بالا بردن درآمد و سود خود ریسک کنید. فقط با حالت مثبت حاضر شوید و کاری را انجام دهید که می‌دانید شما را در راه تان موفق تر می‌کند.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز شما به جستجوی چیزی می روید. احتمالاً جستجوی شما فیزیکی یا فکری است. از خودتان سوالات فلسفی می پرسید. یا به سفری طولانی فکر می کنید. کدامیک را ترجیح می دهید: فلسفه یا سفر به چین؟ در این لحظه فقط خدا می داند. مسائل شما امروز با مسائل شریک زندگی تان قاطی می شوند و سعی می کنید بفهمید که در مورد این رابطه باید چکار کنید. امروز جدا کردن واقعیت از تخیل برایتان سخت می شود و نمی توانید آنها را از هم تشخیص دهید. فردا این بحث نتیجه بهتری خواهد داشت، زیرا ذهنتان بازتر است. شما در محل کار خود به نقطه ناراحتی رسیده اید. حس می کنید که می خواهید فرار کنید و پنهان شوید. شاید هم حس می کنید که کنترل چیز مهمی را از دست داده اید. نگران نباشید. هر چیزی که حالا اتفاق می افتد بهترین چیز برای شماست.

فال روزانه متولدین اسفند:

امروز ماه کامل صورت فلکی قوس در دهمین خانه شغلی شما قرار دارد و روشی را که احساسات شما می توانند به طور مثبت بر زندگی حرفه ای شما تأثیر بگذارند را آشکار می کند. حتی اگر شما از مطرح کردن احساسهایتان در عموم نگران هستید، این کار نسبت به آنچه که شما فکر می کنید کمتر رنج آور است. دیگران می توانند در برابر ترسهایشان واکنش نشان دهند، اما برای شما یاد آوری کردن اینکه به جز عملکردهای خودتان مسئولیت واکنشهای افراد دیگر را قبول نمی کنید، بسیار حیاتی است.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه