فال روزانه 28 مرداد 1392

فال روزانه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲

فال روزانه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

با وجود اینکه امروز شما می‌توانید به اندازه کافی باهوش باشید تا برای مشکلات زیادی که دارید راه حلی پیدا کنید مایل نیستید که قبل از موقع سیاست‌های خود را با دیگران در میان بگذارید. به جای رهبری کردن یک رژه با شکوه بهتر است که کار خود را شروع و انچه که لازم است را انجام دهید تا به اهداف خود برسید. اگر موفق شدید بعدا می‌توانید درباره روش تان با دیگران صحبت کنید به جای اینکه وقتی هنوز مطمئن نیستید که کارتان درست است یا نه در رابطه با آن صحبت کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

امروز شما انگار روی صندلی داغ نشسته اید. دیگران شما را در موقعیتی قرار می دهند و برای این کارشان ظاهراً دلیلی دارند. این حس ناراحت کننده می تواند در شما تنش ایجاد کند و واکنشی افراطی نشان دهید. حواستان به همه مسائل مربوط به این موقعیت باشد و بعد از فکر کردن واکنش نشان دهید. کل این موقعیت ممکن است فقط یک سوء تفاهم باشد. با احترام و مهربانی، وضع موجود را در سطح تعادل نگه دارید. امروز پیچیدگی هایی در مورد روابط صمیمی و شخصی شما پیش می آید. شما حس می کنید که نمی توانید به فردی که برایتان مهم است دسترسی یابید. انرژی امروز نشان می دهد که شما از نزدیک شدن به او و حرف زدن درباره مسئله مهمی با او می ترسید. اگر بتوانید بر ترس تان غلبه کنید، شانس زیادی وجود دارد بتوانید پلی به فاصله بین تان بزنید.

فال روزانه متولدین خرداد :

امروز برایتان سخت است که تمرکز داشته باشید،  به خاطر اینکه خیلی چیزها توجه شما را به خود جلب کرده‌اند و کنجکاوی شما سخت تحریک شده است. ممکن است برایتان امکان آن نباشد که از کنارآنها بی‌توجه بگذرید. هوز هم بهتراست که به آموختن چیزهای جدید علاقه نشان دهید به جای اینکه همواره در یک مکان ثابت بمانید و کارهای ثابتی بکنید که شما را ارضا می‌کند. عطش خود را به دانستن یا بررسی‌های عقلانی فرو بنشانید.

فال روزانه متولدین تیر :

 شما نمی‌توانید به راحتی در مسیر خود ثابت قدم و استوار باشید، برای اینکه اغتشاش و بی نظمی‌ دست از سر شما بر نمی‌دارد! شما مدت‌هاست که منتظر یک لحظه آرامش بخش بوده‌اید، اما شاید دلتان نخواهد از شور و هیجان هم دور شوید! حتی اگر احساسات‌تان در طول روز تغییر می‌کنند، بهتر است آنها را ابراز کنید. به جای اینکه در فکر این باشید که منسجم و یکارچه رفتار کنید بیشتر به رفتارهای متغیر خود توجه کنید. حتی اگر نتیجه کار آنقدر که دوست دارید برایتان ملموس نباشد، ولی شما هنوز در حال پیشرفت کردن هستید.

فال روزانه متولدین مرداد :

امروز به ذات مهربان و پرمهر خود ببالید و آن را پرورش دهید. اگر پرنده ای زخمی دیدید به آن کمک کنید یا به گروه ها بپیوندید و در بحث ها شرکت کنید. کاری انجام دهید که به محیط زیست و حیوانات کمک کنید. نقش فعال تری در حفظ سیاره خود ایفا کنید. شهروندی با اعتنا باشید که همیشه به آنچه ایمان دارد احترام می گذارد و حرف حق را می زند. نگذارید سیاست های دیگران شما را از راه هدفمندتان دور کند. شما با آنکه اغلب گرمایی هستید امروز بطوری غیرعادی احساس سرما می کنید، البته منظورمان از لحاظ رمانتیک و عشقی است. شما باید در مورد رابطه خود اقدامی صورت دهید و بیشتر با هم حرف بزنید و حال و حوصله بیشتری برای هم داشته باشید.

فال روزانه متولدین شهریور :

امروز کسی یا چیزی شما را وادار می کند که قدم مهمی بردارید. اطمینان یابید که در مسیر درستی هستید. یادتان باشد که قدرت در ارقام خوابیده است. برای موفق شدن باید متحد شد. نفاق افرادی که به مبارزه و جنگ بین همدیگر ادامه می دهند فقط مسئله را سخت تر و پیچیده تر می کند. باید تفاوت های یکدیگر را بپذیرید و با هم کار کنید تا مسائل بزرگتر را حل و فصل کنید. امروز باید کمی روی خودتان تحلیل روانی انجام دهید و در این زمینه تلاشتان را بکنید. شما می دانید که می خواهید یخ های بین خود و عشقتان را بشکنید، ولی می ترسید که او شما را رد کند و عواقب دردناکی در انتظارتان باشد. باید تمرکز کنید و رویکرد درستی در قدم های بعدی اتخاذ کنید. فقط لحظه به لحظه پیش بروید.

فال روزانه متولدین مهر:

امروز غرور شما قوی شده است و اراده بالایی هم دارید. زمان خوبی برای آن است که نقشه خود را عملی کنید. باید عواطف و احساسات نیرومند خود را به نحوی مثبت هدایت کنید. بجای تخریب چیزها، آنها را خلق کنید. انرژی ای که به نحوی مثبت استفاده نشود منجر به تصادف و سانحه یا دشمنی بین افرادی می شود که حقشان نیست این دشمنی را تحمل کنند. امروز شما انتخاب های زیادی دارید، ولی انرژی امروز نشان می دهد که یک انتخاب خاص بسیار اهمیت دارد. این انتخاب به تصمیمی مربوط می شود که شما برای پل زدن به فاصله ای می گیرید و قدمی به سوی فردی برمی دارید که کمی با شما غریبه است. شاید از فکر نتیجه این کار می ترسید، ولی بهتر است این لحظه را از دست ندهید و حرفتان را بزنید. همه چیز درست می شود.

فال روزانه متولدین آبان:

امروز شما مجبور هستید که کارهایتان را تمام کنید و واقعاٌ از ته قلب نمی خواهید که این کار را بکنید و به خاطر همین کیفیت کار شما پایین آمده است. حتی اگر زمانی که تصمیم به انجام دادن کاری می گیرید قصد و نیتتان خوب باشد، اگر متوجه بشوید که باید بدون داشتن ساعتی برای تفریح فقط کار کنید مطمئناً خسته خواهید شد. متأسفانه اگر امروز بخواهید از انجام دادن وظایفتان امتناع کنید اوضاع از اینی که هست هم بدتر خواهد شد.

فال روزانه متولدین آذر:

امروز اگر احساسات و عواطف بین شما و فردی نزدیک به شما در زمینه شغلی یا اجتماعی شدت گرفت، تعجب نکنید. حل این مسئله برای شما سخت است. امروز مردم کمی حساس می شوند. اگر چیزی بشنوند که مذاقشان خوش نیاید، به خصوص نظری که زیادی انتقادی باشد، به احتمال زیاد قاطی می کنند. باید مسائل حساس و آزرده کننده را به فردا موکول کنید. امروز متوجه می شوید که رابطه نزدیک بین شما و عشقتان گویی پر از هاله ای از سردی است. انرژی امروز نشان می دهد که شما باید سخت تلاش کنید تا بفهمید که مشکل کجاست. احتمالاً خاطره ای از گذشته دور باعث شده که این مشکل به وجود بیاید. از مهربانی و صمیمیت خود برای آب کردن یخ های بین خود و عشقتان استفاده کنید. بعداً حس بهتری خواهید داشت.

فال روزانه متولدین دی:

جلو رفتن با مسئولیتهای منظم و همیشگی روزانه شاید ایده عاقلانه ای باشد، اما شما نباید بیش از اندازه روی کارتان  فوکوس کنید. محدود کردن فکرتان و تمرکز کردن روی کار باعث می‌شود فرصت خیلی خوبی که می‌توانستید تجربیات جالبتان را با فرد مورد علاقه تان سهیم کنید را از دست بدهید. پس امروز در حالیکه فضایی را برای اتفاق افتادن فرصتهای خوب ایجاد می‌کنید، در طول روز نیز به خودتان یادآوری کنید که انعطاف پذیری تنها راه اوج گرفتن است!

فال روزانه متولدین بهمن:

اگر امروز چیزی برای شما معنا و مفهومی ندارد، حتماً درباره اش سوال و پرس و جو کنید. قوی باشید و به خودتان اطمینان داشته باشید. نگذارید دیگران امروز از شخصیت حساس و مهربان شما سوءاستفاده کنند. گرایش کلی شما به این سمت است که بیشتر از آنکه چیزی بستانید، چیزی ارائه می دهید و این قضیه امروز شما را تحلیل می برد. باید به این تسلسل پایانی بدهید. حواستان به این باشد که چطور انرژی خود را توزیع می کنید. کاری هم برای خودتان انجام دهید. دیگران از خودشان می پرسند که چرا شما دیدگاه جداگانه ای دارید. تأثیر انرژی امروز سبب می شود که شما از رابطه عاطفی خاصی کنار بکشید. شما موقعیت فعلی را به روش خودتان و در زمان خودتان ارزیابی می کنید و نمی خواهید که کسی شما را به شتاب بیندازد در حالیکه هنوز آماده آن نیستید. وقتی دیدگاه درستی پیدا کردید، باز می گردید.

فال روزانه متولدین اسفند:

 سیاره حاکم شما مریخ شما را امروز تبدیل به یک قهرمان می‌کند چون که باعث می‌شود شما امروز بتوانید مسئله مشکلی را در محل کار خود حل کنید. ایستادگی و مقاومت در برابر موانع بهترین ویژگی است که شما دارید و اکنون برایتان مفید واقع خواهد شد. این ویژگی شما باعث می‌شود یک مرتبه جواب مسئله را پیدا کنید‌ و به طور خستگی ناپذیری روی این مسئله کار خواهید کرد. اما باید از اهداف‌تان آگاه باشید. شاید مایل باشید مسئولیت‌هایتان را رها کنید و کمی تفریح کنید. سعی نکنید که برای داشتن کمی تفریح کارهای مهم‌تان را رها کنید چرا که این معامله‌ای نیست که برایتان سودمند باشد.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

یک دیدگاه

  1. حمید رضا گفت:

    سلام
    ممنون از بازدیدتون
    وبلاگ خیلی خوبی دارید و این یک تعارف نیست.
    ولی باید خدمتتون عرض کنم که به غیر از عوام خواص هم از وبلاگم دیدن میکنند و به خاطر اینکه بعضی از عکسهاتون با عقاید اونها سازگار نیست به همین خاطر نمیتونم لینکتون کنم.
    بازم ممنون و به خدا میسپارمتون.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه