فال روزانه 28 خرداد 1392

فال روزانه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲

فال روزانه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

انعطاف پذیر بودن به شما کمک می‌کند تا امروز از پس مشکلات به خوبی برآیید، اما در واقع هر چه از روز می‌گذرد می‌بینید این کار برایتان سخت‌تر و سختتر می‌شود. ممکن است در یک موقعیت یک روش راه چاره باشد اما همان روش در موقعیت دیگری به کار نیاید. اگر اوضاع آن طور که دوست داشتید پیش نرفت، نگران نشوید. صبر کنید تا زمان شما را در حل این مشکل راهنمایی کند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

حتی اگر جدیداً شما تمایل دارید که احساساتان را برای خود نگه دارید، ولی گزینه سکوت کردن همراه با قدرت را برای خود برنگزینید. خوشبختانه دوستان شما و افرادی که دوستتان دارند به واسطه ظاهر شما می‌توانند حقیقت را بفهمند. حتی اگر نسبت به تصمیم مالی جدیدی که گرفته‌اید احساس خوبی دارید، ممکن است که هنوز برای آنچه که بعدها اتفاق می‌افتد آمادگی نداشته باشید. به خاطر اینکه عقاید عمومی را هم بدانید این قضیه را با یک دوست صادق در میان بگذارید.

فال روزانه متولدین خرداد :

با وجود احساس سستی و رخوتی که امروز در شما وجود دارد، می‌توانید برای کارهای امروزتان خیلی خوب برنامه‌ریزی کرده و آنها را فهرست‌بندی کنید. اگرچه این کار محتمالاً زمان زیادی را می‌طلبد که این زمان صرف تأمل کردن در چگونگی انجام این امور می‌شود، ولی این کارها شما را مشغول خواهد کرد و شما را با مسئولیتهایی مواجه خواهد کرد که یکی پس از دیگری از راه می‌رسند. متأسفانه بعد از اینکه این سر و صداها خوابید، شما باز هم باید باید با پرسشهای بدون پاسختان روبرو شوید.

فال روزانه متولدین تیر :

امروز اتفاق غیر منتظره‌ای برایتان می‌افتد و شما نمی‌توانید دلیل موجهی برای آن پیدا کنید. تصورات وخیالات تازه ای از ضمیر ناخودآگاهتان سر بیرون می‌آورند و بهتر است به جای نادیده گرفتن شان به آنها توجه کنید. به رویاهاتان اجازه پرواز دهید و ببینید شما را به کجا می‌برند. شاید مقصد نهایی شان را ندانید، اما حداقل می‌توانید احساسات خفته خود را بیدار کرده و بهتر آنها را بشناسید

فال روزانه متولدین مرداد :

اکنون که ستاره مریخ در نشانه شما قرار گرفته است شما انرژی بسیار بالایی دارید، اما ممکن است در مسیری که شما را به هدفهایتان می‌رساند حرکت نکنید. یک علامت خطر قرمز برای خودتان فرض کنید و با دقت به نشانه‌های اطرافتان نگاه کنید. پیامهای مهمی در راه هستند؛ اما آنها با یک زبان آشنا نوشته نشده‌اند. در عوض جهان خارج در حال برقراری ارتباطی سمبلیک با شما می‌باشد و در این موقع شما می‌توانید از پیامهایی که برای شما می‌گذارد سر در بیاورید.

فال روزانه متولدین شهریور :

بهتر است امروز دست از سرزنش کردن خودتان بردارید. شما معمولا دوست ندارید به کاری بپردازید که می‌دانید نتیجه خوبی ندارد. در این فکر نیز نیستید که کارهای کوچکی انجام دهید و نتیجه بزرگی بگیرید؛ لازم نیست واقعیت دقیقا آن چیزی باشد که شما تصور می‌کنید.

فال روزانه متولدین مهر:

بحران و تنش در حال رشد کردن است، اما شما هنوز آماده دست و پنجه نرم کردن با مسأله‌ای غامض و غیرقابل حل نیستید. درعوض ممکن است دوست داشته باشید با ورزش کردن، با یک دسته کارت و یا فقط با دوستانتان خودتان را سرگرم کنید. وقت گذراندن با دوستان شبیه به خود موضوع مثبتی در زندگی شماست، مگر اینکه برای فرار کردن از وظایف به این کار پرداخته باشید.

فال روزانه متولدین آبان:

ممکن است شما در طی چند روز گذشته شروع به کار کردن بر روی یک پروژه کرده باشید و اگر این کار را انجام دادید، حالا زمان این است که بر آنچه تا کنون خلق شده است پایداری و ثبات اضافه شود. با زور و سرعت بیش از حد کارها را به جلو بردن مثل این می‌ماند که در یک ساختمان قبل از اینکه پایه‌های آن پی‌ریزی شود طبقه‌های زیادی در ارتفاعات بالای آن ساخته شود. حتی اگر ذهن شما هم با شتاب به جلو می‌رود، آرام حرکت کرده و طبق یک برنامه از پیش آماده شده کارهایتان را انجام دهید.

فال روزانه متولدین آذر:

به نظر می‌رسد امروز دیگران معنی حرف‌هایی که می‌زنند متوجه نشوند و یا حتی حرف‌های بی معنی بزنند. اما شما می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و از میان حرف‌هایشان به اطلاعات مفیدی دست پیدا کنید و براساس آن اطلاعات تصمیم گیری کنید. ممکن است وسوسه شوید در کارهایشان دخالت کنید و به این ترتیب می‌توانید بر اوضاع مسلط شوید. این کار شما یاس و ناامیدی تان را از بین می‌برد. اما بهتر است صبر کنید و اجازه دهید اوضاع خود به خود درست شود و شما دخالت نکنید.

فال روزانه متولدین دی:

ممکن است شما شروع به نشان دادن کارهایی کرده باشید که می‌توانید آنها را تحت فشار انجام دهید، اما زمانی چهره واقعی خود را نشان می‌دهید که یک امر غیر منتظره واقعی نیازمند توجه شما باشد. منظور این نیست که شما باید استعدادهای منحصر به فردتان را به دیگران نشان دهید. بلکه شما باید ارزش کارهای خودتان را بدانید و بر طبق رویاهایتان زندگی کنید.

فال روزانه متولدین بهمن:

اگر شما امروز با فرد جدیدی آشنا بشوید، حجاب و پرده بین دنیای شما ممکن است چنان نازک شود که شما همه چیز را در مورد زندگی گذشته یا برخی از جنبه‌های دیگر زندگی آن فرد متوجه بشوید. حتی اگر این موضوع را باور ندارید، تجربه برخورد کردن با فردی را در نظر داشته باشید که این شخص آنقدر به نظرتان آشنا می‌آید که احساس می‌کنید قبلاً با هم دوست بوده‌اید.

فال روزانه متولدین اسفند:

زمانی که امروز برای شما تبدیل به روز سختی می‌شود، ماهی‌های نشانه شما فقط سخت‌تر کار خواهند کرد. این واکنش نامشخص ممکن است نتیجه تمایل شما برای رویاپردازی درمورد شغل ایده‌آلتان باشد، اما آشفته کردن خود با وظایف بیشمار می‌تواند به ذهنتان کمک کند که خودش را با چیزهای دیگری مجهز کند. حقیقت این است که شما باید تا زمان رسیدن به رضایت کامل راه زیادی را طی کنید.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه