فال روزانه 27 مرداد 1392

فال روزانه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲

فال روزانه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

امروز شور و شوق رام نشدنی شما قدرت بیان خلاقانه شما را برانگیخته است، اما شما هنوز هم وسوسه می‌شوید که انرژی های خود را به مسیر مثبتی هدایت کنید. شدت آرزوهای شما بیشتر شده اند و شما می‌ترسید دیگران این را بفهمند. رفتار شما می‌تواند باعث ترساندن و رنجیده خاطر کردن دیگران بشود. لزومی‌ندارد که شما احساسات خود را تغییر دهید، اما متعادل کردن علایق خود یک حرکت عاقلانه به حساب می‌آید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

رفتاری که شما امروز در برابر کسب درآمد پیش گرفته اید بسیار بهتر از رفتارتان در روزهای اخیراست. حتی احساس می‌کنید مثل اینکه دارید به همه اهدافی که مدنظرتان بود می‌رسید. با این وجود ممکن است درباره ارزش  بخش های مطلوب زندگی تان بد قضاوت کنید یا اینکه تخمین بزنید چقدر طول می‌کشد تا پروژه ای به انتها برسد. اگر شما تعهدی دارید یا خریدی کرده اید مطمئن باشید این دقیقا همان چیزی است که همیشه آرزویش را داشتید.

فال روزانه متولدین خرداد :

حس می کنید که امروز مانند بچه ای وحشت زده می خواهید زیر پتویتان پنهان شوید. یادتان باشد که همیشه زیر پتو هم مثل دنیای بیرون هیولاهایی هست. حداقل هیولاهای بیرون را با چشم می توانید ببینید و از کمک دیگران برای مبارزه با آنها استفاده کنید. ولی امروز خودتان را درگیر هیولاهای درونی نکنید. امروز چیزی اسرارآمیز در مورد عشق و رمانس وجود دارد. چه دیگران از رابطه شما خبر داشته باشند چه نداشته باشند، این رابطه از اهمیت زیادی برخوردار است. زمان برای تقسیم چیزها بین شما هست. شاید زمان آن رسیده که برای عزیزترین کس خود هدیه ای بخرید و احساستان را به او نشان دهید. این کار به لب او لبخند می آورد. تاریخ همیشه خود را تکرار می کند. این را به خاطر بسپارید و یک قدم به عقب بردارید. این کار برای شما در واقع یک قدم بزرگ به جلو محسوب می شود. بدین ترتیب می توانید به موفقیت بزرگی برسید.

فال روزانه متولدین تیر :

امروز حس می کنید که چیزی برای شما به سر رسیده است. حتی کوچکترین کار شما ممکن است با مقاومت روبرو شود. هرچه رفتار شما لجوجانه تر باشد، پیشروی برایتان سخت تر می شود. کار شما این است که در هر موقعیتی شادی بیاورید. به دیگران یادآوری کنید که همه ما در این عرصه در یک سطح قرار داریم. و باید بیشترین استفاده را از آن ببریم، نه اینکه همدیگر را از صحنه به در کنیم. امروز روز بسیار خوبی برای اجتماعی شدن و بودن با دوستانی است که دکل زندگی ما محسوب می شوند. اگر اخیراً از تنش ها و استرس های زندگی خسته شده اید، زمان خوبی برای استراحت در کنار دوستان و قدردانی از مصاحبت و معاشرت با آنها است. همچنین زمان خوبی برای دوست یابی است. ایده های شما در مورد کار جایگاه درستی دارند، ولی ممکن است به کمی دقت بیشتر نیاز داشته باشند. امروز دقت داشتن برای شما سخت است، ولی شما می فهمید که کلید بدست آوردن آنچه می خواهید همین است. شما بیشتر از آنچه تصور کنید به موفقیت نزدیک هستید.

فال روزانه متولدین مرداد :

شما به تازگی  صحبت‌های خود را نسنجیده و بدون فکر بیان می‌کنید، اول به سخنانی که در رابطه با دیگران می‌خواهید بر زبان بیاورید فکر کنید و سپس آنها را ابراز کنید. در رابطه با پیشنهادهایی که در زمینه اجتماعی و یا حتی شخصی به شما می‌شود کمی‌سریع تر تصمیم گیری کنید، زیرا با تامل زیاد در رابطه با هر موضوعی تنها فرصت‌های طلایی زندگی‌تان را از دست می‌دهید. توصیه می‌کنیم خود را عادت دهید که تصمیم گیری‌هایتان را به تعجیل بیاندازید، زیرا هر روز و همیشه برای شما پیش نهادهای عالی و خوبی وجود ندارد پس از هر فرصتی نهایت استفاده را ببرید.

فال روزانه متولدین شهریور :

شما امروز نمی‌توانید به راحتی به دیگران اعتماد کنید، چراکه آنها خیلی اغراق می‌کنند. شما می‌دانید بیشتر گفته‌های آنها حقیقت دارد، اما حس ششم‌تان بهتان می‌گوید هنوز مشکلی وجود دارد. همه چیز ظاهرا خوب است، باوجود این سستی‌ها و تزلزل‌های شما تحریک‌تان می‌کنند که قضاوت‌های تند و تیز داشته باشید. سعی کنید توقعات خود را کنار گذاشته و حواستان فقط به اتفاقاتی که پیرامونتان رخ می‌دهد باشد. در این صورت واقعاً از نتایج کارتان شگفت زده خواهید شد!!

فال روزانه متولدین مهر:

امروز احساسات بالا می گیرند و همه چیز پررنگ تر و شدیدتر از قبل می شود. انرژی های متقابل در ذهنتان روبروی هم قرار می گیرند و ممکن است لازم شود که امروز تصمیم مهمی بگیرید. شما همه کارهای آماده سازی را انجام داده اید و حالا زمان اقدام است. امروز می تواند روز بسیار هارمونیکی باشد. شما از لحظاتی عالی در کنار عشقتان لذت می برید، به خصوص اگر قبلاً برنامه ریزی کرده باشید. زمان بسیار خوبی برای در میان گذاشتن احساسات واقعی تان با اوست. خوب است که برایش هدیه بخرید و بدین ترتیب به نوعی محبت خود را به او نشان دهید. اگر از همنشین خوب لذت می برید، امروز فرصت خوبی است که تا مدتها آن را به یاد خواهید داشت. برنامه های فعلی شما امروز در مسیر متوقف می شوند، زیرا فردی از همکارانتان نظریه عقب مانده ای در مورد موقعیت فعلی دارد. به نظر می رسد که نظام باورهای یک فرد به نحوی منفی راه شما را سد کرده است. راه های ارتباطی بین خودتان را باز کنید.

فال روزانه متولدین آبان:

بی تصمیمی و دو دلی امروز نمی گذارد که پیشروی کنید. سوار قطاری شوید که در مسیری در راستای مسیر اصلی شماست. امروز روزی نیست که بنشینید و منتظر فرصتی باشید. اگر چیزی می بینید که به آن ایمان دارید، به سمت آن بروید. فی البداهه عمل کنید و نگران عواقب آن نباشید. امروز شاید در رابطه شما از آن روزهایی نباشید که بنشینید و با هم چای بنوشید، زیرا امروز شور و حرارتی بین شما نیست، ولی از لحاظ اینکه بین شما احساسات عمیقی وجود دارد که اعتماد و اطمینان شما را به هم بیشتر می کند، روزی به یاد ماندنی خواهد بود. این به دل شما گرمای دلپذیری را می آورد که به راحتی قابل تشخیص نیست. امروز شما به امتحان گذاشته می شوید. محیط مشکوک اطراف شما زلزله ای را تجربه می کند که احتمالاً سازه هایی که برای ساختنشان خیلی تلاش کرده بودید را به لرزه می اندازد. نتایج این امتحان و آزمون به این بستگی دارد که شما تکلیف تان را چطور انجام داده باشید.

فال روزانه متولدین آذر:

اگر شما در یک معامله تجاری فعالیت می‌کردید، امروز می‌تواند برای شما نقطه شروع یک حرکت مثبت باشد. اگر چه آن ممکن است به آن سومندی و منفعتی که شما انتظارش را داشتید منجر نشود، اما نتیجه آن حداکثر نتیجه ای است که می‌توانست باشد. یک چیز مشخص است؛ اینکه شما اکنون نیاز با پشتکارو تلاش فراوان دارید. پیشرفت شما به آن سرعتی که می‌توانید ناامید کننده نمی‌شود، به خاطر اینکه کارهای زیادی مانده که بادی تمام شوند و و شما هم به آن واقف هستید،‌ و مطمئن باشید که پس از این آسان تر خواهد شد.

فال روزانه متولدین دی:

امروز بجای دنبال کردن کیف پولتان ندای دلتان را دنبال کنید. از خودتان شروع کنید و جایی که باید پول هایتان را خرج کنید پیدا کنید. نقشی فعال داشته باشید و دنبال فرصت هایی برای بهره وری باشید. ممکن است در دنیای شما تعارض هایی پدید بیاید. برای باورهایتان مقاومت کنید و از چیزی نترسید. امروز روز تفریح و سرگرمی است، پس کمی کار را کنار بگذارید و بیشتر اجتماعی شوید. حتماً بیرون بروید و با کسانی که برایتان مهم و عزیز هستند بیرون بروید. شاید اخیراً زیادی آنها را تنها گذاشته اید، پس امروز روز خانواده است. ممکن است در محل کار بعضی افراد دوست به نظر برسند، ولی مراقب باشید چون اینطور نیست. شاید آنها از شما سوء استفاده می کنند تا به هدفشان برسند. برای شما سخت است که انگیزه های آنها را درک کنید. احتیاط کنید و هیچ سر و رمزی را به منابع غیر قابل اعتماد فاش نکنید.

فال روزانه متولدین بهمن:

شما پروژه‌های خلاقانه خیلی زیادی دارید که می‌توانید رویشان کار کنید، اما باید بدانید که مسئولیت‌های شما در جهتی قرار گرفته دارند که نیاز به به کارهای هنرمندانه‌تر احساس می‌شود و خصوصا اگر شما کارهایتان را تمام نکرده نباشید فشار زیادی روی خود احساس می‌کنید. ولی کاری که باید بکنید این است که الان به جز تفریح و خوشگذرانی هیچ کار دیگری انجام ندهید!! بعد از آن توجه کردن به کارهایی که ناتمام گذاشته‌اید بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

فال روزانه متولدین اسفند:

امرور عطارد یعنی سیاره بخت شما تحت تاثیر سیاره ژوپیتر قرار می‌گیرد و هر فکر خیلی کوچک و بی اهمیت را تبدیل به رساله ای کاملا فلسفی می‌کند! شما حالا می‌توانید هر چیزی را با استدلال‌های عقلی توجیه کنید و این موضوع شما را تبدیل به مذاکره کننده ای موثر میی کند. اما متاسفانه دیدن جنبه منفی یک موضوع برای شما خیلی سخت است و شاید خیلی دیر شود. اگر در وهله اول دیدید که یک فکر و ایده زیاد خوب نیست پس بر خوب بودن آن اصرار نکنید. اگر این کار را انجام دهید انرژی و وقت باارزشتان را تلف کرده اید.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه