فال روزانه 27 خرداد 1392

فال روزانه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲

فال روزانه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

امروز در برخوردها مشکل دارید، انگار افراد برداشت های غلطی از حرف های شما می کنند. امشب همه اینها را فراموش می کنید و به آن ور دنیا سفر می کنید. فردا دوباره دید واضحی خواهید داشت. بدون شک، ماجراهای زیادی در انتظارتان است. شما از این ور و آن ور رفتن و قرارهای هیجان انگیز و مهمانی های شلوغ خسته می شوید و دوست دارید کسی را پیدا کنید که مدتی طولانی با هم زندگی کنید. امروز شاید آن شخص را پیدا کنید. امروز دیگران به پر و پای شما می پیچند. شاید آنها می خواهند بهتر از شما به نظر برسند و بگویند که شغل آنها از شما بهتر است و آنها همه چیز دارند و شما هیچ چیز ندارید. در این دام نیفتید و گول این چیزها را نخورید. هیچکدام از اینها صحت ندارد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

امروز شما حالتهایی دوگانه دارید. از یک طرف می‌توانید جنبه‌های مثبت زندگی را ببینید. همه چیز به نظرتان خوب است و شما نقش خود را در این دنیای عظیم کاملاً می‌دانید. اما از طرف دیگر شما از پیش آمدهای اخیری که به نظر تغییر ناپذیر هستند راضی نیستید. خوشحالی شما بستگی به تشخیص این موضوع دارد که چه چیزی خارج از حیطه کنترل شماست. با تلاش کردن برای رسیدن به هدفهایی غیر واقعی انرژی خودتان را تلف نکنید، برای نعمتهایی که در حال حاضر دارید سپاسگذار باشید.

فال روزانه متولدین خرداد :

ممکن است که امروز شما مجبور شوید برنامه‌هایتان را تغییر دهید، اما شما ابتدا باید چندین بار کارهایتان را بررسی کرده و نسبت به اینکه این تغییرات کاملاً لازم بوده‌اند، اطمینان حاصل کنید. اگر شما فکر می‌کنید که بدون هماهنگ بودن با اطرافیانتان قادر خواهید بود روز را به آخر برسانید، می‌توانید باعث عصبانیت یک همکار شوید. طبیعتاً عصبانی کردن دیگران بهترین شیوه نیست؛ سازگاری داشتن می‌تواند زندگی هر فردی را ساده‌تر کند.

فال روزانه متولدین تیر :

امروز گفتن حقیقت به دیگران سخت‌تر شده است، برای اینکه به نظر می‌رسد که آنها نسبت به همیشه بیشتر غیر قابل پیش‌بینی شده‌اند. با وجود این در نظر داشته باشید که بخشی از این انرژی نا آرام از خود شما برخاسته و شما را مجبور می‌کند که آن را به سمت دیگران هم هدایت کنید. به جای اینکه سعی کنید فرد دیگری را وادار کنید تا تعهدی را قبول کند، تجزیه و تحلیل کردن تواناییهای خودتان به برطرف شدن نگرانی‌تان کمک خواهد کرد.

فال روزانه متولدین مرداد :

کاملاً مشخص و واضح است که شما به کاری که انجام می دهید ایمان دارید. در مسیر رسیدن به هدفتان هیچ ترس یا تردیدی ندارید و در آبهای آرام این اقیانوس کشتی تان را به پیش می رانید. این فضای آرام حاصل تعهد جدید شماست. برای موفقیت هایتان به خود جایزه بدهید، ولی قبل از جشن نهایی چند روز صبر کنید. امروز شما با عشقتان و عزیزتان خیلی مهربان هستید. اگر اخیراً روی اعصاب هم بودید، امروز جبران آن ناراحتی ها را می کنید و با هم مهربان می شوید. شاید بهتر باشد برایش هدیه کوچکی بخرید تا واقعاً او را خوشحال کنید. یا او را به شام رمانتیکی ببرید. حالا باید به مسائل شخصی رسیدگی کنید تا بتوانید هفته خوبی داشته باشید. امروز روز تمرکز روی خود و نیازهای خود است. گاهی به خودتان برسید و فقط به کار فکر نکنید. اگر به خودتان استراحت بدهید، کارهایتان را راحت تر انجام می دهید.

فال روزانه متولدین شهریور :

 امروز روز پیچیده‌ای برای شماست برای اینکه اگر شما تمام تلاشتان را صرف انجام وظیفه‌ای که امروز به شما متقبل شده بکنید، احتمالاً شکست خواهید خورد. گزینه بهتر برای شما شاید این باشد که در خفا به کارهایتان برسید. این روش برای اینکه به بازدهی برسد کمی زمان می‌برد، اما وقتی که یک بار با این روش شروع به کار کردید، به سرعتان افزوده می‌شود. اهمیت فکر کردن عاقلانه بسیار بیشتر از تلاش کردن اضافی است. اگر به خوبی از پس این کار بربیایید دیگران هم دست به کار خواهند شد و در مسئولیتهای سنگین به شما یاری خواهند رساند.

فال روزانه متولدین مهر:

امروز شاید در مورد مسیر حرفه ای خود زیاد مطمئن نباشید. انگیزه شما بدون هشدار قبلی از بین رفته است. نمی دانید چه اتفاقی افتاده. شاید بهتر باشد وارد پروژه ای شوید که تأثیر عمومی و جهانی دارد. پروژه هایی که فقط به منافع شخصی شما مربوط می شوند و هدف محدودی دارند دیگر توجه تان را جلب نمی کنند. امروز روز جالبی است، به خصوص اگر به برگزاری یک مهمانی یا دور همی غیرمنتظره فکر می کنید. حتماً غذا و خوراکی زیادی فراهم کنید، به خصوص اگر می خواهید فردی را تحت تأثیر قرار دهید. هرچه رنگی تر، خوشبوتر و خوش سلیقه تر، بهتر. باید محیطی صمیمی و راحت فراهم کنید. نحوه کار شما شاید کمی تغییر کند تا بتوانید به مسائل دشوار روز بپردازید. دیگران پیشگام می شوند و شما در کنار آنها پیش می روید و با آنها مخالفت نمی کنید.

فال روزانه متولدین آبان:

امروز برای شما روزی است که می‌توانید مثل خورشید بدرخشید، حتی اگر تردید دارید که به دیگران اجازه بدهید این بخش از وجود شما را ببینند. از دست دادن پایداری برایتان اصلاً خوب نیست، برای اینکه اکنون برای شما تحسینها و تأییدهایی را در پی دارد که از آنها سود می‌برید. خوشبختانه لازم نیست که شما خودتان را تغییر دهید. لذت بردن از این درخشش مادامی که محبوبیت خودتان را زیاد جدی نگرفته‌اید، کمکتان خواهد کرد که احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید.

فال روزانه متولدین آذر:

مروز برای شما یک روز هیجان انگیز به حساب می‌آید، اما حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است، ممکن است تحمل کردن حالتهای متغیرتان برای شما سخت باشد. گرچه دوره نگاه کردن به گذشته فرا رسیده است، اما شما باز هم دوست دارید که بیشتر به پشت سرتان نگاه کنید تا به جلو. آمادگی رها کردن آنچه که در گذشته کسب کرده‌اید را داشته باشید. سپس یک آداب شخصی ایجاد کنید که به واسطه آن بتوانید برای ایجاد کردن یک مرز مشخص بین بحران گذشته و جادوی زمان حال به خودتان کمک کنید.

فال روزانه متولدین دی:

امروز روز خوبی برای امضای قرارداد یا خریدهای بزرگ نیست. به فروشگاه بروید و همبرگر بخرید و آنچه دوست دارید بخورید. ولی پولتان را در منزل بگذارید تا همه آن را خرج نکنید. در مورد هیچ چیز مذاکره نکنید. هر چقدر هم که پیشنهاد طرفتان خوب بود یا قرارداد پرسودی جلوی شما گذاشته شد، راهتان را بکشید و بروید. حتی اگر با فردی که او را می پرستید اخیراً مشکلاتی داشته اید، امروز متوجه می شوید مشکلات از بین می روند و هر دوی شما می توانید شخصیت واقعی و دوست داشتنی و زیبای هم را دوباره ببینید. یک هدیه می تواند این پیوند را محکم تر کند و به طرفتان نشان دهد چقدر به او اهمیت می دهید. از این به بعد رابطه شما هر روز شکوفاتر می شود. حتی اگر امروز سر کار نباشید، راجع به آن اضطراب دارید. امروز در نقطه قوی و خوبی از ماه قرار ندارید و از اینکه فردا قرار است چه اتفاقی برایتان بیفتد بیزارید. کار را کنار بگذارید و استراحت کنید.

فال روزانه متولدین بهمن:

شما باید قادر باشید که در یک موقعیت دشوار بهترین کاررا انجام دهید اگر شریک یا دوستشما از نظرات شما پیروی نکرد شما کار خودتان را بکنید. اخیرا به خاطر رفتار عجیب و غریب کسی شوکه شده اید اما الان آماده اید که برای رسیدن به موفقیت و شادکامی در زندگی تان کاری بکنید. خوشبختانه شایستگی و لیاقت تان راه را برای شما هموار می‌کند و اشتیاق شما برای یادگیری اعتماد به نفس شمارا افزایش داده و به هر کجا که می‌خواهید شما را می‌رساند.

فال روزانه متولدین اسفند:

پیش بینی امروز ما برای شما خوب است. می توانید مطمئن باشید که امروز اعتماد به نفس شما برمی گردد، زیرا در روزهای پیش آن را از دست داده بودید. شما دوباره کاریزماتیک و جذاب می شوید، ولی نباید زیاده روی کنید. بگذارید ابرهای رویاها کنار بروند تا بتوانید آسمان آینده را واضح تر ببینید. همه امروز می خواهند همه چیز فوری باشد و دوست دارند همه چیزهای زندگی شان بدون ذره ای تأخیر یا تلاش نتیجه بدهد. امروز نباید کوتاهترین و سریع ترین راه به سمت دل کسی را در پیش بگیرید. باید با جریان طبیعی وقایع پیش بروید و خیلی زودتر از آنچه فکر می کردید به آنچه می خواهید می رسید. امروز به سمت چیز جدیدی کشیده می شوید. تشنگی شما برای کسب دانش خیلی زیاد است. زمان آن رسیده که برای ادامه تحصیل یا کارآموزی بیشتر تحقیق کنید. شما دوست دارید چیزهای بیشتری یاد بگیرید. این نیاز درونی خود را تأمین کنید.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه