فال روزانه 26 مرداد 1392

فال روزانه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲

فال روزانه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

امروز می توانید کارهای زیادی را به انجام برسانید، تا وقتی که این شما باشید که کارها را انجام می دهید. نگذاید دیگران امروز مسئولیت ها را به عهده بگیرند. نیروی شما زیاد است بنابراین باید امروز از آن به نفع خود استفاده کنید. امروز هر کاری که می خواهید انجام دهید، تسلیم نشوید. امروز شما و عشقتان می توانید از سطح عمیقی از عشق و علاقه لذت ببرید. انرژی زیادی در فضا وجود دارد که باعث می شود به راحتی از موانع عبور کنید. اگر از عشق و ماجراهای آن می ترسید، بهتر است فرار کنید! امروز از موفقیتی که برایتان اتفاق می افتد عصبانی می شوید. دیگران با ایده های جدید جلو می روند و پیشرفت می کنند و شما حس می کنید دچار روزمرگی شده اید. این ضرب المثل قدیمی را فراموش نکنید که: اگر نمی توانی آنها را شکست دهید، به آنها بپیوند. شما هم بجای آنکه خمود و ساکت یک جا بنشینید، به قطار پیشرفت آنها برسید و داخل آن بپرید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

ممکن است احساس کنید که دوستان تان یا خویشاوندان تان اخیرا با شما بدرفتاری می‌کنند و مایل نیستید که دیگر با آنها رابطه‌ای داشته باشید. این به معنی این نیست که به افکار دیگران هیچ اهمیتی نمی‌دهید بلکه فقط این است که قضاوت دیگران برای تان اهمیتی ندارد. از بازخوردی که دریافت می‌کنید درس بگیرید. اگر این کار را بکنید باعث می‌شود تجربه تان بیشتر شود و در کار خود موفق‌تر ظاهر شوید. اگر این کار را نمی‌کنید و یا اینکه اوضاع را بدتر کرد اجازه دهید این بحران رد شود. اگر به نصیحت دیگران گوش کنید هیچ چیزی از دست نمی‌دهید.

فال روزانه متولدین خرداد :

آزادی شما ممکن است در یک حالت ناامید کننده امروز خود را به شدت نشان دهد و زمانیکه می‌فهمید که شما بسیار خوش بین بوده‌اید، عصبی می‌شوید. شاید شما پیغامی را از دست داده‌اید یا اینکه به سادگی نمی‌خواهید که بدبینی‌های دیگری را بفهمید، مخصوصا زمانیکه احساس خیلی خوبی دارید. به تعادل رساندن امیال و اشتیاق خود با فرصت‌های واقعی می‌تواند باعث شود شما در روزهای آینده که در پیش رو دارید احساس ناامیدی نکنید.

فال روزانه متولدین تیر :

اگر امروز با آنچه گروه می گوید موافق نیستید، حس نکنید که باید به آنها بپیوندید. باید به روش خودتان احترامتان را کسب کنید، نه اینکه خودتان را به زور وارد قالبی کنید که به آن تعلق ندارید. انسجام خود را حفظ کنید و با اعتماد به نفس عمل کنید. اگر در کارهای خود اعتماد به نفس و اطمینان داشته باشید، دیگران با روش شما منطبق می شوند. باورهای خود را نفروشید. به هنگام کار یا انجام مسائل روتین و روزانه است که با انرژی جادویی امروز برخورد می کنید. اگر کمی از عشق می ترسید، شاید بهتر باشید که تا وقتی زمان هست فرار کنید. وقتی در این موقعیت محبوس شوید، دیگر خیلی دیر می شود و نمی توانید از آن رهایی یابید. انرژی مثبت دیروز تا به امروز ادامه یافته است و به نفع کار شما ادامه دارد. امروز این انرژی به سمت شما می آید و فرصت های متعددی شما را محاصره می کنند، پس آنها را در بر بگیرید. زمانی برای گیر کردن در موقعیتی که در آن خوشحال نیستید وجود ندارد. از پله های ترقی بالا بروید.

فال روزانه متولدین مرداد :

 اکنون اتفاقات زیادی در زندگی شما افتاده که شما نمی‌توانید با آنها کنار بیایید. افراد پیرامون شما حتی آنهایی که دوستتان هستند به نظر می‌رسد که نسبت به همیشه عصبی‌تر هستند و می‌توانند شما را عصبانی کنند. سعی کنید که به ناراحتی‌های گذشته تان نگاهی بیندازید، شما نسبت به موضوعات بسیار ناچیز حساسیت بیش از حد نشان می‌داده‌اید. امروز وقتی که دودل هستید، به جای نگرانی‌هایتان فکرهای مثبتتان را بیان کنید. اگر هنوز هم تردید در شما باقی مانده است، فردا شخص مناسبی را پیدا کرده و ترسهایتان را با او در میان بگذارید.

فال روزانه متولدین شهریور :

امروز بینی خود را در کار دیگران فرو نکنید. به آنها اجازه دهید که تنها باشند و به حریم شخصی شان تجاوز نکنید، بگذارید خودشان مسائلشان را حل کنند. فکر نکنید که باید توجه همه را به خود جلب کنید. هر کاری که لازم است انجام دهید تا در زمان مناسب پاداش خود را بگیرید. امروز کارهای شما بخاطر مسائل غیرمنتظره عقب می افتند. منتظر چیز عجیب و غریبی باشید که به سمت شما می آید. چیز بسیار نیرومند و پرشوری به سمت شما می آید. انرژی امروز بر یک رابطه تأکید می کند که هیچ کس دیگری درباره اش چیزی نمی داند. به نظر می رسد که چیزی مدتهاست پنهان نگه داشته شده است و شما برای این کار دلایل خاص خودتان را دارید. این پیوند امروز بسیار عمیق تر می شود و در نتیجه، تأثیر شگفت انگیزی بر زندگی شما خواهد داشت. انرژی پرسرعت و پرشتاب امروز درست به سمت شما می آید. بهره وری شما امروز به شدت بالاست. پس کمربند ایمنی خود را ببندید و هر چیزی که به سمت شما می آید را در بر بگیرید. شما توانایی رسیدگی به افراد مختلف و کارهای مختلف بطور همزمان را دارید.

فال روزانه متولدین مهر:

امروز سیاره بخت شما یعنی پلوتو در حالیکه فضایی برای روابط پرشور و هیجان باز می کند، هم به وسیله ونوس احساساتی و هم بهرام دنیوی فعال می شود.اما شاید قادر نباشید از احساسات قوی و قدرتمند فرار کنید. اگرچه سهیم کردن فردی که بهش اطمینان دارید در رویاها و آرزوهایتان کار عاقلانه ای است، او را مجبور نکنید برای راضی  و خشنود کردن شما احساس مسئولیت کند. توجه کردن به نتیجه کار فضای کافی برای پیدا کردن راه حل را به نحو واقعا شگفت انگیزی فراهم می کند.

فال روزانه متولدین آبان:

امروز طلوع آفتاب را تماشا کنید. چشم هایتان را به روی زیبایی های اطرافتان باز کنید و بگذارید به شما الهام بدهند. کسی در تلاش است که به سمت شما سنگ اندازی کند، پس آماده باشید. شما قلبی رئوف و سخاوتمند دارید که باید آن را در اختیار دیگران هم بگذارید. ذات کمک کننده شما امروز به دیگران کمک زیادی می کند و روزتان به خوبی پیش می رود. به کسی درسی بدهید که می دانید به آموختن این درس نیاز دارد. امروز پول می تواند محرک عشق در بعضی از موقعیت ها باشد. امروز صد در صد روزی است که آتشی بزرگ در حوزه عشق برپاست. انرژی امروز مشخص می کند که شما به احتمال زیاد متوجه می شوید که عشق شما به هم چقدر عمیق است و چقدر آماده فداکاری برای همدیگر هستید. امروز امور پولی هستند که این آتش را بین شما برپا می کنند. امروز شما در محل کار نیز بسیار شاد و خرم هستید و حق هم دارید که اینطور باشید. شما در کارتان مزیت بزرگی دارید. نگذارید دیگران فکر کنند که شما دست بالا گرفته اید. شما کسی هستید که برگ برنده را در دست دارید. امروز موفقیت شما اتوماتیک است.

فال روزانه متولدین آذر:

 ممکن است امروز کسی از اطرافیان‌تان کاری  فوق العاده شگفت انگیز انجام دهد که شما را شوکه کند. ابراز وجود دیگران می‌تواند بسیار خارج از موضوع باشد که شما حتی ندانید چگونه باید به آن فکر کنید. به جای اینکه حرف‌هایی را بزنید که بعدها از گفتن‌شان پشیمان شوید، بهتر است فعلا از واکنش نشان دادن درباره احساسات‌تان خودداری کنید. اجازه بدهید دیگران بفهمند شما تا بحال احتیاط می‌کردید، و نیاز به زمان دارید که قبل از اینکه بتوانید پاسخ گوی مسئله ای باشید باید آن را به خوبی بررسی کنید.

فال روزانه متولدین دی:

امروز حواستان به رفتارتان باشد و درهایی را به روی خودتان بگشایید که قبلاً باز نبوده اند. اصول و انسجام خود را حفظ کنید تا بتوانید وارد دنیاهایی شوید که قبلاً برایتان ناشناخته بوده اند. امروز بدون دادن شانس دومی به دیگران، آنها را از دفتر زندگی تان خط نزنید. در مورد دیگران زود قضاوت نکنید. به آنها هم احترام نشان دهید. شاید برایتان سخت باشد که امروز قدمی محکم بردارید، ولی باید این کار را امتحان کنید. امروز آتشی پنهان در درون شماست. انرژی زیادی در فضا وجود دارد که می تواند هر رابطه ای که دوست دارید آن را تغییر دهید، دگرگون کند. باید هر وقت که لازم شد بتوانید اقدامی بکنید. به احتمال زیاد شانسی می یابید که بتوانید رابطه خود را عمیق کنید و این کار کار عاقلانه و منطقی است. امروز همه چیز در اطراف شما در حال انفجار است. حس می کنید که انگار همه چیز در حال از هم پاشیدن است. نگران نباشید. سرتان را بالا نگه دارید. این پیامی از سوی کائنات است که باید تغییر کنید. راه جدیدی را امتحان کنید. راه های قبلی جواب نمی دهند.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز شما به مسیرهای مختلفی می روید، پس سعی کنید تمرکز خود را حفظ کنید. زمانی را در کنار آب بگذرانید، حمام بروید یا با ضمیر درونی خود ارتباط برقرار کنید. هرچه بین ذات درونی خود و رفتار بیرونی خود انسجام بیشتری برقرار کنید، بیشتر می توانید افراد و موقعیت هایی که به سفر شما کمک می کنند، جذب کنید. امروز تجربه های جالبی در مورد عشق و رمانس خواهید داشت. شما شانس این را دارید که فرد خاصی را به ارتفاعات عشق و حرارت یا اعماق احساس ببرید. اگر نمی توانید با عشق و شعله های بلند آن مقابله کنید و می خواهید تنها باشید، اشکالی ندارد، ولی بدانید که فرصت بزرگی را از دست می دهید. امروز دیگران به نحوی دکمه عصبانیت شما را فشار می دهند. شما مانند بمب ساعتی متحرک حرکت می کنید و هر لحظه ممکن است منفجر شوید. تلاشتان را بکنید تا انرژی فراوان خود را به سمت کاری سازنده و مفید هدایت کنید نه اینکه عصبانیت خود را سر اطرافیانتان خالی کنید.

فال روزانه متولدین اسفند:

امروز کارهایتان شما تغییر جهتی ناگهانی دارند، پس آماده باشید. این شبیه انحرافی آزاردهنده در مسیر شما می نماید، ولی اگر به حرکت خود ادامه دهید، می بینید که این مسیر شما دقیقاً همان مسیری است که باید دنبال کنید. امروز روز عقب نشستن و نگاه کردن نیست. خودتان را جمع و جور کنید و قبل از آنکه دیگران به جای شما وارد عمل شوند کاری بکنید. انرژی امروز شما را وارد قلمرو جدیدی در حوزه کاری تان می کند. یک تماس خاص می تواند تبدیل به چیز خاص و عمیقی شود. اگر در رابطه ای صمیمی و نزدیک هستید، انتظار داشته باشید که امروز به چیز عمیق تر و بزرگتری بدل شود. شما در محل کار نحوه رسیدن به موفقیت را یاد گرفته اید پس معطل نکنید. یک ایده را مد نظر قرار دهید و با آن جلو بروید. شما پتانسیل پیشرفت های بزرگ در محل کار را دارید. پس از انرژی امروز بهره بگیرید و آن را هدایت کنید. امروز هیچ چیزی نمی تواند جلوی شما را بگیرد و مانعتان شود.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه