فال روزانه 25 مرداد 1392

فال روزانه ۲۵ مرداد ۱۳۹۲

فال روزانه ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

سیاره حاکم شما اورانوس امروز در مرکز توجه و میدان دید قرار دارد همچنانکه اتصال او با خورشید در دومین خانه از “پول” شما ممکن است تغییرات غیر منتظره‌ای در اوضاع مالی شما به همراه داشته باشد. شما فکر می‌کنید که باید همه چیز را زیر نظر و تحت کنترل داشته باشید اما حالا دیگر می‌دانید که جلوگیری از بوجود آمدن آشفتگی‌های مالی بسیار مهمتر از تمایل شما برای نگاه داشتن همه چیز بسادگی است. با این وجود تعادل خود را میان نیازهایتان و آنچه که می‌توانید انجام دهید از دست ندهید. تعدیل کردن این نیازها سیاست خوبی است که اکنون می‌توانید اتخاذ کنید بنابراین قبل از اینکه اوضاع دشوارتر از این شود اقدام کنید!

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

امروز قطعاً هارمونی و هماهنگی را تقدیر می کنید. بعد از روحیه تعارضی چند روز گذشته به نظر می رسد که می توانید کمی استراحت کنید. اگر کمی نگران هستید، دلیل خوبی دارد. امروز فرصت خوبی برای خلاص شدن از بار دیگران دارید. امروز به صورت جدی تری درباره آینده رابطه خود فکر می کنید. در این مرحله مطمئن نیستید که آیا باید جلوتر بروید یا صبر کنید. شما احتمالاً دیدگاه بدبینانه ای در مورد آینده دارید. چند روز بعد دیدگاهتان عوض می شود. سعی نکنید امروز در کارها عجله کنید. در عوض، باید صبر داشته باشید و کارتان را خوب و درست و با حوصله انجام دهید. در نهایت، کیفیت بهتر از سرعت انجام کار است. شما بیشترین احترام و تحسین را از سوی اطرافیان دریافت می کنید.

فال روزانه متولدین خرداد :

امروز باید منتظر رضایت فراوانی باشید. شاید تأثیر فراوانی و مثبتی روی اطرافیان خود گذاشته اید. دوستان شما امروز از شما حمایت فراوانی می کنند. گویی همه دوست دارند به حرف های شما گوش دهند و به شما اعتماد دارند. گویی شما برای خودتان جایگاهی پیدا کرده اید. بعضی از نقشه های رمانتیک شما امروز به آزمایش گذاشته می شوند. شما فکر کرده بودید که با عشقتان می توانید خیلی راحت همه چیز را به پیش بروید، ولی امروز متوجه می شوید که به این راحتی ها نیست. شاید فردی از خانواده او سنگ اندازی می کند. باید صبور باشید تا پیروز شوید. امروز خلاقیت شما بیشتر می شود و اعتماد به نفس بیشتری دارید. استعدادهای هنری شما در هر کاری که انجام می دهید نمود می یابند. نترسید و به روش های دیگر هم رو بیاورید زیرا می توانید روی هر پروژه ای تمرکز کنید و موفق شوید.

فال روزانه متولدین تیر :

امروز برایتان بسیار سخت است که ایده های بزرگ تان را با دیگران تقسیم کنید چرا که فکر می‌کنید همیشه آغاز یک کار جدید بسیار حساس است. متاسفانه احتمالا زمان کافی برای انجام تمام کارهایتان نخواهید داشت و تا زمانیکه به درستی افکارتان اطمینان نیافته اید دوست ندارید که شخص دیگری از کارتان مطلع شود. این قدر عجله نکنید؛ از سرعت خود بکاهید! و به جای اینکه به هر کسی که از راه می‌رسد بگویید چکار می‌خواهید بکنید سیاست های کاری تان را تعدیل کنید. از پله اول شروع بکار کنید و به تدریج بالا بروید.

فال روزانه متولدین مرداد :

چند روز پیش شما احساس ارتباط نزدیکی را تجربه کرده بودید. افراد نزدیک به شما سفره دلشان را برایتان باز کردند و امیدهای خود به آینده را بیان کردند. امروز شما احساس جاه طلبی می کنید. جنبه های امروز به شما الهام می دهد. اگر در مورد قرار مهمی نگرانید، شاید دلیلش انرژی امروز باشد. هر دلیلی که داشته باشد، این فرصت مهمی است که شما نمی توانید لم بدهید و خودتان باشید. شما نگران ظاهرتان، سبک حرف زدنتان و چیزهای دیگر هستید. اگر دقت کنید و به طرفتان حس خوبی بدهید، بیشتر موفق خواهید شد. روحیه پایدارتر و ثابت تر به سوی شما هجوم می آورد و به شما کمک می کند که به این موقعیت از دید عملی تری بنگرید. می توانید همه اطلاعات و مکالمات را از فیلتر لنز حساسی بگذرانید.

فال روزانه متولدین شهریور :

ممکن است امروز در کشمکش و تقلا باشید چرا که می توانید مسیری را به سوی موفقیت ببینید با این حال به نظر می رسد آنها به آسانی بدست تان نمی رسند. اگر رابطه کنونی تان دچار مشکل شد به یاد داشته باشید که از بین بردن علاقه در یک دوستی پر معنی عاقلانه ترین کاری نیست که می توانید انجام بدهید. بهترین توانایی شما این است که خودتان را به روشنی بیان می کنید حتی زمانیکه می دانید با عقاید و نظرات دیگران همخوانی نداشته باشد. به یاد داشته باشید که صادق ماندن با خود بسیار سخت است و می تواند تنها راه حلی باشد که شما تا بحال بدنبال آن بودید.

فال روزانه متولدین مهر:

امروز روز شماست. تلاشتان را بکنید و روی افراد دور و برتان تأثیر بگذارید، به خصوص روی عزیزترین فرد زندگی تان. شما توجه او را جلب می کنید بدون ینکه متوجه شوید. او شما را بسیار جذاب می داند. تقویم کاری تان امروز پر می شود و شما تعجب می کنید. این پاداش شما برای کارهایی است که در طول هفته انجام داده اید. امروز مسئله ای در مورد غرور پیش می آید. اگر برای اولین بار است با کسی آشنا می شوید، بهتر است که انعطاف و سازگاری بیشتری نشان دهید. پتانسیل رابطه ای قوی و مثبت وجود دارد و هر دوی شما خیلی راحت خواهید بود. شما باید با خودتان به همترازی بزرگتر و واضح تری برسید و این باعث می شود که بهتری تصمیمات را درباره کارتان بگیرید. شما از اهداف و خواسته های شخصی خود آگاهید. پس از این فرصت بهره ببرید و با اعتماد به نفس پیش بروید.

فال روزانه متولدین آبان:

شما امسال خیلی تلاش کرده‌اید که موقعیت خود را از نظر حرفه‌ای بالاتر ببرید. باوجود این امروز از این همه کار سخت خسته شده‌اید. به احساسات خود خیلی توجه کنید، چرا که شما اصلا از ناامیدی و یاس که در حال رشد کردن و بزرگ شدن است آگاه نیستید. این ناامیدی در آخر راه می‌تواند مشکلتان خیلی زیادی را به وجود آورد. پنهان کردن ناامیدی تان شاید برای مدت کوتاهی جواب بدهد، اما در دراز مدت ممکن است باعث خشم و عقده‌های فروخورده و یا حتی ناراحتی‌های عاطفی شود. سهیم کردن یک دوست در احساسات‌تان بهتان کمک می‌کند تا فشاری که روی خود احساس می‌کنید را کم کنید.

فال روزانه متولدین آذر:

شما از انجام دادن کارهایی که وظیفه افراد دیگر است خسته شده اید. شما حتی بعضی وقت‌ها فکر می‌کنید که تنها کسی هستید که به قول‌هایی که داده عمل می‌کند! اما امروز نباید به سرعت در صدد رفع اشتباهات افراد دیر بربیایید، چراکه شما به خاطر وسواس و اشتیاقی که برای رسیدن به کمال و ارضا کردن احساس کمال طلبانه خود دارید به آنها اجازه دست به عمل زدن نمی‌دهید. درعوض باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشید که بتوانید کمک و همکاری افراد دیگر را قبول کنید. یادتان باشید که هیچ انسانی کامل و بدون عیب نیست.

فال روزانه متولدین دی:

امروز در حالیکه ماه در نشانه شما به ژوپیتر خوش بین ملحق می‌شود، شما می‌توانید برای رسیدن به اهدافتان بیشتر از همیشه به تواناییهای خود ایمان داشته باشید. اعتماد به نفس داشتن خصلت بدی نیست، اما اگر بیشتر از توانایی‌هایتان مسئولیت قبول کنید کمی به دردسر خواهید افتاد. تا جایی که امکان دارد واقع‌بین باشید؛ اگر شما مطمئن نیستید برای قبول کردن یک مسئولیت چقدر لازم است رویش کار کنید، قبل از اینکه جواب مثبت داده و آن را قبول کنید در موردش کاملاً صحبت کرده و آن را بررسی کنید.

فال روزانه متولدین بهمن:

دوباره این اتفاق افتاد و شما درباره درباره خلاقیت، اصالت و ابراز احساسات فلسفه بافی می کنید. آیا دقت کرده اید که در ابراز مسائلی که نرمال نیستند دچار مشکل شده اید؟ اراده قوی شما تحسین می شود. وقتی دارید سعی می کنید دیگران را تحت تأثیر قرار دهید، ابراز احساسات راحت نیست. امروز در رابطه شخصی و نزدیک شما، غرور تبدیل به یک مسئله می شود. یکی از شما روی برنامه یا نظر خود زیاد پافشاری می کنید. این احساس در دام افتادن بین شما ایجاد می کند. اگر یکی از شما آماده رفتن باشد، این نمی گذارد چنین کاری بکند. شما در موقعیت بسیار هماهنگی با مردم و محیط قرار دارید. در کل رویدادها و مکالمات خیلی خوب برایتان پیش می روند و این صحنه را برای پیشرفت های بزرگ و موفقیت شما و دیگران آماده می کند.

فال روزانه متولدین اسفند:

شاید حس کنید که بعضی ارزش ها در شغل شما نمی گذارند که شما بعضی فعالیت ها را انجام دهید. ولی آیا در این مورد اطمینان دارید؟ شاید بهتر باشد جسورتر از قبل باشید. ارزشش را دارد. امروز کائنات بهترین فضا را برای اولین آشنایی فراهم می کند، و اگر می خواهید نتیجه بدهد، حتماً این اتفاق می افتد. انواع و اقسام ترس ها درباره میزان جذابیت تان و ادامه این آشنایی، به سراغتان می آیند. اگر آرام باشید و نرمال رفتار کنید، همه چیز مطمئناً بهتر خواهد شد. منتقد ایده های خود باشید. شما وقتی ایده جدیدی می یافتید، دفعات زیادی درگیر توفان هیجان شده اید و نمی توانستید واقعیت را از فانتزی تشخیص دهید. امروز این تمایز برایتان مشخص می شود.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

یک دیدگاه

  1. Vnar گفت:

    ممنون دستت درد نکنه

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه