فال روزانه 25 خرداد 1392

فال روزانه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲

فال روزانه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

امروز منتظر تقویت مهارت های ارتباطی خود باشید. اگر اغلب در ابراز احساسات خود مشکل دارید، امروز تغییر خوبی صورت می گیرد. با هر کسی که مسائل حل نشده ای دارید، مشکلتان را حل کنید. با قدرت و اعتماد به نفس بیشتر می توانید خیلی زود مشکلات خود را حل کنید و دردسرها را از بین ببرید. در مورد رابطه ای عالی که دارید، شوخ طبعی شماست که به دادتان می رسد. امروز شما در مورد ارتباطات آنچه می خواهید بدست می آورید و این به شما کمک می کند که بحثی که با عشقتان داشتید را به خوبی پایان ببرید. با پافشاری بر این مسئله یا فرو کردن سرتان زیر برف به جایی نمی رسید. امروز تمرکز کردن بر کارتان سخت می شود. به کارهایی که دقت فراوانی نیاز دارند نپردازید. زیرا امروز لازمه آن را ندارید که بتوانید کاری با چنین دقتی انجام دهید. کارتان را به زمان دیگری موکول کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

اگر چیزی شما را اذیت می کرده است، امروز زمان خوبی است که در مورد آن حرف بزنید. توانایی ارتباطی عالی شما امروز خیلی قوی می شود. مشکلات شما درباره همکارتان، رئیستان، همسر، دوست یا فامیلتان باشد، شما کلمات لازم برای گفتن افکار و احساساتتان را می یابید. امروز کمی ذهنتان مبهم می شود و تا بعدازظهر به کارهایتان نمی رسید. تا آن موقع، به خودتان فشار نیاورید که کارهای زیادی را به انجام برسانید. زیرا این موجب ناامیدی شما می شود. امروز برای متقاعد کردن فرد مورد نظرتان در مورد اینکه او را خیلی تحسین می کنید نیروی ارتباطی قوی می یابید. شاید تا امروز زبانتان بسته بوده و ناگهان امروز متوجه می شوید که خیلی آسان می توانید حرفتان را بزنید.

فال روزانه متولدین خرداد :

وقتی نوبت به گفتن احساسات تان می رسد شما ساکت می شوید و از حرف زدن اکراه دارید. ولی امروز اینطور نیست. توانایی ارتباطی شما نیروی تازه ای به شما می دهد. عاقلانه این است که از این فرصت استفاده کنید. با صحبت کردن می توانید اقدامات اولیه را صورت دهید. کلمات خیلی راحت تر از همیشه به زبانتان جاری می شود. اگر مشکلاتی وجود دارد که باید حل شود، راه حل هایی پیدا می کنید. به نظر می رسد که شما امروز شکست نمی خورید. در هر جلسه یا مناسبت اجتماعی که شرکت می کنید، بسیار موفق هستید و در مرکز توجه قرار می گیرید. بخاطر اعتماد به نفس بالایتان، متوجه می شوید که شخص خاصی بسیار مجذوب شما می شود و می خواهد وارد بحث هنری با شما شود. در حال حاضر شما چیزی برای از دست دادن ندارید. امروز وقت بگذارید و روی کارهای باقیمانده از روزهای گذشته کار کنید. قبل از آنکه همه چیز را برای عصر بگذارید، باید مطمئن شوید که برای فردا آماده اید.

فال روزانه متولدین تیر :

آخرین باری که زمان خوب و خوشی را با خانواده گذراندید کی بوده است؟ اگر مدت زیادی از آن گذشته است، امروز روز خوبی برای این کار است. اگر فرزند دارید، با آنها بازی کنید یا آنها را به پارک ببرید. اگر مجرد هستید به دیدن والدین تان بروید. امروز تأکید اصلی بر ارتباطات است. با آمادگی صحبت کنید. ارتباطتان را با عزیزانتان قویتر کنید. حیات عشقی شما در محیطی معنوی شکوفا می شود. باید افکارتان و دل هایتان را یکی کنید و کمی از روزمره گی بکاهید. با هم بیرون بروید و خوش بگذرانید. در مورد کارهایتان زود تصمیم گیری نکنید. جلسات مهم را کمی عقب بیندازید. امروز ذهنتان ثبات کافی ندارد و همه چیز آنطور که دوست دارید پیش نمی رود. اکنون زمان آن است که به کارهایی که از قبل برنامه ریزی شده اند بپردازید و ریسک نکنید.

فال روزانه متولدین مرداد :

تاریخچه خانوادگی خود را چطور حفظ می کنید؟ خاطراتتان را در یک جعبه نگهداری می کنید؟ آلبوم دارید؟ شما خودتان ارزش میراث های خانواده خود را می دانید، ولی آیا می دانید چطور از آنها مراقبت کنید؟ زمان بگذارید و اشیای باارزش خانواده و یادگارهای والدین، اجداد، خواهر و برادرها و دیگران را ثبت و نگهداری کنید. یک روز از این که این کار را کرده اید خوشحال و راضی خواهید بود. انواع و اقسام فعالیت های گروهی برایتان معنادار هستند. اگر در رابطه ای دائمی هستید، در ارتباط با دیگران بهتر عمل می کنید. اگر دنبال همراه و همسفری هستید، باید شروع به صحبت کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد. سورپرایز بزرگی در انتظار شماست. امروز نمی توانید کاملاً به حرف های دیگران اعتماد کنید. شاید دیگران الان یک چیز بگویند و قول های بزرگی بدهند و وفای به این قول ها چیز دیگری است. حداقلش این است که آنها برنامه خودشان را دارند. مراقب باشید که بازیچه قرار نگیرید.

فال روزانه متولدین شهریور :

شاید امروز معذرت خواهی هایی صورت دهید. آسان نیست که بگویید اشتباه کرده اید، ولی این شجاعت شما را تقویت می کند. بجای آنکه افسوس بخورید، با فرد موردنظر ملاقات کنید و جبران اشتباهتان را بکنید. بدون توجه به ناراحتی تان، متوجه می شوید که بعد از این کار حس بهتری دارید. حتی اگر طرف مقابل خوشحال نشود، شما آنچه لازم بوده را گفته اید. امروز افق های دید شما گسترده می شوند. شما در کتابخانه، در کتابفروشی یا جای دیگری صحبت جالبی را آغاز می کنید. و این صحبت و مکالمه شما طولانی تر از آنچه انتظار داشتید می شود. قبل از آنکه متوجه شوید این مکالمه تبدیل به یک آشنایی شده است. شما نظر خودتان را در مورد درست و غلط چیزها دارید. نگذارید دیگران باورهای شما را عوض کنند. مهم است که شما به آنچه می دانید معتقد بمانید و مفهوم شخصی خود از حقیقت را داشته باشید. نگذارید در باورهای دیگران غرق شوید.

فال روزانه متولدین مهر:

بحران و تنش در حال رشد کردن است، اما شما هنوز آماده دست و پنجه نرم کردن با مسأله‌ای غامض و غیرقابل حل نیستید. درعوض ممکن است دوست داشته باشید با ورزش کردن، با یک دسته کارت و یا فقط با دوستانتان خودتان را سرگرم کنید. وقت گذراندن با دوستان شبیه به خود موضوع مثبتی در زندگی شماست، مگر اینکه برای فرار کردن از وظایف به این کار پرداخته باشید.

فال روزانه متولدین آبان:

ممکن است شما در طی چند روز گذشته شروع به کار کردن بر روی یک پروژه کرده باشید و اگر این کار را انجام دادید، حالا زمان این است که بر آنچه تا کنون خلق شده است پایداری و ثبات اضافه شود. با زور و سرعت بیش از حد کارها را به جلو بردن مثل این می‌ماند که در یک ساختمان قبل از اینکه پایه‌های آن پی‌ریزی شود طبقه‌های زیادی در ارتفاعات بالای آن ساخته شود. حتی اگر ذهن شما هم با شتاب به جلو می‌رود، آرام حرکت کرده و طبق یک برنامه از پیش آماده شده کارهایتان را انجام دهید.

فال روزانه متولدین آذر:

امروز برای شما یک روز هیجان انگیز به حساب می‌آید، اما حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است، ممکن است تحمل کردن حالتهای متغیرتان برای شما سخت باشد. گرچه دوره نگاه کردن به گذشته فرا رسیده است، اما شما باز هم دوست دارید که بیشتر به پشت سرتان نگاه کنید تا به جلو. آمادگی رها کردن آنچه که در گذشته کسب کرده‌اید را داشته باشید. سپس یک آداب شخصی ایجاد کنید که به واسطه آن بتوانید برای ایجاد کردن یک مرز مشخص بین بحران گذشته و جادوی زمان حال به خودتان کمک کنید.

فال روزانه متولدین دی:

ممکن است شما شروع به نشان دادن کارهایی کرده باشید که می‌توانید آنها را تحت فشار انجام دهید، اما زمانی چهره واقعی خود را نشان می‌دهید که یک امر غیر منتظره واقعی نیازمند توجه شما باشد. منظور این نیست که شما باید استعدادهای منحصر به فردتان را به دیگران نشان دهید. بلکه شما باید ارزش کارهای خودتان را بدانید و بر طبق رویاهایتان زندگی کنید.

فال روزانه متولدین بهمن:

اگر شما امروز با فرد جدیدی آشنا بشوید، حجاب و پرده بین دنیای شما ممکن است چنان نازک شود که شما همه چیز را در مورد زندگی گذشته یا برخی از جنبه‌های دیگر زندگی آن فرد متوجه بشوید. حتی اگر این موضوع را باور ندارید، تجربه برخورد کردن با فردی را در نظر داشته باشید که این شخص آنقدر به نظرتان آشنا می‌آید که احساس می‌کنید قبلاً با هم دوست بوده‌اید.

فال روزانه متولدین اسفند:

زمانی که امروز برای شما تبدیل به روز سختی می‌شود، ماهی‌های نشانه شما فقط سخت‌تر کار خواهند کرد. این واکنش نامشخص ممکن است نتیجه تمایل شما برای رویاپردازی درمورد شغل ایده‌آلتان باشد، اما آشفته کردن خود با وظایف بیشمار می‌تواند به ذهنتان کمک کند که خودش را با چیزهای دیگری مجهز کند. حقیقت این است که شما باید تا زمان رسیدن به رضایت کامل راه زیادی را طی کنید.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه