فال روزانه 24 مرداد 1392

فال روزانه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲

فال روزانه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

طرز فکر شما نظم زیادی دارد و این به شما کمک می کند که به سمت اهداف خود پیش بروید. انتظار نداشته باشید که همه مشکلات را بلافاصله حل و فصل کنید. یادتان باشد که شما می توانید مسائل را قدم به قدم و بطور مؤثری حل کنید. بجای آنکه احساساتی شوید، منطقی برخورد کنید. امروز شما می توانید تغییراتی عالی در زندگی و حیات عشقی خود ایجاد کنید. با انرژی امروز شما متوجه می شوید که با کمی زرنگی و نبوغ می توانید درهای فرصت ها را به روی خود باز کنید و این به نفع هر دوی شماست. تنها چیزی که نیاز دارید این است که قدم اول را بردارید و بقیه چیزها خودشان می آیند. فضای امروز طوری است که می توانید در آن شکوفا شوید و از آن بهره بگیرید. ملاقات با افراد بسیار خوب پیش می رود. اگر می خواهید تأثیرگذاری مثبتی بر فردی داشته باشید، امروز روز انجام این کار است. شما ذاتاً احساس خوب و مثبتی دارید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

افکار شما شاید تحمیلی و تصنعی باشند و امروز برایتان سخت است که چیزهایی را پردازش کنید که در حالت نرمال مشکلی برای آنها ندارید. سعی کنید از روی اجبار دنبال جواب نباشید. اگر اطلاعات بدون زحمت و به راحتی به سراغتان می آید، متوجه می شوید که هدفش شما هستید. اگر مجبور می شوید به زور حقیقت را دریابید، باید عقب نشینی کنید. امروز بعضی چیزهای مربوط به عشق و رمانس باید تغییر کنند. رمز و رازی هست که بین شما و عشقتان مانع ایجاد کرده است و نمی گذارد که رابطه شما سمت و سوی مثبتی بگیرد. شما کمی نگران عواقب حقایق و باز کردن سفره دلتان هستید، ولی نتیجه ای که بدست می آورید ارزشش را دارد. امروز زیاد روی رویکرد و نظر خود پافشاری نکنید. دیگران به اندازه شرایط نرمال و به اندازه همیشه، سازگاری ندارند. باید آنها را درک کنید تا در کارتان موفق شوید.

فال روزانه متولدین خرداد :

فکر شما مفاهیم احساسی فرعی دارد که نمی گذارد حقیقت را درست ببینید. تمام تلاشتان را بکنید تا احساسات خود را رام کنید و بگذارید افکار معقول شما رو بیایند. وقتی به احساسات خود احترام بگذارید، پایداری و ثبات قدم بیشتری می یابید. در رفتار خود با دیگران این موضوع را در نظر داشته باشید. مناسبت یا ملاقات خوبی بین دوستان و شرکا منجر به تغییراتی که شود که امروز شما را کاملاً غافلگیر می کند. به احتمال زیاد شما امروز چیزی را می بینید که قبلاً هرگز در موقعیتی نبوده اید که آن را بببینید. شاید سر و کله زدن با آن برایتان کمی سخت باشد، ولی حداقل جایگاه خود را می دانید و می توانید طبق آن ترتیباتی اتخاذ کنید. امروز نترسید و درخشش خود را به نمایش بگذارید. شما با اطرافیان خود هارمونی فراوانی دارید. تا وقتی که ایمان داشته باشید و به دیگران نشان دهید که واقعاً چگونه انسانی هستید، موفقیت از آن شماست. شما غرق در پاداش خواهید شد.

فال روزانه متولدین تیر :

 امروز شما وقتی که با شرایط جدید روبرو می‌شوید، به خصوص بعد از اینکه چند اتفاق عجیب باعث ناراحتی شما شده اند، احساس خوبی خواهید داشت. اما نباید خیلی هم احساس راحتی کنید، برای اینکه همه چیز در حال تغییر کردن است. حتی اگر استرسها تمام شده باشند، شاید شما امروز قادر نباشید که به هرچیزی که می‌خواهید برسید. خوشبختانه شخصی که قبلاً به شما حسادت می‌کرده، اکنون برای اینکه با شما همکاری کند می‌تواند رویه اش را تغییر دهد.

فال روزانه متولدین مرداد :

 شما احساس می‌کنید اگر روی یک سیم فشار قوی گردش کنید، ممکن است جریانات الکتریکی اخیر روشن و خاموش شوند. لحظه‌ای که صاعقه ضربه می‌زند و همه جا روشن است،‌ شما فکر می‌کنید  رازهای جهان را می‌دانید،‌ اما در لحظه بعد که  همه جا تاریک می‌شود نمی‌توانید به یاد بیاورید که لحظاتی قبل چه دیده‌اید. اگر چه شما ممکن است وسوسه شوید که این جریانات پی در پی را کنترل کنید، اما باید برای این کار وقت خود را هدر دهید. زمانیکه شما واکنش خود را نسبت به تغییرات پایدار می‌بینید، به راحتی می‌توانید بر آنها سوار شوید و کنترل آن را دست داشته باشید. هدف شما اکنون این است که در پایان هر کاری که انجام می‌دهید آسایش و آرامش وجدان داشته باشید.

فال روزانه متولدین شهریور :

امروز احساس خفگی می کنید و انگار در دام افتاده اید. شاید دوستانتان به شما طوری القا می کنند که این حس را داشته باشید، در حالیکه خانواده شما باورهای دیگری را به شما آموخته است. شما در موقعیت های مختلف نقاب های مختلفی به چهره می زنید. بعضی چیزها با هم تضاد و تعارض دارند و شما مجبور می شوید که تصمیمات مهمی بگیرید. حقیقت تنها راه فرار از این تله است. امروز یک پیوند عمیق با تعهدی که بین شما و عشقتان پدید می آید، عمیق تر و شیرین تر می شود. این قدم بزرگی است که بر آینده شما تأثیر می گذارد و هر دوی شما می دانید که بهترین چیزی است که در زندگی تان رخ داده است. شما یک مرحله از رابطه خود را با اقتدار پشت سر گذاشته اید و وارد فاز مهم دیگری از زندگی می شوید. امروز در محل کار همه متوجه دروغ های مصلحتی شما می شوند و بهتر است به حقیقت بسنده کنید. بخاطر ترفندهایی که زده اید رئیستان شما را سرزنش می کند. پس راستگو باشید و صادقانه کار کنید.

فال روزانه متولدین مهر:

 شما امروز از کمک کردن به افراد دیگر دست کشیده‌اید، برای اینکه می‌خواهید  پیام خود را بلندتر و واضح‌تر به گوش آنها برسانید. یا شاید هم می‌خواهید خودتان را از قید پروژه‌ای که فکر می‌کنید به بیراهه رفته آزاد کنید. در هر دو مورد شما باید به انگیزه‌هایتان اهمیت بدهید، چراکه اگر ترس انگیزه اصلی شما باشد، هیچ کدام از کارهایتان فایده‌ای نخواهد داشت. ذخیره کردن انرژی‌تان کار عاقلانه‌ای است، اما نگذارید یک نفر دیگر تاوان اشتباه شما را پس بدهد.

فال روزانه متولدین آبان:

امروز می تواند روز بسیار مفید و سازنده ای برای شما باشد اگر با نگرش درستی پیش بروید. شما انرژی بیشتری دارید و این به شما کمک می کند هر وظیفه ای که دارید یا هر کاری که انجام می دهید، به نحو احسن تمام کنید. شاید تهاجمی تر از همیشه باشید، پس از این حس به نفع خود استفاده کنید و بعضی کارها را به دیگران واگذار کنید و خودتان روی پروژه هایی کار کنید که باید امروز تمام شوند. مهربانی و محبت زیادی در فضا هست. شما شانس این را دارید که احساسات خود را با کسی که عمیقاً به او علاقه دارید در میان بگذارید. شاید با خریدن یک هدیه کوچک پیام خود را بهتر برسانید و منظور خود را صمیمی تر بیان کنید. در محل کار فرصت ها در انتظار شما هستند. شما در موضع خوبی قرار دارید. دیگران به شما مراجعه می کنند و از شما راهنمایی و مشورت می خواهند. شما قدرت زیادی دارید. از این قدرت عاقلانه بهره ببرید و از آن سوء استفاده نکنید.

فال روزانه متولدین آذر:

شاید امروز کمی اضطراب داشته باشید و آرامش یافتن برایتان سخت شود. احتمالاً فعالیت های زیادی برای انجام دادن دارید. متأسفانه دیگران به نیازهای شما توجه نمی کنند. بهتر است که برای محافظت از خودتان در مقابل حالات روحی دیگران، سپری روانی برای خودتان درست کنید. فردی تصمیم می گیرد که اولین قدم را برای شناختن شما بطور عمیق تر و صمیمی تر بردارد. شاید او از شما بخواهد که با او بیرون بروید و شام بخورید یا به سینما بروید. احساساتی بین شما شکل می گیرد و هر دوی شما از یافتن یکدیگر خوشحال می شوید. بجای آنکه خود را از دید همه پنهان کنید، مسئولیت کارهایتان را به عهده بگیرید. اکنون زمان آن است که با چالش های پیش رویتان روبرو شوید. بجای ترسیدن و عقب کشیدن، از این فرصت بهره ببرید. اعتماد به نفس درونتان را در بر بگیرید.

فال روزانه متولدین دی:

امروز کارهای بی شماری در محل کار و یا در رابطه با خانواده و یا دوستان تان دارید ولی نیازی نیست که زیادی سعی و تلاش کنید. همه این مسائل بوسیله تاثیر مثبتی که بازگشت ماه به یازدهمین خانه از روابط اجتماعی شما دارد حل خواهد شد. و این ماه قدرتمند فشارو استرسی که این روزها بر روی شما بوده است را کاهش داده و شما را آرام می کند. مهم نیست که الان شما چه احساسی دارید؛ فقط در جهت وظایف حرفه ای خود گام برداشته و آنها را جدی بگیرید و بعد هر آنچه در توان تان است را برای بهتر انجام دادن آن بکار گیرید.

فال روزانه متولدین بهمن:

شاید متوجه شوید که امروز با مخالفت دیگران روبرو هستید، به خصوص در مورد احساسات تان. به نحوی حس می کنید تهدید شده اید. نگرش تهاجمی باعث می شود که حس کنید تحقیر شده اید یا ارزش توجه دیگران را ندارید. اینکه شما صلح، آرامش و هارمونی می خواهید به معنای تحقیر شدن نیست، ولی بعضی ها اینطور فکر می کنند. این ویژگی ها نقاط قوت شما هستند، نه نقاط ضعفتان. یک موقعیت رمانتیک باعث می شود که دلتان نرم شود. زیرا شما از تمام شدن مورد قبلی که برایتان خیلی مهم بود، دلتان سنگ شده بود. فردی که با او آشنا می شوید درد و رنجی که بخاطر دفعه قبل حس می کردید را از بین می برد و به شما کمک می کند که دوباره به قدرت عشق ایمان بیاورید. شما امروز در محل کار با افراد ارتباط برقرار می کنید که دیگران نمی توانند. این به شما مزیت می دهد. شما توانایی خدمت کردن به عنوان پلی بین شخصیت ها و دیدگاه های مختلف را دارید. این مهارت ها به کارتان می آیند.

فال روزانه متولدین اسفند:

شما در دنبال کردن و پیش بردن پروژه ها معرکه هستید، ولی شاید در شروع آنها زیاد خوب عمل نکنید. امروز زمانی عالی برای شماست تا ثابت کنید که می توانند شروع کننده خوبی هم باشید. انرژی بسیار زیادی دارید که به شما کمک می کند از عهده این کار برآیید. از این انرژی بهره برید و روی چیزهایی کار کنید که ارزش شروع کردن را دارند. امشب می توانید بیرون بروید و با عشقتان شام رمانتیکی بخورید. اگر منتظر فرصتی بودید تا بعد از مشغله هایتان با او زمانی را سپری کنید، امروز وقتش است. برنامه ریزی کنید و امشب به مهمانی، سینما یا شام بیرون بروید و از با هم بودن لذت ببرید. اینکه یک نفر امروز با اعتماد به نفس کامل با شما حرف می زند دلیل نمی شود که حق با او باشد. فردی که با او روبرو می شوید، ایمانی قوی دارد. این فرد به ایده های خود مطمئن است، ولی دلیل نمی شود که شما هم ایده های او را باور کنید.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه