فال روزانه 23 مرداد 1392

فال روزانه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲

فال روزانه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

شما احتمالا باید برنامه‌هایتان را لغو کنید چنانکه در طول روز هم مشخص می‌شود به خاطر اینکه دستور کارهای شما تغییر می‌یابند. به خودتان اجازه انعطاف پذیری بیشتری بدهید برای اینکه اگر می‌بینید تعهدات قبلی تان دیگر به پیشبرد اهداف بلند مدت شما کمکی نمی‌کنند آنها را کنسل کنید. اگر دیگران از تغییر شیوه شما ناامید به نظر می‌رسند نگران نشوید. فقط آن کاری را بکنید که دل تان می‌گوید درست است، حتی اگر کسی را مایوس می‌کند. به نیازهای خود توجه کنید که باعث گسترده شدن روابط شما با دیگران در طولانی مدت می‌شود.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

امروز روزی توفانی برای شماست. شما بالاخره حس می کنید که دوباره دارید به مسیر اصلی خود برمی گردید. هرگونه مانع و تأخیری که در چند روز گذشته داشتید، حذف خواهد شد. موتور شما با تمام قدرت کار می کند. شما می دانید چه می خواهید پس نگران نحوه رسیدن به آن نباشید. تمرکز خود را روی تعریف دقیق آن بگذارید. هیجان، پیش بینی ناپذیری، عدم قطعیت… اینها کلماتی هستند که در مورد امروز به ذهنتان می رسند. شما نمی دانید که رابطه شما به کدام سو می رود، ولی در مسیر رسیدن به آنجا، حوصله تان سر نمی رود. در میان دیوارهای محیط خانه و اداره، شما گفتگویی را آغاز می کنید که انگار تمامی ندارد و ممکن است مدتی ادامه داشته باشد. کسی که او را می شناسید احتمالاً سعی می کند که شما را به نحوی اذیت کند. او از قدرت و جذبه خود برای عوض کردن طرز فکر شما استفاده می کند. از این موضوع آگاه باشید و به باورهای خود مطمئن باشید. در دام کسی گیر نیفتید.

فال روزانه متولدین خرداد :

امروز به فکر بازی و تفریح هستید، اما واقعا گیج شده اید و نمی‌دانید چگونه به چیزهایی که می‌خواهید برسید. سیاره بخت شما یعنی عطارد معمولا شما را در مسیر درست قرار می‌دهد، اما حالا ارتباطش با نپتون تیره و تار باعث می‌شود بادها در جهت مخالف بوزد! برای رسیدن به اهدافتان عجله نکنید. اگر خیلی مشتاقید که همین حالا به جایی که می‌خواهید برسید، ناامیدی و یاس دردسرساز می‌شود. درعوض آرام تر حرکت کنید و در طی مسیر از تجربیات خود لذت ببرید.

فال روزانه متولدین تیر :

سعی کنید امروز به قایق خود زیاد فشار نیاورید. باور و دیدگاه خود را قبول داشته باشید و وقتی دیگران با شما موافق نیستند، عقب نشینی نکنید. شاید امروز مجبور شوید عصبانیت خود را سر کسی خالی کنید، ولی بدانید که بهتر است جلوی زبانتان را بگیرید. بگذارید رویاهایتان شما را از واقعیت فعلی دور کنند. دنیای تخیلی شما امروز بهترین متحدتان خواهد بود. ایده ها و توفان مغزی امروز فضایی بین شما و فرد دیگری ایجاد می کند که می توان نامش را انرژی بالا گذاشت. آنچه تحت انرژی امروز متوجه می شوید این است که فرد دیگری مثل شما هست که دنیایی درست به عجیبی دنیای شما دارد. امروز حس می کنید که انگار در باغ نیستید. اشکالی ندارد. لازم نیست همیشه بدانید که در اطرافتان چه می گذرد. در کار دیگران دخالت نکنید و به کارتان برسید.

فال روزانه متولدین مرداد :

امروز سعی کنید در روتین روزانه گیر نکنید. دیگران نمی خواهد برای بیرون کشیدن شما از این روتین وقت بگذارند. شما باید آغاز کننده باشید. اگر می خواهید خوش بگذرد باید خودتان تفریح سازی کنید. بزرگترین بخش از این معادله، رفتار و نگرش شماست. دیگران می توانند جنبه حسود شما را حس کنند، پس فکر نکنید می توانید کسی را گول بزنید. بگذارید دیگران زندگی شان را بکنند. شما باید روی زندگی خود تمرکز کنید. امروز تب و تابی در فضا وجود دارد که به نوید عشق و رمانس مربوط می شود. رمانس را شاید نتوان در این مورد بکار برد، فریبندگی کلمه بهتری است. امروز گفتگوها پرانرژی هستند و بهانه ای ندارید که شب خوبی را نگذرانید. ولی باید واژگان خود را تازه کنید. در محل کار با اضافه شدن دانش تان، نیروی بیشتری می یابید. بهتر است یک دوره آموزشی را بگذرانید. هرچه بیشتر یاد بگیرید، ارزش شما بالاتر می رود و در محل کار اهرم قویتری خواهید بود. مهارت های جدید ارزشی بینهایت دارند.

فال روزانه متولدین شهریور :

به نظر می‌رسد امروز تمرکز کردن روی کار خیلی راحت تر از همیشه  می‌رسد اما این فرض واقعیت ندارد. چرا که افکارتان از کنترل شما خارج شده اند و خیلی سخت است که دوباره کنترل آنها را بدست آورید. با این وجود خوب است امتحان کنید. متاسفانه اگر سعی کنید فقط وقت گذرانی کنید ممکن است با دوست یا همسرتان درگیر شود چرا که او نظر دیگری درباره کاری که باید انجام دهید دارد. تا آنجا که ممکن است در اوایل روز مفید و موثر واقع شوید تا بتوانید بعداز ظهر با کسی که دوستش دارید اوقات خوشی را سپری کنید.

فال روزانه متولدین مهر:

امروز برایتان بسیار سخت است برای کندوکاو در درون احساسات خود آرام بگیرید. به خاطر اینکه شما اغلب قبل از اتمام کاری را که قبلا شروع کرده اید کاردیگری را آغاز می‌کنید. به هر حال اکنون با سیاره حاکم شما مریخ که در برج نشان بی هدف شما قرار گرفته است ممکن است آنقدر مشتاق نباشید که جایی سفر کنید. از لحظه حال لذت ببرید و اجازه دهید تا احساساتتان هر گونه آرزو و امید را از دلتان شست و شو دهند تا به جایی که می‌خواهید برسید. این کار آنقدرها که به نظر می‌رسد سخت و ترسناک نیست.

فال روزانه متولدین آبان:

امروز جسورانه به سمت رویاهایتان بروید. حس شما در مورد واقعیت شاید دقیقاً مطابق با موقعیت فعلی نباشد، ولی نگران نباشید. خودتان را آماده کنید و سرعتتان را بیشتر کنید. مرزها را رد کنید. زیرا این تنها راه برای رشد است و باید از حالت نرمال خود فراتر بروید. امروز گفتگوهای زیادی بین شما دو نفر صورت می گیرد. شما چیزهای زیادی برای گفتن دارید. شما می خواهید رابطه رمانتیک شما به مسیر و جهت خاصی برود. برای آنکه این اتفاق بیفتد، باید روش مستقیم تری برای عملی شدن این خواسته بیابید. امروز شانس با شما یار نیست. پس ریسک های بزرگ و عمده نپذیرید. اگر این کار را بکنید، برای خودتان دردسر درست می کنید. بهتر است مسیر محافظه کارانه تری در پیش بگیرید و به چیزهایی که می دانید پایبند باشید. گمانه زنی و حدس امروز ثمربخش نیست.

فال روزانه متولدین آذر:

امروز شما کارهای بیشتری دارید که باید انجام دهید، پس به تلاشتان ادامه دهید. با موج حمایت غیرعادی که به سمتتان می آید نجنگید. انرژی پانسیل زیادی در اختیارتان است. تنها چیزی که شما را از مهار آن باز می دارد، ذهن خودتان است. این قدر از آن نترسید زیرا به شما کمک زیادی می کند. ذهنتان را باز کنید و بگذارید چیزهای جدیدی وارد زندگی تان شوند. توسعه و پیشرفتی غیرمنتظره در محل شما رخ می دهد یا شاید با دوستی ملاقات کنید و این توفانی از رمانس تولید کند که همه تلاش های شما را از بین ببرد. شما امروز وارد دنیایی با ابعاد جدید می شوید. این دنیای فرد دیگری است که دیدگاه و طرز فکری کاملاً متفاوت با شما دارد و به نظر می رسد که کاملاً شما را درک می کند. امروز باید رویکرد انقلابی تری در پیش بگیرید. در ابتدا حس می کنید که با این کار در خطر قرار می گیرید، ولی وقتی دل به دریا زدید، دست های زیادی به کمک تان می شتابند.

فال روزانه متولدین دی:

امروز روزی عالی برای شماست. شما باید زیاد ارتباط برقرار کنید. معماگونه حرف بزنید و جملات زیبا و عجیب و غریبی بکار ببرید. اکثر اطلاعات شما از طریقی غیرشفاهی منتقل می شود. بگذارید جنبه غیرمعمول شما خودش را نشان دهد و بدرخشد. غیرعادی ترین لباستان را بپوشید. خودتان را درگیر هنجارهای اجتماعی نکنید، زیرا این کاری است که همیشه همه انجام می دهند. در حال حاضر درهای فرصت به روی شما باز شده است و ممکن است تا زمانی باز بماند که بتوانید نگاهی به رابطه ای عالی بیندازید ولی آنقدر زود بسته می شود که شما متوجه نمی شوید. باید سریع عمل کنید، در غیر این صورت در چشم بر هم زدنی شکست می خورید. امروز کار کردن بدون شریک و همراه برایتان سخت می شود، ولی مطمئن باشید که شما بدون شریک بهتر کار می کنید. وقتی تنها کار می کنید، به احتمال زیاد شکوفا می شوید. روش مستقل بهترین روش است. به خودتان اعتماد داشته باشید.

فال روزانه متولدین بهمن:

فانتزی ها و احساسات شما امروز به شدت به هم وابسته اند. بگذارید احساسات تان از حالت سوررئال بهره ببرند. بگذارید رویاهایتان در تصمیمات تان فیلتر شوند. شما انرژی موجود در فضا را حس می کنید، پس با آن جلو بروید. انرژی خلاقانه زیادی موجود است که بسیار نیرومند است. این انرژی تأثیر فعال کننده ای دارد که شما را از جایتان بلند می کند. امروز شما سه گزینه دارید، یا باید فرار کنید، خودتان را در زمین دفن کنید یا باید صمیمانه آنچه با سرعت به سمتتان می آید، در بر بگیرید. امروز شما از فرصت منحصر بفردی که در مورد فردی بسیار متفاوت با شما پیش می آید، لذت می برید. طرف مقابل شما بسیار تند صحبت می کند و در واقع برای شما مناسب است. شما دو نفر زوج مناسبی هستید. امروز قبل از اقدام به هر کاری، دنبال حقیقت بگردید. به علاوه، بسیار مهم است که شما با دیگران راستگو و صادق باشید. هر گونه ناامیدی از سوی دیگران امروز به شدت نتیجه معکوس می دهد. اگر با حقیقت همراستا شوید، شانس با شما یار می شود.

فال روزانه متولدین اسفند:

امروز شما از روحیه خوبی لذت می برید، پس به سمت چیزی بروید که به آن ایمان دارید. امروز عنصری جادویی وجود دارد که نه تنها باید به آن ایمان داشته باشید، بلکه باید آن را ترغیب کنید. اگر به معجزه ایمان داشتید باشید اتفاق می افتد. امروز سراغ چیزهای جدید و غیرمتعارف بروید. زمان به سرعت می گذرد. شما معمای بزرگی در دست دارید. چیزهایی هست که باید به عشقتان بگویید. مدتی است که نگران این موضوع هستید و حس می کنید که حقیقت باید رو شود. بخاطر تغییر در شرایط، طرف مقابلتان بدون اینکه حرفی بزنید، قضیه را می فهمد. سرنوشت وارد بازی شده است! فرصتی که منتظرش بودید امروز به سمت شما می آید، پس چشم و گوشتان را باز کنید. یادتان باشد که این خوش شانسی با سوت و بوق نمی آید. بلکه ساکت و آهسته می آید. پس حواستان همیشه جمع باشد.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

۲ دیدگاه

  1. ali گفت:

    درود بر شما وبسایت زیبایی دارید ..من یادمه روزی به وبلاگ دیگر من اومدید و نظر گذاشتید از دیدگاه شما سپاس گزارم
    stardanesh.blogveb.com

  2. معین گفت:

    مرسی که به وبلاگم سر زدی مکریم جون نظر لطفتونه وبلاگ شما هم خوبه نکات اموزندهی خوبی داره موفق باشی بای

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه