فال روزانه 22 مرداد 1392

فال روزانه ۲۲ مرداد ۱۳۹۲

فال روزانه ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

سعی کنید امروز زیاد زمان روی مسئله ای نگذارید. احتمال دارد که شما برایتان سخت باشد که به کارهای دیگری بپردازید. روی مسئله ای تمرکز کنید که در آن مهارت دارید و بدون درگیری ذهن روی مسئله قبلی، به مسئله بعدی بپردازید. تمرکز و دقت شما امروز قوی است و می توانید با بازده زیاد به هر مسئله ای بپردازید. با انرژی امروز، شما پیشنهاد رمانتیک بسیار خوبی روبرو می شوید. هر چیز دیگری که در زندگی شما اتفاق بیفتد، شما شانس آن را دارید که در فضایی آرام و صمیمی استراحت کنید و بهترین موسیقی، شمع، غذا و چیزهای رمانتیک دیگر را داشته باشید. تنها کاری که باید بکنید لذت بردن است. امروز شما می توانید هر موقعیتی که به نظر دیگران تراژدی می آید را تبدیل به فرصت بزرگی کنید. این استعداد خارق العاده ای است، پس آن را هدر ندهید. شما قدرت تصحیح موقعیت های مرده را دارید و می توانید آنها را به موفقیت کامل بدل کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

امروز مسائل و کارها به نفع شما پیش می روند. در مسیر اصلی بمانید و روی هدف تمرکز کنید. اگر به خاکی بزنید و از جایی که باید باشید منحرف شوید، فردی یا چیزی به شما تذکری جدی می دهد. نیروهایی قوی در جریان هستند. اگر بجای مخالفت با آنها، همراهشان باشید، سود می برید. تمرکز خود را بر حقیقت و جنبه هایی از آن که با روحتان همراستا هستند بگذارید. امروز حس خاص و فوق العاده ای در فضا وجود دارد و این مشخص می کند که دوستی ها و آن روابطی که به مرحله شراکت نرسیده اند کدامند و چقدر در مسیر مثبت و خوبی هستند. اینکه شما تا کجا روی اینها قدم بگذارید به شما بستگی دارد. حداقل شما شانس آن را دارید که روابط مهم خود را عمیق تر کنید. امروز زیادی در تنشی که وجود دارد گیر نیفتید. اگر در مخمصه این موقعیت ها پرتنش بیفتید، فقط تنش بیشتری تولید می کنید. در عوض، باید خوش بین باشید و دنبال راه های خلاقانه برای سرمایه گذاری برای آینده باشید.

فال روزانه متولدین خرداد :

حس می کنید که روی لبه تیغ راه می روید. یک قدم اشتباه می تواند شما را به زمین بیندازد. زیاد به خودتان فشار وارد نکنید. شاید چیزهایی مانند زندگی و مرگ را ببینید، ولی فقط زمانی که لازم باشد، الان فقط باید رفتاری مثبت داشته باشید. اگر در پیچیده تر کردن شرایط اصرار بورزید، ممکن است افرادی که برای کمک به شما روی آورده اند را ناامید و مأیوس کنید. با انرژی امروز شما متوجه می شوید که مسئله رمانس با مسائل کاری و شغلی ارتباطی تنگاتنگ دارند. هیچ عجله و شتابی وجود ندارد. اگر قرار است این رابطه جدی شود، بهتر است با سرعتی دلپذیر این اتفاق بیفتد. شما فرصتی برای سرعت دادن به این چیزها ندارید. در واقع اصلاً نباید عجله کنید و سعی کنید هرچه آهسته تر پیش بروید که برایتان جالب تر باشد. شما در شغل خود در نقطه ای بحرانی قرار دارید. زمان خوبی برای تغییر مسیر و ورود به حوزه کاری جدیدی است. شاید بهتر باشد شغل تازه ای پیدا کنید. هر ماه که می گذرد نباید در همان روتین روزمره قدیمی باشید. زمان آن رسیده که تغییری را تجربه کنید.

فال روزانه متولدین تیر :

شما امروز به راحتی می‌توانید رفتارهای سرد و بی‌تفاوت افراد دیگر را تشخیص بدهید، برای اینکه می‌دانید این موضوع مثل این است که احساسات خود را مخفی کنید. اما حالا ورق برگشته است. شما از نظر احساسی دست یافتنی هستید، اما شاید افراد دیگر خیلی مایل نباشند به حرفهای شما گوش بدهند. اگر بریتان امکان دارد روابطتان را محدود کنید و بحثهای حساستان را در یک روز دیگر و با فردی شایسته‌تر داشته باشید.

فال روزانه متولدین مرداد :

شما امروز می‌توانید با کمک حس ششم خود فراتر از محدودیت‌های احساسی همیشگی خود را نیز ببینید، اما این موضوع می‌تواند باعث بهم ریختن اعصاب دیگران شود. متاسفانه تا موقعی که نتوانید انتخاب‌های خود را با منطق و دلیل برایشان شرح دهید آنها طبق برنامه‌هایتان کار نخواهند کرد. اگر شما نسبت به عدم حمایت دوستانتان از خود بیش از حد حساسیت نشان می‌دهید، پس شاید به خودتان شک دارید. به یاد داشته باشید ناتوانی شما در ابراز کردن نظریات‌تان نتیجه نادرستی و اشتباه بودن نگرش‌تان است.

فال روزانه متولدین شهریور :

شما امروز گویی در میلیون ها مسیر مختلف می دوید. روز خوبی برای انجام کارهای روزمره و خرده کارها است. شما کارهای زیادی را بصورت همزمان تمام می کنید و با اعتماد به نفس جلو می روید. مطمئن شوید که همه کارها را بطور کامل تمام می کنید و آنها را نیمه کاره رها نمی کنید. دیگران امروز متوجه کار شما می شوند. کارهایی را انجام دهید که شما را مغرور و سربلند می کنند. امروز شریک زندگی شما بسیار بااعتنا و صمیمی می شود و شما هم همینطور هستید. امروز کارهای کمی باید انجام دهید تا محبوب ترین فرد ماه شوید. فقط باید خودتان باشید و سعی کنید از دیگران عیبجویی نکنید و در واقع از آنها تعریف کنید. صمیمیت و آزادی خاصی در امروز وجود دارد که روابط موجود را تحکیم می کند. مهارت های ارتباطی قوی و سریع شما امروز به کارتان می آیند و خیلی به درد می خورند. پل زدن به فاصله بین شخصیت های متخاصم برای موفقیت کلی و نهایی شما کاملاً ضروری است.

فال روزانه متولدین مهر:

عطارد حُقه باز خطوط ارتباطی دَرهم بَرهمی دارد و سعی می‌کند که پیام‌هایی را به اورانوس استوار برساند. متاسفانه، شما نمی‌توانید اکنون به افکارتان اعتماد کنید؛ به خاطر اینکه قادر نیستید که تشخیص دهید کدام درست و کدام غلط است. می‌توانید از فرضیات‌تان استفاده کنید که درباره این اطلاعات گم شده تنها راهی است که دارید. اما نتیجه‌تان به خیال نزدیک‌تر است تا با واقعیت. تا می‌توانید مشغول باشید، اما تا زمانی که هوا برای‌تان صاف و یک‌دست شود صبر کنید تا بتوانید موضع جدیدی برای موضوعی خاص اتخاذ کنید.

فال روزانه متولدین آبان:

شما با برنامه‌های پنهانی آشنا هستید، اما حالا با وجود ماه در دوازدهمین خانه شما مربوط به رازها، بهترین کار این است که هر چیزی را افشا نکنید. اما از تبادل نظر کردن در مورد محرکها و انگیزه‌های خود خودداری نکنید، برای اینکه اگر بخواهید به دیگران نشان بدهید که چه چیزی برایتان از همه چیز مهتر است، این کار آسان‌ترین روش است. شما نسبت به اعتقادات خود خیلی متعصب هستید. حتی اگر افراد دیگر امروز قادر نباشند دیدگاه‌های خود را با شما در میان بگذارند، در نهایت آنها به دیدگاه‌های قدرتمند شما احترام خواهند گذاشت.

فال روزانه متولدین آذر:

صحبت کردن با دوستان در مورد چیزهای مختلف می تواند تمرین خوبی برای شما باشد. بجای آنکه خودتان تنهایی مسائل را حل کنید، آنها را بلند بگویید و از دیگران نظر بخواهید. بسیاری از راه حل ها زمانی بدست می آیند که شما اعتراف کنید که چه چیزی اذیت تان می کند. اگر گوش شنوایی در کنارتان باشد، تسکین زیادی می یابید. امروز یکی از آن سناریوهای جالب فریب است که موجب عمیق تر شدن دوستی شما می شود. شانس زیادی وجود دارد که شما امروز با کسی بر پایه رمانس آشنا شوید. این می تواند در محیط کاری یا درست در وسط روتین روزانه شما یعنی همان زمانی که اصلاً انتظارش را ندارید رخ دهد. در زمانی که شما امیدوار بودید موفقیت فراوان در مورد چیزی که رویش کار می کردید را جشن بگیرید، از اینکه متوجه می شوید جزئیات مهمی را فراموش کرده اید، پریشان می شوید. هنوز امیدتان کاملاً نقش بر آب نشده است، نگران نباشید.

فال روزانه متولدین دی:

سیاره حاکم شما ونوس در هفتمین خانه از شراکت شما برای ماه‌های آینده اقامت می‌کند و این اتفاق می‌تواند تاثیر موثر و خوبی بر روابط شما با دیگران بگذارد. موقعیت جدید می‌تواند خلاقیت شما را تقویت کند،‌به طوریکه باعث شود شما جذاب‌تر و مفیدتر به نظر برسید. خوشبختانه،‌ شما قصد دارید که از فرصت‌هایی که در رابطه با ارتباطات تان پیش می‌آید استقبال کنید که مطمئنا هر زمان دیگری بود براحتی از کنارش می‌گذشتید. از این نترسید که زمانی را به خوشی و شادی بگذرانید. اگر زمانی برای تفریح و گردش بدست آوردید به بهترین نحو از آن استفاده کنید.

فال روزانه متولدین بهمن:

شما شاید فکر کنید که افراد کمی شما را درک می کنند. حتی اگر سعی کنید روند فکری خود و موضع احساسی خود را توضیح دهید، هنوز انگار دیگران فقط نگران حال خودشان هستند. فقط شما هستید که می توانید درک کنید چه حسی دارید. خودتان باید خودتان را تشویق کنید. دیگران اجباری ندارند که همه چیز را درباره شما درک کنند. هاله ای از رمز و راز چیزی است که شما را اسرارآمیز می کند. شما معروف هستید به اینکه از لحاظ عاطفی فرد خونسردی هستید و در عین حال از لحاظ عشق و علاقه انسانی خاکی هستید. این مسئله امروز مشخص تر می شود و شما پیوند عمیق و نزدیکی را با شریک زندگی خود تجربه می کنید. شما فرصت آن را دارید که ارتباط بسیار محکمی را تجربه کنید که رابطه شما را تا مدتها پایدار و تثبیت می کند. اهداف بلندمدت کاری را نباید نادیده گرفت، پس مراقب باشید که زیاد در کارهای روزمره درگیر نشوید و کلیت ماجرا را نادیده نگیرید. از نیروی کائنات برای نگاه کردن به کل ماجرا استفاده کنید. در حال حاضر هر دوی سوی این قضیه کاملاً آشکار و معلوم است.

فال روزانه متولدین اسفند:

 برای شما آشکار کردن آنچه که در قلبتان است همیشه کار آسانی نیست، اما امروز ممکن است ریسک کرده و این کار را انجام بدهید. امکان دارد نتیجه آن چیزی که شما انتظار دارید نباشد. اگرچه این رک‌گویی شما ممکن است افراد دیگر را بترساند. صحبت کردن بیش از اندازه باعث می‌شود مسائلی را که نمی‌خواهید دیگران بدانند افشا کنید. فراموش نکنید که لازم نیست هر چیزی را که در ذهنتان می‌گذرد با دیگران در میان بگذارید. قبل از اینکه این کار را انجام دهید به عکس‌العمل اطرافیانتان هم فکر کنید.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

یک دیدگاه

  1. علی گفت:

    سلام دوست عزیز وبلاگت لحاظ زیبایی حرف نداره. ولی کیفیت
    مطالب روباید خانوما بگن چون من اشپزی بلد نیستم. شما رو هم لینک کردم.موفق باشید

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه