فال روزانه 22 شهریور 1392

فال روزانه ۲۲ شهریور ۱۳۹۲

فال روزانه ۲۲ شهریور ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

امروز بیشتر تمرکز شما درونی است، ولی باید کمی از این انرژی را هم به بیرون منتقل کنید. از این فرصت برای قدمی مثبت در مسیری مثبت استفاده کنید. شما قدرت کلام بالایی دارید. شجاعت و نیروی فراوان خود را دست کم نگیرید. فقط مواظب باشید که سر مسائلی که اهمیتی ندارند مشاجره نکنید تا دوستانتان را برای همیشه از دست ندهید. امروز عشق برایتان جالب و هیجان انگیز می شود. عشاق از ابراز عشق نمی ترسند و شما هم ترسی از ابراز احساسات خود به عشقتان ندارید. اگر هر کدام از شما در بیان درونیات خود به همدیگر خجالت می کشیدید، زمان بسیار خوبی است تا از لحظه بیشترین استفاده را ببرید. چرا شام رمانتیکی ترتیب نمی دهید و این مسئله مهم را رو در رو به عشقتان اعتراف نمی کنید؟

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

نیازی نیست که تمام روز را با ابروهای گره خورده این طرف و آن طرف بروید. شما برق خاصی در چشم هایتان دارید و قدم شما خوب و خوش یمن است، پس از آن بهره ببرید. با اعتماد به نفس وارد هر کاری شوید و افکار خود را با دیگران در میان بگذارید. تغییر امر مهمی است و اکنون بسیار ضروری به نظر می رسد. کار هوشمندانه این است که صفحه سفیدی را در دفتر زندگی تان باز کنید و شروع تازه ای داشته باشید. رمانس امروز برایتان هیجان زیادی ندارد. شرکای رمانتیک امروز ترجیح می دهند که بفهمند در چه جایگاهی قرار دارند و موضعشان نسبت به یکدیگر چیست. بهترین کار این است که شما هم به آنها بپیوندید و شما هم مثل او عشقتان را با شور و حرارت به او ابراز کنید و آینده خود را مشخص کنید تا در چیزی شکی وجود نداشته باشد.

فال روزانه متولدین خرداد :

امروز شما زیاد سردماغ نیستید. شما عصبی شده اید و از یک مسئله ناراحت و آزرده هستید. به نظر می رسد که انگار کسی شما را درک نمی کند. با در میان گذاشتن افکارتان با دیگران، به آنها اجازه می دهید که آنها هم سفره دلشان را برای شما باز کنند. آنها از فهمیدن نگرانی های درونی شما مضطرب می شوند. شما هوش و دانایی بالایی دارید که باید آن را در اختیار دیگران هم قرار دهید. امروز کمک دوستان و خواهر و برادرهاست که باعث می شود در آشنایی با فرد خاصی موفق شوید. ولی بهتر بود که خودتان را آماده می کردید، زیرا این موقعیت بسیار خاصی است. اگر از عشق می ترسید، شاید بهتر باشد که بهانه مؤدبانه ای بیاورید و عقب نشینی کنید تا از واکنش های نسنجیده پیشگیری کنید.

فال روزانه متولدین تیر :

اگر کسی امروز از شما پرسید که چگونه کارهایتان را به این خوبی انجام می‌دهید شما همه چیز را برای او توضیح می‌دهید. شما معمولا انسان صادقی هستید اما زمانیکه لازم است موضوعی به عنوان یک راز باقی بماند آن را برای خودتان نگاه می‌دارید. متاسفانه نیروهای تبعیض آمیز شما اکنون به خوبی  در حال فعالیت هستند حتی زمانیکه فکر می‌کنید به خوبی حدو مرزهایتان را مشخص کرده‌اید. به یاد داشته باشید احساسات شما امروز در تعادل همیشگی خود قرار ندارند. بنابراین به قضاوت خودتان اعتماد نکنید.

فال روزانه متولدین مرداد :

سرعت و هیجان امروز درست همان چیزی است که نیاز دارید تا مغزتان را راه اندازی کنید و آن را در مسیر درست به حرکت بیندازید. کنترل آتش درونتان را در دست بگیرید و آن را در تمام روز قوی نگه دارید. متوجه می شوید که جنبه شخصی تری برای افکار شما وجود دارد و می توانید در مورد عواطف خود عاقلانه تر فکر کنید. قلب و مغز شما با هم کار می کنند. شما اغلب عاشق خود عشق می شوید. هیجان و شور شما اغلب گذراست و شما را ضعیف می کند. امروز برای شما منبعی بزرگ و دراماتیک از عشق در زندگی تان پیدا می شود. این منبع به این راحتی ها از زندگی تان محو نمی شود و مبنایی دائمی می یابد. چیزی که رویایش را داشتید، در آستانه نزدیک شدن به شماست.

فال روزانه متولدین شهریور :

شما می‌توانید امروز مطمئن تر از همیشه باشید و این احساس به شما قدرت و توان لازم برای رویارویی با مسائل را می‌دهد. تغییرات ناگهانی که امروز احساس می‌کنید به خاطر این است که سیاره حاکم شما بهرام با پلوتون در یک ردیف قرار گرفته‌اند. حتی آنهایی که شما را می‌شناسند ممکن است از این تغییر شما شگفت زده شوند و متعجب شوند چرا که قبل از اینکه دست به کاری بزنید به احساسات دیگران توجه نمی‌کنید و می‌خواهید خودتان تصمیم گرفته و مقتدر باشید. به این تمایل خود آگاه باشید چرا که می‌تواند امکان رفتارهای ناخودآگاه را در شما کاهش دهد. سعی کنید به جای اینکه فقط به منافع خود فکر کنید به منافع دیگران نیز توجه کرده و سعی کنید برای دیگران نیز مفید باشید.

فال روزانه متولدین مهر:

امروز باید کمی اکشن بکار ببرید و زود از خواب بیدار شوید و به کارهایتان برسید. شما چند کار را باید به اتمام برسانید پس برنامه ریزی کنید. کلمات نیرومند شما امروز موردتوجه دیگران قرار می گیرند. شما در پیگیری اهدافتان دینامیک و کارا هستید. تیزهوشی روانی شما امروز در بهترین وضعیت خود قرار دارد و کلمات و حرف های شما بار عاطفی دارند. امروز هیچ چیز محسوسی درباره انرژی امروز وجود ندارد و همچنین هیچ چیز محسوسی درباره نوع ارتباط رمانتیکی که در آن هستید وجود ندارد. شما باید همه چیز را در مورد وجهه خود فراموش کنید و فقط در جهت جریان حرکت کنید. اینکه سعی کنید از قبل همه چیز را حل کنید، باعث می شود در واقع هیچ اتفاقی نیفتد. اگر می خواهید زمان خوب و خوشی داشته باشید، بی خیال باشید و خودجوش عمل کنید.

فال روزانه متولدین آبان:

امروز خودتان باشید تا هیچ کار اشتباهی انجام ندهید. امروز یکی از آن روزهایی است که شما نیازی به تلاش فراوان برای انجام کاری ندارید و در درونتان انرژی و اعتماد به نفس بالایی هست که به شما کمک می کند. سررشته سخن را بدست بگیرید و نظرات خود را بیان کنید. کلمات و افکار شما بار معنایی بالایی دارند. اگر امروز حال و حوصله شوخی های نزدیک ترین و عزیزترین فرد به خودتان را داشته باشید به هر دوی شما خوش می گذرد. ولی یادتان باشد که شوخی و تفریح و خنده گاهی لازم است. اگر شما اخیراً اخمو بوده اید و خونسردی را پیشه کرده اید، باید انتظار داشته باشید که از شما سوالاتی در مورد دلایل و انگیزه هایتان بشود. بهتر است که جواب خوبی برای این سوالات داشته باشید. از حالا به این جواب ها فکر کنید.

فال روزانه متولدین آذر:

 شما حتی اگر بتوایند با مسائلی که شما را با گذشته تان پیوند می‌دهند کنار بیایید، باز هم نمی‌توانید تصور کنید که روزهای آینده می‌تواند چقدر عالی باشد. اگرچه شما هیچ کس را در احساسات خود شریک نمی‌کنید، ولی افراد دیگر هنوز هم می‌توانند اسباب نگرانی شما شوند. سیاره بخت شما یعنی بهرام خیلی نا آرام و بی تاب شده است و بنابراین شما را قادر می‌سازد که خیلی سریع و حتی سریع تر از سرعت نور فکر کنید. اما شما مجبورید که سرعت خود را پایین بیاورید، در این صورت می‌توانید از مهارت‌هایتان استفاده بهینه داشته باشید.

فال روزانه متولدین دی:

امروز پیشرو باشید و از عواطف خود برای پیشبرد و ارتقای علایق خود استفاده کنید. شما تیزهوشی بالایی دارید و این باعث می شود که هر معما و مسئله ای را به راحتی حل کنید. شروع های جدید در بسیاری از حوزه های زندگی برای شما متصورند. دلیلی برای تأخیر و عقب انداختن آنها وجود ندارد. از این فرصت برای استفاده از پتانسیل کامل خود و رسیدن به اهدافتان استفاده کنید. امروز آن عشقی که انتظار داشتید در زندگی تان پیش بیاید را پیدا می کنید. شما اصلاً امید نداشتید که این عشق را پیدا کنید. تنها کاری که باید بکنید این است که خودتان باشید. زیرا فردی آن بیرون هست که شما را همانطور که هستید می پرستد. چه این ملاقات و آشنایی در محل کار باشد، چه در بیرون، حتماً درجه یک و عالی خواهد بود.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز کمی خودخواه باشید. شما کاملاً حق دارید تا به دنبال چیزهای درجه یک باشید. حساسیت نسبت به عواطف و مسائل دیگران بسیار کار شریفی است، ولی باعث می شود که از لحاظ عاطفی کمبود داشته باشید. در مورد عواطف خود منطقی فکر کنید و شجاعت نه گفتن به افراد را داشته باشید. شما هم سخاوتمند هستید. امروز روزی عالی برای بده و بستان و دریافت کمک و حمایت های دیگران است. حتی شما هم نمی توانید در روزی مثل امروز خونسرد و ساکت باشید. امروز شور و هیجان زیادی در هوا وجود دارد و شما از رفتار دور و سرد عشقتان خسته می شوید. شما نسبت به همیشه جسورتر هستید و حتی شجاعت بیان احساسات نامیرای خود نسبت به فرد خاصی را دارید. کسی چه می داند چه اتفاقی ممکن است بیفتد.

فال روزانه متولدین اسفند:

با وجود اینکه شما معمولا انسان اجتماعی و خونگرمی هستید ورود خورشید به یازدهمین خانه از “دوستان” شما نشان می دهد که در ماه آینده مشغولیت اجتماعی فراوانی خواهید داشت. اما شما در طول روزهای آینده کمتر دوست دارید که وقت تان را با دوستان و همکاران تان بگذرانید. به جای اینکه حلقه هایی را پرتاب کنید تا مورد توجه قرار بگیرید فقط آرام بگیرید و به جمعی بپیوندید. در این صورت وقتی که در گروهی قرار می گیرید همانطور که فردیت و شخصیت خود را حفظ می کنید از طرف سایر افراد گروه نیز مورد حمایت و پشتیبانی قرار می گیرید.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه