فال روزانه 2 مهر 1392

فال روزانه ۲ مهر ۱۳۹۲

فال روزانه ۲ مهر ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

بسیار مهم است که امروز بتوانید با احساسات خود ارتباط برقرار کنید. همیشه همه چیز را درون خود می ریزید که به هیچ وجه درست نیست زیرا ممکن است ناگهان همچون آتشفشان فوران کنید و آن وقت صدمات جبران ناپذیری خواهید دید. محبوس و خفه کردن احساسات در درون خود باعث می شود تا کارایی، انرژی و سلامت لازم برای انجام فعالیت های خود را از دست بدهید. حرف هایی که در دل دارید را به افرادی که باید بشنوند بگویید. هراس به دل راه ندهید. حرف را باید زد. درد را باید گفت.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

نگران بودن در مورد کمبودها و چیزهایی که ندارید برای شما اتلاف انرژی به همراه دارد، اما امروز شاید شما قادر نباشید که به راحتی صداهایی که در مغزتان پیچیده را خاموش کنید. این صداها برای شما بسیار آشنا هستند. تشخیص دادن چگونگی شرایطتان در حال حاضر با گذشته متفاوت است، درحالیکه برانگیخته شدن ترسهای شما کمک می کند که فراتر از این موضوع و رو به پیشرفت حرکت کنید.

فال روزانه متولدین خرداد :

شما امروز اصلا احساس خوب و جالبی ندارید!! چرا که مشکلات غیر قابل تغییری پیش روی خود دارید و باید وقتی را به آنها اختصاص بدهید. حتی اگر اول سعی کنید ظاهر خوب و مثبتی در جلوی دیگران داشته باشید، اما نخواهید توانست دیدگاه جدی و خشن خود را پنهان کنید. البته نگران بودن شما به خاطر همه حوادثی که پیرامونتان رخ داده قابل تحسین است، اما این دلیل نمی‌شود که جلوی دوستانتان خودنمایی و تظاهر کنید.

فال روزانه متولدین تیر :

یک پیچیدگی بین دنیای درونی شما با یک موقعیت که اخیرا در آن گرفتار شده‌اید ممکن است این روزها ذهن شما را به خود مشغول کند و باعث شود که موقتا حالت تعادل خود را از دست بدهید. ادامه دادن به این وضع کمکی به شما برای رسیدن به هدف‌هایتان نخواهد کرد حتی اگر احساس کنید که از کارهایتان راضی و خشنود هستید. با این وجود راه‌های مناسب و مفیدی وجود دارند که بتوانید با استفاده از آنها به نیازهای خود پاسخ دهید. وظیفه شما اکنون این است که آنها را پیدا کنید.

فال روزانه متولدین مرداد :

امروز مغزتان مانند ساعت کار می کند و افکار و صداهای بسیاری در ذهن خود می شنوید. اجازه ندهید این افکار و زمزمه های فکری اعصابتان را به هم بریزند و شما را درگیر جزئیات بی ارزش بکنند. شاید امروز نگران درآمد خود بشوید اما باید بدانید اگر دید درست و برنامه ریزی دقیقی در مور اهداف و کارهای آینده خود داشته باشید، این نگرانی کاملا بی مورد است. امروز متوجه می شوید هیچ فکری به اندازه داشتن برنامه ریزی برای آینده مهم نیست. اگر در رابطه خود با نامزدتان خیلی سخت‌گیر هستید و مجبورش می کنید برای همه کارهای خود در هر لحظه از شبانه روز توضیح بدهد، باید کمی دید خود را عوض کنید.

فال روزانه متولدین شهریور :

امروز شما بر فراز دنیا نشسته اید. امروز در مسیری قرار می گیرید که به همه آنچه تاکنون فکر می کردید غیرقابل دستیابی است، دست پیدا می کنید. پر انرژی، پرقدرت و ثابت قدم بمانید. امروز زمان بسیار خوبی برای شما است. ذهن خود را فقط به یک موضوع ساده مشغول نکنید. امروز می توانید دنیا را در دست بگیرید پس از این فرصت استفاده کنید و به جلو پیش بروید. شاید بهتر باشد به نامزد خود نیز در مورد احساسات درونی خود بگویید و او را از شنیدن واژه های پرمهر خوشحال کنید.

فال روزانه متولدین مهر:

امروز در دهمین خانه شما که مربوط به روابط اجتماعی شما می شود کسوف رخ داده است و برایتان سخت است که احساساتتان را برای مدت زمان زیادی پنهان نگه دارید. صحبت نکردن در مورد آسیب پذیریهای خود یک چیز است، اما احساس اینکه نمی توانید در مورد چیزهایی که برایتان مهم اند صحبت کنید چیز دیگری است. پس جلو بروید و حرفهایی که باید گفته شوند را بگویید، اما حواستان باشد که بعد از گفتن این حرفها چه کارهایی می خواهید انجام دهید. دلیلی برای شرمندگی و خجالت وجود ندارد. نگرشهای منفی می توانند خیلی سریع به خود شما برگردند.

فال روزانه متولدین آبان:

امروز نوعی تضاد را در دنیای درونی خود احساس می کنید. این تضاد در مسایل احساسی شدیدتر است. اما این را در نظر داشته باشید برداشت و تلقی شما از این مسایل می تواند موجب درست یا خراب شدن نتیجه واقعی آنها بشود. باید در موقعیت هایی که با دیگران اختلاف نظر دارید کمی دقیق تر فکر کنید و شاید لازم باشد دد خود را عوض کنید. امروز حس امید در دل شما می درخشد. اما مساله این جاست که هیچ کاری درست پیش نمی رود. دوست دارید یک عشق جدید پیدا کنید و لحظه های شادی در کنارش داشته باشید اما هیچ فعالیتی هم از خود نشان نمی دهید. کمی واقع‌گرا باشید و در محیط های واقعی دنبال رویاهای خود باشید نه در میان کتاب ها.

فال روزانه متولدین آذر:

امروز گویا همه چیز با شما سر لج دارد و هیچ کاری درست پیش نمی رود. تصمیم گیری در مورد اتفاق های بسیار دشوار است. سعی کنید خود را درگیر شایعات و حرف های نامربوط مردم نکنید. شاید امروز مردم خیلی در مورد شما بدگویی کنند و شاید موجب ناراحتی شما بشوند. اما تنها وظیفه شما بی تفاوت بودن در برابر آنها و حفظ روحیه خود است. مردم همیشه بیش از اندازه خود حرف می زنند و نظر می دهند. یک گوش در و گوش دیگر خود را دروازه کنید. باید نتیجه و عمل برایتان مهم باشد نه اطلاعات و حرف های بی ارزش.

فال روزانه متولدین دی:

امروز می توانید همچون پرنده در آسمان اوج بگیرید و نغمه سرخوشی سر بدهید. وقتی باد می وزد خود را در دست آن رها کنید تا صدای شادشما را همه دنیا بشنود. رها و شادمان در لحظه های خود پرواز کنید. امروز انرژی های مثبت بسیار در هوا جاری است، از همه آنها استفاده کنید. رابطه احساسی شما نیز امروزخوب است و می توانید برای طولانی مدت روی آن حساب کنید.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز ممکن است با ضد و نقیض‌هایی روبرو شوید، تا جایی که کارها و وظایف معمولی روزانه کسل کننده‌تر و یکنواخت‌تر از همیشه به نظر می‌رسند. راه حل شما می‌تواند هر چیزی را تغییر دهد و می‌تواند یک شغل کم تحرک و ثابت را به شغلی کمیاب و خاص تبدیل کند. ولی نباید از به قدرت رسیدن در شغلتان هراس داشته باشید، برای اینکه شما قادر هستید از این قدرن در جهت مؤثری استفاده کرده و به اهداف والای خود نزدیک بشوید.

فال روزانه متولدین اسفند:

شما امروز پیامهایی دوگانه ارسال می‌کنید، برای اینکه یک بخش از وجود شما مشتاق بذله گویی و تفریح است. اما بخش دیگر شما سیر و سفر درونی برای ارتباط با جهان معنوی را ارزشمند می‌شمارد و این زمانی حاصل می‌شود که از شام خوردن با همکاران یا تفریح بعدازظهر با دوستانتان چشم پوشی کنید. اگر شما تصمیم گرفته‌اید در فعالیتهای اجتماعی سهیم باشید، حداقل مذاکراتتان را به سمتی معناگراتر و به نفع دیگران هدایت کنید.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه