فال روزانه 19 مهر 1392

فال روزانه ۱۹ مهر ۱۳۹۲

 

فال روزانه ۱۹ مهر ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

ممکن است دیگر از انتظار خسته و اعتقاد داشته باشید که دیگر نمی‌توانید بیش از این منتظر بمانید،‌ اما احتمالا از اینکه می‌بینید که هنوز اندوخته ای از صبر و شکیبایی دروجود شما باقی مانده متعجب خواهید شد. حتی ممکن است فکر کنید دیگر نمی‌توانید هیجانات خود را کنترل کرده و آنها را پنهان کنید،‌ اما این فرصتی است که بتوانید خود را تغییر داده و از این حالت درآیید و تازه می‌فهمید که چقدر ریسک کرده اید. در آینده ای نزدیک فرصتی پیدا خواهید کرد که اشتیاق خود را نشان داده و این بسیار عالی است که کارت‌های خود را نگه دارید تا زمانیکه وقت آن برسد که ورق‌های خود را رو کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

 اگرچه شما اکنون توانایی تأثیر گذاشتن بر دیگران را دارید، به خصوص در موقعیت‌های حرفه‌ای، ولی شما باید درمورد اینکه چگونه از این توانایی استفاده کنید دقت کافی داشته باشید. شما کمکی غیر منتظره از همکارانتان دریافت می‌کنید که این کمک شما را به فکر فرو می‌برد. برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید از موقعیتی که در آن هستید عقب‌نشینی نکنید، فقط نسبت به آن چیزی که واقعاً احساس می‌کنید خونسردتر باشید.

فال روزانه متولدین خرداد :

 هم اکنون راه‌های خیلی زیادی برای خلاقیت وجود دارد و این امکان برای شما به وجود آمده که برخی از این روش‌ها را امتحان کنید. امروز تلاش شما برای متفاوت بودن بهتان کمک می‌کند تا در جمع بدرخشید، چرا که شما به روش‌های مختلفی ایده‌های خود را مطرح می‌کنید. اما اگر دیگران فکر کنند یکی از ایده‌های شما باز همه بهتر است شما به دردسر خواهید افتاد، چرا که آن وقت از شما می‌خواهند روی همان یک ایده تمرکز کنید. خوشبختانه شما توانایی این را دارید که حرف خود را به کرسی بنشانید و همین توانایی اجازه تغییر کردن را به شما می‌دهد

فال روزانه متولدین تیر :

اگرچه شما با وابستگی‌ها و تعلقات عاطفی آشنایی کامل دارید، ولی امروز این وابستگی شما را به مسیری کاملاً متفاوت می‌کشاند. شما فهمیده‌اید که حساسیت شدیدتان عملی خوب و قابل تحسین است، چرا که به دلیل مهربانی تان نمی‌توانید نسبت به ناراحتی‌های افراد دیگر بی اعتنا باشید. اگر شما قبول کنید که نباید انتظار تلافی و جبران داشت، آنوقت به این افراد یاد می‌دهید که چگونه نوع تازه‌ای از دوست داشتن را تجربه کنند.

فال روزانه متولدین مرداد :

فعالیت هایی را  که تا چند روز گذشته انجام می‌دادید را با به دست آوردن نتیجه صحیحی ترک کنید زیرا شما در حال حاضر به نقطه‌ای رسیده اید که باید آماده تغییری اساسی در زندگی باشید نه اینکه مدام به یک زندگی معمولی و عادی که دارید متکی باشید. زندگی که در حال حاضر تجربه می‌کنید باعث شده است که شما  از تمام هیجانات روحی و جسمی که می‌توانید تجربه کنید به دور باشید.

فال روزانه متولدین شهریور :

امروز توجه کردن به جزئیات زندگی روزانه برایتان در اولویت قرار دارد، که البته کاری غیر معمول و خارج از کارهای روزانه تان نیست. البته فعالیت‌های روزانه شما این روزها شبیه به هم و شبیه روزهای قبلی نیست، چراکه شما دنبال راه‌های جدیدی هستید که خستگی ناشی از یکنواختی را از تنتان بیرون کنید. از تغییر دادن زندگ خود نترسید، چراکه احساس شادابی که بعد از آن حاصل می‌کنید، مهم تر از هر ترس و تغییری است.

فال روزانه متولدین مهر:

امروز برای شما یک روز هیجان انگیز به حساب می‌آید، اما حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است، ممکن است تحمل کردن حالتهای متغیرتان برای شما سخت باشد. گرچه دوره نگاه کردن به گذشته فرا رسیده است، اما شما باز هم دوست دارید که بیشتر به پشت سرتان نگاه کنید تا به جلو. آمادگی رها کردن آنچه که در گذشته کسب کرده‌اید را داشته باشید. سپس یک آداب شخصی ایجاد کنید که به واسطه آن بتوانید برای ایجاد کردن یک مرز مشخص بین بحران گذشته و جادوی زمان حال به خودتان کمک کنید.

فال روزانه متولدین آبان:

 امروز جریان هوای شدیدی از سوی خورشید به سمت پلوتو یعنی سیاره بخت شما می‌آید و شما با حس‌هایی که تا بحال برایتان پوشیده بود آشنا می‌شوید و یا بخشی از وجودتان را که به فراموشی سپرده بودید دوباره آشکار می‌شود. اگر نتوانید در مورد این حس‌های جدید خود با کسی صحبت کنید اصلاً اهمیتی ندارد. الان چیزی که مهم است میل و علاقه تان برای رفتن به سفری دور و دراز به تنهایی و فقط مخصوص به خودتان است.

فال روزانه متولدین آذر:

امروز حتی اگر همه چیز ظاهرا همانطوری که باید باشد به راه خود ادامه بدهد، شما کمی احساس ناراحتی می‌کنید. این سخن به این معنی نیست که شما آدم بدبین و منفی بافی هستید؛ بلکه معنی آن این است که شما می‌توانید مشکلاتی که پیش رویتان قرار دارد را ببینید و به خاطر آن ناراحتید. با همه این احوال شما واقعا نباید با بها دادن به افکار منفی و شک کردن به توانایی خود انرژی تان را هدر دهید. شرایط جدید خود را تجزیه و تحلیل کنید، تغییرات لازم را ایجاد کرده و سپس حرکت کنید. شما وقتی برای تلف کردن  ندارید!!

فال روزانه متولدین دی:

 ممکن است شما فکر کنید که عصبانیتتان فروکش خواهد کرد، اما واقعاً اینگونه نخواهد شد، به خصوص اگر یکی از افرادی که با شما رابطه‌ای صمیمانه دارد به جای اینکه از برنامه‌های شما پیروی کند طبق برنامه‌ریزی خودش عمل کند. لزومی ندارد به دلیل اینکه شما می‌خواهید محیط اطرافتان را تحت کنترل خود درآورید از فرد دیگری انتقاد کنید. حتی اگر متوجه نشدید که چه دلیلی باعث متفاوت عمل کردن دیگران شده است، بهشان اجازه بدهید هرقدر که دلشان می‌خواهند کارهای عجیب بکنند.

فال روزانه متولدین بهمن:

اگر امروز شما نسبت به قبل بی حوصله‌تر شده‌اید نگرانی به خود راه ندهید، برای اینکه این موضوع وقتی که ماه به نشانه شما بازمی‌گردد نمونه بارزی است. نسبت به احساس‌هایتان آگاهی داشته باشید، با وجود این اینگونه به نظر می‌رسد که شما نسبت به آنچه که در پیرامون‌تان اتفاق می‌افتد بی‌اهمیت هستید. ممکن است قادر نباشید حوادث بیرونی را اصلاح کنید، اما مطمئناً بر روی عکس العمل‌های خودتان کنترل کافی دارید.

فال روزانه متولدین اسفند:

شما امروز اعتقاد دارید که خیلی خوب و درست حرف زده‌اید، اما حرف‌هایی که الان می‌زنید ممکن است باعث فراری دادن دیگران شود. حتی شاید بعضی از جمله‌هایتان را ناتمام رها کنید، که این موضوع می‌تواند باعث عصبانی شدن دیگران شود. حذف کردن کارهای اضافی و غیرلازم از برنامه روزانه خود می‌تواند تنش‌هایی که بین شما و دیگران وجود دارد را کاهش دهد.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه