فال روزانه 17 مهر 1392

فال روزانه ۱۷ مهر ۱۳۹۲

فال روزانه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

امروز اطلاعات مفیدی به اطلاعات پیشین شما اضافه می شود در برخی مسایل ممکن است مورد توجه قرار بگیرید. همه اطرافیان، به ویژه افرادی که روی کسب و کار شما تاثیر و نفوذ دارند، می خواهند بدانند چه اتفاقی در حال روی دادن است.  در همین راستا شما در مورد خود صحبت خواهید کرد و همه شیفته شیوایی کلام و داستان شما خواهند شد و تک تک کلمات شما را با گوش جان می شنوند و به خاطر می سپارند. اگر از نظر احساسی و رابطه خیلی حس خوبی ندارید و تصور می کنید همه چیز رنگ باخته است و آن گرمای پیشین میان شما و فرد مورد علاقه تان وجود ندارد. باید بدانید انرژی های امروز به شما کمک می کند تا دوباره احساسات مثبت داشته باشید. برای این منظور، با دوستان خود بیرون و مثلا به تماشای یک تئاتر طنز بروید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

اگر قصد ثبت نام در کلاس نجوم، کامپیوتر یا کلاس های علمی داشتید، امروز بهترین فرصت برای این کار است. در نتیجه حضور در این کلاس ها بحث های گرمی با دیگران خواهید داشت. اما برای اینکه این اطلاعات ارزشمند را خیلی زود فراموش نکنید، حتما همه آنها را یادداشت کنید و در کلاس نت بردارید. امروز انرژی های آسمانی کمک می کنند تا فرد مورد علاقه شما از مود بدخلقی های خود خارج شود و کمی بهتر و منطقی تر با شما و اطرافیان رفتار کند. امروز لحظه های شاد و سرشار از خنده را با هم تجربه خواهید کرد.

فال روزانه متولدین خرداد :

  اگرچه شما امروز جدی تر از گذشته هستید، ولی بلند پروازی و جاه طلبی‌تان فرصت خیلی خوبی برایتان فراهم می‌کند. اما این سخن بدین معنی نیست که شما فقط به خاطر رسیدن به چیزهایی که می‌خواهید، دوست دارید سخت کار کنید. با وجود چرخش بهرام یعنی سیاره فرمانروای شما و نپتون جادویی اتفاق شگفت انگیزی در شرف وقوع است. اما این رویداد بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کنید طول می‌کشد. ولی شما باید بدانید رویاپردازی کردن در مورد هر چیزی اولین قدم برای موفقیت است.

فال روزانه متولدین تیر :

 تصمیمات جدی و خطیری در روزهای اخیر به شما واگذار می‌شود، خود را برای پذیرفتن و انجام دادن این تصمیمات آماده کنید. از زندگی که در حال حاضر دارید به نوعی خسته شده اید و خواهان تغییر زندگی تان هستید اما بدون برنامه ریزی، طرح و نقشه قبلی هیچگاه این کار را انجام ندهید. با انجام درست و صحیح این تصمیمات خود را به دیگران ثابت می‌کنید و به آنها ابراز می‌دارید که شما نیز توانایی‌های لازم را دارا هستید به همین علت خبرهای خوبی را خواهید شنید که شاید باعث خنثی شدن خبرهای بد چند روز آینده‌تان شود.

فال روزانه متولدین مرداد :

وسایل و ابزار مورد نیاز برای انجام کارهای روزانه شما به طور ناگهانی خراب می شوند و دستتان را در حنا می گذارند. این مساله به شدت باعث هراس شما خواهد شد. اما نگران نباشید. کافی است تلفن را بردارید و به دوست یا کارشناس این کار زنگ بزنید و بخواهید برای تعمیر آن وسیله نزد شما بیاید. در این مواقع بهترین کار این است که به وسیله خراب دست نزنید و خیلی روی آن سعی و خطا انجام ندهید تا خدایی نکرده بدتر از آنچه هست نشود. شما همیشه خودتان را بسیار جدی می گیرد و به ویژه زمانی که احساس می کنید فردی قصد دارد نقاط ضعف شما را مسخره کند، بلافاصله در لاک جدیت فرو می روید. اما خیلی سخت نگیرید. دید خود را عوض کنید و سعی کنید سمت مسخره و خنده دار مسایل را نیز ببینید. اگر فرد موردعلاقه تان کمی عجیب رفتار کند سریع به خود می گیرد و ناراحت می شوید. اما بی خیال باشید و فقط لبخند بزنید.

فال روزانه متولدین شهریور :

درحالیکه در چهارمین خانه شما کسوف رخ داده است، شما نیز در موقعیت بی ثباتی قرار دارید. با وجود اینکه شما می توانید خاطر جمعی خود را نشان دهید، اما به اندازه‌ای که دیگران فکر می کنند تأمین نیستید. حتی اگر احساس می کنید که دوستان نزدیک و خانواده‌تان از تلاشهای شما پشتیبانی می کنند، ولی اکنون اتفاقاتی افتاده که شما واقعاً نمی دانید می توانید روی آنها حساب کنید یا نه. درنهایت شما نمی توانید جواب این سئوال خود را از کس دیگری بپرسید، بلکه فقط باید از خود آنها سئوال کنید.

فال روزانه متولدین مهر:

امروز دیگران از شما می‌خواهند که نقش راهنمای آنها را بازی کنید و شما هم دوست دارید تا جایی که می‌توانید به آنها کمک کنید. ماه در دهمین خانه شما به نیازهای جدید شما اشاره می‌کند و شما را فردی دلسوز می‌داند. کمک کردن به به کسانی که با شما رابطه نزدیکی دارند کار قبل تحسینی است، اما انگیزه‌های شما می‌توانند کارهای خوبی که هم اکنون انجام می‌دهید را کم ارزش کنند. شما نباید در عوض کاری که انجام می‌دهید چیزی بخواهید. کمک شما زمانی باارزش می‌شود که شما فقط به خاطر خود آنها بهشان کمک کرده باشید.

فال روزانه متولدین آبان:

امروز فعالیت های زیادی انجام خواهید داد. یا ممکن است بیشتر وقت خود را پای تلفن و هماهنگ کردن برای برگزاری یک رویداد اجتماعی صرف کنید. یا شاید امروز مجبور شوید کارهای بیشتر از دستور انجام دهید و این مساله باعث سردرگمی تان خواهد شد. اما گذشته از فشارهای کاری زیاد، لحظه های شاد و پر لبخندی را با فرد مورد علاقه خود خواهید داشت. امروز کارهای جالبی برای او انجام می دهید که باعث خوشحالی خودتان هم می شود و تصمیم می گیرید دوباره آن را تکرار کنید. اگر بتوانید همه روز عشق خود را سرحال و شاد نگهدارید باید بدانید یک برنده واقعی هسیتید و حسابی خود را در دل طرف مقابل جا کرده اید.

فال روزانه متولدین آذر:

امروز علاوه بر اینکه از نظر مالی بسیار باید مراقب باشید، روز شانس نیز هست. شاید پولی که نیاز داشتید ناگهان از جایی که انتظار ندارید  به دست شما برسد. یا  در محل کار خود افزایش حقوق بگیرید. امروز در طالع شما قرارداد یا سندی دیده می شود که معمولی نیست اما لازم نیست نگران باشید. به این فکر کنید که شاید این اوراق و اسناد سند خوشبختی شما باشند و سرانجام به آرزوهای خود برسید. شاید فرد مورد علاقه شما امروز به طور عجیبی شما را دوست داشته باشد و بخواهد در کنار هم لحظه های شادی داشته باشید.

فال روزانه متولدین دی:

شما امروز خیلی احساس ناامنی خواهید کرد، بخصوص اگر یکی از دوستان نزدیکتان و یا شریکتان با بهتر جلوه دادن چیزهایی که خیلی هم خوب نیستند شما را خوب راهنمایی نکند. اگرچه شما هم اکنون می‌توانید به وضوح ببینید که یکی از اطرافینتان تلاش می‌کند شما را بفریبد، اما امکان دارد دلیل این عصبانیت اخیر شما بیشتر ترس‌های خودتان باشد نه رفتار آنها. پس قبل از اینکه عجولانه تصمیم بگیرید، تمام حقایق را بررسی کنید.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز، رویاها، چشم انداز و اهداف عجیب و غریبی در سر شما شکل می گیرند. اینقدر عجیب که تصور می کنید صداهایی در مغز خود می شنوید. اما پیش از نتیجه گیری بهتر است کمی منطقی رفتار کنید. شما دیوانه نشده اید اما این مساله می تواند نشانه ای برای آغاز یک بیماری روحی در شما باشد. بهتر است چیزهایی که می بینید یا می شنوید را یادداشت کنید. شاید زمانی به کارتان بیایند. شما اصولا از خندیدن به مسایلی که از نظر اخلاقی درست نیستند، خوشتان نمی آید. اما ممکن است به خاطر انجام چنین کاری مورد مواخذه قرار بگیرید که چندان برایتان خوشایند نیست. اما خیلی جدی نگیرید و به آنها لبخند بزنید.

فال روزانه متولدین اسفند:

برنامه ریزی کردن برای یک مسافرت درست و حسابی کار راحتی است، ولی شما همین الان احساس کرده‌اید ایده‌های قدیمی‌تان به درد نمی‌خورند! شاید شما وظیفه دارید قبل از اینکه دنبال هواخوری وگردش کردن باشید به کارهای خانه رسیدگی کنید. یا شاید هم احساس می‌کنید الان وقت مناسبی برای مسافرت رفتن نیست. به هر حال فرقی نمی‌کند دلیلتان چه باشد، فقط در تصمیم گیری عجله نکنید، برای اینکه درچند روز آینده ایده‌های خیلی بهتری به ذهنتان می‌رسد.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه