فال روزانه 16 شهریور 1392

فال روزانه ۱۶ شهریور ۱۳۹۲

فال روزانه ۱۶ شهریور ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

امروز در دام دلسوزی برای خودتان نیفتید. شما تمایل دارید که دائماً خودخوری کنید تا وقتی که دیگران بفهمند و بپرسند که شما چرا ناراحتید. اگر کسی متوجه نشد، شما عصبانی می شوید و حس می کنید که هیچ کس شما را دوست ندارد. روحیه شما خرابتر می شود و وقتی کسی از شما سوالی منطقی می پرسد، از کوره در می روید. مواظب باشید که از این شیب تند لیز نخورید. امروز هر نوع مکالمه و گفتگویی بسیار روشنگرانه می شود. این گفتگو در مورد موضوعات پیش پا افتاده ای مانند آب و هوا یا غذا نیست. اگر چیزی هست که باید به عشقتان بگویید، باید آن را با کلماتی از واژگان متافیزیکی بگویید. امروز این زبان تنها زبانی است که او متوجه می شود و این باورنکردنی است.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

امروز شاید احساس یک مرغ مادر را داشته باشید‌ و دوست داشته باشید که از هر کسی که در اطراف شماست و از نزدیکان شما محسوب می‌شود نگهداری و مواظبت کنید. شما می‌دانید چه چیزی برای آنها بهتر است و آنها نیز حاضر نیستند که هیچ نظری را بجز نظرات خود بشنوند. اما رفتار قاطع شما خود بخود روی آنها تاثیر گذاشته و آنها را تشویق می‌کند تا دور شما جمع شوند و به روش خود و نه به روش شما عمل کنند. خوشبختانه، در این لحظه براحتی می‌توان از اشتباه جلوگیری کرد؛ فقط قبل از اینکه خود شما به تنهایی تصمیم بگیرید که برای دیگران چه چیزی بهتر است ، از خودشان بپرسید که چه می‌خواهند!

فال روزانه متولدین خرداد :

نگذارید روحیه تلخ و ناجور شما روزتان را خراب کند. شما زیاد خوشحال نیستید و احساس نشاط و شادی نمی کنید. این بر همه اطرافیان تأثیر زیاد و بدی می گذارد. حواستان به این قضیه باشد که روحیه شما شاید انعکاس صحیحی از واقعیت نباشد، حتی اگر بیشتر اوقات حس می کنید روحیه شما متمرکز بر روحیه شماست و بر نوسان عاطفی دائمی شما در روز متمرکز است. امروز می توانید کارهای جادویی واقعی انجام دهید. می توانید با کلمات مانند تردستی جادوگر با عصا بازی کنید و چیزهایی را به دیگران بفهمانید که انگار اصلاً نشنیده اند. شما می توانید با این هنر خود داستان کاملی برای آنها بسازید که کاملاً موجه و باورپذیر به نظر برسد، ولی در واقع هرگز اتفاق نیفتاده است. ولی زیاد در مورد آن زیاد اغراق نکنید. عشقتان شما را خیلی خوب می شناسد. زیاده روی نکنید.

فال روزانه متولدین تیر :

حتی اگر شما اخیرا با مسئولیت تازه ای دست و پنجه نرم می‌کنید، می‌خواهید قل از اینکه کنترل اوضاع از دست شما خارج شود آن را کاملا به پایان برسانید. مشکل این است که ممکن است فردی در مقابل کاری که الان دارید انجام می‌دهید قضاوت نادرست و غیر منصفانه ای داشته باشد. به جای اینکه تلاش کنید تا دیگران را تغییر دهید،‌ کاری بکنید تا خودتان را سرگرم و خشنودکند. اگر درباره کوشش‌های اخیرتان احساس خوبی دارید،‌ به خاطر این است که اخیرا برای کاری که خوب انجام داده اید مورد تایید قرار گرفته اید.

فال روزانه متولدین مرداد :

امروز شما نیازهای دیگران را جلوتر و ارجح تر از نیازهای خودتان قرار می دهید. تعادل مهمی بین خودخواهی و از خودگذشتگی وجود دارد. خودتان را فدای خدمتکار شدن برای دیگران نکنید. مهم است که فقط به خودتان فکر نکنید و بدانید که کارهای شما بر دیگران اثر می گذارد. امروز شما رو به گذشته می نمایید. این فقط به بیزاری می انجامد و منابع احساسی و فیزیکی شما را تحلیل می برد. امروز روزی است که شما با گفتن هر حرفی نمی توانید در بروید. اگر در مورد چیزی زیاد صداقت نداشته باشید، پس آن را اصلاً نگویید بهتر است، بدین ترتیب در ذهن عشقتان زنگ هشداری روشن می شود و این از یادش نمی رود. کل این چیزها دوباره در لحظه ای خجالت آور دوباره رو می شوند. صداقت داشته باشید و راستش را بگویید تا امروز شما به بهترین وجه پیش برود.

فال روزانه متولدین شهریور :

امروز نظم و دیسیپلین داشته باشید. مرزهای خود را حفظ کنید تا در میان جریان ها و مسائل دیگران غرق نشوید. فرار کردن از مشکلات و پریدن در زندگی دیگران ممکن است سرگرم کننده باشد، ولی به زودی متوجه می شوید که بار اضافی نه تنها برایتان سنگین تمام می شود، بلکه مشکلات شما را هم حل نمی کند. نباید به دیگران نه بگویید، ولی اشکالی ندارد. باید به نیازهای خود احترام بگذارید و این بسیار حیاتی و مهم است. امروز تا حدودی گیج و سرگردان می شوید، زیرا یکی از آن زمان هایی است که همه چیز آن طور که باید جلو نمی رود. شما در مورد یک معامله یا مسئله شک و تردید دارید. مسئله این است که شما یادتان نمی آید که باید چه بگویید و چه نگویید. اصلاً ریشه مخالفت یا توافق خود را به یاد نمی آورید. باید با احتیاط جلو بروید.

فال روزانه متولدین مهر:

به نظر می رسد سختی های زندگی شما در حال حل شدن هستند، و به شما فرصتی می دهد که کارهایی را که قبلا شروع کرده بودید به پایان برسانید و خود را برای آنچه که باید در آینده انجام دهید آماده کنید. اما به جای تجزیه و تحلیل و جستجوهای بی مورد، بهتر است که آرامش خود را حفظ کرده و به خود نیروی تازه ای بدهید. لازم نیست در جزییات غرق شوید و خود را فراموش کنید، شما به اندازه کافی از آنها اطلاع دارید. در عوض، کارهای ضروری تان را انجام داده و شادی خود را تا آنجا که می توانید ابراز کنید.

فال روزانه متولدین آبان:

امروز دیگران ناامیدانه سعی می کنند با شما ارتباط برقرار کنند و حرف بزنند، ولی شما از آن آگاه نیستید، زیرا در مشکلات و مسائل خود غرق شده اید. حس می کنید که با ترمز دستی در حال رانندگی هستید. شما آنقدر به صاف حرکت کردن در مسیر مشغول شده اید که اصلاً حواستان به خودروهای دیگر در این مسیر نیست. توقف کنید، ترمز دستی را رها کنید و درست رانندگی کنید. شما از ایده اینکه بتوانید با حرف هایتان دیگران را گیج کنید خوشتان می آید. در حال حاضر شما شانس و فرصت چشم بندی و فریب دادن عشقتان و باوراندن نقشه ای کوچک یا طرحی که برای او ریخته بودید را دارید. شما می توانید او را فریب دهید و از خودتان بسیار راضی خواهید بود، ولی سعی کنید که از خودراضی به نظر نرسید. ممکن است خنده آخر از آن او باشد، ولی یادتان باشد که کوه به کوه نمی رسد، ولی آدم به آدم می رسد.

فال روزانه متولدین آذر:

حس می کنید که انگار توجه یا عنایتی که لایقش هستید و به آن نیاز دارید را دریافت نمی کنید. به همین دلیل، از افرادی که فکر می کنید باید از آنها توجه دریافت کنید، بیزارید. این رفتار باعث می شود که دیگران اصلاً سراغتان نیایند و نجاتتان ندهند. چه کسی دوست دارد نزدیک کسی باشد که اینقدر محتاج و ناراحت و ناخشنود است؟ روی خودتان تمرکز کنید و خودتان را درمان کنید قبل از آنکه مسائل خود را برای دیگران ببرید. مشکل شما این است که شما هر چقدر تلاش کنید استعداد دروغ گفتن را ندارید. شما تشویق می شوید که در مورد موضوع خاصی با کلمات بازی کنید. ولی هرگز نمی توانید به مدتی طولانی حقیقت را پنهان کنید و در مقابل پلک می زنید یا نخودی می خندید. برای آنکه شب رمانتیک و خوبی داشته باشید، از همان اول آنچه باید گفته شود را بگویید و خلاص شوید.

فال روزانه متولدین دی:

تعاملات شما با رئیس‌تان یا فرد دیگری که می‌تواند روی شما کنترل داشته باشد، شاید به آن نرمی که شما دلتان می‌خواهد نباشد. اگر شما برای این فرد که قدرت را در دست دارد احترام قائل باشید، دلتان می‌خواهد از کنترل او چشم پوشی کنید. اما اگر تسلیم فردی شوید که بدون اینکه مهارت‌های لازم برای ریاست را کسب کرده باشد بخواهد قدرت خود را به نمایش بگذارد، مطمئنا به مشکل خواهید خورد. از اعتقادات خود دفاع کنید؛ اگر شما به خاطر اینکه آسایش داشته باشید تسلیم شوید، مطمئنا به زودی مشکلاتی مشابه خواهید داشت.

فال روزانه متولدین بهمن:

نیروهای انطباقی شما امروز مفید هستند و به شما تولرانس بالایی برای موقعیت های بد و دشوار می دهند. با این حال گاهی این خصلت به اندازه مفید و مؤثری به کار شما نمی آید و به دردتان نمی خورد. ممکن است در نهایت در رابطه دشوار یا در شغل غیر رضایتبخشی گیر بیفتید، زیرا از چیزهای جدید می ترسید. زندگی کوتاه است. اگر می خواهید موقعیت خود را بهبود ببخشید، باید مسئولیت آن را بپذیرید. دوراندیش باشید. امروز ممکن است عشق را در مکان های عجیب و غیرمنتظره ای بیابید، ولی این بدان معنا نیست که برایتان معنادار و عمیق نخواهد بود. شاید عشق احتمالی شما همان انسانی باشد که مادرتان در مورد او به شما هشدار داده بود. با این حال این فرد شوخ طبعی و جذابیتی دارد که برای زندگی شما خوب است و با شما سازگاری دارد. ارزش امتحان کردنش را دارد.

فال روزانه متولدین اسفند:

امروز احساس تنهایی و گوشه گیری می کنید، و حس می کنید کسی نیست که با آن حرف بزنید. تعامل ها و رفتارهای شما بجای آنکه باعث شوند بحث خوب و مفیدی داشته باشید تبدیل به سخنرانی می شوند. شاید حس می کنید که دارید با خودتان حرف می زنید و اغلب اوقات در واقع کسی به حرف شما گوش نمی دهد. شما هیچ کار اشتباهی نمی کنید یا فرد مقابل شما آدم اشتباهی نیست. فقط فاز فعلی فاز مناسبی نیست. در این فاز گیر نکنید. حس شهود قوی و نیرومند شما امروز مهم می شوند و جلوی چشم می آیند. امروز شما فرصت آن را دارید که از لحاظ فیزیکی حدس بزنید که مکان عشق شما کجاست و چه زمانی به زندگی شما قدم می گذارد و حتی رنگ چشم های او چه رنگی است. ولی چیزی که آن را پیش بینی نکرده بودید این است که شما دو نفر چطور می توانید با هم کنار بیایید. رابطه خوبی بین شما دو نفر شکل می گیرد. به حس ششم خود اطمینان داشته باشید.

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه