فال روزانه 15 شهریور 1392

فال روزانه ۱۵ شهریور ۱۳۹۲

فال روزانه ۱۵ شهریور ۱۳۹۲ :

فال روزانه متولدین فروردین :

انرژی امروز آنقدر به شما دلهره و دلشوره می دهد که دیگران نمی دانند چکاری می توانند برایتان انجام دهند. بهتر و عاقلانه تر است که قبل از هر کاری برنامه ریزی کنید و نقشه بکشید. خودتان را با کارهای فیزیکی مشغول کنید. خانه خود را مرتب کنید یا تغییر دکوراسیون بدهید. بهتر است کار سازنده ای انجام دهید و کسی را بی جهت نگران و دیوانه نکنید. امروز شما فرصت انواع و اقسام تعامل های اجتماعی را دارید. انرژی هماهنگ و هارمونیک زیادی هست که برای ملاقات با دیگران و تماس گرفتن با فردی خاص، عالی است. امروز روز خانه ماندن نیست. بیرون بروید، در مهمانی شرکت کنید یا جایی بروید که بتوانید فعالیت تیمی انجام دهید. هرچه با افراد بیشتری آشنا شوید و حرف بزنید، برایتان بهتر است.

فال روزانه متولدین اردیبهشت :

این ماه مشکل اصلی شما این است که در حالی که شما به طور هم زمان هم می‌خواهید در زندگی خانوادگی شریک باشید و هم عضوی از یک گروه منسجم باشید، نمی‌دانید که چگونه این رفتار عجیب خود را توجیه کنید. گویی که شما باید بخشی از اوقات فراغت خود را از دست بدهید تا بتوانید به چیزهایی که آرزویش را داشتید نزدیک بشوید. سعی نکنید که برای حل کردن این مشکل اقدام کنید. فقط روشی را پیدا کنید که به واسطه آن بتوانید به راحتی با افراد دیگر تبادل نظر داشته باشید.

فال روزانه متولدین خرداد :

یاد گرفتن چیزهایی که به آنها علاقه دارید، کاری است که امروز دوست دارید انجام دهید. در خانه برنامه ای برای این کار می ریزید. در زمان فراغن شما آزادید که چیزهایی هم در مورد مسائل عاطفی یاد بگیرید. رشد ذهنی و عاطفی چیزی است که از آن لذت می برید. چه به آشپزی بپردازید، چه نجو چه شجره شناسی، چیزهای تازه ای می یابید. امروز روز خوبی برای ملاقات با افراد و انسان های مختلف است. اگر در جستجوی رابطه خاصی هستید، خیلی بهتر است. ارتباط برقرار کردن در این مورد اهمیت دارد. نه اینکه دائماً در جستجوی کلمات و واژه هایی باشید، بلکه امروز احتمالاً بیشتر از همیشه سرزنده و بانشاط هستید.

فال روزانه متولدین تیر :

اگر امروز با افراد جدیدی آشنا شدید، مراقب باشید. بعضی ها خیلی جذاب به نظر می رسند، زیرا جسور یا خطرناک هستند. شاید کارهایی بکنند که اصلاً خوابش را هم نمی بینید. با آنکه این چیزها برایتان وسوسه انگیز است، ولی می تواند دردسرساز باشد و اگر احتیاط نکنید به شما آسیب بزند. به استانداردهای معمول خود پایبند باشید. اگر خطر شما را خیلی هیجانزده می کند، زمان آن رسیده که در زندگی خود تغییراتی ایجاد کنید. امروز روزی عالی برای انواع روابط است. همه چهارچوب ذهنی خوش بینانه ای دارند، پس همنشین خوبی برای خود انتخاب کنید. قطعاً دوست ندارید تمام بعدازظهر در خانه بنشینید و قهوه یا چای بنوشید. با عشقتان بیرون بروید و در مورد آینده از صمیم قلب حرف بزنید.

فال روزانه متولدین مرداد :

امروز ظاهرا بهترین ایده‌هایتان هم خوب از آب در نمی‌آید و شما از نظر روحی به مانع برمی‌خورید. اما این جایی که شما احساس سرخوردگی می‌کنید جهان واقعی نیست! شما حتی در رویاهایتان خیلی سرسخت و مصر هستید. به جای اینکه سعی کنید به زور به رویاهایتان جامه عمل بپوشانید، برای یکی از همکارانتان دلیل سرسختی خود را توضیح دهید. تغییرات شاید در همان لحظه اثر خودش را نشان ندهد، اما شما باید نتایج مثبت آن رادر عرض یک یا دو روز دیگر ببینید.

فال روزانه متولدین شهریور :

شما نسبت به اتفاقاتی که افتاده کاملا بی‌خبر هستید و به خاطر همین خیالتان راحت است، ولی ناگهان در حالی که یک فکر عالی به ذهنتان می‌رسد از خواب غفلت بیدار می‌شوید شاید شما ندانید که چه می‌خواهید اما شما مطمئن هستید که دلتان می‌خواهد شرایط فعلی‌تان کاملا تغییر کند، اگر شما بفهمید که چه چیزی خسته و دلزده تان کرده آن موقع می‌توانید کاملا زندگی تان را زیر و رو کنید و روزهای خوشی داشته باشید.

فال روزانه متولدین مهر:

شما طبیعت و ذات خاصی دارید. شما همه چیز را بطور عمیقی حس می کنید و ساعت ها زمان را به فکر کردن می گذرانید. در این کار زیاده روی نکنید تا برای سلامتی تان مشکلی پیش نیاید. بهتر است بیرون بروید و خوش بگذرانید. پیاده روی کنید یا فعالیت فیزیکی انجام دهید. برای ناهار با دوستتان باشید یا کمی خرید کنید. کارها و فعالیت هایی انجام دهید که یکنواختی روتین شما را کاهش دهد. امروز خوش بینی بر روز شما غلبه دارد. شما فرصتی عالی برای ملاقات با افرادی دارید که علایق مشترکی با شما در حوزه هنر و خلاقیت دارند. رفتن به نمایشگاه، نگارخانه یا اجتماعی شدن و مهمانی رفتن، فعالیت هایی است که باعث می شود بالاخره آن فرد خاص را پیدا کنید. در این میان خنده و شادی نیز وجود دارد، پس خوش بگذرانید.

فال روزانه متولدین آبان:

امروز ذهنتان را تغذیه کنید. از آنجائیکه از فعال و اجتماعی بودن خوشتان می آید، امروز فوراً حوصله تان سر می رود. باید برای خودتان چیزهای تازه و هیجان انگیزی فراهم کنید تا حس کسالت نداشته باشید و حس خوبی پیدا کنید. موضوع جالبی را دنبال کنید یا سرگرمی جدیدی یاد بگیرید. ذهن خود را تحریک کنید و برای بدنتان انرژی بیشتری جذب کنید. اگر کار دیگری نتوانستید بکنید در اینترنت سیر کنید. امروز برای شما و عشقتان روز خاصی است. نه اینکه مشکلی برایتان پیش بیاید، بلکه چیزهای خنده دار زیادی هم رخ می دهد. ولی کمی هم به تنهایی و سکوت احتیاج دارید. این باعث می شود که رابطه شما احیا شود و شما به هم نزدیکتر شوید. گاهی باید از دیگران دوری کنید تا چیزهایی که دارید را کشف کنید و به آنها ببالید.

فال روزانه متولدین آذر:

اگر می کوشید ثابت کنید که چیز ارزشمندی برای ارائه دادن دارید، دوباره در مورد آن فکر کنید. شما ذاتاً مهربان و خونگرم هستید و تقریباً با همه جور آدمی می توانید کنار بیایید. این نقطه قوت شما محسوب می شود و شما قطعاً چیزها و ویژگی هایی دارید که به دیگران ارائه دهید. فقط خودتان باشید و حس نکنید که باید همیشه بخشی از چیزها باشید. به ویژگی ها و خصایل خوب خود بنگرید و شایستگی خود را تحسین کنید. امروز زمان زیادی را به خنده و شادی می گذرانید. امروز روزی آفتابی و شاد برای شماست. اگر اخیراً مشکلاتی در رابطه اخیر خود داشته اید، با بیرون رفتن و خوش گذراندن و استفاده از فرصت ها برای صحبت کردن در مورد مشکلاتتان می توانید این مسئله را رفع و رجوع کنید. بعداً دیدگاه بهتر و روشن تری خواهید داشت.

فال روزانه متولدین دی:

امروز مهارت های حل مسئله خود را به آزمون بگذارید. شما علاقه زیادی به بررسی موقعیت ها و دریافتن آنچه رخ داده دارید. اگر چیزی برایتان پیش آمد که اسرارآمیز به نظر می رسید، مستقیماً به آن رسیدگی کنید و با واقعیت سر و کله بزنید. اگر گیج شده اید، از روند حذف استفاده کنید. با آن پیش بروید و ببینید که همه چیز در چشم بر هم زدنی حل می شود. امروز همه روابط شکوفا می شوند و رابطه شما هم همینطور است. شما فرصت صحبت کردن با افراد درست در مکان درست را دارید. با عشقتان بیرون بروید و شام بخورید. شما همیشه بهترین تصمیم ها را می گیرید و در کل تصمیم گیرنده شما هستید. امروز شما تأثیرگذاری زیادی خواهید داشت و این تأثیرگذاری بیشتر از آن است که فکرش را بکنید.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز سعی کنید گول دیگران را نخورید. اگر کسی را خوب نمی شناسید و در مورد او اطمینان ندارید، به حس ششم خود اعتماد کنید. شما به دیگران اهمیت می دهید، پس به آسانی دلتان برای دیگران می سوزد و برای کمک به آنها پیشقدم می شوید. ولی باید مطمئن شوید که فردی که دست کمک به سویش دراز کرده، واقعاً لیاقت کمک شما را داشته باشد و باید از کل داستان او باخبر شوید. اگر حواستان نباشد، بعداً برایتان مشکل درست می کنند. امروز روزی عالی برای انواع فعالیت های مربوط به روابط و استعدادهای هنری است. شاید در روند ارتقای هنری فردی باشد که عشق را می یابید. حس می کنید که در نگاه اول عاشق این فرد شده اید و احساس خونگرمی و سازگاری طبیعی زیادی با او می کنید. شاید اصلاً شما دو نفر برای هم ساخته شده اید!

فال روزانه متولدین اسفند:

شما می‌خواهید بدانید که احساساتتان ثابت و بدون تناقض هستند یا نه. چرا که می‌خواهید فعالیتهایتان بر اساس و پایه واقعیت شکل بگیرند. متاسفانه امروز شما در حالیکه اطلاعات بیشتری جممع می‌کنید احساساتتان نیز تغییر می‌کنند. به جای سرسختی کردن و پافشاری کردن بر روی دیدگاه‌هایتان، درحالیکه روز می‌گذرد واکنشهای شما نسبت به گذشته کمتر قابل پیش بینی هستند. تا موقعی که مجبور نشده‌اید هیچ تصمیم بلند مدتی نگیرید؛ جوابی که حالا می‌دهید لزوماً آخرین جواب شما نخواهد بود!

همه درهم

دسته ها : سرگرمی

دیدگاه ها خاموش هستند.

آخرین مطالب ویژه

فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟

فواید تندخوانی و تقویت...

درتاریخ : فروردین - 2 - 1399

دیدگاه‌ها برای فواید تندخوانی و تقویت حافظه در زندگی و کار و تحصیلمان چیست ؟ بسته هستند

« تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟

« تلگرام » چند...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای « تلگرام » چند میلیون کاربر ایرانی دارد؟ بسته هستند

سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی

سپندارمذگان ، روز عشق...

درتاریخ : بهمن - 28 - 1392

دیدگاه‌ها برای سپندارمذگان ، روز عشق ایرانی بسته هستند

تازه ترین نوشته ها

۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات

۲۲ دلیل مهم برای...

درتاریخ : مهر - 14 - 1398

دیدگاه‌ها برای ۲۲ دلیل مهم برای موفقیت در کنکور و امتحانات بسته هستند

زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا

زومبا چیست و برای...

درتاریخ : آذر - 27 - 1396

دیدگاه‌ها برای زومبا چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟! | معرفی انواع زومبا بسته هستند

خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟!

خواص بی نظیر خرما...

درتاریخ : آذر - 26 - 1396

دیدگاه‌ها برای خواص بی نظیر خرما ! | از فواید خرما چه میدانید ؟! بسته هستند

سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟!

سیاهدانه و روغن سیاهدانه...

درتاریخ : آذر - 10 - 1396

دیدگاه‌ها برای سیاهدانه و روغن سیاهدانه و فواید بیشمار آن ! | از فواید سیاهدانه چه میدانید ؟! بسته هستند

چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن

چای سیاه و خواص...

درتاریخ : خرداد - 4 - 1394

دیدگاه‌ها برای چای سیاه و خواص درمانی بی نظیر آن بسته هستند

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور

توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در...

درتاریخ : خرداد - 2 - 1394

دیدگاه‌ها برای توصیه‌های مفید تغذیه‌ای در هفته‌های پایانی تا کنکور بسته هستند

با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید

با بالا رفتن سن...

درتاریخ : اردیبهشت - 28 - 1394

دیدگاه‌ها برای با بالا رفتن سن پوستی زیبا داشته باشید بسته هستند

طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه

طرز تهیه کباب کوبیده...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای طرز تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب سنتی خوشمزه بسته هستند

چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟

چرا غسل جنابت باید...

درتاریخ : اردیبهشت - 27 - 1394

دیدگاه‌ها برای چرا غسل جنابت باید انجام بگیرد؟ بسته هستند

تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد

تغذیه تکمیلی کودک چگونه...

درتاریخ : اردیبهشت - 22 - 1394

دیدگاه‌ها برای تغذیه تکمیلی کودک چگونه باید باشد بسته هستند

تبلیغات

  • نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه